Bij de studie journalistiek welquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 11:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt gebeurd.werd het sein brand meester gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik niet, ontbreekt er niet iets daar?!
./keiharde kritiekSpatieboos
Ik studeerde vorig jaarquote:
Nee.quote:Op zondag 3 november 2013 11:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
werd het sein brand meester gegeven.
Dat snap ik niet, ontbreekt er niet iets daar?!
./keiharde kritiek
Klopt als een bus. Alleen heb ik die studie niet afgemaakt hequote:Op zondag 3 november 2013 11:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus je hebt havo gedaan, vervolgens hbo journalistiek en nu doe je vwo 6 op vavo?
Had ik ook wel door jaquote:Op zondag 3 november 2013 11:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Alleen heb ik die studie niet afgemaakt he
Nee past niet bij me. Ik wil geen studie doenquote:Op zondag 3 november 2013 11:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Had ik ook wel door ja. Hbo niet leuk?
Overigens doe ik exact hetzelfde, alleen dan i.p.v. vavo zelfstudie & doe ik nog hbo.quote:Op zondag 3 november 2013 11:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 3 november 2013 11:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Omg, dat heb ik dus ookquote:Op zondag 3 november 2013 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee past niet bij me. Ik wil geen studie doen
je doet twee studies? huhquote:Op zondag 3 november 2013 11:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Overigens doe ik exact hetzelfde, alleen dan i.p.v. vavo zelfstudie & doe ik nog hbo.
Nou ik vind vooral het schrijven heel leuk, maar die opleiding ging vooral om camera en praten en shit. en geen zin meer.quote:
Ik vind echt NIKS leuk. Heb nu wel paar dingen op uni gevonden die ik wel leuk vind overigensquote:Op zondag 3 november 2013 11:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omg, dat heb ik dus ook! Ik had geen flauw fucking idee wat ik wou doen, dus maar een aantal opleidingen op een dartbord geplakt en vervolgens gaan gooien!
Darkoquote:
oh wow! welke studie dan?quote:Op zondag 3 november 2013 11:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Staatsexamens, en dan nog 9 u/w hbo.
Nou okay dan, maar het lijkt zo onduidelijk, is het niet tussen ' en ' ofzo of met een hoofdletter?!quote:
Oh oké. Dan is het wel logisch dat geen zin meer hebtquote:Op zondag 3 november 2013 11:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik vind vooral het schrijven heel leuk, maar die opleiding ging vooral om camera en praten en shit. en geen zin meer.
google het ff lekkerquote:Op zondag 3 november 2013 11:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou okay dan, maar het lijkt zo onduidelijk, is het niet tussen ' en ' ofzo of met een hoofdletter?!
En ik vind mezelf nog te jong om te studerenquote:Op zondag 3 november 2013 11:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh oké. Dan is het wel logisch dat geen zin meer hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |