quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
een krentebaard jaquote:
Daar ben ik nog niet klaar meequote:Op zondag 3 november 2013 10:30 schreef wyccie het volgende:
Hoe heb je dan je coschap chirurgie doorstaan, Njo?![]()
Je hebt toch een telefoon met camera... slap excuus...quote:
Je kan helaas niet alles hebben.quote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt toch een telefoon met camera... slap excuus...
Nou zit ik ook niet op een foto van jou te wachten, dat scheelt alquote:
Is een yeti met een snor net zoiets als Kos met de snor?quote:
O ja dat is ook zoquote:Op zondag 3 november 2013 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht dat jullie interesse in elkaar hadden?
Maar geen van jullie 2 onderneemt iets?quote:
Ik wacht geduldig op een pm, ben wel een dame he?quote:Op zondag 3 november 2013 19:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar geen van jullie 2 onderneemt iets?
Grow up... Emancipatie en zo..quote:Op zondag 3 november 2013 19:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig op een pm, ben wel een dame he?
We zijn 40 plussers hoorquote:
En dus? Je bent dus oud genoeg om te weten wat emancipatie isquote:
Dus ik moet een keer een meeting organiseren?quote:Op zondag 3 november 2013 19:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dus? Je bent dus oud genoeg om te weten wat emancipatie isEn hoe het gaat en zo...
Kun je doen... ik kan in ieder geval niet... maarre... ik had het meer over dat je zelf die PM kan sturen bijvoorbeeld...quote:Op zondag 3 november 2013 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus ik moet een keer een meeting organiseren?
Volgende week is hier het Noordelijk filmfestival.
ow dat, maar is er nog steeds niemand voor jou Dyon?quote:Op zondag 3 november 2013 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kun je doen... ik kan in ieder geval niet... maarre... ik had het meer over dat je zelf die PM kan sturen bijvoorbeeld...
ehh...neequote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
ow dat, maar is er nog steeds niemand voor jou Dyon?
aww, te weinig dames in dit topic denk ik. Misschien wat meer mooie mannenfilms vragen stellen, dan komen ze vanzelfquote:
Zou kunnen, maar neequote:Op zondag 3 november 2013 19:44 schreef drakin het volgende:
[..]
aww, te weinig dames in dit topic denk ik. Misschien wat meer mooie mannenfilms vragen stellen, dan komen ze vanzelf
He verdoriequote:
Emancipatie en zo, dat kun je zelf ook doen dusquote:
Ik heb tot nu toe nog maar 1 keer een sixpack gepost, maar dat was na de stripfoto van een andere film.quote:Op zondag 3 november 2013 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Emancipatie en zo, dat kun je zelf ook doen dus
Asjeblieft...quote:Op zondag 3 november 2013 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog maar 1 keer een sixpack gepost, maar dat was na de stripfoto van een andere film.
Helaas zijn er niet heel veel mooie sixpacks. En gaan er al helemaal weinig met de billen bloot als ze tenminste mooie billen hebben.
Ja & Nee...quote:Op zondag 3 november 2013 19:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden om nu een vriendinnetje te hebben?
Dankje, alleen die kop erboven vind ik niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 3 november 2013 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Asjeblieft...
[ afbeelding ]
[..]
Ja & Nee...
Neequote:Op zondag 3 november 2013 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Je vind Brad Pitt niet aantrekkelijk?
Ik kon op die vraag wachten, maar als ik daar antwoord op geef jaag ik Sasquatsch weg (die overigens al opvallend stil is)quote:
Hij was niet zo gauw jaloers zei hij ooit eens...quote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kon op die vraag wachten, maar als ik daar antwoord op geef jaag ik Sasquatsch weg (die overigens al opvallend stil is)
Moet die meeting wel doorgaan.quote:
Moest even iemand wegbrengen. Ben er weer.quote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kon op die vraag wachten, maar als ik daar antwoord op geef jaag ik Sasquatsch weg (die overigens al opvallend stil is)
Je gaat toch niet wachten op een meet.quote:Op zondag 3 november 2013 20:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet die meeting wel doorgaan.
En niet zoals de vorige keer geruisloos voorbijgaan.
Ok... dat kun je dus nou ook wel vergeten...quote:Op zondag 3 november 2013 20:22 schreef sasquatsch het volgende:
En dan?
Wordt een beetje ongemakkelijk als we elkaar PM'en, ontmoeten en elkaar niets vinden. Een meet is wat ongedwongener en kunnen we rustig kijken wat voor vlees we in de kuip hebben voordat we verdere stappen ondernemen..
Haha, wat een gelulquote:Op zondag 3 november 2013 20:22 schreef sasquatsch het volgende:
En dan?
Wordt een beetje ongemakkelijk als we elkaar PM'en, ontmoeten en elkaar niets vinden. Een meet is wat ongedwongener en kunnen we rustig kijken wat voor vlees we in de kuip hebben voordat we verdere stappen ondernemen..
Dus ik krijg geen pmquote:Op zondag 3 november 2013 20:22 schreef sasquatsch het volgende:
En dan?
Wil je er één?quote:
Ja dat is Tadanobuquote:
quote:
Die lijkt wel een beetje op de foto die ik van mij met snor plaatste.quote:
Ik weet niet veel meer van de laatste meet... maar ik geloof niet dat Sas lange haren had..quote:Op zondag 3 november 2013 20:34 schreef drakin het volgende:
Maar ik vind lang haar nou juist zo mooi, of viel dat nog niet op bij de andere foto's?
Zolang hij maar niet kaal isquote:Op zondag 3 november 2013 20:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer van de laatste meet... maar ik geloof niet dat Sas lange haren had..
Heb niemand kaals gezien...quote:
quote:
Ik ben niet goed in die afkortingenquote:Op zondag 3 november 2013 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom gokt er iemand naar andere namen/Shaquile O'Neal films?
Jij zult ook vast dingen hebben waar je op afknapt toch?quote:
Geen zin in.quote:Op zondag 3 november 2013 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom gokt er iemand naar andere namen/Shaquile O'Neal films?
Je bijnaam is sasquatsch, dan verwacht je toch een beetje haar?quote:
Dus je laat liever met opzet het topic stil staan dan je even op te offeren?quote:
Ben ik niet, dus dat scheelt weer.quote:
Blijkbaarquote:Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus je laat liever met opzet het topic stil staan dan je even op te offeren?
Of je post een afbeelding of wat quotes uit de film zodat we misschien wel een idee krijgen.quote:Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus je laat liever met opzet het topic stil staan dan je even op te offeren?
Er waren maar 2 trivia's... en foto's van de eerste 4 zouden het veel te makkelijk maken...quote:Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Of je post een afbeelding of wat quotes uit de film zodat we misschien wel een idee krijgen.
Is makkelijk dan niet toegestaan hier? Het is of iemand de vraag laten raden of de hele avond wachten tot iemand hem eindelijk weet.quote:Op zondag 3 november 2013 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er waren maar 2 trivia's... en foto's van de eerste 4 zouden het veel te makkelijk maken...
Makkelijk mag wel... kijk maar na de vraag van FF, die was makkelijk... Maar te makkelijk hoef nietquote:Op zondag 3 november 2013 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Is makkelijk dan niet toegestaan hier? Het is of iemand de vraag laten raden of de hele avond wachten tot iemand hem eindelijk weet.
Ja daar was je me net voor.quote:Op zondag 3 november 2013 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Makkelijk mag wel... kijk maar na de vraag van FF, die was makkelijk... Maar te makkelijk hoef niet
O ja die weet ik, maar niet als ik net even weg ben...quote:Op zondag 3 november 2013 21:00 schreef sasquatsch het volgende:
Probeer deze dan maar. Iets voor je zou ik zeggen.
Ben je weer kaal?quote:
Neequote:
Thanks, dat werkt.quote:Op zondag 3 november 2013 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien moet je coockies verwijderen? Dat was de reden dat uitzendinggemist het eerst steeds niet deed bij mij.
Is wyccie er dan?quote:Op zondag 3 november 2013 21:35 schreef sasquatsch het volgende:
Gewoon Cookie monster roepen.
[ afbeelding ]
Graag gedaan!quote:
O ja ik heb weer windows dan moet ik er ook af en toe aan denken de boel wat schoon te poetsen van de kruimels.quote:Op zondag 3 november 2013 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien moet je coockies verwijderen? Dat was de reden dat uitzendinggemist het eerst steeds niet deed bij mij.
En jammer
Naden-krimpels ... ik lachte mezelf uit.quote:
Hier ben ik. Maar ik ben meer een candymonster dan een cookiemonster.quote:
Ook langs de deuren geweest met halloween voor snoep?quote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Naden-krimpels ... ik lachte mezelf uit.
[..]
Hier ben ik. Maar ik ben meer een candymonster dan een cookiemonster.
Ik heb er 2, voor de soep dan niet voor snoepquote:
Degene waarnaar net boven mijn post gelinkt werd. Heb hem zelf nog niet gezien op TV eigenlijk, was immers sinds augustus het land uit en deze week druk aan het werk.quote:Op zondag 3 november 2013 10:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Foto van de nieuwslezer dan, lemans? Weet niet welke je bedoelt.
Jij had snoep?quote:
Dan is het inderdaad jammer.quote:
Wil je de laatste vraag van oktober nog controleren?quote:
Donequote:Op maandag 4 november 2013 12:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wil je de laatste vraag van oktober nog controleren?
Streak?quote:Op maandag 4 november 2013 12:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Op de valreep m'n streak gered
Eén van de trouwste spelers hier dan!quote:Op maandag 4 november 2013 12:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al bijna 8 jaar elke maand minimaal een punt gehaald
Kan ik niet zeggen neequote:Op maandag 4 november 2013 15:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eén van de trouwste spelers hier dan!
Te lang rondgezworven in Azie.quote:
Zelfgemaakte pizza?quote:Op maandag 4 november 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga zo maar eens een pizza in de oven schuiven.
Neequote:
Sorry, ik kijk alleen maar docu's tegenwoordigquote:Op maandag 4 november 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie onlangs nog een film gezien die aan te bevelen is?
Moeten we de hulpdiensten alvast inschakelen?quote:Op maandag 4 november 2013 19:44 schreef Lemans24 het volgende:
Goedenavond.
Ik moet koken, op een fornuis, voor het eerst sinds juni! Ach, het lijkt op een gasbrandertje hè...
vla met gevallen bladeren en kastanjes denk ikquote:
Klinkt beter dan de versie van drakinquote:Op maandag 4 november 2013 19:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vla met appel en kaneel, alleen verkrijgbaar in de herfst.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2013 19:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die moet je met je piemel opscheppen.
Wie hem snapt: +1
Geen empathie?quote:Op maandag 4 november 2013 20:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zit weer in mijn Rijkman-modus.
Niemand snapte zijn grapjes, zelfs z'n vrouw niet. Alleen 's avonds in bed toen ze z'n onderbroek omlaag trok, die grap snapte ze heel goed.quote:
Oh, god. Ik dacht dat je hem zo smakeloos vond (wat hij ook is), nee ik ga hem niet uitleggenquote:
Oh, bedoel je dat met vlaquote:Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef Robby87 het volgende:
Oh, god. Ik dacht dat je hem zo smakeloos vond (wat hij ook is), nee ik ga hem niet uitleggen
Met het geld wat hij heeft maakt het niet uit wat voor kutgrapjes je maakt.quote:Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niemand snapte zijn grapjes, zelfs z'n vrouw niet. Alleen 's avonds in bed toen ze z'n onderbroek omlaag trok, die grap snapte ze heel goed.
Tsja, heb je al het geld van de wereld, en dan?quote:Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Met het geld wat hij heeft maakt het niet uit wat voor kutgrapjes je maakt.
Doen wat je maar wil natuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tsja, heb je al het geld van de wereld, en dan?
Lolcats?quote:Op maandag 4 november 2013 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Je weet dat je je verveelt als je een docu op zet over internet katten...
Allebeiquote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef Lemans24 het volgende:
Hm, heb geen knoflook, dat wordt dus mayo-kwark saus
Is het wat?quote:Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar gaat het over ja... en waarom mensen dat doen...
Lil bub & Friends
Mayo is heerlijk, hoe vetter hoe beterquote:
Ik vind em verschrikkelijkquote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het wat?
Ik hou niet zo van katten maar die lolcats plaatjes vind ik wel leuk
In knoflooksaus hoeft wat mij betreft geen yoghurt te zitten. Dan heb ik er al geen zin meer inquote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Mayo is heerlijk, hoe vetter hoe beter![]()
Eet je ook geen knoflooksaus? Is immers altijd op basis van mayo en iets yoghurt-achtigs.
Hoe maak je het dan?quote:Op maandag 4 november 2013 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In knoflooksaus hoeft wat mij betreft geen yoghurt te zitten. Dan heb ik er al geen zin meer in
En je hebt geen dierenambulance gebeld ofzo?quote:Op maandag 4 november 2013 21:20 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zag vandeweek een kat lopen die een trap af hinkte op drie poten. Z'n vierde poot leek op een halve afgekloven kipfilet, bloederig en al. Aangereden, denk ik, maar hij gaf geen kick.
Mayo, mosterd, ketchup, peper, zout, knoflookteentjes, vocht van augurk volgens mij vergeet ik nog wat dingetjesquote:
Nee, want hoe moet ik dat beest bij me houden?quote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En je hebt geen dierenambulance gebeld ofzo?
Aan zijn staart gaan hangenquote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, want hoe moet ik dat beest bij me houden?
Hm, een kat luistert zeker niet naar 'zit' en 'blijf'?quote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, want hoe moet ik dat beest bij me houden?
Ben gek op katten hoor, maar bloederige verkeersslachtoffers ga ik niet oppakken...
Net of een wild vreemde hond daar naar zou luisterenquote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, een kat luistert zeker niet naar 'zit' en 'blijf'?
Wel als ze opgevoed zijn.. Die van mij luistert er altijd naar.quote:Op maandag 4 november 2013 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Net of een wild vreemde hond daar naar zou luisteren
Slechte waakhond.quote:Op maandag 4 november 2013 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel als ze opgevoed zijn.. Die van mij luistert er altijd naar.
Ook als ik voorbij loopen het roep?quote:Op maandag 4 november 2013 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel als ze opgevoed zijn.. Die van mij luistert er altijd naar.
Dat sowieso, hij zou een inbreker hartelijk verwelkomenquote:
Je bedoelt dat je het tijdens het lopen roept? Nee dan niet. Je moet wel voor hem staan en het duidelijk tegen hem zeggen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook als ik voorbij loopen het roep?
Ik wilde eigenlijk een kat, maar ik ben er licht allergisch voor en ik heb er geen geld voorquote:
Naaktkatten zijn mooi, maar godsgruwelijk duur... De vogel is een valkparkiet. Echt een irritant beestquote:Op maandag 4 november 2013 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
wat een toffe vogel, wat is dat voor een?
Oja, je was allergisch, nu weet ik het weer. Toen opperde ik nog het idee van een naaktkat
Hij lijkt een beetje op de avatar van Sands.quote:Op maandag 4 november 2013 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een kat, maar ik ben er licht allergisch voor en ik heb er geen geld voor![]()
Ik hou het zolang wel bij het huisdier van me moeder...
[ afbeelding ]
Nee, ik haal em altijd uit de kooi. En nee.. hij wil nog wel es een poepje laten vallen waar die op dat moment is... Ook op mijn hoofd dus..quote:Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Schattig hoor. Is hij zindelijk? Laat je moeder hem vaak los vliegen?
Als je het grijze wegdenkt... en de snavel... Gelukkig geeft ie geen stroomstoten.. al bijt hij wel goed door als hij de kans krijgt..quote:Op maandag 4 november 2013 21:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op de avatar van Sands.
Haha, ja begrijpelijk dat hij liever op jouw bril zit.quote:Op maandag 4 november 2013 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik haal em altijd uit de kooi. En nee.. hij wil nog wel es een poepje laten vallen waar die op dat moment is... Ook op mijn hoofd dus... Mijn moeder haalt em er niet uit omdat hij niet terug wil... ben van de week 10 minuten bezig geweest om em terug in zijn kooi te krijgen...
Hoezo? Mijn moeder heeft ook een bril. Daar komt ie niet aanquote:Op maandag 4 november 2013 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ja begrijpelijk dat hij liever op jouw bril zit.
Een pikagaai? En die andere meneer lijkt een beetje op Sandsquote:Op maandag 4 november 2013 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een kat, maar ik ben er licht allergisch voor en ik heb er geen geld voor![]()
Ik hou het zolang wel bij het huisdier van me moeder...
[ afbeelding ]
Welke andere meneer?quote:Op maandag 4 november 2013 22:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Een pikagaai? En die andere meneer lijkt een beetje op Sands
Ik zie er maar 1.quote:
Heb jij ook een bril?quote:Op maandag 4 november 2013 22:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Een pikagaai? En die andere meneer lijkt een beetje op Sands
Rede genoeg om er een eind aan te maken...quote:
Mag ik je kasteel dan hebben?quote:Op maandag 4 november 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Rede genoeg om er een eind aan te maken...
Kut zegquote:
En deel 3 verkloot dat eindequote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kut zeg
Cameron heeft echt een episch einde van Aliens gemaakt zeg
Okquote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Doe jij ook eens leuk een foto plaatsen.
Mag ik deze van je overkopen?quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ok
Dit heb ik gisteren gevonden op zolder
[ afbeelding ]
Ik zit nog op school, lekker te werken jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Hallo Iedereen, lekker aan het werk mensen?
Tja... in je eentje een gesprek voeren word zo snel saaiquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zit nog op school, lekker te werken ja
Rustig hier zeg.
Je kan het proberenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja... in je eentje een gesprek voeren word zo snel saai
Zou kunnen, maar word al genoeg voor gek uitgemaaktquote:
Aan de tong te zien zit je daar toch niet meequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar word al genoeg voor gek uitgemaakt
GC / Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #4 Waar het nog steeds lekker isquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:28 schreef dyonvbaal het volgende:
15,6 graden... lekkere temperatuur om een verwarming op te stoken
2delige docu denk ik dat het is... waarin Stephen Fry een paar landen bezoekt en kijkt naar waarom mensen tegen homo's en lesbo's zijn...quote:
Ehh... nee die heb ik niet gezien...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het wat dan, die docu? Heb je zijn docu over bipolaire stoornis ook gezien, dyon?
Wat is het? Nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:37 schreef Desunoto het volgende:
De nieuwe Blu-ray van Intolerance: Love's Struggle Throughout The Ages is inmiddels verschenen. Voor als iemand geïnteresseerd is.
http://www.blu-ray.com/movies/Intolerance-Blu-ray/58235/quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is het? Nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn...
Indrukwekkende sets voor die tijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:37 schreef Desunoto het volgende:
De nieuwe Blu-ray van Intolerance: Love's Struggle Throughout The Ages is inmiddels verschenen. Voor als iemand geïnteresseerd is.
O, tis een film.. dacht dat het ook een docu was in de richting van waar ik het net over ....quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
http://www.blu-ray.com/movies/Intolerance-Blu-ray/58235/
De set voor het Babylon verhaal hebben ze later in Los Angeles dichtbij Hollywood Boulevard (als ik me niet vergis) nog opnieuw gebouwd als ode aan die film.quote:
Blijkbaar was jij de enige die keek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat ze de animatie serie van Tron hebben stop gezet na 1 seizoen...
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Blijkbaar was jij de enige die keek.
Wie of wat was je niet?quote:
Die naar die animatie keekquote:
En wat geeft de thermometer bij jou in huis aan dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef wyccie het volgende:
Nog steeds geen verwarming aan, ik word een bikkel. Mooie kostenbesparing ook.
Okquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
http://geektyrant.com/new(...)&utm_medium=featured
Ik heb deel 2 nog niet gezien, dus weet niet of het ok is... Deel 1 vond ik een draak van een film...quote:
Ze maken die films vooral zodat de rechten niet terug naar Marvel gaan. En om een hoop geld te verdienen natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb deel 2 nog niet gezien, dus weet niet of het ok is... Deel 1 vond ik een draak van een film...
Brr...quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
16.5 graden
Raam in woonkamer nog steeds open/gekanteld. Die in studeerkamer is wel dicht, want het waaide gisteren te hard. Raam in slaapkamer is in de nacht ook dicht.
en waarom dan wel niet meneertje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:38 schreef Robby87 het volgende:
Kunnen we het aub niet meer over temperaturen enzo hebben.
Jezus.
verkeerde topic hèquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
16.5 graden
Raam in woonkamer nog steeds open/gekanteld. Die in studeerkamer is wel dicht, want het waaide gisteren te hard. Raam in slaapkamer is in de nacht ook dicht.
Slaat een beetje dood.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
en waarom dan wel niet meneertje?
Tis hier toch al uitgestorven, dus who cares...quote:
Geduld is een schone zaak...quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Mijn slaapkamer bevindt zich ook aan de warme kant. Ik heb wel een fijn klimaat, niet te warm in de zomer, en warm genoeg in de winter. Dat was in mijn vorige woning ook zo. Allebei op de hoek, misschien ligt het daar aan.
Nu tijd voor een warme douche en dan onder de dekens. Het was best koud en nat bij het hardlopen.
En wat een kutconditie heb ik toch. Ik zie nauwelijks verbetering.
Ik ben al een tijdje bezig. Nu 2-3 keer per week half uur tot anderhalf uur. Ook loop ik altijd de trappen naar boven, 4-5 verdiepingen, 2-3 keer per dag.quote:
Ga op het boekenfestijn werken!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje bezig. Nu 2-3 keer per week half uur tot anderhalf uur. Ook loop ik altijd de trappen naar boven, 4-5 verdiepingen, 2-3 keer per dag.
2-3 keer per week is echt veelquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje bezig. Nu 2-3 keer per week half uur tot anderhalf uur. Ook loop ik altijd de trappen naar boven, 4-5 verdiepingen, 2-3 keer per dag.
Er zijn er meerdere die vrij nemen van hun reguliere baan...quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
Nee, dank je. Ik werk al minimaal 50 uur per week.
En van werken op een boekenfestijn krijg je geen betere conditie.
Wyccie is nog niet zo oudquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere die vrij nemen van hun reguliere baan...
Denk wel dat het positief is voor je conditie, als ik die mensen van 60+ zie gaan!
Jij maakt veel uren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
Nee, dank je. Ik werk al minimaal 50 uur per week.
En van werken op een boekenfestijn krijg je geen betere conditie.
Haha, als ik vrij neem wil ik wel echt even bijkomen of op vakantie. Ik heb tijdens mijn vroegere bijbaan al genoeg boeken gezien. Ook genoeg op literaire festivals gewerkt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:56 schreef Lemans24 het volgende:
Er zijn er meerdere die vrij nemen van hun reguliere baan...
Denk wel dat het positief is voor je conditie, als ik die mensen van 60+ zie gaan!
Het grappige is dat ik voor 38 uur betaald krijg en contractueel 48 uur werk.quote:
Mijn hoofd is te dun voor een snorquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:35 schreef wyccie het volgende:
Mannen, wie van jullie laat een baard of snor staan deze maand?
Fotosoep gewoon een snor op je foto deze maand, instant snor uit je PCquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:35 schreef wyccie het volgende:
Dan wil ik ook een foto van jou zien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:39 schreef wyccie het volgende:
Te dun? Gewoon een Dali snor.
Ik wil foto's zien van jullie snorren of baarden.
Het gaat ook niet om je snor.quote:
Ik laat m'n snor al staan sinds juniquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:35 schreef wyccie het volgende:
Als ik me een maand niet scheer zie je nauwelijks verschil. Een baard/snor duurt bij mij 3 maanden minimaal...quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ik doe nog liever een bommetje op een roestige spijkerquote:Op woensdag 6 november 2013 09:38 schreef picodealion het volgende:
Nog even een herhaald oproepje, nog liefhebbers om aanstaande Maandag mee naar Stalker te gaan in het filmhuis in Arnhem?
Ik ga niet op een maandag naar Arnhem. In het weekend kan wel, maar doordeweeks vind ik niks dat eindquote:Op woensdag 6 november 2013 09:38 schreef picodealion het volgende:
Nog even een herhaald oproepje, nog liefhebbers om aanstaande Maandag mee naar Stalker te gaan in het filmhuis in Arnhem?
homoquote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik doe nog liever een bommetje op een roestige spijker
Na deze opmerking wil ik foto's van deze bezigheid zien...quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik doe nog liever een bommetje op een roestige spijker
quote:
Ik wil nog steeds wel mee, alleen het is voor mij niet zo praktisch...quote:Op woensdag 6 november 2013 09:38 schreef picodealion het volgende:
Beetje voorbarig hèquote:Op woensdag 6 november 2013 14:04 schreef picodealion het volgende:
Jup. Ik heb voor je gereserveerd.
All hail, Peter Griffinquote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Pam Grier = Jackie brown
Tim Honks = Forrest gump
George clooney = Micheal Clayton
Wil je zeggen dat je anders wel Tussen K & K had zitten kijken?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:04 schreef sasquatsch het volgende:
Nee, voetbal dit keer. En ondertussen wat administratie aan het doen.
Nee, dan had ik een film of serie gekeken.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je anders wel Tussen K & K had zitten kijken?
Ah, bedankt, kan ik nog net de laatste vijf minuten kijkenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Tis weer een rustig avondje. Zit iedereen tussen Kunst & Kitsch te kijken?
0 nuquote:Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ah, bedankt, kan ik nog net de laatste vijf minuten kijken
edit: vijf seconden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |