ZIe de link in deze post..quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:20 schreef Speedball het volgende:
[..]
Maaruh welke jassen techniek je hebt me nieuwsgierig gemaakt
owwwwwwwwwwwwwwww die jas, niet mee gekregen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ZIe de link in deze post..
RLS / [RLS SC #1592] In you're face
ow neeeee he ik zou het niet meer zegguh maar het rijmt zo lekkuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vind maar weinig songs de moeite waard...quote:
quote:
Ik ook niet... Dat zou er hier ook nog eens bij moeten komen ... Elkaar afmaken op basis van welke muziek je leuk vindt ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, ik veroordeel ook niemand...
Er worden er hier voor minder afgemaakt...quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet... Dat zou er hier ook nog eens bij moeten komen ... Elkaar afmaken op basis van welke muziek je leuk vindt ...
Nee, mannen doen dat niet, neuh... never...quote:Mannen zonder PMS en kwarktassen doen daar op onze leeftijd niet zo moeilijk over
allang. Zijn er bijna. Heb niet overal mob internet onderweg. Wtf zijn kwarktassen??quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn jullie al onderweg? Hoe laat is dat concert?
Na concert hotelletje of gewoon back home?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
allang. Zijn er bijna. Heb niet overal mob internet onderweg. Wtf zijn kwarktassen??
Kwarktassen zijn liefquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
allang. Zijn er bijna. Heb niet overal mob internet onderweg. Wtf zijn kwarktassen??
Heel veel weg, en vrijwel alles wat nog naar de kringloop moet staat beneden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles gelukt en opgeruimd? Sorry ik had al iets anders.
Top en de kringloop komt zelf de spullen halen mag ik hopen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel veel weg, en vrijwel alles wat nog naar de kringloop moet staat beneden.
me up Scottyquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu ik door heb wat dat zijn kan ik dat beamen...
Ja, het grootste voordeel daarbij is wel dat hun nooduitgang ongeveer 5 meter bij mijn poortdeur vandaan isquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Top en de kringloop komt zelf de spullen halen mag ik hopen?
Hahaha dat scheelt idd (achterlangs?)quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het grootste voordeel daarbij is wel dat de ingang van hun magazijn ongeveer 5 meter bij mijn poortdeur vandaan is
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef Deisyy het volgende:
Mooi hč, dat er mensen zijn die je willen helpen terwijl je ze amper kent
Ja, de poort van de achtertuin.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha dat scheelt idd (achterlangs?)
Zo ongeveer wel, eigenlijk was het vooral jammer dat ze vandaag niet open waren, en na gisteren eerst ruimte in het magazijn moeten makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je duwt het dus zo bij hun naar binnen?
Makkelijk zo'n buurman...
Maar mijn ouwe tv toch niet ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel, eigenlijk was het vooral jammer dat ze vandaag niet open waren, en na gisteren eerst ruimte in het magazijn moeten maken
Al met al staat 3/4 van m'n huis (en m'n leven) daar straks![]()
Nee, die was al weg...quote:
zolang geleden alweerquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die was al weg...
Volgens mij is daar rond eind juni vorig jaar nog overleg over geweest... In deze reeks
De wat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef sacha het volgende:
het f*cking probleem is dat de bootmgr ontbreekt
Op je android?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef sacha het volgende:
het f*cking probleem is dat de bootmgr ontbreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |