quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
een krentebaard jaquote:
Daar ben ik nog niet klaar meequote:Op zondag 3 november 2013 10:30 schreef wyccie het volgende:
Hoe heb je dan je coschap chirurgie doorstaan, Njo?![]()
Je hebt toch een telefoon met camera... slap excuus...quote:
Je kan helaas niet alles hebben.quote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt toch een telefoon met camera... slap excuus...
Nou zit ik ook niet op een foto van jou te wachten, dat scheelt alquote:
Is een yeti met een snor net zoiets als Kos met de snor?quote:
O ja dat is ook zoquote:Op zondag 3 november 2013 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht dat jullie interesse in elkaar hadden?
Maar geen van jullie 2 onderneemt iets?quote:
Ik wacht geduldig op een pm, ben wel een dame he?quote:Op zondag 3 november 2013 19:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar geen van jullie 2 onderneemt iets?
Grow up... Emancipatie en zo..quote:Op zondag 3 november 2013 19:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig op een pm, ben wel een dame he?
We zijn 40 plussers hoorquote:
En dus? Je bent dus oud genoeg om te weten wat emancipatie isquote:
Dus ik moet een keer een meeting organiseren?quote:Op zondag 3 november 2013 19:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dus? Je bent dus oud genoeg om te weten wat emancipatie isEn hoe het gaat en zo...
Kun je doen... ik kan in ieder geval niet... maarre... ik had het meer over dat je zelf die PM kan sturen bijvoorbeeld...quote:Op zondag 3 november 2013 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus ik moet een keer een meeting organiseren?
Volgende week is hier het Noordelijk filmfestival.
ow dat, maar is er nog steeds niemand voor jou Dyon?quote:Op zondag 3 november 2013 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kun je doen... ik kan in ieder geval niet... maarre... ik had het meer over dat je zelf die PM kan sturen bijvoorbeeld...
ehh...neequote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
ow dat, maar is er nog steeds niemand voor jou Dyon?
aww, te weinig dames in dit topic denk ik. Misschien wat meer mooie mannenfilms vragen stellen, dan komen ze vanzelfquote:
Zou kunnen, maar neequote:Op zondag 3 november 2013 19:44 schreef drakin het volgende:
[..]
aww, te weinig dames in dit topic denk ik. Misschien wat meer mooie mannenfilms vragen stellen, dan komen ze vanzelf
He verdoriequote:
Emancipatie en zo, dat kun je zelf ook doen dusquote:
Ik heb tot nu toe nog maar 1 keer een sixpack gepost, maar dat was na de stripfoto van een andere film.quote:Op zondag 3 november 2013 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Emancipatie en zo, dat kun je zelf ook doen dus
Asjeblieft...quote:Op zondag 3 november 2013 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog maar 1 keer een sixpack gepost, maar dat was na de stripfoto van een andere film.
Helaas zijn er niet heel veel mooie sixpacks. En gaan er al helemaal weinig met de billen bloot als ze tenminste mooie billen hebben.
Ja & Nee...quote:Op zondag 3 november 2013 19:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden om nu een vriendinnetje te hebben?
Dankje, alleen die kop erboven vind ik niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 3 november 2013 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Asjeblieft...
[ afbeelding ]
[..]
Ja & Nee...
Neequote:Op zondag 3 november 2013 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Je vind Brad Pitt niet aantrekkelijk?
Ik kon op die vraag wachten, maar als ik daar antwoord op geef jaag ik Sasquatsch weg (die overigens al opvallend stil is)quote:
Hij was niet zo gauw jaloers zei hij ooit eens...quote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kon op die vraag wachten, maar als ik daar antwoord op geef jaag ik Sasquatsch weg (die overigens al opvallend stil is)
Moet die meeting wel doorgaan.quote:
Moest even iemand wegbrengen. Ben er weer.quote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kon op die vraag wachten, maar als ik daar antwoord op geef jaag ik Sasquatsch weg (die overigens al opvallend stil is)
Je gaat toch niet wachten op een meet.quote:Op zondag 3 november 2013 20:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet die meeting wel doorgaan.
En niet zoals de vorige keer geruisloos voorbijgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |