Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Hey top-modquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Divje, we misten je al.
Alles goed?
Hey Divje !quote:Op zondag 3 november 2013 04:30 schreef Divje het volgende:
VITESSE
[..]
Hey top-mod
Gaat goed hier, even weer afkicken van GTA Onlineveel te veel tijd erin gestoken waardoor ik de rest van m'n leven een beetje vergat
dat is zo'n spelletje ook niet waard natuurlijk..
Hoe gaat het met U?Ook zo genoten van de meest ordinaire aflevering van VI?
Youquote:Op zondag 3 november 2013 10:54 schreef Ferdo het volgende:
Oh, en die anti-Zwarte Piet-gekkies willen nu via de rechter de intocht slegs met blanken Zwarte Piet-loos maken.
Riep ik er iets als "Grapje!" of "3 november!" achteraan?quote:
Ben je al over de eerste teleurstelling heen B?quote:Op zondag 3 november 2013 10:58 schreef Blaadjes het volgende:
Moggu. allemaal.
vak 123 zat ik Tjacka, vlak naast de f-side en onder 410. Vond het wel een goed plekje en is voor de rest ook goed bevallen. Ga proberen 19 Jan weer te gaan...Ajax-PSV.
Neequote:Op zondag 3 november 2013 11:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Riep ik er iets als "Grapje!" of "3 november!" achteraan?
Ja hoor L daar was k al vrij snel overheen. Er waren er wel meer slecht en ook gewoon een beetje pech dat e bal er net inging. Kansen genoeg gehad op een goal en ook een par keer geluk gehad dat Vitesse niet scoorde. Gelikspel was misschien eerlijker geweest maar zo werkt het iet.quote:Op zondag 3 november 2013 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je al over de eerste teleurstelling heen B?
Wie vond je de slechtste speler, of ligt het aan het collectief?
Gelukkig maar dat je het snel van je af kan zetten.quote:Op zondag 3 november 2013 11:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor L daar was k al vrij snel overheen. Er waren er wel meer slecht en ook gewoon een beetje pech dat e bal er net inging. Kansen genoeg gehad op een goal en ook een par keer geluk gehad dat Vitesse niet scoorde. Gelikspel was misschien eerlijker geweest maar zo werkt het iet.
Ja hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe belangrijk de wedstrijd is....of het direct gevolgen heeft. Maar over het algemeen kan ik het aardig van me afzetten hoor. Verstand komt met de jaren.quote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je het snel van je af kan zetten.
Ach, het helpt ook niks als je je te kwaad maakt, al kan ik me zo voorstellen dat je emoties met je op de loop gaan als je een fanatieke fan bent. Dan is het zwaar balen.
Hoe zou het met Tjacka zijn
Denk het ook.quote:Op zondag 3 november 2013 11:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe belangrijk de wedstrijd is....of het direct gevolgen heeft. Maar over het algemeen kan ik het aardig van me afzetten hoor. Verstand komt met de jaren.
Tjacka ligt lekker in z'n bed te dromen denk ik over een champions leauqe finale.
Zoals zijn muziek tijdloos is.quote:Op zondag 3 november 2013 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook.
Wat een zwartegekleurdepietenweer is het trouwens.
Tijd om lekker naar Bruce te luisteren.
The River. Zijn mooiste album (vind ik). Toen was de economie ook kut en in feite is er niets veranderd. Zijn teksten passen nog naadloos aan op deze tijd.
ohja, was echt een grafsfeer in het stadion maar dat is het al weken. dit wou ik er over kwijt. drinken 19 jan wel een biertje.quote:Op zondag 3 november 2013 10:58 schreef Blaadjes het volgende:
Moggu. allemaal.
vak 123 zat ik Tjacka, vlak naast de f-side en onder 410. Vond het wel een goed plekje en is voor de rest ook goed bevallen. Ga proberen 19 Jan weer te gaan...Ajax-PSV.
quote:Op zondag 3 november 2013 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook.
Wat een zwartegekleurdepietenweer is het trouwens.
Tijd om lekker naar Bruce te luisteren.
The River. Zijn mooiste album (vind ik). Toen was de economie ook kut en in feite is er niets veranderd. Zijn teksten passen nog naadloos aan op deze tijd.
ja 2e helft was het wel iets beter he maar 1e helft was het erg stil....nou ja niet bij mij. in 410 en fside blijven ze wel herrie maken.quote:Op zondag 3 november 2013 13:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ohja, was echt een grafsfeer in het stadion maar dat is het al weken. dit wou ik er over kwijt. drinken 19 jan wel een biertje.
Ik vind het wel echt een smerige streek dat ze dat beeldje van Moulijn besmeurd hebben. Dat gaat te ver en zullen de Feyenoordfans niet over hun kant laten gaan.quote:Op zondag 3 november 2013 13:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja 2e helft was het wel iets beter he maar 1e helft was het erg stil....nou ja niet bij mij. in 410 en fside blijven ze wel herrie maken.
De vorige die zoiets deden hebben weken politiebescherming bij hun huis gehad.quote:Op zondag 3 november 2013 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt een smerige streek dat ze dat beeldje van Moulijn besmeurd hebben. Dat gaat te ver en zullen de Feyenoordfans niet over hun kant laten gaan.
Bepaalde dingen doe je gewoon niet.
En het kan ook volkomen uit de klauwen lopen en dan krijg je Picornie-toestanden. Daar zit echt niemand op te wachten.quote:Op zondag 3 november 2013 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De vorige die zoiets deden hebben weken politiebescherming bij hun huis gehad.
Eh, gewoon blind een nieuw deel in deze reeks openen, zonder de OP aan te passen?quote:
Oh! Dat zal het zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eh, gewoon blind een nieuw deel in deze reeks openen, zonder de OP aan te passen?
Ditquote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eh, gewoon blind een nieuw deel in deze reeks openen, zonder de OP aan te passen?
dat publiekquote:Op zondag 3 november 2013 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij moet maar snel weer een keer naar Nederland komen he?
Dat meisje in het begin wat zo uitsloverig staat te dansenquote:
hij neemt ook altijd iemand mee op het podium waar hij later ook nog een keer contact mee neemt. echt een baas, te sociaal eigenlijk gewoon.quote:Op zondag 3 november 2013 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat meisje in het begin wat zo uitsloverig staat te dansen![]()
Hij is zo leuk met het publiek. Hij kletst de oren van je kop. Maatschappelijke punten, dit dat en alles komt voorbij
Zoiets zou hij niet eens moeten suggererenquote:Op zondag 3 november 2013 20:53 schreef Blaadjes het volgende:
Witte Huis: geen genade voor Snowden
Ik zeg terecht. Landverrader!
Nee toch, leuk voor alle mensen die naief zijn, wat hij naar buiten brengt. In mijn ogen blijft het een landverrader.quote:Op zondag 3 november 2013 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets zou hij niet eens moeten suggereren.
In mijn ogen ook.quote:Op zondag 3 november 2013 21:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee toch, leuk voor alle mensen die naief zijn, wat hij naar buiten brengt. In mijn ogen blijft het een landverrader.
Daar heeft hij inderdaad mazzel mee.quote:Op zondag 3 november 2013 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
Zijn enige voordeel is dat hij nu bekend is anders was hij er waarschijnlijk niet meer gok ik zo....
Dat is meestal wel zoquote:Op zondag 3 november 2013 21:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou zitten we toch nog eens op 1 lijn.
Das waar. Bijkzonder eigenlijk hoe jij tegen sommige dingen aankijkt en toch mod bent van BNW.quote:
Wat super zeg.quote:Op zondag 3 november 2013 21:45 schreef Blaadjes het volgende:
Wat zo tof was he gister...die goser waarmee ik ging komt uit Amsterdam maar is al 25 jaar weg(hij is 47).
Wij eerst kijken bij zijn oude school....afgebroken maar er lagen nog bakstenen....dus 1 mee genomen.
Toen gingen we kijken bij z'n ouwe huis....hij kijken op de naambordjes en zegt: verrek die mensen wonen er nog steeds. Wij aanbellen en gelijuk naar binnen natuurlijk. Komt z'n vrouw thuis en zegt: Nou hoe kan dit nou...vanochtend op de voetbal hadden we het nog over je en nu sta je voor de deur.
Zo leuk.
Nou ja, ik heb ook gewoon een eigen mening natuurlijk .quote:Op zondag 3 november 2013 21:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Das waar. Bijkzonder eigenlijk hoe jij tegen sommige dingen aankijkt en toch mod bent van BNW.
En die mag je ook uitdragen als FOK mod zijnde?quote:Op zondag 3 november 2013 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook gewoon een eigen mening natuurlijk .
Zolang je maar objectief blijft in je functioneren als mod moet dat toch kunnen?quote:Op zondag 3 november 2013 22:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En die mag je ook uitdragen als FOK mod zijnde?
Uitdragen is niet de juiste term. Als het zo uitkomt zeg ik gewoon hoe ik over iets denk, verder probeer ik objectief te zijn en open te staan voor alle meningen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En die mag je ook uitdragen als FOK mod zijnde?
Klopt.quote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zolang je maar objectief blijft in je functioneren als mod moet dat toch kunnen?
Lavenderr heeft daar in elk geval geen moeite mee.
Ik blijf toch twijfelen aan die vicsim stoeprand poosje terug.quote:Op zondag 3 november 2013 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uitdragen is niet de juiste term. Als het zo uitkomt zeg ik gewoon hoe ik over iets denk, verder probeer ik objectief te zijn en open te staan voor alle meningen.
Bijvoorbeeld vicsims, dat gaat me vele bruggen te ver en dat heb ik duidelijk laten merken.
Serieus?quote:Op zondag 3 november 2013 22:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik blijf toch twijfelen aan die vicsim stoeprand poosje terug.
Jas volgens mij lag die gewoon klaar te wachten om mij op m'n bek te laten gaan.quote:
Oh zo. Ja, dat zou mij ook zéér achterdochtig makenquote:Op zondag 3 november 2013 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jas volgens mij lag die gewoon klaar te wachten om mij op m'n bek te laten gaan.
Ja dat leek mij veel aannemelijker dan de drank de schuld geven.quote:Op zondag 3 november 2013 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, dat zou mij ook zéér achterdochtig maken
Tuurlijk. Het meest onwaarschijnlijke is waarschijnlijk de waarheidquote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat leek mij veel aannemelijker dan de drank de schuld geven.
Precies.quote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het meest onwaarschijnlijke is waarschijnlijk de waarheid
Truste B. Doe je voorzichtig daar? Het gevaar loert aan alle kantenquote:Op zondag 3 november 2013 22:28 schreef Blaadjes het volgende:
Ben nog even gta spelen. Mocht ik je niet meer spreken....truste alvast wijfie!
Komt goedquote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste B. Doe je voorzichtig daar? Het gevaar loert aan alle kanten
Tot morgen Bquote:Op zondag 3 november 2013 22:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Weer nacht van de week dus spreek je morgen wel!
Ja sorry, ik had haar even gekaapt naar een andere SC. Excusesquote:Op zondag 3 november 2013 23:12 schreef Untermenschlich het volgende:
Lavenderrtje van me ... we wachten
hoi user die ik niet kenquote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
* essnhills spiekt even om het hoekje
Hoi lav![]()
Hoi user die ik niet wil kennenquote:
Je lokte het uitquote:
Wat pest je me danquote:
Zijn er nog meer landgenoten hier?quote:Op zondag 3 november 2013 23:32 schreef Tjacka het volgende:
nou hebben we nog een westfries in deze sc omg
ja lavquote:Op zondag 3 november 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn er nog meer landgenoten hier?
Lav is ook west-fries?quote:
Hoi Ess welkom hierquote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
* essnhills spiekt even om het hoekje
Hoi lav![]()
Hoezo?quote:Op zondag 3 november 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
maar lav je maakt misbruik van mij en inso
Het kan geen toeval zijn dat wij alledrie west-fries zijnquote:
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op zondag 3 november 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het kan geen toeval zijn dat wij alledrie west-fries zijn
BKCityquote:
je loopt over onze rug andere users te scoren ordinair hoor.quote:
Nee, ik heet andere users wélkom hier. Dat is een subtiel verschil .quote:Op zondag 3 november 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je loopt over onze rug andere users te scoren ordinair hoor.
ik dien een klacht in bij Yvonne.
quote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik heet andere users wélkom hier. Dat is een subtiel verschil .
Geeft niks hoor, we maken allemaal weleens een inschattingsfoutje.quote:Op zondag 3 november 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]sorry ik voelde mij weer te belangrijk worden.
quote:Op zondag 3 november 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, we maken allemaal weleens een inschattingsfoutje.
Maar ik zal wel wegblijven uit GRTD en geen nieuwe bezoekers meer ronselen. Kwam trouwens door Stuart die Bruce tubejes plaatste en ja, dan ben ik attent, want Bruce
Ik trap er bij jou altijd weer in . Ben een oliebolquote:Op zondag 3 november 2013 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]ik vind het niet meer leuk om je trollen. je hapt overal op.
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 november 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
En nu ga ik slapen. Tot morgen schatjes
dag lavjequote:Op zondag 3 november 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
En nu ga ik slapen. Tot morgen schatjes
Haha gaafquote:Op maandag 4 november 2013 10:19 schreef Ferdo het volgende:
http://bit.ly/1amiz2M
Het zal je maar overkomen als straatmuzikant.
Goedemorgen allen!
Wat tof!quote:Op maandag 4 november 2013 10:19 schreef Ferdo het volgende:
http://bit.ly/1amiz2M
Het zal je maar overkomen als straatmuzikant.
Goedemorgen allen!
En van de Communards trouwensquote:Op maandag 4 november 2013 10:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat tof!
Nu hebben we Bruce gehad en de zanger van de Bronski Beat, zouden er nog meer van zulke spontane straatoptredens van bekende artiesten zijn?
En goeiemorgen
Leuk!quote:Op maandag 4 november 2013 10:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha gaaf![]()
zo was ik laatst naar een optreden van een zangeres en in de support band was een oud klasgenoot van mij de zangeres.
Onderbrak ff het optreden en begon te zwaaien en een heel gesprek met mij aan halverwege het liedje
Wie zijn die zangeressen in die groep?quote:Op maandag 4 november 2013 10:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En van de Communards trouwens
En qua spontane optredens, telt de metro ook?
Ze had wel een slokje op.
Oh de rest is voor de sier.quote:Op maandag 4 november 2013 10:42 schreef Ferdo het volgende:
Volgens mij zingt alleen Sarah Jane Morris mee.
Sessiemuzikantes.quote:
Ja, stond daar ook al van te kijken.quote:Wat een klein ventje is het ook he? Die vechthond van hem is bijna groter
haha nee die zaten best wel stom te kijken van, ok wtf gebeurt hier.quote:Op maandag 4 november 2013 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk!
Vond het publiek het ook leuk?
Toch niet hierom hequote:Op maandag 4 november 2013 10:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha nee die zaten best wel stom te kijken van, ok wtf gebeurt hier.
Enige nadeel is meisje is gister uit de band gegooid, wrom.. idk komend weekend maar ff daar op de koffie
Hij heeft zijn geringe lengte gecompenseerd met heel hoog zingenquote:Op maandag 4 november 2013 10:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sessiemuzikantes.
[..]
Ja, stond daar ook al van te kijken.
Wel knap dat hij nog steeds zo hoog kan zingen.
Inmiddels is-ie al 52, zie ik.
Geen idee eigenlijk, zal ff kijken of ze komend weekend tijd heeft ze woon aan andere kant van land.quote:
Hoop het wel, anders zou jij je nog schuldig gaan voelen.quote:Op maandag 4 november 2013 11:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, zal ff kijken of ze komend weekend tijd heeft ze woon aan andere kant van land.
Maar denk dat het iets anders is.
Hoi Tjackaquote:
jij weetquote:Op maandag 4 november 2013 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Bij nacht de man, bij dag de man'
Luie donder.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 11:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Luie donder.
Ben al zo'n 4 uur op mijn werk.
@lavje, nah de bandleden vonden het wel geinig.
Was ook wel te verwachten als je in je geboorte regio weer gaat optreden
Ah oke, gister ook?quote:Op maandag 4 november 2013 11:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet tot 12 uur werken vanavond en nu ben ik lui.
nee gisteren vrij.quote:Op maandag 4 november 2013 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah oke, gister ook?
Heb gisteren het laaste gedeelte van mijn opleiding afgerond en opgestuurd. nu maar wachten op de uitslag en kan er weer een diploma op mijn cv.
Was er beetje klaar mee dus ff tot 3 uur doorgewerkt en door gestuurt om half 4, wat zal die kerel raar opkijken als hij naar het tijdstip kijkt
Lekkahquote:
Hey Tjacka, ik las: was het maar woensdag. Jij gaat zekerweer?quote:
En AZ natuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 12:25 schreef Scrummie het volgende:
Ajax kliekje hier zeg. Gekke Noord Hollanders
.
Zeeland hee.quote:Op maandag 4 november 2013 12:25 schreef Scrummie het volgende:
Ajax kliekje hier zeg. Gekke Noord Hollanders
.
tuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 12:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekkah
[..]
Hey Tjacka, ik las: was het maar woensdag. Jij gaat zekerweer?
Of voor Hoek.quote:Op maandag 4 november 2013 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Zeeland ben je voor Feyenoord.
Ja gaat wel. Alleen mijn weerstand is kut laatste tijdquote:
vreselijk clubjequote:Op maandag 4 november 2013 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je horen wat hij op 1.12 zegt .....bán voor ome Louis
Nog steeds weinig slapen?quote:Op maandag 4 november 2013 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gaat wel. Alleen mijn weerstand is kut laatste tijd
Standaard ja.quote:
Dat is mooi waardeloos zeg. Jeukende ogen is lastig. Je kunt niet ongelimiteerd wrijven. Misschien heb je een allergische reactie op iets?quote:Op maandag 4 november 2013 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Standaard ja.
Maar nu heb ik een virusje opgelopen en m'n linkeroog jeukt continu en is rood
Weet niet, ik kan nu ook geen lenzen in. Maar zal wel weer over gaan morgen ofzoquote:Op maandag 4 november 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mooi waardeloos zeg. Jeukende ogen is lastig. Je kunt niet ongelimiteerd wrijven. Misschien heb je een allergische reactie op iets?
Opleiding voor docent in geschiedenis, maar nogal specifiek, HBO maar denk niet dat ik nog verder ga want dan moet ik naar school.quote:Op maandag 4 november 2013 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gisteren vrij.
maar netjes wat heb je gedaan?
je bent allergisch voor mooie vrouwenquote:Op maandag 4 november 2013 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Standaard ja.
Maar nu heb ik een virusje opgelopen en m'n linkeroog jeukt continu en is rood
Leuk.quote:Op maandag 4 november 2013 13:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent allergisch voor mooie vrouwen
Jeugd? Wat leuk dat ze daar tegen spelen dan. Is dat om de KNVB-beker of zoiets?quote:Op maandag 4 november 2013 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord speelde vorige week tegen Hoek, uit Zeeland
nee gewoon 1e voor knvb bekerquote:Op maandag 4 november 2013 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeugd? Wat leuk dat ze daar tegen spelen dan. Is dat om de KNVB-beker of zoiets?
Beker ja, gewoon de 1e elftallenquote:Op maandag 4 november 2013 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeugd? Wat leuk dat ze daar tegen spelen dan. Is dat om de KNVB-beker of zoiets?
quote:
Met hoeveel heeft Feyenoord gewonnen?quote:Op maandag 4 november 2013 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beker ja, gewoon de 1e elftallen. Vorige week geweest, Hoek telt 3000 inwoners, 2500 zaten in Rotterdam
Ah dankje.quote:Op maandag 4 november 2013 13:47 schreef theguyver het volgende:
Feyenoord heeft zich geplaatst voor de achtste finales van de KNVB-beker. In De Kuip werd Hoek met 3-0 verslagen.
quote:Op maandag 4 november 2013 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah dankje.
Btw, ik zie jou wel als docent geschiedenis. Denk dat de leerlingen aan je lippen hangen. Tenminste als je net zo spannend vertelt als hier in je verhalen.
Ik denk dat je goed de stukjes van RM-rf moet lezen, ik had er al eerder een topic over aangemaakt, en hij heeft er veel, en meer verstand van dan ik.quote:Op maandag 4 november 2013 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
Mooi topic
BNW / 50 jaar later: de moord op JFK en Oswald
Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
Heb het een kickje gegeven.quote:Op maandag 4 november 2013 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]dank je.
Mocht het er ooit van komen, zal daar ongetwijfelt wat BNW materiaal naar voren komen
[..]
Ik denk dat je goed de stukjes van RM-rf moet lezen, ik had er al eerder een topic over aangemaakt, en hij heeft er veel, en meer verstand van dan ik.
Zie mijn oude topic.
BNW / JFK complot?
Ow is dat zo?quote:Op maandag 4 november 2013 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Zeeland ben je voor Feyenoord.
Ja maar dat kan denk ik niet.quote:Op maandag 4 november 2013 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het een kickje gegeven.
Eigenlijk zouden de topics samen moeten.
Heb een merge aangevraagd.quote:Op maandag 4 november 2013 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar dat kan denk ik niet.
misschien kan jij dat met je super MOD skillzzz
Het niveau was weer hoog vrijdagavondquote:Op zondag 3 november 2013 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Divje !
Die kantineheld paste zich goed aan aan het daar gebruikelijke niveau en deed er zelfs nog een schepje bovenop met 'de lucht van tien'. Had van mij niet gehoeven. Maar vond het verder weer hartstikke leuk![]()
Joh al die tijd GTA gespeeld? Inmiddels is het herfst en de klok is een uur teruggezet![]()
Leuk dat je er weer bent.
Balen van Ajax maar fijn voor de Vitessefans![]()
Wat mankeert Ajax toch he, kunnen ze het niet meer ?
Dat is normaal daar, Vitesse leeft daar amper.quote:Op maandag 4 november 2013 14:25 schreef Divje het volgende:
Een vriendin van me, een echte Arnhemse, kijkt bijna nooit voetbal.
Jawel, ze staan bovenaan.quote:Op maandag 4 november 2013 14:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Het niveau was weer hoog vrijdagavondhaha, heb veel gelachen
![]()
Benieuwd naar vanavond, Kieft is ook altijd wel leuk![]()
GTA heeft me erg veel bezig gehouden, alleen wordt het zo saai na een tijdje.![]()
Hopelijk komen ze snel met uitbreidingen
Een vriendin van me, een echte Arnhemse, kijkt bijna nooit voetbal. Maar ze ging zaterdagavond helemaal los, ze schrok er zelf van![]()
Wat Ajax mankeert weet ik niet , maar het probleem ligt bij meerdere clubs, het niveau is echt zó laag.
De eerste helft van Feyenoord was ook weer zo slecht, je loopt je helemaal kapot te ergeren totdat Lexie ineens scoort. Je verwacht het niet
Met AZ gaat het opzich wel lekker ofniet?
Da's een feit.quote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is normaal daar, Vitesse leeft daar amper.
Het Dicky-effectquote:Op maandag 4 november 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, ze staan bovenaan.
Is het Dicky-effect volgens AFC-Niels.
Vanavond zit Kieft weer aan tafel.quote:Op maandag 4 november 2013 14:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's een feit.
[..]
Het Dicky-effect, mss is het team blij dat ze weer bitterballen kunnen vreten in de rust
dat zat er bij Verbeek niet in natuurlijk.
Als Boskamp er is is het een instant top-showquote:Op maandag 4 november 2013 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond zit Kieft weer aan tafel.
Zal wel weer leuk worden.
Ik vind het altijd het leukste met Genee, Gijp, Bos en Derksen.
Ja, dat kan ie zekerquote:Op maandag 4 november 2013 14:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Als Boskamp er is is het een instant top-show![]()
Kieft is ook wel leuk, kan zo heerlijk negatief doen
Is dat deze toevallig?quote:Op maandag 4 november 2013 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat kan ie zeker![]()
Ik moest zo om hem lachen toen hij probeerde uit te leggen waarom Toine van Peperstraten zo emotioneel werd en hij halverwege zijn uitleg zich ook niet meer kon inhouden en in de lach schoot. Samen met Gijp.
Ik kan dat fragment honderd keer zien en moet er honderd keer weer om lachen
divjequote:Op maandag 4 november 2013 14:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat deze toevallig?
'Ja maar.. *proest*'
Ja die. Tranen elke keerquote:Op maandag 4 november 2013 14:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat deze toevallig?
'Ja maar.. *proest*'
Tjackaquote:
Nee lol, nog nooit gedaanquote:Op maandag 4 november 2013 15:09 schreef theguyver het volgende:
Divje zeker veel chatroulette gedaan
You avatarquote:Op maandag 4 november 2013 15:54 schreef Divje het volgende:
[..]
TjackaHoe is 't ?
[..]
Nee lol, nog nooit gedaan
Haha, die komt van 1 of ander bodybuilding forumquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, die komt van 1 of ander bodybuilding forum
Wel een mooie meid
Slaap lekkerquote:Op maandag 4 november 2013 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
Bedtijd. Truste luitjes en tot morgen
Ja, en het is best druk.quote:
ik ook niet loop elk uur aan het aftellen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en het is best druk.
Jij vanmiddag weer zeker .
Geen zin meer. Zin om lekker met een boek in het bad te liggen.
en ik moet vanavond pas werkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en het is best druk.
Jij vanmiddag weer zeker .
Geen zin meer. Zin om lekker met een boek in het bad te liggen.
Morgen hequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook niet loop elk uur aan het aftellen.
Dan ga ik al vanuit ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen he![]()
Kan me voorstellen dat je loopt af te tellen.
Wordt vast super![]()
Denk gewoon aan hoeveel lol je morgen gaat hebben plus hopelijk een superwedstrijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan ga ik al vanuit ja.
Worden zware uurtjes vanavond.
Die zul je met Nederlandse clubs niet snel meer krijgen.quote:
ik ga mijn best doen. en inso is saggie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk gewoon aan hoeveel lol je morgen gaat hebben plus hopelijk een superwedstrijd.
Hopelijk herstellen de clubs zich want het gaat inderdaad de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zul je met Nederlandse clubs niet snel meer krijgen.
ja, daarom beneliga maar dat mocht ik hier niet posten van aj4lfquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk herstellen de clubs zich want het gaat inderdaad de verkeerde kant op.
Niet?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, daarom beneliga maar dat mocht ik hier niet posten van aj4lf
Oh maar dit is de SC, hier mag je over alles praten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee had helemaal een topic gemaakt maar helaas
ja weet ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh maar dit is de SC, hier mag je over alles praten.
Mooi liedjequote:
Dat lijkt me echt berespannend boek. Vertel je hoe je het vond?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:58 schreef .Masturbatron. het volgende:
net het boek vatican assassins besteld
Lekker is dat he, als je je huis weer op orde hebt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:13 schreef Divje het volgende:
Goedenavond![]()
Was m'n huis aan het opruimen, 7 vuilniszakken naar beneden gebracht
Heerlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker is dat he, als je je huis weer op orde hebt.
Ruimte.
Ja, gaat goed, dankje. Was wel een drukke dag, maar dat geeft niet. Dan vliegt de tijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:25 schreef Divje het volgende:
[..]
HeerlijkOver een week of 2 het hele huis op de kop, lekker klussen
![]()
Hoe gaat het met jou? Goede dag gehad?
Blij dat het goed gaatquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gaat goed, dankje. Was wel een drukke dag, maar dat geeft niet. Dan vliegt de tijd.
Wat ga je nog klussen dan Div?
Leuk hoor. Je eigen plekje creeeren helemaal naar je eigen idee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Blij dat het goed gaat
Ik ga van m'n rommelhok een slaapkamer maken, en wat nu m'n slaapkamer is wordt een soort van gameroom/studeerkamer/studio combiOf gewoon het computerhok, daar komt 't meer op neer
En ik heb sinds ik hier woon nooit iets gedaan om het echt m'n eigen plekje te maken, dus dat werd na anderhalf jaar wel eens tijd
Tijd genoeg gehad om te bedenken wat ik nu echt wil wat betreft inrichting
Heb een paar dingetjes op papier, maar dat is heel algemeen. Zo staat er bv. Bureau & bureaustoel en behang.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk hoor. Je eigen plekje creeeren helemaal naar je eigen idee.
Heb je wat op papier of ga je gewoon op je gevoel af?
Je zou ook bij de Action kunnen kijken. Die hebben best leuke dingetjes voor spotprijsjes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb een paar dingetjes op papier, maar dat is heel algemeen. Zo staat er bv. Bureau & bureaustoel en behang.
In de winkel zie ik dan wel verder. Hangt idd erg van m'n gevoel af. Als iets het nét niet is, laat ik het liggen. En als ik 'verliefd' raak op iets, MOET ik het hebbenTenzij het prijskaartje alles in duigen gooit. Dan zoeken we weer verder
Zo krijg ik natuurlijk (hopelijk) wel een interieur wat helemaal mijn ding is.![]()
Woee heb er zin in.![]()
Oh, Bones is klaar met downloaden, straks terug!
De Action word sowieso bezochtquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou ook bij de Action kunnen kijken. Die hebben best leuke dingetjes voor spotprijsjes.
Enjoy Bones
Lekker onderuit op de bank met een wijntjequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:08 schreef Divje het volgende:
[..]
De Action word sowieso bezochtvooral voor spuitbussen lak en andere snuisterijen
Er is hier in de buurt net een grote kringloop geopend, en er zitten nog een paar rondom Emmen.
Soms vind je daar zulke mooie spulletjes voor weinig geldof leuke opknappertjes.
En dankuga jij nog wat doen vanavond?
Oh heerlijk relaxed avondje dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker onderuit op de bank met een wijntje![]()
Bij de Kringloop kun je zulke leuke dingen kopen. Kijk maar naar Geer en Goor. Wat die er allemaal wegsleepten
ja kut klokquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waardeloos. Dan duurt de tijd nog langer.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je nog een opbeurend muziekje Ferdo?
flammenwerperquote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef Divje het volgende:
Goedensmiddags![]()
Iemand een tip tegen fruitvliegjes? Schrok me dood toen ik de keuken in liep, was iets vergeten weg te gooien wat er blijkbaar al 'n tijdje lag![]()
![]()
Heb al een flesje met een bodempje limonade/siroop neergezet maar weet niet of dat gaat helpen..
Ik stond al klaar met een deo-bus en aansteker jaquote:Op woensdag 6 november 2013 13:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
flammenwerper![]()
pak een cola fles knip de bovenkant er af, vul de bedem met siroop en doe de bovenkan er op de kop in..
[ afbeelding ]
Dit http://www.omaweetraad.co(...)&label=Fruitvliegjes is wel een handige site voor dit soort problemen. Die oma weet overal raad opquote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef Divje het volgende:
Goedensmiddags![]()
Iemand een tip tegen fruitvliegjes? Schrok me dood toen ik de keuken in liep, was iets vergeten weg te gooien wat er blijkbaar al 'n tijdje lag![]()
![]()
Heb al een flesje met een bodempje limonade/siroop neergezet maar weet niet of dat gaat helpen..
Deo bus met aansteker werkt ook hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik stond al klaar met een deo-bus en aansteker ja
Dit met die fles ga ik ff proberen
Omaquote:Op woensdag 6 november 2013 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit http://www.omaweetraad.co(...)&label=Fruitvliegjes is wel een handige site voor dit soort problemen. Die oma weet overal raad op
Had het alweer weg gezet, anders had ik hoogstwaarschijnlijk de gordijnen in de fik staanquote:Op woensdag 6 november 2013 13:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Deo bus met aansteker werkt ook hoor.
Maar ik weet niet of dit nu zo'n slimme actie is!
(don't try this at home unless you are proffesional)
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Omahandige tips
dank!
[..]
Had het alweer weg gezet, anders had ik hoogstwaarschijnlijk de gordijnen in de fik staan![]()
Met vuur niet nee, ik hou het bij een peuk aansteken. Maar zelfs dan kan het nog mis gaanquote:
geen movember voor jou dus..quote:Op woensdag 6 november 2013 14:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Met vuur niet nee, ik hou het bij een peuk aansteken. Maar zelfs dan kan het nog mis gaan
Nope, haha. Precies goedquote:
Moest lachenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:09 schreef Tingo het volgende:
Eindelijk 'n geloofwaardige news bericht!
Maar ik heb m'n twijfels als die teddy bears zijn echt.
NH Leeft is bij het Teddyberenhospitaal in het AMC in Amsterdam.
Hier laten schoolkinderen hun zieke teddybeer oplappen door studenten geneeskunde.
http://www.rtvnh.nl/uitzending-gemist/tv/425/54247/NH+Leeft
Ik vond het heel schattig.quote:
Ik vond die sirene geluiden ook grappig.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het ook . Zo leuk voor de kinderen.
vaak worden de uitclub supporters geïsoleerd merk het vaak hier in de stad.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop dat Tjacka voorzichtig is in de stad met al die ruziezoekende supporters![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)gens-supporters.html
en dat Ajax wint natuurlijk
hoe laat moeten ze, zit ziek op de bank ff live link zoeken.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker toch
[..]![]()
Mooi zo. Nu Insomnia nog even erbij, en het tegenpool kliekje is compleet.
Ja tof!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker toch
[..]![]()
Gaat het nog steeds niet een beetje beter?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoe laat moeten ze, zit ziek op de bank ff live link zoeken.
Waar is Inso eigenlijk..quote:Op woensdag 6 november 2013 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker toch
[..]![]()
+VBLquote:Op woensdag 6 november 2013 19:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Waar is Inso eigenlijk..Of hangt die meer rond in GRTD?
Ah nog ff voor het slapen gaan dus..quote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
+VBL
Hij komt hier meestal relaxen
Hoe is het nu met de fruitvliegjes? Niet meer zo fris en fruitig hoop ik?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah nog ff voor het slapen gaan dus..![]()
![]()
Er zoemt de hele tijd eentje rond m'n hoofd nu en ik krijg 'm niet te pakken.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de fruitvliegjes? Niet meer zo fris en fruitig hoop ik?
Het was dus een massaslachting bij jequote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Er zoemt de hele tijd eentje rond m'n hoofd nu en ik krijg 'm niet te pakken.
In de keuken was het een waar slagveldallemaal verzopen
![]()
En hetgeen de invasie veroorzaakte ligt mooi in de container
Ah, ik heb m, ff handjes wassen nu..
Ze zijn heel snel inderdaadquote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was dus een massaslachting bij je![]()
En die kleine vliegjes zijn bijna niet te pakken he? Ze zijn zo snel.
Divje Aminquote:Op woensdag 6 november 2013 19:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze zijn heel snel inderdaadmaar ook erg irritant dat ze 2 seconden nadat je drinken hebt gepakt al op de rand van je glas zitten om te profiteren.
Ik voel me echt machtig na deze massamoord![]()
Nope stem helemaal kwijt, huisgenoten blij ...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds niet een beetje beter?
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Er zoemt de hele tijd eentje rond m'n hoofd nu en ik krijg 'm niet te pakken.
In de keuken was het een waar slagveldallemaal verzopen
![]()
En hetgeen de invasie veroorzaakte ligt mooi in de container
Ah, ik heb m, ff handjes wassen nu..
Beetje roezig van de whiskey en beetje koorts. Zo'n zweverig gevoel alsof je in een andere dimensie zit.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope stem helemaal kwijt, huisgenoten blij ...
beetje FOK! aan doorbladeren en wolverine kijken,
Met zo'n mooie fles iddquote:Op woensdag 6 november 2013 20:03 schreef theguyver het volgende:
[..]hoe... met zo'n fles of heb je ze alsnog verbrand?
You are welcomequote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Met zo'n mooie fles idden wat oud kriek bier wat ik toevallig nog had staan. Zijn ze blijkbaar erg gek op
Die tip kwam van die omaweetraad site van Lav
dank!
dat boek is een bijbel joh, 1800+ pagina's, icm mijn studie gaat het nog een hele tijd duren, maar het lijkt me ook inderdaad gwn een leuk en spannend boek of het nou allemaal echt is of nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt berespannend boek. Vertel je hoe je het vond?
Ooooh nee. Nee. Nope. Neequote:Op woensdag 6 november 2013 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
You are welcome![]()
Gaan jullie zometeen nog naar Hotter than my daughter kijken?
Gaat niets boven een echt boek. Ben ik helemaal met je eens. Voor mij geen e-reader.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:16 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
dat boek is een bijbel joh, 1800+ pagina's, icm mijn studie gaat het nog een hele tijd duren, maar het lijkt me ook inderdaad gwn een leuk en spannend boek of het nou allemaal echt is of niet
had het ook kunnen downloadenmaar zulke boeken houd ik liever in mijn handen
Doe maar voetbal dan Divje.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ooooh nee. Nee. Nope. Nee![]()
Twijfel of ik voetbal ga kijken of weer ff GTA ga spelen..
Ik verdwijn niet weer hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe maar voetbal dan Divje.
Waarom? Als je GTA gaat spelen zijn we je weer een maand kwijt en dat willen we niet
ken programma wel maar kijk alleen als ik bij haar zit, en laatste seizoen met gordon btw..quote:Op woensdag 6 november 2013 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
You are welcome![]()
Gaan jullie zometeen nog naar Hotter than my daughter kijken?
Hoop dat het een spannende wedstrijd wordt en fijn dat je blijftquote:Op woensdag 6 november 2013 20:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik verdwijn niet weer hoor![]()
GTA is zo'n fijne uitlaatklep voor me, maar dan moet ik niet vergeten dat er ook nog een leven buiten GTA is
Vanavond voetbal dus
Ja, dat zal best als je daar al vanaf vanmiddag aan zit. Nou, als het maar helpt hequote:Op woensdag 6 november 2013 20:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
ken programma wel maar kijk alleen als ik bij haar zit, en laatste seizoen met gordon btw..
en Whiskey. lekker maar echt nope niet meer. ben al redelijk tipsy daar van
Sinds gister vanmiddag al naar de slijterij geweest ... nieuwe fles halen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zal best als je daar al vanaf vanmiddag aan zit. Nou, als het maar helpt he
haha echt he sommige vrouwen in dat programma...quote:Op woensdag 6 november 2013 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
Nou heren, wees maar blij dat jullie niet kijken naar HTMD. Dat was schrikken geweest.
Oude hoeren troef.
Ajax speelt kutquote:Op woensdag 6 november 2013 21:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha echt he sommige vrouwen in dat programma...![]()
![]()
deck dat iedereen Ajax - celtic aan kijken is 0-0 eerste helft er bijna op
Dus iedereen vanavond voor Celtic?quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:39 schreef Divje het volgende:
Heb voetbal afgezetkon me totaal niet boeien. Ben maar met de was bezig gegaan, muziekje en een biertje. Relaxed[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 november 2013 21:41 schreef theguyver het volgende:
[..]moet ook gebeuren he, ben al helemaal klaar was stofzuigen dweilen afwas, etc..
Kreeg net btw mail terug ik ben geslaagd
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:41 schreef theguyver het volgende:
[..]moet ook gebeuren he, ben al helemaal klaar was stofzuigen dweilen afwas, etc..
Kreeg net btw mail terug ik ben geslaagd
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
Zeker weten dat het geen koortsdelirium is?
Komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 6 november 2013 21:46 schreef theguyver het volgende:
[..]Nou toetsen heb ik gehaald, dus ff afwachten nog!
Rest is ook top, op Nederlands na
Gaat lukkenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eerst komende zaterdag overleven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |