Ik was het eigenlijk uberhaupt vergetenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
Ik denk steeds dat het half 9 begintNog even wijn en wat te eten pakken dus...
of blijf gewoon vies, dan mis je niks!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet nog douchen, zal ik maar snel doen dan.
Komt de meur niet uit jullie laptopkoeling dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
of blijf gewoon vies, dan mis je niks!
nee joh, ik woon te ver bij jou vandaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt de meur niet uit jullie koeling dan?
Ik keek op tvgids en zag het staan en dacht, oh ja shit om 8 uurquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk uberhaupt vergeten
Sopse!quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef MissJ het volgende:
Wat is er mis met zijn hoofd?
oh ik zie het al, zijn ogen staan heel ver uit elkaar
Dat ja. Net als met dansen, geen idee of ze dan goed of slecht dansen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:14 schreef iBenny het volgende:
Ik heb geen idee of het goed is. Mijn kennis van opera is net zo slecht als het onderscheiden van een schaap en een koe.
Heel goed kan ik nog wel onderscheiden, maar mwoah-mwoah nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Net als met dansen, geen idee of ze dan goed of slecht dansen.
Als ze vallen is het slechtquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Net als met dansen, geen idee of ze dan goed of slecht dansen.
Oh ja ik kreeg ook een mailtje... vertel effe als ze aankondigen dat WoW F2P wordt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Pheno het volgende:
Blizzcon en dit proberen te bekijken. Challenge.
Na die panda's ben ik voorgoed afgeschakeld...quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik kreeg ook een mailtje... vertel effe als ze aankondigen dat WoW F2P wordt.
/nerdmodus
Nee, ze beginnen straks over de filmquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik kreeg ook een mailtje... vertel effe als ze aankondigen dat WoW F2P wordt.
/nerdmodus
Ik voor de panda's. Ik las wel dat er weer een nieuwe expansion komt...quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Na die panda's ben ik voorgoed afgeschakeld...
Oh van die film weet ik niet. Ik zie wel iets staan over een optreden van Blink-182.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze beginnen straks over de filmBlizzcon is gisteravond al begonnen
Ja, dat is vannacht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh van die film weet ik niet. Ik zie wel iets staan over een optreden van Blink-182.
Ik heb weekend, dus rond die tijd kon het welquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik voor de panda's. Ik las wel dat er weer een nieuwe expansion komt...
Seriously...quote:
Ach wie weet dat ik ooit nog een keer inlog. Maar OK off topicquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb weekend, dus rond die tijd kon het wel
World of Warcraft-uitbreiding aangekondigd
Ik ben bang van welquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoop dat ze niet te serieus zijn![]()
..
Hij was al blij dat ie het podium op mocht.quote:
Was het lekker schat?quote:
Jij begrijpt mijquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Himalayamineralen deden hun werk uitstekend, darling!
Zullen wel wat So You Think cameramensen bijzitten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef iBenny het volgende:
Laat die act gewoon zien. Niet zo druk van alles door elkaar
Ik ook niet, ik vond het saai. Ze loopt tegen die paal op. OK...quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vond het dan weer geen reet aan,.
Ik ook niet. Te vaak al dat paalwerk gezien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vond het dan weer geen reet aan,.
Stagiaresquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zullen wel wat So You Think cameramensen bijzitten.
Oehhlaaa.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Te vaak al dat paalwerk gezien.
Inderdaad,quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vond het saai. Ze loopt tegen die paal op. OK...
Vond ik ook,quote:
3 ja's danquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Is het komisch bedoeld? Dan is het wel goed
tooooniequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Lol nu al goed, ik heet tonnie artiestennaam tonny
Toonyquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Lol nu al goed, ik heet tonnie artiestennaam tony
Nu vond ik haar wel eens leuk en gevatquote:
Ditquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het niet op een podium kan moet je niet meedoen.
Wanneer zijn jullie uitgerekend?quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er uberhaupt ooit zo'n buitenact doorgegaan naar de volgende ronde?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
He, ga je mee in de toooooonie?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me wel vet als kermisattractie.
Alsof ie werktquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef Deisyy het volgende:
En maandag ziek melden met nekklachten
Misschien bij de autostort?quote:
Dat hebben ze net hier gelezen idd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze kunnen nu mooi zeggen dat het teveel musical is.
Nou ja we hebben onze standaarden aangepastquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef Taurus het volgende:
Ik vind t niet eens super goed. Het wordt allemaal wel erg snel gewaardeerd in dit programma he?
Die wil ik ook schieten met een dubbelloops jachtgeweerquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Stem lijkt inderdaad wel wat op die van Barbra Streisand.
Dat wel ja, net als Meryl Streep, die 2.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die wil ik ook schieten met een dubbelloops jachtgeweer
Who fucking caresquote:
Het hoeft toch ook niet sneller te gaan om het leuk te hebben? Of bedoel je dat ze daar ook kijken?quote:
Tja hier is geen Koos hequote:
Jawel, het is hier geen SCquote:
Dan is de naamkeuze foutquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Is de TV SC ook nietAl heet het wel zo.
Aan Zwarte Piet wordt ook getoornd. Tradities zijn er om te doorbrekenquote:
Mmm dan wordt het dus de regenboogSCquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan Zwarte Piet wordt ook getoornd. Tradities zijn er om te doorbreken
Link?quote:
Zuchtquote:
Nee, dank je, ik speel Between Two Worlds alquote:
Ik moet WW nog uitspelenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik speel Between Two Worlds al
Vind ik meevallenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
The Voice liveshows:
show 1 t/m 4:
zitplaats ¤ 26,50
staanplaats ¤ 15,00
halve finale
zitplaats ¤ 31,50
staanplaats ¤ 19,50
finale
zitplaats ¤ 34,50
staanplaats ¤ 19,50
Holland's Got Talent
¤ 21,50
Muchos te veelquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
The Voice liveshows:
show 1 t/m 4:
zitplaats ¤ 26,50
staanplaats ¤ 15,00
halve finale
zitplaats ¤ 31,50
staanplaats ¤ 19,50
finale
zitplaats ¤ 34,50
staanplaats ¤ 19,50
Holland's Got Talent
¤ 21,50
Toch zou ik liever naar HgT gaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
The Voice liveshows:
show 1 t/m 4:
zitplaats ¤ 26,50
staanplaats ¤ 15,00
halve finale
zitplaats ¤ 31,50
staanplaats ¤ 19,50
finale
zitplaats ¤ 34,50
staanplaats ¤ 19,50
Holland's Got Talent
¤ 21,50
Dan kietelen zeker.quote:
Ik zal hem de volgende keer de groeten van je doenquote:
Geef mijn username maarquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal hem de volgende keer de groeten van je doen
Alleen de woordvoerder was niet zo goedquote:
Echt hèquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreselijk, dat ding op het hoofd van het kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |