ZIe de link in deze post..quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:20 schreef Speedball het volgende:
[..]
Maaruh welke jassen techniek je hebt me nieuwsgierig gemaakt
owwwwwwwwwwwwwwww die jas, niet mee gekregen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ZIe de link in deze post..
RLS / [RLS SC #1592] In you're face
ow neeeee he ik zou het niet meer zegguh maar het rijmt zo lekkuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vind maar weinig songs de moeite waard...quote:
quote:
Ik ook niet... Dat zou er hier ook nog eens bij moeten komen ... Elkaar afmaken op basis van welke muziek je leuk vindt ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, ik veroordeel ook niemand...
Er worden er hier voor minder afgemaakt...quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet... Dat zou er hier ook nog eens bij moeten komen ... Elkaar afmaken op basis van welke muziek je leuk vindt ...
Nee, mannen doen dat niet, neuh... never...quote:Mannen zonder PMS en kwarktassen doen daar op onze leeftijd niet zo moeilijk over
allang. Zijn er bijna. Heb niet overal mob internet onderweg. Wtf zijn kwarktassen??quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn jullie al onderweg? Hoe laat is dat concert?
Na concert hotelletje of gewoon back home?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
allang. Zijn er bijna. Heb niet overal mob internet onderweg. Wtf zijn kwarktassen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |