Nog gefapt?quote:Op zondag 3 november 2013 11:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoef ik ook niet te weten. Want daar zou ik ook geen nee tegen zeggen
Huh jawel, hij is alleen heel rood!quote:Op zondag 3 november 2013 11:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rodawa is toch nooit goed te zien op die cam van hem haha
ohja ik zal eens kijkenquote:Op zondag 3 november 2013 11:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
OMG
Ik heb teveel gemist!!
Oh en je zou me nog iets sturen van wat jij schreef!
op zaterdag welquote:Op zondag 3 november 2013 11:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rodawa is toch nooit goed te zien op die cam van hem haha
quote:Op zondag 3 november 2013 11:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb gisteren voor het slapen niet gefapt, en vanochtend ook niet![]()
![]()
maat, sommige dingen zijn privé. Zoalsalles wat ik met mijn penis doequote:
Weet ik! Maar ik mag nog wel raden!quote:Op zondag 3 november 2013 11:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maat, sommige dingen zijn privé. Zoalsalles wat ik met mijn penis doe
Als jij daar behoefte aan hebt.quote:Op zondag 3 november 2013 11:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik! Maar ik mag nog wel raden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ajb spaatOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 3 november 2013 11:07 schreef supersof het volgende:
Is dat echt gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ajb spaat
Niet slecht, niet slecht.Spatieboos
Ik kom al klaar als ik daarvan H en He zie.quote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik kom klaar van het zien van het periodiek systeem der elementen.
Ja echt gebeurd.quote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurt
Niet slecht, niet slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik dacht dat ik verliefd wasquote:Op zondag 3 november 2013 10:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Liefde is gewoon het effect van een combinatie aan hormonen, hormonen die je ertoe drijven om terug te gaan naar je oerinstincten. De oerinstincten zijn op geen enkele manier een 'magisch' verschijnsel, ''liefde'' is dan ook een incorrecte benaming, net als 'devolutie'.
Nieuwsbericht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |