Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Hey top-modquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Divje, we misten je al.
Alles goed?
Hey Divje !quote:Op zondag 3 november 2013 04:30 schreef Divje het volgende:
VITESSE
[..]
Hey top-mod
Gaat goed hier, even weer afkicken van GTA Onlineveel te veel tijd erin gestoken waardoor ik de rest van m'n leven een beetje vergat
dat is zo'n spelletje ook niet waard natuurlijk..
Hoe gaat het met U?Ook zo genoten van de meest ordinaire aflevering van VI?
Youquote:Op zondag 3 november 2013 10:54 schreef Ferdo het volgende:
Oh, en die anti-Zwarte Piet-gekkies willen nu via de rechter de intocht slegs met blanken Zwarte Piet-loos maken.
Riep ik er iets als "Grapje!" of "3 november!" achteraan?quote:
Ben je al over de eerste teleurstelling heen B?quote:Op zondag 3 november 2013 10:58 schreef Blaadjes het volgende:
Moggu. allemaal.
vak 123 zat ik Tjacka, vlak naast de f-side en onder 410. Vond het wel een goed plekje en is voor de rest ook goed bevallen. Ga proberen 19 Jan weer te gaan...Ajax-PSV.
Neequote:Op zondag 3 november 2013 11:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Riep ik er iets als "Grapje!" of "3 november!" achteraan?
Ja hoor L daar was k al vrij snel overheen. Er waren er wel meer slecht en ook gewoon een beetje pech dat e bal er net inging. Kansen genoeg gehad op een goal en ook een par keer geluk gehad dat Vitesse niet scoorde. Gelikspel was misschien eerlijker geweest maar zo werkt het iet.quote:Op zondag 3 november 2013 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je al over de eerste teleurstelling heen B?
Wie vond je de slechtste speler, of ligt het aan het collectief?
Gelukkig maar dat je het snel van je af kan zetten.quote:Op zondag 3 november 2013 11:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor L daar was k al vrij snel overheen. Er waren er wel meer slecht en ook gewoon een beetje pech dat e bal er net inging. Kansen genoeg gehad op een goal en ook een par keer geluk gehad dat Vitesse niet scoorde. Gelikspel was misschien eerlijker geweest maar zo werkt het iet.
Ja hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe belangrijk de wedstrijd is....of het direct gevolgen heeft. Maar over het algemeen kan ik het aardig van me afzetten hoor. Verstand komt met de jaren.quote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je het snel van je af kan zetten.
Ach, het helpt ook niks als je je te kwaad maakt, al kan ik me zo voorstellen dat je emoties met je op de loop gaan als je een fanatieke fan bent. Dan is het zwaar balen.
Hoe zou het met Tjacka zijn
Denk het ook.quote:Op zondag 3 november 2013 11:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe belangrijk de wedstrijd is....of het direct gevolgen heeft. Maar over het algemeen kan ik het aardig van me afzetten hoor. Verstand komt met de jaren.
Tjacka ligt lekker in z'n bed te dromen denk ik over een champions leauqe finale.
Zoals zijn muziek tijdloos is.quote:Op zondag 3 november 2013 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook.
Wat een zwartegekleurdepietenweer is het trouwens.
Tijd om lekker naar Bruce te luisteren.
The River. Zijn mooiste album (vind ik). Toen was de economie ook kut en in feite is er niets veranderd. Zijn teksten passen nog naadloos aan op deze tijd.
ohja, was echt een grafsfeer in het stadion maar dat is het al weken. dit wou ik er over kwijt. drinken 19 jan wel een biertje.quote:Op zondag 3 november 2013 10:58 schreef Blaadjes het volgende:
Moggu. allemaal.
vak 123 zat ik Tjacka, vlak naast de f-side en onder 410. Vond het wel een goed plekje en is voor de rest ook goed bevallen. Ga proberen 19 Jan weer te gaan...Ajax-PSV.
quote:Op zondag 3 november 2013 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook.
Wat een zwartegekleurdepietenweer is het trouwens.
Tijd om lekker naar Bruce te luisteren.
The River. Zijn mooiste album (vind ik). Toen was de economie ook kut en in feite is er niets veranderd. Zijn teksten passen nog naadloos aan op deze tijd.
ja 2e helft was het wel iets beter he maar 1e helft was het erg stil....nou ja niet bij mij. in 410 en fside blijven ze wel herrie maken.quote:Op zondag 3 november 2013 13:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ohja, was echt een grafsfeer in het stadion maar dat is het al weken. dit wou ik er over kwijt. drinken 19 jan wel een biertje.
Ik vind het wel echt een smerige streek dat ze dat beeldje van Moulijn besmeurd hebben. Dat gaat te ver en zullen de Feyenoordfans niet over hun kant laten gaan.quote:Op zondag 3 november 2013 13:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja 2e helft was het wel iets beter he maar 1e helft was het erg stil....nou ja niet bij mij. in 410 en fside blijven ze wel herrie maken.
De vorige die zoiets deden hebben weken politiebescherming bij hun huis gehad.quote:Op zondag 3 november 2013 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt een smerige streek dat ze dat beeldje van Moulijn besmeurd hebben. Dat gaat te ver en zullen de Feyenoordfans niet over hun kant laten gaan.
Bepaalde dingen doe je gewoon niet.
En het kan ook volkomen uit de klauwen lopen en dan krijg je Picornie-toestanden. Daar zit echt niemand op te wachten.quote:Op zondag 3 november 2013 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De vorige die zoiets deden hebben weken politiebescherming bij hun huis gehad.
Eh, gewoon blind een nieuw deel in deze reeks openen, zonder de OP aan te passen?quote:
Oh! Dat zal het zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eh, gewoon blind een nieuw deel in deze reeks openen, zonder de OP aan te passen?
Ditquote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eh, gewoon blind een nieuw deel in deze reeks openen, zonder de OP aan te passen?
dat publiekquote:Op zondag 3 november 2013 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij moet maar snel weer een keer naar Nederland komen he?
Dat meisje in het begin wat zo uitsloverig staat te dansenquote:
hij neemt ook altijd iemand mee op het podium waar hij later ook nog een keer contact mee neemt. echt een baas, te sociaal eigenlijk gewoon.quote:Op zondag 3 november 2013 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat meisje in het begin wat zo uitsloverig staat te dansen![]()
Hij is zo leuk met het publiek. Hij kletst de oren van je kop. Maatschappelijke punten, dit dat en alles komt voorbij
Zoiets zou hij niet eens moeten suggererenquote:Op zondag 3 november 2013 20:53 schreef Blaadjes het volgende:
Witte Huis: geen genade voor Snowden
Ik zeg terecht. Landverrader!
Nee toch, leuk voor alle mensen die naief zijn, wat hij naar buiten brengt. In mijn ogen blijft het een landverrader.quote:Op zondag 3 november 2013 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets zou hij niet eens moeten suggereren.
In mijn ogen ook.quote:Op zondag 3 november 2013 21:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee toch, leuk voor alle mensen die naief zijn, wat hij naar buiten brengt. In mijn ogen blijft het een landverrader.
Daar heeft hij inderdaad mazzel mee.quote:Op zondag 3 november 2013 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
Zijn enige voordeel is dat hij nu bekend is anders was hij er waarschijnlijk niet meer gok ik zo....
Dat is meestal wel zoquote:Op zondag 3 november 2013 21:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou zitten we toch nog eens op 1 lijn.
Das waar. Bijkzonder eigenlijk hoe jij tegen sommige dingen aankijkt en toch mod bent van BNW.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |