IS ZE BIJ JOU?quote:Op zondag 3 november 2013 10:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Goedemorgen
Het dierentuinmeisje slaapt nog dus breng ik even stiekem verslag uit
Het was supergezelligen de koekjes zijn heerlijk
(credits aan Essnhills)
Nou ik ga maar eens croissantjes e.d bakken
Adios
Ja die zijn al opquote:
JA! WAAROM SCHRIJF JE DIT IN CAPS LOCK?quote:
Saaiquote:Op zondag 3 november 2013 10:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, met name omdat ik niet met kinderen om kan gaan (teveel grappen die net op het randje zitten). Ik doe liever wat ikzelf leuk vind dan dat ik een neuk moet geven om de hobby's van een ander, dus nee. Eigenlijk wel, gezellig is overrated.
OM AAN TE GEVEN DAT IK VERBAASD BEN. JULLIE KENNEN ELKAAR TOCH PAS TWEE WEKEN??????quote:Op zondag 3 november 2013 10:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
JA! WAAROM SCHRIJF JE DIT IN CAPS LOCK?
quote:Op zondag 3 november 2013 10:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Goedemorgen
Het dierentuinmeisje slaapt nog dus breng ik even stiekem verslag uit
Het was supergezelligen de koekjes zijn heerlijk
(credits aan Essnhills)
Nou ik ga maar eens croissantjes e.d bakken
Adios
Sowieso raad ik je geen sex-change aan, smegmanus heeft er ook zo een gedaan en dat liep niet goed af. Met een gezin kun je ook best elke dag bij de AH koffie komen drinken, alleen dan neem je je gezin meequote:Op zondag 3 november 2013 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Saainiet zo'n oud mopperend eenzaam mannetje worden he. Zo een die elke dag bij de albert heijn koffie komt drinken.
JA? ZE HEEFT TOCH NIET BIJ MIJ IN BED GESLAPENquote:Op zondag 3 november 2013 10:48 schreef supersof het volgende:
[..]
OM AAN TE GEVEN DAT IK VERBAASD BEN. JULLIE KENNEN ELKAAR TOCH PAS TWEE WEKEN??????
we hebben geen albert heijn hierquote:Op zondag 3 november 2013 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Saainiet zo'n oud mopperend eenzaam mannetje worden he. Zo een die elke dag bij de albert heijn koffie komt drinken.
die ken ik nietquote:Op zondag 3 november 2013 10:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik denk dat Hoogvliet ook voldoet, maar dat oordeel laat ik aan supersof over.
emte danquote:
OOOH OKE IK DACHT AL!!quote:Op zondag 3 november 2013 10:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
JA? ZE HEEFT TOCH NIET BIJ MIJ IN BED GESLAPEN
hai spatiequote:
die bestaat niet in dit deel van het landquote:
Gianni jaagt gewoon op zijn voedsel, als een echte baasquote:Op zondag 3 november 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die bestaat niet in dit deel van het land
huh dat is toch in het zuidenquote:Op zondag 3 november 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die bestaat niet in dit deel van het land
wilde zwijnen doden met een schilmesje enzoquote:Op zondag 3 november 2013 10:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gianni jaagt gewoon op zijn voedsel, als een echte baas![]()
leukquote:
nee, dat is jan lindersquote:
Baasquote:Op zondag 3 november 2013 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wilde zwijnen doden met een schilmesje enzo
Nee, een dierentuinmeisjequote:
een datequote:
moest googlen.quote:Op zondag 3 november 2013 10:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
BaasHoe is het in District 12?
quote:Op zondag 3 november 2013 10:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij heeft een chimpansee meegenomen als souvenir
quote:Op zondag 3 november 2013 10:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga jij nou maar bij de AH koffie drinken
Toegangsverbodquote:Op zondag 3 november 2013 10:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga jij nou maar bij de AH koffie drinken
camsquote:
we hoeven de details niet te wetenquote:
Hij stopte zijn piemel in de vagina!quote:Op zondag 3 november 2013 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we hoeven de details niet te weten
van mij en rodawaquote:
En dronk het allemaal op.quote:Op zondag 3 november 2013 11:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij stopte zijn piemel in de vagina!
ik liet oude jeugdfoto's zienquote:Op zondag 3 november 2013 11:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat had ik niet gemist!
Of was er wat bijzonders op die cams?
hoef ik ook niet te weten. Want daar zou ik ook geen nee tegen zeggenquote:Op zondag 3 november 2013 11:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij stopte zijn piemel in de vagina!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |