Hoezo is het niksquote:Op zondag 3 november 2013 11:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hbo chemie, maar het is echt 3x niks.
Stop dan gewoonquote:Op zondag 3 november 2013 11:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hbo chemie, maar het is echt 3x niks.
Omg. Jij bent gewoon mijn weerspiegeling!!!quote:Op zondag 3 november 2013 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
En ik vind mezelf nog te jong om te studerenIk vind middelbare schoolvakken ook veel leuker. Gewoon duidelijk wat je moet doen. Voelde me echt een kleuter die niks snapte tussen die 20-jarigen.
Vooral toen mijn redactie een tijdschrift wilde maken over seks
Het is zó simpel, ik pak m'n P ook wel als ik gewoon 5 uur per week thuis eraan werk en dan 9 uur op school. Bovendien houdt het me bezig en kan ik labsupplementen stelen om Crystal Meth te makenquote:
Te simpel. Ik heb gezien wat 4e jaars kunnen op een stage van een aantal dagen, maar dat kon ik ook wel begrijpen met mijn basiskennis. En dan heb je ook nog achterlijke projectpartners die je 5 keer iets moet uitleggen eer ze het begrijpen.quote:
Alleen ik snap het juist welquote:Op zondag 3 november 2013 11:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omg. Jij bent gewoon mijn weerspiegeling!!!
quote:Op zondag 3 november 2013 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
En ik vind mezelf nog te jong om te studerenIk vind middelbare schoolvakken ook veel leuker. Gewoon duidelijk wat je moet doen. Voelde me echt een kleuter die niks snapte tussen die 20-jarigen.
Vooral toen mijn redactie een tijdschrift wilde maken over seks
quote:Op zondag 3 november 2013 11:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is zó simpel, ik pak m'n P ook wel als ik gewoon 5 uur per week thuis eraan werk en dan 9 uur op school. Bovendien houdt het me bezig en kan ik labsupplementen stelen om Crystal Meth te maken!
Volgend jaar wel hopelijk uni though.
Oh ja lijkt me ook wel te simpel. Maar wat wil je op de Uni gaan doen dan?quote:Op zondag 3 november 2013 11:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
Te simpel. Ik heb gezien wat 4e jaars kunnen op een stage van een aantal dagen, maar dat kon ik ook wel begrijpen met mijn basiskennis. En dan heb je ook nog achterlijke projectpartners die je 5 keer iets moet uitleggen eer ze het begrijpen.
Dit hossel.quote:Op zondag 3 november 2013 11:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
Supersof, je bent zojuist gestegen naar een hogere locatie in mijn coole users lijst.
wo- hondenvaardigheden, had ik je al eens verteld.quote:Op zondag 3 november 2013 11:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ja lijkt me ook wel te simpel. Maar wat wil je op de Uni gaan doen dan?
Ja daar geloof ik dus weer niks van!!quote:Op zondag 3 november 2013 11:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
wo- hondenvaardigheden, had ik je al eens verteld.
Ik stuur je wel een brochure vanuit Hondenstania.quote:Op zondag 3 november 2013 11:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik dus weer niks van!!
Blue rocksquote:
omgquote:Op zondag 3 november 2013 11:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omg. Jij bent gewoon mijn weerspiegeling!!!
ooooh als het je toch niet veel tijd kost kan je het eerste jaar wel afmaken jaquote:Op zondag 3 november 2013 11:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is zó simpel, ik pak m'n P ook wel als ik gewoon 5 uur per week thuis eraan werk en dan 9 uur op school. Bovendien houdt het me bezig en kan ik labsupplementen stelen om Crystal Meth te maken!
Volgend jaar wel hopelijk uni though.
ja lol... ik dacht flikker lekker opquote:
Ik heb toch niets beters te doenquote:Op zondag 3 november 2013 11:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh als het je toch niet veel tijd kost kan je het eerste jaar wel afmaken ja
Welke plaatsquote:Op zondag 3 november 2013 11:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
Supersof, je bent zojuist gestegen naar een hogere locatie in mijn coole users lijst.
Ik heb de laatste seizoen half gekeken. Ik durf niet verderquote:
DE SEIZOEN?????????quote:Op zondag 3 november 2013 11:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb de laatste seizoen half gekeken. Ik durf niet verder
Wat moest je dan schrijven?quote:Op zondag 3 november 2013 11:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lol... ik dacht flikker lekker op
Oh LOLquote:
okequote:Op zondag 3 november 2013 11:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nét onder VinVin, xcachet, LB en sgt.
Ik sta op de 3e plaats? Awesomequote:Op zondag 3 november 2013 11:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik kan best met hoofdletters en dergelijke typen hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 11:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Voor iemand die interpunctieregels volledig aan haar laars lapt mag het wel wat minder.
Naja, het idee werd verworpen omdat het iet origineel was. Thank God.quote:
xcachet gaat er misschien ook uit als ze weigert pics te sturenquote:Op zondag 3 november 2013 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
okesws versla ik sgt want die is over een paar weken weg uit de sc omdat hij het te druk heeft met zn gurl
Daar hoop jij op jaquote:Op zondag 3 november 2013 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
okesws versla ik sgt want die is over een paar weken weg uit de sc omdat hij het te druk heeft met zn gurl
quote:Op zondag 3 november 2013 11:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja, het idee werd verworpen omdat het iet origineel was. Thank God.
Waar sta ikquote:Op zondag 3 november 2013 11:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welke studies heb je je oog op laten vallen?quote:Op zondag 3 november 2013 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan best met hoofdletters en dergelijke typen hoor.
Maar over het algemeen ben ik LUI.
Maar je hebt ook geen pics van mij???quote:Op zondag 3 november 2013 11:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
xcachet gaat er misschien ook uit als ze weigert pics te sturen
Maar daar vraag ik ook niet om, dan wordt spatieboy boos.quote:Op zondag 3 november 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je hebt ook geen pics van mij???
Ze wilde het tijdschrift De Liefde noemen. Kwamen we in de supermarkt daar, wat zien we staan... Juist.quote:
Nederlands, sociologie, taalwetenschap en misschien wel geschiedenis.quote:Op zondag 3 november 2013 11:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welke studies heb je je oog op laten vallen?
Waarom zou ik dan boos worden, ik word alleen jaloers want ik heb nog nooit een foto van Sof gekregen!quote:Op zondag 3 november 2013 11:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar daar vraag ik ook niet om, dan wordt spatieboy boos.
ik en spatie hebben niksquote:Op zondag 3 november 2013 11:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar daar vraag ik ook niet om, dan wordt spatieboy boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |