quote:
Ja.... we moesten het wel even een kans geven, dus ik durfde niet op een slechte bui van Re te gokken, vandaar hierquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik moet meteen aan al die geopende/gesloten topics van afgelopen week in OUD denken
Daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik moet meteen aan al die geopende/gesloten topics van afgelopen week in OUD denken
Ik krijg trekquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... we moesten het wel even een kans geven, dus ik durfde niet op een slechte bui van Re te gokken, vandaar hier
Ik moest trouwens aan die gebakken cavia met satésaus topics denken
Die had ik vanmiddag op de Pasar Malam...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:47 schreef Leandra het volgende:
Ik moest trouwens aan die gebakken cavia met satésaus topics denken
Doe maar geen linkjequote:Op zaterdag 2 november 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
KZ had er een mooie printscreen van.... leuke ontgroening van een nieuwe mod.
Zo'n kale is wel makkelijker schoonmaken.quote:
Uh jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n kale is wel makkelijker schoonmaken.
Maar de graatjes zijn verschrikkelijk...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n kale is wel makkelijker schoonmaken.
Dat is hier alquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar straks komt er speciaal voor jou OPA
OUD kom ik ook nooit.quote:
Ja, hoewel ik daarna nog 3 uur naar frituurlucht geroken heb.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was beter dan de haring neem ik aan?
Jakkes.... vreselijk is dat, dat er iemand binnenkomt en dat je gelijk het idee hebt dat je in een snackbar zitquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik daarna nog 3 uur naar frituurlucht geroken heb.
En die gammelan muziek is ook om depressief van te worden...
Morgen maar echt uit eten...
De helft van de SC in MEN is moeder geworden en zit daar nu te miepen over luiers en borstvoeding...quote:
Ik heb er niks meequote:Op zaterdag 2 november 2013 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De helft van de SC in MEN is moeder geworden en zit daar nu te miepen over luiers en borstvoeding...
En ook als je het bij jezelf ruikt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jakkes.... vreselijk is dat, dat er iemand binnenkomt en dat je gelijk het idee hebt dat je in een snackbar zit
Ik niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik het beide ooit wel ondergaan heb...
Goed idee, daar wil ik wel Mod worden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar straks komt er speciaal voor jou OPA
Met je zweep tekeer gaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goed idee, daar wil ik wel Mod worden.
OMGquote:
Jups ik haat kinderenquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, daar is het dus al mis gegaan...
Ik verwijder gewoon alles wat offtopic is.quote:
Pijltje in haar oog ofzo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:02 schreef Leandra het volgende:
Over 40-plussers gesproken... wat ziet Raymond van Barneveld er uit
Is z'n vrouw bij hem weg?
Fok leegquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik verwijder gewoon alles wat offtopic is.
Oh god, zul je zien dat Benedicte Ficq hem verdedigt, krijgen we daar weer een hele topicreeks commentaar op, als zou ze zo'n zaak nodig hebben om beroemd te worden.quote:
Zouzouquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, zul je zien dat Benedicte Ficq hem verdedigt, krijgen we daar weer een hele topicreeks commentaar op, als zou ze zo'n zaak nodig hebben om beroemd te worden.
Met één user je vrouwquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee ik ben lui en mod alleen in eigen subforum.
Hahahaquote:
Oh, dat is wel een mooie scheldnaam voor iemand die heel dom is.... een Bic.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
HahahaDie kan wel weer wat leven ingeblazen worden. Die bic's zijn hol
Mijn favo aansteker, dat wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een mooie scheldnaam voor iemand die heel dom is.... een Bic.
Oh nee he? Gaan we weerquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ooit zelf ook kind geweest bent...
Toen had ze al een hekel aan kinderen.... zelfs aan zichzelfquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ooit zelf ook kind geweest bent...
Krijg je nu een paranoia aanval?quote:
Oh, ook gelijk meenemen in het onderzoek.... zijn er meer kinderhaters onder degenen die geen borstvoeding hebben gehad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg je nu een paranoia aanval?
Ik weet niet waar we over gaan beginnen, maar jij stelt dat je nooit luiers en borstvoeding hebt ondergaan. Je zal minimaal de luiers aangehad hebben, borstvoeding weet ik niet...
Maak dan meteen een onderscheid tussen mannen en vrouwen. Waarom zijn mannen na hun borstvoeding tijd nog steeds geobsedeerd door borsten en vrouwen niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ook gelijk meenemen in het onderzoek.... zijn er meer kinderhaters onder degenen die geen borstvoeding hebben gehad.
Eensch...quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Baby's vind ik niet veel aan, jankende broekschijters.
Het is gegaan zoals het gegaan is. Ik heb lange relaties gehad waarvan ik soms wel had van als het zo is is het welkom. Het is er nooit van gekomen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen had ze al een hekel aan kinderen.... zelfs aan zichzelf
Misschien moet daar toch eens onderzoek naar gedaan worden, of die kinderhaters niet gewoon een probleem met hun zelfbeeld hebben.
Geen idee, wat vinden jullie aantrekkelijk aan borsten?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak dan meteen een onderscheid tussen mannen en vrouwen. Waarom zijn mannen na hun borstvoeding tijd nog steeds geobsedeerd door borsten en vrouwen niet?
Het was een grapje, die PI stond er niet voor nietsquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gegaan zoals het gegaan is. Ik heb lange relaties gehad waarvan ik soms wel had van als het zo is is het welkom. Het is er nooit van gekomen.
Dat vond ik prima, ik was druk en een kinderwens is er niet echt geweest.
Beter.
Mooie vorm, zacht, vrouwelijk...quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, wat vinden jullie aantrekkelijk aan borsten?
Nee, want dan moet je het gaan slaan en dat mag dan weer niet...quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als het gaat rondkruipen en eigenwijs wordt dan is het wel leuk.
Nou ja, in je reactie zit gelijk al het antwoord op je vraag.... voor vrouwen hoeft iets niet vrouwelijk te zijn om aantrekkelijk te zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooie vorm, zacht, vrouwelijk...
Zoiets.
Hoezo slaan? In de kraag grijpen werkt prima, zelfs als ze wat ouder worden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je het gaan slaan en dat mag dan weer niet...
Toch heb ik het idee dat hetero vrouwen onderling meer fysiek georiënteerd zijn dan hetero mannen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, in je reactie zit gelijk al het antwoord op je vraag.... voor vrouwen hoeft iets niet vrouwelijk te zijn om aantrekkelijk te zijn
Dat blijkt ook niet nodig te zijn....quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je het gaan slaan en dat mag dan weer niet...
Daar heb ik al helemaal geen zin in en dus niet in kinderen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo slaan? In de kraag grijpen werkt prima, zelfs als ze wat ouder worden.
Leg dat eens uitquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat hetero vrouwen onderling meer fysiek georiënteerd zijn dan hetero mannen...
Oh, dat zou kunnen, maar dat geeft ons geen reden om geobsedeerd te zijn door borsten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat hetero vrouwen onderling meer fysiek georiënteerd zijn dan hetero mannen...
Zoals?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat blijkt ook niet nodig te zijn....
Wat dat betreft had ik met de oudste willen weten wat ik nu weet.
Het is best wel grappig om zo'n eigenwijze peuter in de kraag te grijpen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik al helemaal geen zin in en dus niet in kinderen...
Vrouwen kunnen elkaar aanraken zonder dat er raar opgekeken wordt, mannen kunnen dat niet (en gelukkig maar, zeg ik er voor de zekerheid even bij)...quote:
Ik voel me soms een boeman als het op kinderen komt. Ik duld ze vaak ook niet. Ik hoef geen snotterende kleuter op mijn schoot.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik al helemaal geen zin in en dus niet in kinderen...
Misschien zijn alleen de borsten wat te beperkt, trek het maar wat breder. Maar we kwamen er via borstvoeding, vandaar...quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen, maar dat geeft ons geen reden om geobsedeerd te zijn door borsten.
We kunnen jaloers zijn op de borsten van een ander, we kunnen onze borsten laten verbouwen, maar allemaal omdat dat met aantrekkelijkheid en dus met zelfbeeld te maken heeft.
We hebben er niets aan als we geobsedeerd zijn met de borsten van een (andere) vrouw, het levert ons niets op en we kunnen ze niet "krijgen".
Hebben we toch iets gemeenschappelijks...quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me soms een boeman als het op kinderen komt. Ik duld ze vaak ook niet. Ik hoef geen snotterende kleuter op mijn schoot.
Mijn kind heeft geen ADHD en krijgt niet teveel suiker, hij heeft alleen met z'n bijna 3 ook nog nooit een "opvoedkundige tik" gehad, terwijl mijn oudste dat op die leeftijd al vaak genoeg gehad had.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals?
Die koters weten tegenwoordig de hele boel te manipuleren met hun irritante gedoogde (!!) gedrag. Of ze hebben ADHD of krijgen te veel suiker, flikker toch op met dat softe gedoe...
Onzin. Het is een rara hypequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen elkaar aanraken zonder dat er raar opgekeken wordt, mannen kunnen dat niet (en gelukkig maar, zeg ik er voor de zekerheid even bij)...
Waarom zouden wij typisch vrouwelijke lichaamsdelen wel aantrekkelijk moeten vinden, terwijl jullie ook niet geilen op de sixpack van de buurman (tenzij Grolsch).quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien zijn alleen de borsten wat te beperkt, trek het maar wat breder. Maar we kwamen er via borstvoeding, vandaar...
Biertjequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we toch iets gemeenschappelijks...
Nou ik weet het niet zeker, maar het lijkt wel alsof bi zijn aantrekkelijk is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig... ik dacht al dat het aan mij lag, maar volgens jou is het ook gewoon een hype.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zouden wij typisch vrouwelijke lichaamsdelen wel aantrekkelijk moeten vinden, terwijl jullie ook niet geilen op de sixpack van de buurman (tenzij Grolsch).
Ja, ik heb dat idee ook al een paar jaar.... .alsof het een extra onderdeel van uitdagend aantrekkelijk zijn is.... dat een man niet alleen jou kan krijgen, maar het vriendinnetje er ook nog bij ofzo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet zeker, maar het lijkt wel alsof bi zijn aantrekkelijk is.
Dat is m.i. wel een hype of het lijkt zo...quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet zeker, maar het lijkt wel alsof bi zijn aantrekkelijk is.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb 5 jaar een kortharige bonte Cavia op het erf gehad, zijn naam was Guusje.
Was dikke maatjes met konijn Bambam en geen probleem nadat de 2 katten een flinke lel van konijn zijn achterpoten kregen.
Dat bedoel ik. Aandacht trekken op een rare manierquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat idee ook al een paar jaar.... .alsof het een extra onderdeel van uitdagend aantrekkelijk zijn is.... dat een man niet alleen jou kan krijgen, maar het vriendinnetje er ook nog bij ofzo.
Ah, het onderwerp is verschoven.... van borsten aantrekkelijk vinden naar een vrijere fysieke omgang.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Het gaat om het fysiek met elkaar omgaan.
Misschien geldt dat niet voor jou, dat kan ook...
Ik heb geen vriendinnen (gek he?)quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, het onderwerp is verschoven.... van borsten aantrekkelijk vinden naar een vrijere fysieke omgang.
Tsja, ik weet het niet, maar ik hoef niet te knuffelen met vriendinnen.
Ik had een hooiberg in de schuur en die 2 hadden er compleet gangenstelsel in gemaakt.quote:
Vastgelijmd onder de matquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alle bekenden kwamen achterom en dan piepte de Cavia trouw.
Ja, van het één komt het ander.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, het onderwerp is verschoven.... van borsten aantrekkelijk vinden naar een vrijere fysieke omgang.
Tsja, ik weet het niet, maar ik hoef niet te knuffelen met vriendinnen.
Zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, van het één komt het ander.
Is ook meer iets van jongeren, denk ik...
Ach, sommige dingen hoef je niet eens te ontkennen en sommige dingen moet je misschien ook niet willen...quote:
Dat is waar. Kids nee, seks jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, sommige dingen hoef je niet eens te ontkennen en sommige dingen moet je misschien ook niet willen...
Het was me een genoegenquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:57 schreef [url=http:ne//forum.fok.nl/user/profile/81329]MadMaster[/url] het volgende:
Ik ga nog even muzikaal proberen te doen.
Ik zie morgen de aangepase posts wel weer...
Cavia ze!
Ach zo'n mod is ook maar een mens.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga nog even muzikaal proberen te doen.
Ik zie morgen de aangepase posts wel weer...
Cavia ze!
Glurende burenquote:Op zondag 3 november 2013 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach zo'n mod is ook maar een mens.
Denk aan de buren.
Synths aan, koptelefoon op, komt goed...quote:Op zondag 3 november 2013 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach zo'n mod is ook maar een mens.
Denk aan de buren.
Na een avond stappen nog even de nieuwe speakers uitproberen is niet zo'n goed idee.quote:Op zondag 3 november 2013 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Synths aan, koptelefoon op, komt goed...
Ik snap het nietquote:Op zondag 3 november 2013 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ook wel een mooi verhaal, stonden op MP 10 km verder, ik dacht leuke speakers en doe bod van 40 euro of zo, krijg ik al snel mail, is goed kom maar halen.
Ik ophalen , neergezet en 's nachts na stappen aangesloten.
Gaan die dingen wat harder dan ik dacht en was het redelijk speciaal spul.
Was van ene Yvan Schellekes en een Belg kwam het graag ophalen.
Ja ik kreeg wat bezoek van 2 agentes op zaterdagochtend toen.quote:Op zondag 3 november 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
Geen glurende buren, maar klagende buren ?
Het gaat ook helemaal nergens over.quote:
Heb je die boxen nog? En mocht je met de agentes mee?quote:Op zondag 3 november 2013 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal nergens over.![]()
De speakers zijn verkocht aan een Belg en die 2 Agentes kijken nog steeds lelijk naar me wanneer ik ze tegenkom.quote:Op zondag 3 november 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die boxen nog? En mocht je met de agentes mee?
Dan waren het vast geen mooie agentes ... Anders was je wel aardig geweestquote:Op zondag 3 november 2013 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De speakers zijn verkocht aan een Belg en die 2 Agentes kijken nog steeds lelijk naar me wanneer ik ze tegenkom.![]()
Meer dan kwarktassen hebben we niet in de aanbiedingquote:Op zondag 3 november 2013 00:38 schreef sacha het volgende:
ik wil alleen maar tieten zodat mijn kleding beter past
Ik was best aardig maar dat zagen die agentes anders.quote:Op zondag 3 november 2013 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan waren het vast geen mooie agentes ... Anders was je wel aardig geweest
Je had natuurlijk gedronken en gerookt,,,, Dan heb al gauw een andere kijk op zo'n geheel.quote:Op zondag 3 november 2013 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was best aardig maar dat zagen die agentes anders.
kwarktassen in een jurkje proppenquote:Op zondag 3 november 2013 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan kwarktassen hebben we niet in de aanbieding
Ik wilde net gaan slapen, komen die mutsen aan de deur bellen.quote:Op zondag 3 november 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had natuurlijk gedronken en gerookt,,,, Dan heb al gauw een andere kijk op zo'n geheel.
Ik heb 1 keer de politie aan de deur gehad nav een schietpartij aan de overkant, dat was een heerlijke blonde stoot die wat vragen stelde ... Ik dacht; "die mag mij de resultaten van het onderzoek nog eens een keer persoonlijk uit komen leggen"quote:Op zondag 3 november 2013 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde net gaan slapen, komen die mutsen aan de deur bellen.![]()
Ja. die zijn toch redelijk algemeen verkrijgbaar?quote:
Er hoort wat meer poedersuiker op maar dat zijn ze.quote:Op zondag 3 november 2013 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die puntjes bedoel je Sas ?
Zoiets ipv kwarktassen?
[ afbeelding ]
Het gaat Sas vnl om de vullingquote:Op zondag 3 november 2013 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er hoort wat meer poedersuiker op maar dat zijn ze.
Je beseft dat je nu op erg glad ijs komt?quote:Op zondag 3 november 2013 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat voor een betere pasmaat , dus ja
Het moet wel heel erg koud worden voordat ik naar het eiland zou schaatsenquote:Op zondag 3 november 2013 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je beseft dat je nu op erg glad ijs komt?
Op Fok was er ook ooit een eiland maar ik snapte er geen reet van.quote:Op zondag 3 november 2013 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Het moet wel heel erg koud worden voordat ik naar het eiland zou schaatsen
Geen idee PP. Sas heeft het vandaag al vandaag al moeilijk genoeg... Boot gemist, HD kwijt, op zoek naar goede vulling ... Sas verder alles goed ?quote:Op zondag 3 november 2013 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Fok was er ook ooit een eiland maar ik snapte er geen reet van.
Ja da's kut.quote:Op zondag 3 november 2013 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee PP. Sas heeft het vandaag al vandaag al moeilijk genoeg... Boot gemist, HD kwijt, op zoek naar goede vulling ... Sas verder alles goed ?
Tsja, zo'n eiland heb ook zijn nadelen.quote:Op zondag 3 november 2013 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal toch niet in Harlingen op de kade staan te wachten op de volgende overtocht ...
Ieder eiland heb zn voor en zn nadeelquote:Op zondag 3 november 2013 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, zo'n eiland heb ook zijn nadelen.
Altijd in oplossingen denken.quote:Op zondag 3 november 2013 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ieder eiland heb zn voor en zn nadeel
Ik zet 'm ook maar niet in R&P.quote:
Ben je daar bang voor? Ik wandel gewoon door de gevaarlijkste wijken in de wereld zonder probleem.quote:Op zondag 3 november 2013 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die wil ik 's avonds niet tegen komen in een donker steegje
Heeft die filmzaal nog geholpen?quote:
Niet gauw, maar in Rio voelde ik me in mn eentje op straat niet zo op mn gemak, maar dat is alweer meer dan 10 jaar terug .... In Spanje heb ik daar stukken minder last van ...quote:Op zondag 3 november 2013 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je daar bang voor? Ik wandel gewoon door de gevaarlijkste wijken in de wereld zonder probleem.
Ik zie er niet rijk uit dat scheelt.quote:Op zondag 3 november 2013 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet gauw, maar in Rio voelde ik me in mn eentje op straat niet zo op mn gemak, maar dat is alweer meer dan 10 jaar terug .... In Spanje heb ik daar stukken minder last van ...
Ja dat scheelt inderdaad...quote:Op zondag 3 november 2013 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie er niet rijk uit dat scheelt.
Helemaal toffe muziek is dat.quote:Op zondag 3 november 2013 02:58 schreef chufi het volgende:
Ik kwam deze "ouwe" Cubanen eind vorige eeuw tegen in de binnenlanden van Spanje ... Prachtige gasten, allemaal boven de 65 en maanden op wereldtour.. oa dankzij de Nederlandse docu Lagrimas Negras
Echt in een dorp waar niemand ooit van ze gehoord had... We zaten op de eerste rij, maar wel gewoon een volle zaal ... Prachtig die passiequote:Op zondag 3 november 2013 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben dol op oude lullen die nog steeds met hun hart muziek maken.
Zulke muziek live is 1 van de mooiste dingen eigenlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 03:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt in een dorp waar niemand ooit van ze gehoord had... We zaten op de eerste rij, maar wel gewoon een volle zaal ... Prachtig die passie
En ik kwam Candy Dulfer en Lois Lane tegen in een voetbal stadion in Valencia ... En Prince natuurlijkquote:Op zondag 3 november 2013 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo zag ik ooit Arthur Piazzolla op een festival in Belgie, dat was een heerlijke ervaring met de Tango.
Die mensen hebben het ook echt allemaal geleefd ...quote:Op zondag 3 november 2013 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zulke muziek live is 1 van de mooiste dingen eigenlijk.
Echte paardenfokkers hebben dat ook.quote:Op zondag 3 november 2013 03:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mensen hebben het ook echt allemaal geleefd ...
Jaja, Geloof ik best ..quote:Op zondag 3 november 2013 03:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Echte paardenfokkers hebben dat ook.
Je krijgt er een band mee en ik geef ze ook een achternaam mee zodat ik weet waar ze lopen.quote:
Die zijn volgend weekend zaterdag in Brixton, London, UK. Bij toeval zag ik vannacht een linkje van een vriendinnetje van mn Spaanse nichtje in London..quote:
Volgens mij wel de moeite waard in het huidige oerwoud van moderne muziek.quote:Op zondag 3 november 2013 04:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn volgend weekend zaterdag in Brixton, London, UK. Bij toeval zag ik vannacht een linkje van een vriendinnetje van mn Spaanse nichtje in London..
Ja klonk best wel goed, ook al iets van 12 miljoen plays op YTquote:Op zondag 3 november 2013 04:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij wel de moeite waard in het huidige oerwoud van moderne muziek.
Dat is een geweldig nummer, ik zeg een klassieker.quote:Op zondag 3 november 2013 04:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klonk best wel goed, ook al iets van 12 miljoen plays op YT
Die was ook een keer bij Rockpalast, goed optreden.quote:Op zondag 3 november 2013 05:14 schreef chufi het volgende:
Deze kwam mn ex tijdens een Spaans feest tegen en zong wat nummers met hem mee bij een lokaal optreden in de achtertuin van een lokale feestvereniging..
Rockpalast .... Altijd goeie optredens toen op de Duitse TV..quote:Op zondag 3 november 2013 05:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die was ook een keer bij Rockpalast, goed optreden.![]()
Die verschrikkelijke muur is ook weer gesloopt?quote:Op zondag 3 november 2013 11:36 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, weer thuis. Het was echt geweldig. Fantastische lichtshow, pig en alles, en bijna net zo goed als the real thing!!
Nee het is rustig geblevenquote:Op zondag 3 november 2013 08:50 schreef MadMaster het volgende:
Niks spannends meer gebeurd hier vannacht...
quote:Op zondag 3 november 2013 14:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vanavond kom ik wel meeposten.
Oh leuk! Hoe en waar wil je dat doen?quote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef Senzune het volgende:
[..]
Weet ik nog niet eigenlijk heb ik zin om vandaag een hufter te spelen.
Daar ben ik nu over aan het nadenken, opties genoeg.quote:Op zondag 3 november 2013 14:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh leuk! Hoe en waar wil je dat doen?
Ter compensatie van je hulpvaardigheid gisteren?quote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef Senzune het volgende:
[..]
Weet ik nog niet eigenlijk heb ik zin om vandaag een hufter te gaan spelen.
Alleen digitaal MM, alleen digitaal.quote:Op zondag 3 november 2013 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke muur is ook weer gesloopt?
Als 'ie maar gesloopt wordt...quote:Op zondag 3 november 2013 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Alleen digitaal MM, alleen digitaal.
Wacht even tot ik er weer bij ben dan, eerst even een hapje buiten de deur eten...quote:Op zondag 3 november 2013 15:40 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd wat er vanavond te rellen valt ...
Bestel maar wat online ... Of ga nu maar vast .. Lekker vroegquote:Op zondag 3 november 2013 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even tot ik er weer bij ben dan, eerst even een hapje buiten de deur eten...
Niks daarvan, vanavond op bezoek bij het beste restaurant van Noord Holland gedurende de laatste 10 jaar. En dat is niet mijn kwalificatie, hoewel ik het er wel mee eens ben.quote:Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Bestel maar wat online ... Of ga nu maar vast .. Lekker vroeg
OK dan mis je het dan maar, want ik denk niet dat we gaan zitten wachten tot jij terug bentquote:Op zondag 3 november 2013 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks daarvan, vanavond op bezoek bij het beste restaurant van Noord Holland gedurende de laatste 10 jaar. En dat is niet mijn kwalificatie, hoewel ik het er wel mee eens ben.
Ben dus ook niet zo weer terug, avondvullend programma...
ja, wat wil je nou kwarkzak!quote:Op zondag 3 november 2013 18:38 schreef Speedball het volgende:
[..]![]()
![]()
dat leest raar als je zo nederlands engels leest
het is nog geen vanavond bij mijquote:Op zondag 3 november 2013 18:45 schreef Speedball het volgende:
[..]
me lof joe toe joe now
![]()
maaruh kom maar op met die vraag
Ze ziet er 40+ uit, of ze heeft een probleempjequote:
Ik hou het op 2 problemen danquote:Op zondag 3 november 2013 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ze ziet er 40+ uit, of ze heeft een probleempje
Patty Brard dus?quote:Op zondag 3 november 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
Je bent 13 en net ongesteld in je danspakje en ziet er uit als een oud leluk wijf..
GOOGLE link met feauteausquote:Op zondag 3 november 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
Je bent 13 en net ongesteld in je danspakje en ziet er uit als een oud leluk wijf..
We zitten idd een hoop tussen waarvan je zegt ... True or fakequote:Op zondag 3 november 2013 19:08 schreef Speedball het volgende:
[..]
GOOGLE link met feauteaus
ik lig compleet plat van het lachen hier, er zitten er een paar tussen
Met je paard of met je 4WD SUV?quote:Op zondag 3 november 2013 20:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een moutain biker de bosjes ingereden vanmiddag.
Ik heb wel een pishumeur en ik zit aan het bier dus wie weet wat er vanavond nog staat te gebeuren.quote:
Hij reed op het ruiterpad en mijn paard ging in volle galop.quote:
Maar er staat bij jou in de buurt een M113 bij een bedrijf, kan je die niet even lenen? Ik zou mij er vanavond best wel even mee willen vermaken.quote:Op zondag 3 november 2013 20:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij reed op het ruiterpad en mijn paard ging in volle galop.![]()
Een 4WD SUV heb ik niet, alleen een oude Peugeot en een tractor.
Wat zou je dan willen doen met zo'n tank...?quote:Op zondag 3 november 2013 20:47 schreef Senzune het volgende:
[..]
Maar er staat bij jou in de buurt een M113 bij een bedrijf, kan je die niet even lenen? Ik zou mij er vanavond best wel even mee willen vermaken.
Het kan ook deze zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen doen met zo'n tank...?
Oe nu moet ik ook nog nadenken.quote:Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen doen met zo'n tank...?
Die hoop ik niet op een ruiterpad tegen te komen, dan verlies ik.quote:Op zondag 3 november 2013 21:05 schreef Senzune het volgende:
Zonder rijbewijs voel ik mij in een M113 toch een stuk veiliger.
Ik ga wel voor je aan de kant.quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hoop ik niet op een ruiterpad tegen te komen, dan verlies ik.![]()
Ik heb een pishumeur zonder alcohol.... maar dat doet er vast niet voor onder.quote:Op zondag 3 november 2013 20:42 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb wel een pishumeur en ik zit aan het bier dus wie weet wat er vanavond nog staat te gebeuren.
De vorige keer dat ik een pishumeur en gezopen had heb ik een forum om zeep geholpen maar ik zal mij hier inhouden en gedragen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een pishumeur zonder alcohol.... maar dat doet er vast niet voor onder.
Heel Fok om zeep helpen ...quote:Op zondag 3 november 2013 21:19 schreef Senzune het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik een pishumeur en gezopen had heb ik een forum om zeep geholpen maar ik zal mij hier inhouden en gedragen.
Yvonne admin rechten geven en het is zo voor elkaar.quote:
Nah, doe hier maar niet, voor je het weet heb je een permban.quote:Op zondag 3 november 2013 21:19 schreef Senzune het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik een pishumeur en gezopen had heb ik een forum om zeep geholpen maar ik zal mij hier inhouden en gedragen.
Ik heb nog wel een kloon te leen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, doe hier maar niet, voor je het weet heb je een permban.
Kan ik nu beter met een M113 gaan toeren of Yvonne met adminrechten gaan heten?quote:Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yvonne admin rechten geven en het is zo voor elkaar.
quote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kloon te leen.
Yvonne laat zo hele subforums verdwijnen, kun je nagaan wat er gebeurd als ze alle rechten heeft.quote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
Kan ik nu beter met een M113 gaan toeren of Yvonne met adminrechten gaan heten?
Mannelijk of vrouwelijk?quote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verstandig is die M113 daar weg te halen....quote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
Kan ik nu beter met een M113 gaan toeren of Yvonne met adminrechten gaan heten?
Heb je weinig aan met een om zeep gehaald forum ...quote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kunnen die ouwe servers op MP , wie weet is er nog een gek die er wat voor geeftquote:Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yvonne laat zo hele subforums verdwijnen, kun je nagaan wat er gebeurd als ze alle rechten heeft.
Die oude meuk wil niemand meer.quote:Op zondag 3 november 2013 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen die ouwe servers op MP , wie weet is er nog een gek die er wat voor geeft
Ik zit nu ineens met de film Kelly's Heroes in mijn hoofd.quote:Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verstandig is die M113 daar weg te halen....
Zijn we nu al begonnen om de boel om zeep te halen ...quote:Op zondag 3 november 2013 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die oude meuk wil niemand meer.![]()
Heb jij het bewijs gezien?quote:Op zondag 3 november 2013 21:34 schreef sasquatsch het volgende:
Dat serverpark is toch pas vernieuwd?
Er was een topic waar allemaal foto's in stonden. Dat heb ik gezien. En gehoord dat het gebeurd was.quote:
Danny neemt altijd de afgeschreven zooi van Dell over.quote:Op zondag 3 november 2013 21:34 schreef sasquatsch het volgende:
Dat serverpark is toch pas vernieuwd?
Ja ik heb ook fotos gezien, maar is het waar ?quote:Op zondag 3 november 2013 21:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er was een topic waar allemaal foto's in stonden. Dat heb ik gezien. En gehoord dat het gebeurd was.
Ik weet nog wel een hele hoop Delletjes die als speeltjes te dienst stonden en afgeschreven zijn ...quote:Op zondag 3 november 2013 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Danny neemt altijd de afgeschreven zooi van Dell over.![]()
Gaat per kilo zulke spullen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een hele hoop Delletjes die als speeltjes te dienst stonden en afgeschreven zijn ...
Afgeschreven Delletjes zou ik ook niet willen als speeltje.quote:Op zondag 3 november 2013 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een hele hoop Delletjes die als speeltjes te dienst stonden en afgeschreven zijn ...
Hou het er maar op dat waarschijnlijk het laatste is wat je doet probeert te doen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:34 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik zit nu ineens met de film Kelly's Heroes in mijn hoofd.
Als je dat nou wat eerder bedacht had, dan had je dat spul van mij mogen hebben ipv de kringloop.... had je een leuk winkeltje als beginnetje gehadquote:Op zondag 3 november 2013 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga me daar maar eens in verdiepen denk ik. beetje rondrijden, oude meuk ophalen en geld verdienen.
Ik zit dan meer te denken aan die Scania M113 vol.quote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat nou wat eerder bedacht had, dan had je dat spul van mij mogen hebben ipv de kringloop.... had je een leuk winkeltje als beginnetje gehad
Als er nou een M113 tussen je spullen had gestaan.quote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat nou wat eerder bedacht had, dan had je dat spul van mij mogen hebben ipv de kringloop.... had je een leuk winkeltje als beginnetje gehad
Ik ben nog op zoek naar werk. Heb je ook nog een kassamiep nodig?quote:Op zondag 3 november 2013 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je wilt niet weten wat er allemaal in mijn berging ligt, kan al zowat kringloopwinkel beginnen.![]()
stuur alle pjoeters met hdmi en harde disco maar naar mijquote:Op zondag 3 november 2013 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je wilt niet weten wat er allemaal in mijn berging ligt, kan al zowat kringloopwinkel beginnen.![]()
Wanneer het ophalen van oude meuk een grote vlucht gaat nemen dan is een logistiek medewerker wel handig.quote:Op zondag 3 november 2013 22:00 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar werk. Heb je ook nog een kassamiep nodig?
harde disco zit er nu inquote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je al een kapitein gevonden voor dat spul?
Volgen mij zit daar wel business in... Zeker als je er een beetje oog voor hebt.quote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer het ophalen van oude meuk een grote vlucht gaat nemen dan is een logistiek medewerker wel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |