ZIe de link in deze post..quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:20 schreef Speedball het volgende:
[..]
Maaruh welke jassen techniek je hebt me nieuwsgierig gemaakt
owwwwwwwwwwwwwwww die jas, niet mee gekregen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ZIe de link in deze post..
RLS / [RLS SC #1592] In you're face
ow neeeee he ik zou het niet meer zegguh maar het rijmt zo lekkuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vind maar weinig songs de moeite waard...quote:
quote:
Ik ook niet... Dat zou er hier ook nog eens bij moeten komen ... Elkaar afmaken op basis van welke muziek je leuk vindt ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, ik veroordeel ook niemand...
Er worden er hier voor minder afgemaakt...quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet... Dat zou er hier ook nog eens bij moeten komen ... Elkaar afmaken op basis van welke muziek je leuk vindt ...
Nee, mannen doen dat niet, neuh... never...quote:Mannen zonder PMS en kwarktassen doen daar op onze leeftijd niet zo moeilijk over
allang. Zijn er bijna. Heb niet overal mob internet onderweg. Wtf zijn kwarktassen??quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn jullie al onderweg? Hoe laat is dat concert?
Na concert hotelletje of gewoon back home?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
allang. Zijn er bijna. Heb niet overal mob internet onderweg. Wtf zijn kwarktassen??
Kwarktassen zijn liefquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
allang. Zijn er bijna. Heb niet overal mob internet onderweg. Wtf zijn kwarktassen??
Heel veel weg, en vrijwel alles wat nog naar de kringloop moet staat beneden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles gelukt en opgeruimd? Sorry ik had al iets anders.
Top en de kringloop komt zelf de spullen halen mag ik hopen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel veel weg, en vrijwel alles wat nog naar de kringloop moet staat beneden.
me up Scottyquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu ik door heb wat dat zijn kan ik dat beamen...
Ja, het grootste voordeel daarbij is wel dat hun nooduitgang ongeveer 5 meter bij mijn poortdeur vandaan isquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Top en de kringloop komt zelf de spullen halen mag ik hopen?
Hahaha dat scheelt idd (achterlangs?)quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het grootste voordeel daarbij is wel dat de ingang van hun magazijn ongeveer 5 meter bij mijn poortdeur vandaan is
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef Deisyy het volgende:
Mooi hč, dat er mensen zijn die je willen helpen terwijl je ze amper kent
Ja, de poort van de achtertuin.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha dat scheelt idd (achterlangs?)
Zo ongeveer wel, eigenlijk was het vooral jammer dat ze vandaag niet open waren, en na gisteren eerst ruimte in het magazijn moeten makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je duwt het dus zo bij hun naar binnen?
Makkelijk zo'n buurman...
Maar mijn ouwe tv toch niet ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel, eigenlijk was het vooral jammer dat ze vandaag niet open waren, en na gisteren eerst ruimte in het magazijn moeten maken
Al met al staat 3/4 van m'n huis (en m'n leven) daar straks![]()
Nee, die was al weg...quote:
zolang geleden alweerquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die was al weg...
Volgens mij is daar rond eind juni vorig jaar nog overleg over geweest... In deze reeks
De wat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef sacha het volgende:
het f*cking probleem is dat de bootmgr ontbreekt
Op je android?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef sacha het volgende:
Ķh dear HELPquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:18 schreef sly-nl het volgende:
Suury zou wel eens kunnen kappen met dat gefuck richting Fann..
Anders moet ik maar es gaan optreden, maar dan benne de rapen echt gaar
Ik glij op Slyquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, heb jij weer... En niemand die wat aan die dreigementen doet
neen, op een ouwe bak wat de nieuwe neerlaad computer moet worden, en nee ik heb geen schijven en kan ze ook niet neerladen want enzovoortsquote:
Ach het brengt geld in het laatjequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh God, net als ik dacht dat ik alles gezien had...
ja euh, ik denk ik zeg niks anders begint het wéér van voren af aanquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
APK een beetje door het weg te halen ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo erg was het niet eens.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
APK een beetje door het weg te halen ...
Die is maf. Ik mag hem welquote:
Ja ik zou het zomaar kunnen zeggenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer een gewone opmerking eigenlijk
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die stond er nog, dat de rest weg is is wel doodzonde.
Maar ik weet niet wat er op andere topics af heeft gespeeld en wat jullie per dm/pm/sms etc tegen elkaar zeggen...quote:
Nou er stondquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag Leandra en mij dm-en wat er stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Een nieuwe appelsapquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:24 schreef sacha het volgende:
ne me quitte pas, vertaling op 1; in mun Pietenpak
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou er stondAls ik mod was had ik het ook weggehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ach hemel, nog even en Soury blijkt zo'n nolife huisvrouw te zijn die z'n bureaustoel betaald heeftquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat er op andere topics af heeft gespeeld en wat jullie per dm/pm/sms etc tegen elkaar zeggen...
nou, dan moet je de laatste post van Fann even herlezen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat er op andere topics af heeft gespeeld en wat jullie per dm/pm/sms etc tegen elkaar zeggen...
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef sacha het volgende:
Ja ik ga die topics dus niet lezen, of ik moet er toevallig langskomenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, dan moet je de laatste post van Fann even herlezen...
daar lees je haar kant van de frustratie
Vanochtend in het vorige topic een lang verhaal.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ga die topics dus niet lezen, of ik moet er toevallig langskomen
Beetje bouwvakker eet staandequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach hemel, nog even en Soury blijkt zo'n nolife huisvrouw te zijn die z'n bureaustoel betaald heeft
Laat dat alsjeblieft niet waar zijn trouwens, dan houdt m'n wereld echt op met draaien
de laatste post is wat anders dan/als die topicsquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ga die topics dus niet lezen, of ik moet er toevallig langskomen
Ja weet ik...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vanochtend in het vorige topic een lang verhaal.
Ik wilde mijn tr,dr niet echt plaatsenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, dan moet je de laatste post van Fann even herlezen...
daar lees je haar kant van de frustratie
ouwe koeien een lang verhaal noemenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat eten we vandaag. Hier bobotiequote:
Chufi wil Zwitserland zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet toch, als het te lastig wordt wil chufi even bijsturen. Het moet wel Libelle blijven hč.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
jezus godverdomme nee, heb je hem weer
Dat moet ik googelen. Verdomme ik ben de keuken prinses hierquote:
En Margriet, zolang ze maar niet gaan concurrerenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet toch, als het te lastig wordt wil chufi even bijsturen. Het moet wel Libelle blijven hč.
Hallo, het moest wel nog afgebakken worden hoorquote:
Lekker rustig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Leandra het volgende:
Ik ga m'n laptop wel halen, dit is mobiel niet te doen?
Dat is idd erg verveldendquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo, het moest wel nog afgebakken worden hoor
Doe meteen je was in de drogerquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Leandra het volgende:
Ik ga m'n laptop wel halen, dit is mobiel niet te doen?
Ik ken beide dames en dat wil ook zo houden ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet toch, als het te lastig wordt wil chufi even bijsturen. Het moet wel Libelle blijven hč.
quote:
ben je nou gofferdomme een vent of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken beide dames en dat wil ook zo houden ...
ff in de bios kijken of die HD er nog staat.quote:
Dat heeft er niets mee te maken, altijd als er hier iets wat ook maar op een discussie lijkt langs komt probeer jij het af te kappen als een overactieve schooljufquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken beide dames en dat wil ook zo houden ...
Oe, is het weer volle maan of zo?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken, altijd als er hier iets wat ook maar op een discussie lijkt langs komt probeer jij het af te kappen als een overactieve schooljuf
Chuuf is de rennie in het zuur. Niks mis mee. Het remt afquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken, altijd als er hier iets wat ook maar op een discussie lijkt langs komt probeer jij het af te kappen als een overactieve schooljuf
Jij ook al?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oe, is het weer volle maan of zo?
Windows op een Mac?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Leandra het volgende:
Wij waren bij de Mac geweest, ik heb groepsdruk gebruikt om N daar binnen te krijgen
Chuuf wilt dat iedereen het met elkaar eens is, zo niet dan moet er snel op een ander onderwerp worden overgegaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Chuuf is de rennie in het zuur. Niks mis mee. Het remt af
Gelukkig is iedereen hier het altijd met elkaar eens...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chuuf wilt dat iedereen het met elkaar eens is, zo niet dan moet er snel op een ander onderwerp worden overgegaan.
Bijna iedereenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is iedereen hier het altijd met elkaar eens...
Ik heb er geen probleem mee, het is maar een forum.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Kom op Piet, af en toe mag er toch weleens een meningsverschilletje zijn zonder dat de pest uitbreekt?
Daar trek IK me niks van aan. Dat is ieders wil om te reagerenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chuuf wilt dat iedereen het met elkaar eens is, zo niet dan moet er snel op een ander onderwerp worden overgegaan.
En datquote:
Oh dat vindt jij, maar het ligt anders... Maar ik wil geen modje wordenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben APK al.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat vindt jij, maar het ligt anders... Maar ik wil geen modje worden
Die is al jaren door de keuring heenquote:
Alleen als ie uit de kroeg thuis is gekomen of niet kan slapen vanwege een feestje aan de overkantquote:
Nee, er moest alleen was uit de droger, en dat hadden we al gedaanquote:
En wanneer krijg jij eens een grote beurt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is al jaren door de keuring heen
Dat ging nog over de afleidingspost "wat hebben we vandaag gegeten"quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Windows op een Mac?
Ik ben het kwijt.. .
Dat is niet helemaal eerlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als ie uit de kroeg thuis is gekomen of niet kan slapen vanwege een feestje aan de overkant
Ik heb rotte haring gegeten, ze waren ook iets te goedkoop.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging nog over de afleidingspost "wat hebben we vandaag gegeten"
Helpt nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is APK gratis.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wanneer krijg jij eens een grote beurt?
Ach, die vierde raak je ook wel weer kwijtquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb rotte haring gegeten, ze waren ook iets te goedkoop.
4 Halen, 3 weggooien was het uiteindelijk...
Echt ? hoezo danquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms, meestal stuur ik een sms als dr hulp nodig is
Op de Pasar Malam?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb rotte haring gegeten, ze waren ook iets te goedkoop.
4 Halen, 3 weggooien was het uiteindelijk...
Het is alleen de vraag via welke kant.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, die vierde raak je ook wel weer kwijt
Het antwoord mag wat mij betreft achterwege blijvenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag via welke kant.
Ik hoop en vrees ergens anders dan op fok.quote:
Iedereen een Happy Meal ? Geen idee wat nu de verrassing isquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet alleen N was slachtoffer van de groepsdruk, Senzune ook.... maar gelukkig had de helft die wel wilde Soneal als mascotte, dus dat maakt het een meerderheid.
Later als ik groot ben wil ik gelijksvloers wonen, als je af en toe eens telt hoe vaak je al die trappen op en neer looptquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, er moest alleen was uit de droger, en dat hadden we al gedaan![]()
Daarbij lag de laptop beneden, ik op bed, en staat de droger op zolder.... dat had me dus gewoon een extra trap op en neer gekost, alsof ik vandaag nog niet genoeg trapgelopen heb
Het is dat ik al tijden niet meer in de kroeg ben geweest, maar anders weet ik zeker dat het me zou kunnen overkomenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
En mobiel fokken in de kroeg gaat wel erg ver vind ik.
Wie moet nu je kanonades censureren...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop en vrees ergens anders dan op fok.
*naar filmhuis loopt*quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ff in de bios kijken of die HD er nog staat.
Waar je al niet foto's terug vindt. Bij mij zitten ze in een fotoboek...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is dat ik al tijden niet meer in de kroeg ben geweest, maar anders weet ik zeker dat het me zou kunnen overkomen
Ik vond vanmiddag nog wel een leuke foto van mezelf achter de bar
En die haring was van bij mij op het plein ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, thuis, na de Pasar Malam, die trouwens ook geen succes was...
Wat lul je nou? Ik zie het welquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie moet nu je kanonades censureren...
Dat hebben mijn ouders dus gedaan....quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Later als ik groot ben wil ik gelijksvloers wonen, als je af en toe eens telt hoe vaak je al die trappen op en neer loopt
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms, meestal stuur ik een sms als dr hulp nodig is
Zo hip is APK nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
En mobiel fokken in de kroeg gaat wel erg ver vind ik.
Deze zat in een koker.... hij is van een behoorlijk formaat, 30x40 denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar je al niet foto's terug vindt. Bij mij zitten ze in een fotoboek...
Nee, daar kom ik niet meer...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
En die haring was van bij mij op het plein ?
Waarom? is dat niet een beetje sneuquote:
Volgens mij waren her posts van Fann die APK vannacht gecensureerd heeft.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie moet nu je kanonades censureren...
Duidelijk nu...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze zat in een koker.... hij is van een behoorlijk formaat, 30x40 denk ik.
Oh wacht....
Op die foto stond ik achter de bar, de foto lag op zolder
Klopt, geeft verder niet hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij waren her posts van Fann die APK vannacht gecensureerd heeft.
Weet ik veel, ik probeer de gebruikelijke sfeer zoals die van gisterenavond hier weer terug te brengen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer een lapje grond wat je moet onderhouden. Nee, doen mij dan maar een balkon en mijn huis stofzuigen zonder trappen te lopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hebben mijn ouders dus gedaan....
Nah, een boerderijtje met alleen logeerkamers (en tweede badkamer) boven vind ik ook prima.
Mijn quotesquote:
Over en weer en wat quotes, niet veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan ik toch een tuinman voor inhuren?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer een lapje grond wat je moet onderhouden. Nee, doen mij dan maar een balkon en mijn huis stofzuigen zonder trappen te lopen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
OMG, waar ben ik aan begonnen.![]()
Chufi, of je kan tuinieren...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar kan ik toch een tuinman voor inhuren?
Tuinmannen moeten ook eten toevallig
Dan moet je iets beter observerenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lul niet, ik observeer en spiegel...
Ja dat het zover moet komen wel .. Maar tis volgens mij nog nooit gebeurdquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? is dat niet een beetje sneu
Omdat soury de posts van Fann quote, het was uiteindelijk de post van Fann die werd verwijderd.quote:
Ik ga even de droger leeghalenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... toch goed dat we het er nog over hebben dan, dat schept weer duidelijkheid.
Dus dan laat je de tuinman meteen voor je koken. Slimquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar kan ik toch een tuinman voor inhuren?
Tuinmannen moeten ook eten toevallig
Soury deed ook nog iets stouts posten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat soury de posts van Fann quote, het was uiteindelijk de post van Fann die werd verwijderd.
ik was zwaar teleurgesteld tijdens mijn 4e kopje koffiequote:Op zaterdag 2 november 2013 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ging vanochtend niet meer, alles was gecensureerd...
Ik zie hier toch wel een tuinmannetje in, oud maar toch...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Later als ik oud ben.... dan is Chufi dus nog ouder
Ik kom de boel daar wel een keer omspitten en ontkruiden... Maai ik gelijk het voetbalveld voor de kleine, kunnen we daarna een partijtje ballenquote:
Dat kan N prima... overigens zou N ook prima moeten kunnen tuinieren, maar ik ga er vanuit dat we allebei oud en kreupel zijn tegen de tijd dat we een boerderijtje in Drenthe kunnen kopenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus dan laat je de tuinman meteen voor je koken. Slim
Wat heb ik dat veel gezopenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie hier toch wel een tuinmannetje in, oud maar toch...
[ afbeelding ]
Ik zie echt alleen maar kabouterbier.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie hier toch wel een tuinmannetje in, oud maar toch...
[ afbeelding ]
Ik las vanmorgen al zoiets, ik was ook hevig geshockeerd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was zwaar teleurgesteld tijdens mijn 4e kopje koffie
Dat doe ik anders nooit hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soury deed ook nog iets stouts posten.
Hoe lang ben je al als bouwvakker aan het werk?quote:
Zie je wel, dan had ik het door de edits heen toch goed gezienquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soury deed ook nog iets stouts posten.
Vrijmibo met de boys...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al als bouwvakker aan het werk?
Een jaar, en al ruim twee jaar geen bier gedronken. Ik zoop dat op Sloterdijk mijn vorige baanquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al als bouwvakker aan het werk?
Bij Hermes?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Een jaar, en al ruim twee jaar geen bier gedronken. Ik zoop dat op Sloterdijk mijn vorige baan
Héé KZ wat een verrassing, Jij hierquote:
Jaquote:
Ja maar zoveel was het niet... Ik stond echt te kijken naar die post van FANN deze ochtend ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je wel, dan had ik het door de edits heen toch goed gezien
Geen bouwvergadering op vrijdagmiddag?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Een jaar, en al ruim twee jaar geen bier gedronken. Ik zoop dat op Sloterdijk mijn vorige baan
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé KZ wat een verrassing, Jij hier
quote:
ah, dus toch gelezenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar zoveel was het niet... Ik stond echt te kijken naar die post van FANN deze ochtend ...
Oh shitquote:
In dit geval weet ik van niets.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent 40 geworden?
Je bent eigenlijk Piet Piraat?
Ik moet eerlijk gezegd nog teruglezenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent 40 geworden?
Je bent eigenlijk Piet Piraat?
Nee nee.... dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In dit geval weet ik van niets.
Dat zeggen de meesten hier al veel langerquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk gezegd nog teruglezen![]()
Ben al 5 jaar 40
Oh, en ik maar denken dat ik de oudste zwangere op FOK! was toen ik zwanger was van Soneal.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk gezegd nog teruglezen![]()
Ben al 5 jaar 40
Volgens mij heeft een collega nog gezorgd dat ze dat bier op de tap hadden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen bouwvergadering op vrijdagmiddag?
Kwam ik pas achter toen ik bevallen wasquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat ik de oudste zwangere op FOK! was toen ik zwanger was van Soneal.
KZ ben je zwanger?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat ik de oudste zwangere op FOK! was toen ik zwanger was van Soneal.
Jij ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeggen de meesten hier al veel langer
Ja, werd je door je collega's weer laveloos in een taxi gesmeten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een collega nog gezorgd dat ze dat bier op de tap hadden.
Ik ben er regelmatig met de taxi vandaan gegaan.
Nee heb een dochter van 15 maandenquote:
Misschien red ik het nog net.... hoe oud was je toen je dochter geboren werd?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kwam ik pas achter toen ik bevallen was
Lol, ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 2 november 2013 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
44quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien red ik het nog net.... hoe oud was je toen je dochter geboren werd?
Dat je al over de 40 was?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is een chineesquote:
LoL.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, werd je door je collega's weer laveloos in een taxi gesmeten.
We hebben het vaak over je gehad. Klein wereldje...
In 99 vielen we al onder de doelgroepquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:27 schreef Senzune het volgende:
Fok is een jongeresite dus hier is niemand oud.
Kom je er nog ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, werd je door je collega's weer laveloos in een taxi gesmeten.
We hebben het vaak over je gehad. Klein wereldje...
Zo van: het is een meisjequote:
Mijn eerste account was iets van eind 2000 maar ben de naam vergeten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
In 99 vielen we al onder de doelgroep
Toen was je nog wel jongquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms, onze werkborrels worden daar gehouden.quote:
Neuh ! Zonder kind was ik wild en eeuwig 20. Met kind ging ik naar een OUD meet. Dus tsja.............. dan maar even door de oude zure appel heenbijtenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo van: het is een meisje. Fok, ik ben al 44
Ik niet hoor, maar de oprichters zijn eerder onze leeftijd dan pubersquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn eerste account was iets van eind 2000 maar ben de naam vergeten.![]()
Ik twijfel tussen doorgaan op het onderwerp of overstappen op de penibele situatie van dwergmarmotten in het Argentijnse hooggebergte, maar bij het laatste onderwerp krijgen we vast minder gezeik van de kinderloze ouwe vrijstersquote:
Er zijn ergere dingen dan 40+ zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Neuh ! Zonder kind was ik wild en eeuwig 20. Met kind ging ik naar een OUD meet. Dus tsja.............. dan maar even door de oude zure appel heenbijten
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste onderwerp en topic openen: 40 en een (klein) kindquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen doorgaan op het onderwerp of overstappen op de penibele situatie van dwergmarmotten in het Argentijnse hooggebergte, maar bij het laatste onderwerp krijgen we vast minder gezeik van de kinderloze ouwe vrijsters
Alleen daarom wil ik al geen kinderen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Neuh ! Zonder kind was ik wild en eeuwig 20. Met kind ging ik naar een OUD meet. Dus tsja.............. dan maar even door de oude zure appel heenbijten
De zuurpruimen ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen doorgaan op het onderwerp of overstappen op de penibele situatie van dwergmarmotten in het Argentijnse hooggebergte, maar bij het laatste onderwerp krijgen we vast minder gezeik van de kinderloze ouwe vrijsters
Ik was daar bijna elke vrijdag (als ik geen avonddienst had) Mijn afscheid feestje was daar ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms, onze werkborrels worden daar gehouden.
As. kerstborrel ook. Kom je dan ook nog eens langs?
Het is er aardig opgeknapt...
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Laatste onderwerp en topic openen: 40 en een (klein) kind
Ik help je aan handje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kinderwagen met crossbanden wordt later mijn rollator.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Forever young en zo, desnoods achter een rollator, maar wel ongebonden blijven...
In mijn rijd daar bestond dat nog niet eensquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was daar bijna elke vrijdag (als ik geen avonddienst had) Mijn afscheid feestje was daar ook
OMG wat een gedrocht.... die is bijna wel te gebruiken in het 40 en een (klein) kind topicquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik help je aan handje.
Over marmotten gesproken, ik wistnietd at kale cavia's bestonden![]()
[ afbeelding ]
Die is koe (l)quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik help je aan handje.
Over marmotten gesproken, ik wistnietd at kale cavia's bestonden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De kinderwagen met crossbanden wordt later mijn rollator.
Wij dus ook en nu weet ik dus waar ik de foto's in je fobo van herken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was daar bijna elke vrijdag (als ik geen avonddienst had) Mijn afscheid feestje was daar ook
Hermes staat er toch al een jaartje of wat...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn rijd daar bestond dat nog niet eens
Is de mijne nu alquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De kinderwagen met crossbanden wordt later mijn rollator.
Ja gaat straks ook je haar over je kale kruin kammen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen daarom wil ik al geen kinderen.
Forever young en zo, desnoods achter een rollator, maar wel ongebonden blijven...
Nou, kom maar op met de sappige verhalen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij dus ook en nu weet ik dus waar ik de foto's in je fobo van herken.
Je manier van uiten herken ik nu ook weer...
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG wat een gedrocht.... die is bijna wel te gebruiken in het 40 en een (klein) kind topic
Welk haar?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gaat straks ook je haar over je kale kruin kammen?
Be my guestquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG wat een gedrocht.... die is bijna wel te gebruiken in het 40 en een (klein) kind topic
Weet me geen details te herinneren, maar wel de houding, de krachttermen na een paar bakkies en de taxi dus...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met de sappige verhalen.
Oh ja zoals mn vader vroeger ook .. hahahaquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gaat straks ook je haar over je kale kruin kammen?
Gelukkig. Niets mis met een kale vent, wel met van die types die hun drie overgebleven haren overdwars kammen.quote:
Nah lijkt me sterk, of je werkte bij het zelfde bedrijfquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij dus ook en nu weet ik dus waar ik de foto's in je fobo van herken.
Je manier van uiten herken ik nu ook weer...
Al jaren minstens 20quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn rijd daar bestond dat nog niet eens
Ik ben al een jaar of 10 nu as bald as a cavia...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig. Niets mis met een kale vent, wel met van die types die hun drie overgebleven haren overdwars kammen.
Goed planquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
40+ / 40 en een (klein) kind
Het is toch 40+ geworden.... eens kijken of FOK! nog een beetje wakker is![]()
Nee, denk niet dat we bij dezelfde toko werkten...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah lijkt me sterk, of je werkte bij het zelfde bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |