Nja, tegen Janowicz ging het goed. Maar dit was pijnlijk. Verbaasde me alleen heel erg dat hij alsnog verloor na die rebreak naar 5-5.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:55 schreef Jellereppe het volgende:
Nadal en indoortoernooien. Het doet pijn aan de ogen.
Zelfs op die indoorbanen is het een topper, maar komt indoor vaak tekort tegen de andere wereldtoppers.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
Nja, tegen Janowicz ging het goed. Maar dit was pijnlijk. Verbaasde me alleen heel erg dat hij alsnog verloor na die rebreak naar 5-5.
Norrage, èchte tenniskenner!quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:36 schreef Norrage het volgende:
Nah, dit is gewoon een matchup dingetje met Fedje. Rafa maakt geen kans tegen Djoko indoors. Zeker niet in de vorm van Rafa, die speelt zo slecht zeg. Zag er echt niet uit gister. Ik zie wellicht zelfs Ferrer nog winnen
Dat was inderdaad ridicuul en helemaal niet 'des Nadals'.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
Verbaasde me alleen heel erg dat hij alsnog verloor na die rebreak naar 5-5.
Hij kan beter de WTF skippen, maar ja, dan neemt hij het risico dat hij het jaar niet als nummer 1 eindigt. In deze vorm slaat hij nog geen deukje in een pakje boter tegen de andere toppers.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ridicuul en helemaal niet 'des Nadals'.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef suus21 het volgende:
Let maar op dat nadal volgende week gaat vegen..
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:05 schreef suus21 het volgende:
[..]
Dat is mijn voorspelling, die komt altijd uit.
Nah, ik heb hem nooit heel goed zien spelen indoor. In ieder geval nooit het niveau zien halen om toppers te vegen. Hij mag in zijn handen wrijven dat ze hem niet gaan vegen volgende week.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef suus21 het volgende:
Let maar op dat nadal volgende week gaat vegen..
Zijn er meer sporten waar de ondergrond zo bepalend is, nee toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nah, ik heb hem nooit heel goed zien spelen indoor. In ieder geval nooit het niveau zien halen om toppers te vegen.
Zoals in het tennis, geen idee, maar bijvoorbeeld bij het voetbal is er ook een groot verschil tussen kunstgras, zaalvoetbal en een echte grasveld.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn er meer sporten waar de ondergrond zo bepalend is, nee toch?
We zullen zien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nah, ik heb hem nooit heel goed zien spelen indoor. In ieder geval nooit het niveau zien halen om toppers te vegen. Hij mag in zijn handen wrijven dat ze hem niet gaan vegen volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |