SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*hetquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die screens kunnen ook uit de schema.
Doe jij mijn gebrek aan creativiteit in de TT oplossen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Als zowel PSV als Twente punten verspelen nemen davy en ik 2 dagen lang een overheerlijke slagroomtaart als UI.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Als zowel PSV als Twente punten verspelen nemen davy en ik 2 dagen lang een overheerlijke slagroomtaart als UI.
Leuk man.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Elke gele kaart voor Fredje is belachelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon terecht.
Zie je hoe debiel die inkomt?
Dit interesseert helemaal niemand.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Er hadden al 2 mensen gereageerd, anders zou je reactie enigszins relevant zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit interesseert helemaal niemand.
PEC in de CLquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Als PEC kampioen wordt neem ik volgend jaar het hele jaar een UI van mijn klootzak.
Is dit een doorlopende weddenschap?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Als PEC kampioen wordt neem ik volgend jaar het hele jaar een UI van mijn klootzak.
Nee eenmalig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dit een doorlopende weddenschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |