Welke plaatsquote:Op zondag 3 november 2013 11:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
Supersof, je bent zojuist gestegen naar een hogere locatie in mijn coole users lijst.
Ik heb de laatste seizoen half gekeken. Ik durf niet verderquote:
DE SEIZOEN?????????quote:Op zondag 3 november 2013 11:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb de laatste seizoen half gekeken. Ik durf niet verder
Wat moest je dan schrijven?quote:Op zondag 3 november 2013 11:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lol... ik dacht flikker lekker op
Oh LOLquote:
okequote:Op zondag 3 november 2013 11:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nét onder VinVin, xcachet, LB en sgt.
Ik sta op de 3e plaats? Awesomequote:Op zondag 3 november 2013 11:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik kan best met hoofdletters en dergelijke typen hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 11:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Voor iemand die interpunctieregels volledig aan haar laars lapt mag het wel wat minder.
Naja, het idee werd verworpen omdat het iet origineel was. Thank God.quote:
xcachet gaat er misschien ook uit als ze weigert pics te sturenquote:Op zondag 3 november 2013 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
okesws versla ik sgt want die is over een paar weken weg uit de sc omdat hij het te druk heeft met zn gurl
Daar hoop jij op jaquote:Op zondag 3 november 2013 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
okesws versla ik sgt want die is over een paar weken weg uit de sc omdat hij het te druk heeft met zn gurl
quote:Op zondag 3 november 2013 11:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja, het idee werd verworpen omdat het iet origineel was. Thank God.
Waar sta ikquote:Op zondag 3 november 2013 11:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welke studies heb je je oog op laten vallen?quote:Op zondag 3 november 2013 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan best met hoofdletters en dergelijke typen hoor.
Maar over het algemeen ben ik LUI.
Maar je hebt ook geen pics van mij???quote:Op zondag 3 november 2013 11:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
xcachet gaat er misschien ook uit als ze weigert pics te sturen
Maar daar vraag ik ook niet om, dan wordt spatieboy boos.quote:Op zondag 3 november 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je hebt ook geen pics van mij???
Ze wilde het tijdschrift De Liefde noemen. Kwamen we in de supermarkt daar, wat zien we staan... Juist.quote:
Nederlands, sociologie, taalwetenschap en misschien wel geschiedenis.quote:Op zondag 3 november 2013 11:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welke studies heb je je oog op laten vallen?
Waarom zou ik dan boos worden, ik word alleen jaloers want ik heb nog nooit een foto van Sof gekregen!quote:Op zondag 3 november 2013 11:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar daar vraag ik ook niet om, dan wordt spatieboy boos.
ik en spatie hebben niksquote:Op zondag 3 november 2013 11:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar daar vraag ik ook niet om, dan wordt spatieboy boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |