JEEJ!quote:Op maandag 4 november 2013 13:59 schreef helplesssss het volgende:
Woehoe, vandaag serieus begonnen met mijn voedingsschema!
[ afbeelding ]
Mijn eiwitpot komt morgen
Ik vind dat juist prachtig.quote:Op maandag 4 november 2013 14:00 schreef no1uknow het volgende:
Wat is dat met dat heel stoer de bar weer naar beneden smijten?
je ziet wat verschillende setjes bij elke van die 2 video'squote:Op maandag 4 november 2013 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik heb juist die op fb gezien. Ik meende dat het dezelfde waren.
Yeah, hij zegt dat het door de zout komt.
Dat is blijkbaar hun stijl, zo trainen ze al jaren.quote:Op maandag 4 november 2013 14:00 schreef no1uknow het volgende:
Wat is dat met dat heel stoer de bar weer naar beneden smijten?
700mg voor de training; #yolo. Ik ga bij 350 al redelijk hard.quote:Op maandag 4 november 2013 14:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je ziet wat verschillende setjes bij elke van die 2 video's
ja combinatie van ammoniak en ultra dosissen caffeine
Het lijkt mij dat het juist stoer is om zoveel gewicht te tillen, dat smijten is zo overdonequote:Op maandag 4 november 2013 14:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar hun stijl, zo trainen ze al jaren.
Is ook een stukje mentale game, zo van: dit gewicht is poep..ik smijt ermee! Het geeft ze iig wel karakter, ook te zien aan hun fanbase .. wat ze ook weer geld oplevert!
En als je 800+ pulled dan ben je ook stoer hehe
Daarnaast zijn het ook nog jonge knapen, dus veel attitude met training... zal wel minder worden naarmate ze ouder worden
quote:Op maandag 4 november 2013 13:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
op donderdag doen ze een kilo steak
Waarom verzadigde vetten apart? Die zijn niet slecht, mocht je dat denken.quote:Op maandag 4 november 2013 13:59 schreef helplesssss het volgende:
Woehoe, vandaag serieus begonnen met mijn voedingsschema!
[ afbeelding ]
Mijn eiwitpot komt morgen
Als in wat je elke dag eet?quote:Op maandag 4 november 2013 14:02 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ja ja ja...
Ik ga een log bijhouden! Doe jij dat ook?
Ach ja, laten we iedereen lekker op zijn eigen manier laten trainen, mits ze er niemand tot last mee zijnquote:Op maandag 4 november 2013 14:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat het juist stoer is om zoveel gewicht te tillen, dat smijten is zo overdone'kijk eens hoe hard ik dit gewicht naar beneden kan gooien'
Dit.quote:Op maandag 4 november 2013 14:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ach ja, laten we iedereen lekker op zijn eigen manier laten trainen, mits ze er niemand tot last mee zijn
Als hun daardoor meer adrenaline en zelfverzekerdheid losttrekken bij zichzelf... why fix it if it aint broke? Op hun meets moeten ze hem al netjes rustig terugleggen, anders wordt de lift afgekeurd lol
Hart- en vaarziektenquote:Op maandag 4 november 2013 14:06 schreef Nic1 het volgende:
[..]
[..]
Waarom verzadigde vetten apart? Die zijn niet slecht, mocht je dat denken.
whaha die zocht ik jaquote:Op maandag 4 november 2013 14:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit.Gewoon keihard neerpleuren!
Het is een hardnekkige mythe dat verzadigde vetten slecht zijn. Het is onzin dat het hart- en vaatziekten veroorzaakt.quote:
Deed het eerst wel, maar ik eet tegenwoordig gewoon elke dag zowat hetzelfde (gemak) en dan heeft het vrij weinig nut.quote:
Ja.quote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
whaha die zocht ik ja
LOL
die 2/3/4 plates is echt poepgewicht voor hem
extra punten voor agressie!
Ook hookgrip he, respect
Lol jup, veel mensen op andere forums(bb.com/tnation) haten er soms ook op ... dat ze alles 'Easy" noemenquote:Op maandag 4 november 2013 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja.Je ziet ook vaak dat ze 'easy' in hun titels zetten. Ik denk dat dit ook met mental game te maken heeft. Je moet ook geloven dat het easy is uiteraard.
Positive attitude all the way!
trolololo, niets van waarquote:Op maandag 4 november 2013 14:09 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Hart- en vaarziekten
Eetmeter doet dat automatisch
Ja ieder z'n ding hoorquote:Op maandag 4 november 2013 14:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ach ja, laten we iedereen lekker op zijn eigen manier laten trainen, mits ze er niemand tot last mee zijn
Als hun daardoor meer adrenaline en zelfverzekerdheid losttrekken bij zichzelf... why fix it if it aint broke? Op hun meets moeten ze hem al netjes rustig terugleggen, anders wordt de lift afgekeurd lol
Plebs.quote:Op maandag 4 november 2013 14:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Lol jup, veel mensen op andere forums(bb.com/tnation) haten er soms ook op ... dat ze alles 'Easy" noemen
Word er inderdaad altijd een beetje zeeziek van.quote:Op maandag 4 november 2013 14:09 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Hart- en vaarziekten
Eetmeter doet dat automatisch
Bedankt voor de bron. Ik ga die later even doornemen. Handig voor mijn studiequote:Op maandag 4 november 2013 14:12 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het is een hardnekkige mythe dat verzadigde vetten slecht zijn. Het is onzin dat het hart- en vaatziekten veroorzaakt.
http://examine.com/faq/is-saturated-fat-bad-for-me.html
Dit doet me denken aan een 3e jaars geneeskunde student die laatst beweerde dat je van softdrugs van balkons af gaat springenquote:Op maandag 4 november 2013 14:16 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Bedankt voor de bron. Ik ga die later even doornemen. Handig voor mijn studie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |