SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
http://www.aldi.nl/aldi_fietstrainer_48_5_655_6664.htmlquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:58 schreef the_critic het volgende:
voor mensen die kleine portomonee hebben, maar wel in de winter bezig willen blijven..
vanaf volg week zaterdag een ("tacx") indoor trainer bij de Aldi voor slechts 100,-
Die duathlon heb je toch wel binnen 1,5 uur af? Dan hoef je er helemaal geen gel in te gooien. Je gaat trouwens wel kramp krijgen in de 2e run. Dat heeft iedereen en gaat over als je die wissel een beetje oefent...quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:23 schreef Oksel het volgende:
Dat ik die zo goed heb uitgereden was ook een godswonder, vooral gezien het feit ik bijna 90kg weeg en pas 4 jaar fiets.
Morgen dus Duathlonnen, in het bos. 3/4 fietsbroek, zweetshirt lange mouw, fietsshirt. Goede warming-up, Garmin mee. Bijdrinken op de fiets, gelletje erin, en nog 2,5km knallen in het bos. Duss.
Ik ben niet zenuwachtig, zal 't wel weer gruwelijk onderschatten. Heb niet het idee dat ik het zwaar ga krijgen ofzo
die van de Aldi heeft net ff zwaarder vliegwiel, en met wielverhoger er al bij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
http://www.aldi.nl/aldi_fietstrainer_48_5_655_6664.html
Een echte Tacx met zelfde soort regelaar heb je al voor 135 euro. Scheelt maar 35 euro. Dan zou ik toch liever kiezen voor een gerenommeerd merk.
http://www.futurumshop.nl(...)strainer-t2650.phtml
Ja bedankt, ik ben ff aan het kijken voor mijn oom (is net een zenuwaandoening vastgesteld, waardoor langzaam aan zijn zenuwen ophouden met werken). Hij kan nu niet meer makkelijk lopen en wil graag in huis fietsen om wat op kracht te blijven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:06 schreef the_critic het volgende:
[..]
die van de Aldi heeft net ff zwaarder vliegwiel, en met wielverhoger er al bij.
Scheelt inderdaad niet veel, maar voor een arme student kan het net ff schelen. Was ook maar gewoon een tip voor wie het aanspreekt!
ideaal om eens te proberen of je dit leuk vind toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja bedankt, ik ben ff aan het kijken voor mijn oom (is net een zenuwaandoening vastgesteld, waardoor langzaam aan zijn zenuwen ophouden met werken). Hij kan nu niet meer makkelijk lopen en wil graag in huis fietsen om wat op kracht te blijven.
Hier exact hetzelfde probleem. Tacx Blue Motion staat opgesteld maar eigenlijk te verstoffen. ik denk dat ik eerst maar eens een paar doelen voor volgend jaar ga stellen en hopelijk dat dat een beetje motivatie brengt om er wat langer (en vaker) dan een half uurtje op te kruipen. Zelfs een laptop voor m'n snuffert werkte geeneens inspirerend (nee, het was geen pron....)quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:21 schreef the_critic het volgende:
[..]
ideaal om eens te proberen of je dit leuk vind toch?
(merk zelf dat ik het echt VERSCHRIKKELIJK vind... Heb al geprobeerd met muziek, tv, Penoza kijken.. Heb nu op piratebay Sufferfest gedownload. Hopelijk dat ik het daarmee wel iets leuker vind. Maak nu met moeite een halfuur vol en dan ben ik echt KLAAR!dat moet anders kunnen.. )
Hier is dan je kans, want bij Aldi mag je toch altijd alles terugbrengen als het niet bevalt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou wel eens een tacx willen lenen, ik ken alleen niemand die er 1 heeft.
Nog even, en jij hebt helemaal geen leven meer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:00 schreef Oksel het volgende:
Rustig hier. Net doen alsof je een sociaal leven hebt zekers?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:00 schreef Oksel het volgende:
Rustig hier. Net doen alsof je een sociaal leven hebt zekers?
Tot je erachter komt dat je denkt ingeschreven te staan, en dit toch niet zo blijkt te zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 09:49 schreef dramatiek het volgende:
Hoor net van vriend dat link van vorig jaar voor Marmotte 2014 (en de rest) voor inschrijving werkt. Dus geen reden om tot 00:00 te wachten
Jawel, de lijst is al bijgewerkt. Je kan je inschrijving meteen online checken. (buiten de normale bevestigingsmails etc)quote:Op zondag 3 november 2013 11:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Tot je erachter komt dat je denkt ingeschreven te staan, en dit toch niet zo blijkt te zijn.
Dan pak je toch gewoon een uurtje? Deed ik ook. Het waait hier wel behoorlijk maar kon helaas net niet de 60 km/u aantikken. Het wordt tijd dat mijn juniorencasette plaats maakt voor een 12 of 11, want ik kan trappen wat ik wil maar ik kan nu gewoon niet meer sneller.quote:Op zondag 3 november 2013 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
Is het schijtweer, heb ik zin om op mijn fiets naar mijn werk te rijden. Is het "mooi" weer, heb ik geen zin om te fietsen
Vanaf 28:30quote:Op zondag 3 november 2013 14:34 schreef kaasplankje het volgende:
Oh niet gezien ik heb al afgestemd op 4 voor de superprestige.
Net ingeschreven en zie mijn naam ook al op de lijst staanquote:Op zondag 3 november 2013 11:20 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Jawel, de lijst is al bijgewerkt. Je kan je inschrijving meteen online checken. (buiten de normale bevestigingsmails etc)
Ik heb lekker gefietst met oa. Yankee. Jij ook zag ik, was je helm afgewaaid?quote:Op zondag 3 november 2013 16:08 schreef Patroon het volgende:
Goedzo Oksel!
Wat is dat opeens dat iedereen dingen zonder fiets moet doen...blijf gewoon bij jezelf
Jaquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb lekker gefietst met oa. Yankee. Jij ook zag ik, was je helm afgewaaid?
Gesink: ik was niet echt in staat om daar een volledig gesprek te voeren.quote:
Denk dat ik in 2014 mijn opwachting maar eens ga maken tijdens een meetquote:Op zondag 3 november 2013 16:32 schreef Oksel het volgende:
Ik wil ook een x in het wiel hangen van Yankee
Ja inderdaad. Kwam vrij fair op mij over. Ik moet wel zeggen dat ik best wel verbaasd ben over hoe onprofessioneel de teambespreking in de bus ging. Ik mis daar een echte leider als ploegleider. Door het gebrek aan leiding ontstaan situaties zoals tussen Gesink en Mollema.quote:Op zondag 3 november 2013 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
Ik had die docu al gezien maar t was me nog niet opgevallen. Wel een mooie docu is het hé? Zoals die Zeeman ook tekeer gaat in die wagen, ze hebben er niks uitgeknipt zo lijkt het tenminste.
Als je in 2014 de marmotte gaat doen zul je toch eens moeten ervaren hoe het is om een heuvel op te fietsenquote:Op zondag 3 november 2013 17:01 schreef Yankee het volgende:
[..]
Denk dat ik in 2014 mijn opwachting maar eens ga maken tijdens een meet
Volgens mij wordt de Limburg meet wel een stukje zwaarder.quote:Op zondag 3 november 2013 17:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je in 2014 de marmotte gaat doen zul je toch eens moeten ervaren hoe het is om een heuvel op te fietsenDus dat wordt inderdaad een Vreeswijk meet om de gruwelijke amerongseberg te bedwingen.
Daarom zijn meets met heuvels denk ik ook het leukst voor iedereen, want dan kan iedereen van begin tot aan de top lekker knallen op eigen tempo en dan fietst vanaf daar iedereen weer langzaam tot dat iedereen er weer bij is.quote:Op zondag 3 november 2013 17:56 schreef Oksel het volgende:
Eens Patroon, overwicht ontbrak.
Hoop dat die uitzenden van vanmiddag nog online te zien is, helemaal gemist.
Ik wil volgend jaar wel een meet organiseren, maar denk dat rond Amersfoort beter aan te rijden is voor iedereen. Grote nadeel met meets is het (te) grote niveauverschil..
Grapjas.quote:Op zondag 3 november 2013 18:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Daarom zijn meets met heuvels denk ik ook het leukst voor iedereen, want dan kan iedereen van begin tot aan de top lekker knallen op eigen tempo en dan fietst vanaf daar iedereen weer langzaam tot dat iedereen er weer bij is.
gewoon op site nos.. http://t.co/oTSIgE9u5equote:Op zondag 3 november 2013 18:20 schreef Oksel het volgende:
Zondag 3 november: wielerjaar 2013
Al ergens online te begluren?
Fuck, ik kan amper meer lopen.
Ja viel mij ook al op, dan zit je bij een protour ploeg met een budget van weet ik veel hoeveel miljoen, en dan is 't zo allemaal een beetje alsof je clubcompetitie gaat rijden bij de ploegbespreking.quote:Op zondag 3 november 2013 17:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kwam vrij fair op mij over. Ik moet wel zeggen dat ik best wel verbaasd ben over hoe onprofessioneel de teambespreking in de bus ging. Ik mis daar een echte leider als ploegleider. Door het gebrek aan leiding ontstaan situaties zoals tussen Gesink en Mollema.
Ben benieuwd hoe zo'n ploegbespreking bij Vacansoleil gaat, want dat hing helemaal als los zand aan elkaar.quote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja viel mij ook al op, dan zit je bij een protour ploeg met een budget van weet ik veel hoeveel miljoen, en dan is 't zo allemaal een beetje alsof je clubcompetitie gaat rijden bij de ploegbespreking.
Zat vandaag bij de BBC nog even naar het baanwielrennen te kijken, en bedacht ook al dat Oksel eigenlijk zonder te trainen al bijna hetzelfde fysiek heeft als Robert Förstemannquote:Op zondag 3 november 2013 20:07 schreef kaasplankje het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Oksel op de baan moet gaan rijden. Duathlon zal hij toch nooit in floreren vrees ik.
quote:Op zondag 3 november 2013 20:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zat vandaag bij de BBC nog even naar het baanwielrennen te kijken, en bedacht ook al dat Oksel eigenlijk zonder te trainen al bijna hetzelfde fysiek heeft als Robert Förstermann
Ja, met een beetje verbeelding dan. De endo-genetics heeft em zeker.quote:Op zondag 3 november 2013 20:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zat vandaag bij de BBC nog even naar het baanwielrennen te kijken, en bedacht ook al dat Oksel eigenlijk zonder te trainen al bijna hetzelfde fysiek heeft als Robert Förstemann
Echt?quote:Op zondag 3 november 2013 20:46 schreef the_critic het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat mocht oksel willen
(ik zou het zelf ook wel willen hoor, trouwens
)
[ afbeelding ]
ik zag in eerste instantie alleen de eerste foto.. die valt best mee. De 2e is inderdaad wel te zien hoe mismaakt het is ja..quote:Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het een misvormde gnoom. Er was vandaag een meisje bij die mocht meepraten bij het commentaar, en zij vond al dat ie bijna een karikatuur van een baanwielrenner was. En of ie ooit wel eens zomaar een leuke broek kon kopen ergens.
Haha prachtig.quote:Op zondag 3 november 2013 20:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe zo'n ploegbespreking bij Vacansoleil gaat, want dat hing helemaal als los zand aan elkaar.
Ploegleider: "Wil er iemand aanvallen vandaag"
Drie man: "ja, lijkt me wel wat"
PL: "OK, probeer maar wat. Wie wil er sprinten?"
Drie anderen: "Ja""
PL: "OK, kijk maar wat je doet, als je elkaar maar niet in de weg rijdt"
Ik ook. Spuug lelijk. Wat Kaas ook zegt. Dit krijg je niet zonder een kuurtje.quote:Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het een misvormde gnoom. Er was vandaag een meisje bij die mocht meepraten bij het commentaar, en zij vond al dat ie bijna een karikatuur van een baanwielrenner was. En of ie ooit wel eens zomaar een leuke broek kon kopen ergens.
Tuurlijk, das goed gebouwd door een kundige (en overdag gelukkig nuchtere) aannemer hè!quote:
Zie je ook bij de 100 meter sprinters tov marathon lopers. Die marathonlopers zijn magere scharminkels en die sprinters hebben naast dikke benen ook nog eens een gespierd bovenlijf.quote:Op zondag 3 november 2013 20:54 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik zag in eerste instantie alleen de eerste foto.. die valt best mee. De 2e is inderdaad wel te zien hoe mismaakt het is ja..
(maar wel fijn dat dat een vorm van wielrennen is, waarbij je geblokt en gespiert kan zijn.. ipv iel klein poppetje)
Je ziet aan de spieropbouw wel dat dit niet natural is. Veel te ronde bolle spieren. Mensen die clean body buildem hebben veel plattere spieren.quote:Op zondag 3 november 2013 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
Toch wel jammer dat er meteen van uitgegaan wordt dat die baanrenners massaal aan de doping zitten
Dan waren ze toch allang gepakt?quote:Op zondag 3 november 2013 21:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je ziet aan de spieropbouw wel dat dit niet natural is. Veel te ronde bolle spieren. Mensen die clean body buildem hebben veel plattere spieren.
Nou ja, ik heb nog nooit gehoord van dopingperikelen in die wereld. En er zullen toch echt wel controles zijn?quote:Op zondag 3 november 2013 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
Toch wel jammer dat er meteen van uitgegaan wordt dat die baanrenners massaal aan de doping zitten
Heb je wel gelijk in ja.Blijft evengoed wel een spectaculaire sport.quote:Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog nooit gehoord van dopingperikelen in die wereld. En er zullen toch echt wel controles zijn?
Ik geloof wel dat met keihard trainen met grote gewichten zo'n fysiek wel te bereiken is, maar het blijven natuurlijk bodybuilders op een fiets.
leuk idee voor een winter meet...quote:Op zondag 3 november 2013 21:46 schreef Oksel het volgende:
En moet idd eens een baanclinic doen. Maar zie verder er de lol niet van in.
Nog beter. Spieren bestaan uit type 1 en 2 spiervezels. Type 1 (slow twitch) hheeft een goed aerobe uithoudingsvermogen. Ze leveren minder kracht dan type 2 maar kunnen het langer volhouden. Type 1 groeit niet zoveel qua volume (duursporters)quote:Op zondag 3 november 2013 21:32 schreef keesfietst het volgende:
Logisch, explosie = spiermassa. Duur = taaiheid. En daarnaast nog aanleg natuurlijk. Ik vind die poten van die baansprinters ook geen gezicht en no way dat dat naturel is. Vind de benen van Martin en Cancellara erg sjiek en nog op het randje van gezond uiterlijk.
Nee, want ze dopen daar offseason. Anabolen zijn na een paar maanden niet meer te traceren. Bij natural bodybuilding zijn de bodybuilders ook niet levenslang clean. Alleen ze hebben een paar maanden niet gebruikt. Dat is ook toegestaan.quote:Op zondag 3 november 2013 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan waren ze toch allang gepakt?
Ga binnenkort met 5 man een baanclinic op de Alkmaarse baan doen. Vroeger ook al eens op gereden.quote:Op zondag 3 november 2013 21:46 schreef Oksel het volgende:
En moet idd eens een baanclinic doen. Maar zie verder er de lol niet van in.
Zulke benen als dat twitterplaatje krijg je nooit never niet clean. Dat geloven is jezelf voor de gek houden.quote:Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog nooit gehoord van dopingperikelen in die wereld. En er zullen toch echt wel controles zijn?
Ik geloof wel dat met keihard trainen met grote gewichten zo'n fysiek wel te bereiken is, maar het blijven natuurlijk bodybuilders op een fiets.
I want to believe patroonquote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zulke benen als dat twitterplaatje krijg je nooit never niet clean. Dat geloven is jezelf voor de gek houden.
ja, maar duur helemaal vaarwel zeggen zou ik niet doen, wielrennen is een duur uithoudingsvermorgen sport, je hebt de duur nodig als basis en om tot de sprint te komen hequote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dus als ik het goed begrijp en dus dikkere benen wil moet ik op kracht trainen? Sprintblokken in mn trainingen bouwen en de duur vaarwel zeggen?
Ja, denk wel dat baan wielrennen, en dan vooral die sprint nrs wat anders is. Ik moest wel lachen hoe duidelijk hun mening over Horner was, maar ze hier niks over durfden zeggen. Hun gezichten spraken boekdelen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
I want to believe patroon![]()
Net als Niki en Bau vandaag al zeiden. De sport is duidelijk schoner geworden hè.
Froome heeft anders ook geen dikke benen. Evenals de rest in de top 10 van elke grote ronde.quote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dus als ik het goed begrijp en dus dikkere benen wil moet ik op kracht trainen? Sprintblokken in mn trainingen bouwen en de duur vaarwel zeggen?
Daarom was ik altijd zo'n fan van Bos op de baan.quote:Op zondag 3 november 2013 20:54 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik zag in eerste instantie alleen de eerste foto.. die valt best mee. De 2e is inderdaad wel te zien hoe mismaakt het is ja..
(maar wel fijn dat dat een vorm van wielrennen is, waarbij je geblokt en gespiert kan zijn.. ipv iel klein poppetje)
Dat sturen voegt echt niks toe. T is een trainer, geen spelcomputer! Kies m om de functie niet voor de gadgets... Dus ik zou de uitvoering zonder het sturen kiezen. Staat ook veel stabieler (als je krachtblokjes doet en staand fietst)quote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef DeBuffel het volgende:
Rasmussen geeft momenteel een interview, ben benieuwd of daar nog nieuwe dingen boven water komen. Pieter Weening heeft in ieder geval wat uit te leggen ...
In een andere categorie, ben toch eens aan het kijken naar een Tacx.
Momenteel op het oog Tacx Flow Multiplayer T2220 of Tacx i-Flow T2270,
op het stuurframe na kan ik niet echt grote verschillen ontdekken of zie ik iets over het hoofd?
T2220 versus T2270
Volgens mij heb jij vanavond de bodem van een fles Whiskey oid gezien want ik heb nog nooit zulke onzin over de laatse generatie baanwielrenners gehoord.quote:Op zondag 3 november 2013 21:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, want ze dopen daar offseason. Anabolen zijn na een paar maanden niet meer te traceren. Bij natural bodybuilding zijn de bodybuilders ook niet levenslang clean. Alleen ze hebben een paar maanden niet gebruikt. Dat is ook toegestaan.
En wie ben jij dan om te beweren dat het niet zou kunnen? Enige wetenschappelijke onderbouwing graag. Weet je overigens wel van wie die benen zijn?quote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zulke benen als dat twitterplaatje krijg je nooit never niet clean. Dat geloven is jezelf voor de gek houden.
Die linker is wel clean te halen, die rechter lijkt mij stug om dat clean te doen, door anebolen worden spieren veel ronder dan clean, verschil is vaak duidelijk te zien, maar maakt mij verder niet uit.quote:Op zondag 3 november 2013 23:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En wie ben jij dan om te beweren dat het niet zou kunnen? Enige wetenschappelijke onderbouwing graag. Weet je overigens wel van wie die benen zijn?
Dus Chris Hoy doet ook aan doping?quote:Op zondag 3 november 2013 23:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die linker is wel clean te halen, die rechter lijkt mij stug om dat clean te doen, door anebolen worden spieren veel ronder dan clean, verschil is vaak duidelijk te zien, maar maakt mij verder niet uit.
Weet eerlijk gezegd niet wie het is. Heb je weer ff wat om te bashen he
Nee, niet om te bashen maar ik word een beetje moe van al die Patroon aannames en de stelligheid dat dat dan ook gelijk de enige waarheid zou zijn. Maar dat zul je waarschijnlijk wel eens vaker gehoord hebben neem ik aan.quote:Op zondag 3 november 2013 23:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Weet eerlijk gezegd niet wie het is. Heb je weer ff wat om te bashen he
Jij beweert toch ook dat Nys heeft gebruikt? Heb je daar ook bewijs van? Je kan me ook blokkeren, veel makkelijker dan je moe maken, heb je niks aan. Nee, nog nooit gehoord eerlijk gezegd, ik stel het op prijs dat je zo eerlijk bent.quote:Op zondag 3 november 2013 23:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, niet om te bashen maar ik word een beetje moe van al die Patroon aannames en de stelligheid dat dat dan ook gelijk de enige waarheid zou zijn. Maar dat zul je waarschijnlijk wel eens vaker gehoord hebben neem ik aan.
Die zien er wel ff anders uit dan op die twitter foto.quote:Op zondag 3 november 2013 23:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus Chris Hoy doet ook aan doping?
[ afbeelding ]
Zoek die post dan eens op. Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit beweerd heb dat Nys gebruikt, of gebruikt heeft.quote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Jij beweert toch ook dat Nys heeft gebruikt? Heb je daar ook bewijs van? Je kan me ook blokkeren, veel makkelijker dan je moe maken, heb je niks aan.
Oke, dan zal ik dat twitterbericht wel verkeerd hebben begrepen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zoek die post dan eens op. Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit beweerd heb dat Nys gebruikt, of gebruikt heeft.
Ja net als Armstrong.quote:Op zondag 3 november 2013 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan waren ze toch allang gepakt?
Die whereabouts is pas sinds de laatste jaren. Ik zeg ook niet dat iedereen dope gebruikt. De benen van Theo Bos of Peter Schep zijn wel wat anders dan die op dat twitter plaatje.quote:Op zondag 3 november 2013 22:55 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vanavond de bodem van een fles Whiskey oid gezien want ik heb nog nooit zulke onzin over de laatse generatie baanwielrenners gehoord.
Wel eens van whereabouts en out of competition controls gehoord? Geen peop praten svp.
Maar snij het onderwerp tijdens die baanclinic eens aan bij Peter Schep? Of vraag het Theo Bos eens direct.
Niemand zei dat eigenlijk kanovinnie, we hadden het over de dikke benen van Förstemann en niet baanrenners int algemeen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
greipel forstemannquote:Op zondag 3 november 2013 23:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En wie ben jij dan om te beweren dat het niet zou kunnen? Enige wetenschappelijke onderbouwing graag. Weet je overigens wel van wie die benen zijn?
ja tog rasmusen is ook nooit betrapt in ze cariere, maar pas toen rabo hem niet meer wilde betalen, zij hij dat hij ze hele tijd gerbuikt, heeft met de priofs enzoquote:Op maandag 4 november 2013 09:49 schreef dop het volgende:
[..]
greipel forstemann
dope blijft altijd een lastig onderwerp, armstrong is wel het bewijs dat je jaren lang aan de dope kan zijn en nooit gepakt word bij een controle.
Inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2013 12:34 schreef Ericr het volgende:
Doping geneuzel kan toch prima in het daarvoor bestemde topic?
Leuk, ik heb ook wel eens yoga overwogen. Lijkt me oké voor mijn nek en rugspieren die vaak vast zitten.quote:Op maandag 4 november 2013 14:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo weer een heerlijk fietsweekend gehad. Afgelopen zaterdag 3.5 uur lekker gereden en gisteren 1.5 uur. Voelde de benen nog goed van zaterdag en dan nog dat windje erbij. Wel lekker uit kunnen waaien.
Ik doe tegenwoordig Pilates en Yoga op de gym maar merk wel voordelen ervan met fietsen. Voel mijn spieren veel losser.
Liever te veel ruimte als te weinig toch? Zeker in bepaalde weersomstandigheden dat je voeten gaan uitzetten en dan lijkt me 2 a 3 mm wel erg weinig speling.quote:Op maandag 4 november 2013 19:24 schreef Tommeke het volgende:
Ik las vandaag de Fiets. Daarin raadden ze bij je schoen 2 a 3 mm speling aan de voorkant aan. Wmb is dat veel te weinig en mag het wel een cm zijn. Ik vind dat zelf veel fijner en adviseer m'n klanten dat ook.
Wat is jullie mening hierover?
Het is heel persoonlijk. Ik zelf vond geen speling altijd het fijnste, maar dan moet de afstelling wel perfect zijn. Daar ben ik nu op teruggekomen en rij nu met Time RXS die voor mijn gevoel een fijnere speling heeft dan SPD SL, aangezien een veer voor constante spanning zorgt. Als je bij SPD SL ingeklikt bent, kan je los heen en weer bewegen (bij de gele plaatjes) zonder dat een veer dat tegenhoudt, ik had dan bij het aanzetten wel eens het gevoel dat ik wat gelibberde in mijn pedalen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:24 schreef Tommeke het volgende:
Ik las vandaag de Fiets. Daarin raadden ze bij je schoen 2 a 3 mm speling aan de voorkant aan. Wmb is dat veel te weinig en mag het wel een cm zijn. Ik vind dat zelf veel fijner en adviseer m'n klanten dat ook.
Wat is jullie mening hierover?
Tommeke heeft het over de ruimte in de schoen bij je tenen (dacht ik(, niet over de speling van de pedalen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het is heel persoonlijk. Ik zelf vond geen speling altijd het fijnste, maar dan moet de afstelling wel perfect zijn. Daar ben ik nu op teruggekomen en rij nu met Time RXS die voor mijn gevoel een fijnere speling heeft dan SPD SL, aangezien een veer voor constante spanning zorgt. Als je bij SPD SL ingeklikt bent, kan je los heen en weer bewegen (bij de gele plaatjes) zonder dat een veer dat tegenhoudt, ik had dan bij het aanzetten wel eens het gevoel dat ik wat gelibberde in mijn pedalen.
Maar nogmaals, het is persoonlijk.
Jonge. Te groot en te klein is beide kut. Maar groot is iets minder kut. Als je schoenen gewoon goed aansluiten, mag je echt wel een cm speling hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 19:35 schreef Patroon het volgende:
Maar je kan toch ook geen te grote schoenen adviseren?![]()
Beter adviseer je een model wat wel goed aansluit op de voeten lijkt mij...
quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jonge. Te groot en te klein is beide kut. Maar groot is iets minder kut. Als je schoenen gewoon goed aansluiten, mag je echt wel een cm speling hebben.
Dat heb ik ongeveer. Volgens mij was een maat kleiner te smal.quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jonge. Te groot en te klein is beide kut. Maar groot is iets minder kut. Als je schoenen gewoon goed aansluiten, mag je echt wel een cm speling hebben.
Ik heb nu eigenlijk enkelsokjes of dunne gewone sokken aan. Dikkere sportsokken vind ik niet lekker zitten.quote:
ff zoeken op marktplaats of ebay?quote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heb ik ongeveer. Volgens mij was een maat kleiner te smal.
Zijn trouwens wel briljante schoenen die ik heb, echt hélémaal nooit last van zere voeten hiermee. Passen echt perfect op mijn voetzool.
Helaas maakt Time geen schoenen meer, want eigenlijk zijn ze wel aan vervanging toe en ik zou graag simpelweg nog zo'n paar schoenen kopen. En hiervoor heb ik er al aardig wat versleten.
Dat zit idd ook fijner hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nu eigenlijk enkelsokjes of dunne gewone sokken aan. Dikkere sportsokken vind ik niet lekker zitten.
Heb ik al gedaan. In de VS was ergens nog een paar te krijgen, maar een maat te groot. Was ook $250 of zo, maar als het de goede maat was geweest had ik ze gekocht, nog nooit zulke goede schoenen (voor mij dan) gehad.quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ff zoeken op marktplaats of ebay?
Voorin de schoen mag je best iets speling hebben hoor, dat is helemaal niet erg. Als je fietsschoenen te klein zijn krijg je koude voeten alst koud is.quote:
Ik heb er ook niet snel last van. Koude handen wel. Maar sowieso ben ik niet echt een tempratuurzeurder. Alleen warmte vind ik vervelend.quote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb eigenlijk zelden koude voeten. Vroeger trainen met de ploeg was ik 's winters vaak de enige zonder overschoenen. Int begin krijg je dan na 10 min heel veel pijn van de kou, en daarna ebt het weg en heb je er geen last meer mee. Vingers idem. Behalve als je echt leeg bent, dan is er geen redden meer aan.
Ik vind dat racefiets schoenen gewoon perfect moeten passen, niet te klein om afknellen te voorkomen, en niet te groot vanwege de neiging dan om die straps te strak aan te halen en alsnog een slechte doorbloeding te hebben. Zitten ze niet perfect, dan niet kopen, hoe mooi ze ook zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja hier rond de tenen ook ruimte om tenen te bewegen, doordat ik klitterband op teen niet te strak trek. Maar kan niet schuiven in de schoen en sluit goed aan op wreef, door gesp.quote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voorin de schoen mag je best iets speling hebben hoor, dat is helemaal niet erg. Als je fietsschoenen te klein zijn krijg je koude voeten alst koud is.
`Wat minder stabiel en MTB schoenen schijnen minder stijf te zijn, maar of je dat merkt als je rustig aan het toeren bent....quote:Op maandag 4 november 2013 22:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zitten er nog nadelen aan mtb pedalen monteren op de racert? Behalve niet soignee dan? Ik kan setje lenen deze winter en mtb winterschoenen zijn stuk goedkoper dan raceversie..
Ik ga altijd volle bak voor de KOMs. Niks voor mij dus.quote:Op maandag 4 november 2013 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
`Wat minder stabiel en MTB schoenen schijnen minder stijf te zijn, maar of je dat merkt als je rustig aan het toeren bent....
ik heb in het verleden ook altijd time schoenen gereden. Eq pro's. Eerst de wit rode, later de geel rode. Wat een wereldschoenen inderdaad. (ook de Time eq pro pedalen erbij..) suuuuuuper!!quote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heb ik ongeveer. Volgens mij was een maat kleiner te smal.
Zijn trouwens wel briljante schoenen die ik heb, echt hélémaal nooit last van zere voeten hiermee. Passen echt perfect op mijn voetzool.
Helaas maakt Time geen schoenen meer, want eigenlijk zijn ze wel aan vervanging toe en ik zou graag simpelweg nog zo'n paar schoenen kopen. En hiervoor heb ik er al aardig wat versleten.
Haha, same here! Heb nu een setje Gaerne G.Myst en een setje Shimano R220. Zijn beide wat breder en sluiten daarom perfect aan. De Shimano's zijn iets langer, maar zitten heerlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 21:46 schreef buzz1291 het volgende:
Ik zou ook wel een setje van die flitsende Sidi's willen hebben, maar ze passen gewoonweg niet.
Je moet iniedergeval niet van die lampjes hebben die voor op een gewone fiets bedoeld zijn om gezien te worden, want daar zie je zelf niks mee. Toen ik daar vorige week mee terug fietste van Utrecht en dan dat stuk van Gieten naar Bareveld reed ik een paar keer bijna van het fietspad af omdat je echt niks ziet daar.quote:Op maandag 4 november 2013 22:28 schreef Patroon het volgende:
He Kano,
Wat is je ervaring met je lampjes? Voldoende om er 25-30 km/h mee te rijden?
Hoelang gaan ze mee op een volle accu?
Dus op de stand waarmee je genoeg zicht hebt voor bovengenoemde snelheid.
Heb je nog eens de link?
Joh?quote:Op maandag 4 november 2013 22:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Je moet iniedergeval niet van die lampjes hebben die voor op een gewone fiets bedoeld zijn om gezien te worden, want daar zie je zelf niks mee. Toen ik daar vorige week mee terug fietste van Utrecht en dan dat stuk van Gieten naar Bareveld reed ik een paar keer bijna van het fietspad af omdat je echt niks ziet daar.
Ik zag lampen met 1500 lumen. Hoeveel lux is dat?quote:Op maandag 4 november 2013 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Op 't vlakke moet je minimaal 40 Lux hebben om serieus wat te zien. Meer mag altijd. Hou er ook rekening mee dat LED lampen meer 'Seymours' verliezen dan halogeen licht op een natte weg.
Dat wordt te verschillend gemeten om te kunnen vergelijken:quote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zag lampen met 1500 lumen. Hoeveel lux is dat?
1500 is genoeg om te mtben en meer dan een brommer heeft.quote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zag lampen met 1500 lumen. Hoeveel lux is dat?
sidi heeft van aantal modellen ook een "mega" variant. Das dezelfde schoen, maar dan ff een fractie breder. Juist omdat ze normaal alleen voor smalle voetjes zijn, hebben ze hiermee een extra markt aan willen boren. Zou je dus eens naar kunnen kijken..quote:Op maandag 4 november 2013 21:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik vind dat racefiets schoenen gewoon perfect moeten passen, niet te klein om afknellen te voorkomen, en niet te groot vanwege de neiging dan om die straps te strak aan te halen en alsnog een slechte doorbloeding te hebben. Zitten ze niet perfect, dan niet kopen, hoe mooi ze ook zijn.
Ik zou ook wel een setje van die flitsende Sidi's willen hebben, maar ze passen gewoonweg niet.
Versie voor de dikkertjes onder ons, waar niks mis mee isquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
sidi heeft van aantal modellen ook een "mega" variant. Das dezelfde schoen, maar dan ff een fractie breder. Juist omdat ze normaal alleen voor smalle voetjes zijn, hebben ze hiermee een extra markt aan willen boren. Zou je dus eens naar kunnen kijken..
want alleen dikkertjes hebben brede voeten?!quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Versie voor de dikkertjes onder ons, waar niks mis mee is![]()
Voor mij werkt het heel goed. Ik ga nu elke 2x per week en voel mij een stuk beter.quote:Op maandag 4 november 2013 15:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, ik heb ook wel eens yoga overwogen. Lijkt me oké voor mijn nek en rugspieren die vaak vast zitten.
Zijn inderdaad tegenstrijdige berichten over, net als er meer wegen naar Rome leiden. Ik het zou het niet langer dan 1uur doen, om te voorkomen dat je teveel spiermassa gaat verbranden. Om de vetverbranding te stimuleren zeggen ze dat het goed is, maar nadeel is dat je er ook spiermassa mee verbrand. Herstel is ook langer dus zeker niet vaker dan 1x per 2 weken ofzo. Heb ook wel verhalen gelezen, dat het op lange termijn helemaal geen invloed op het metabolisme heeft. (zit nu op werk dus kan ff niet zoeken)quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:42 schreef keesfietst het volgende:
Yoga werkt inderdaad heel goed. Is nog best zwaar ook, maar na een paar weken merk je al verschil. Spieren worden losser en na afloop voelt het net alsof je gemasseerd bent.
Vraagje over nuchter trainen: Zijn daar ergens een beetje wetenschappelijke artikelen over te vinden? Ik heb daarstraks een ritje van 1.5u op lage hartslag nuchter gedaan en had behalve wat zware poten in het begin nergens last van. Nou lees ik vrij tegenstrijdige berichten (goed/slecht voor je) en ben nou wel benieuwd waar de waarheid ligt. Ergens in het midden?
De kosten om naar Grun te gaan zijn me wat te hoog..kan ik net zo goed toch maar naar die Sidi's kijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Patroon het volgende:
Zou ff naar Tommeke gaan. Heb je 2 keuzes. Kut zittende schoenen of minder kut zittende schoenen
Krijg je bij de eerste een rugzak mee voor de accu?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
@Patroon ,om nog even op de fietslampen terug te komen. Ik heb zonet 2 lampen getest. Deze gaf erg goed zicht moet ik zeggen: [ afbeelding ]
En deze vond ik wat minder mooi eruitzien en was helaas niet snoerloos dus kon ik er maar een klein eindje mee fietsen:
[ afbeelding ]
Hoop dat dit helpt in je zoektocht naar goede verlichting!
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:36 schreef Oksel het volgende:
Waarom heb ik nu de nijging neiging mijn racefiets uit de schuur te plukken, deze onder een plafonierre te hangen, en een foto te maken?
Die 1e is wel mooie optie idd!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
@Patroon ,om nog even op de fietslampen terug te komen. Ik heb zonet 2 lampen getest. Deze gaf erg goed zicht moet ik zeggen: [ afbeelding ]
En deze vond ik wat minder mooi eruitzien en was helaas niet snoerloos dus kon ik er maar een klein eindje mee fietsen:
[ afbeelding ]
Hoop dat dit helpt in je zoektocht naar goede verlichting!
Daar heb je natuurlijk wel weer gelijk in, bij schoenen is goedkoop vaak duurkoop. Alleen zoveel raceschoenen zijn er toch niet waar ik spd op kan knallen of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:34 schreef kaasplankje het volgende:
Goede schoenen kosten al gauw 100.- je kan wel goedkopere nemen maar tis de vraag of dat geen verkeerde zuinigheid is. Koop anders een paar chique witte dan heb je meteen gesoigneerde schoenen voor de zomer.
Bij Pro Fietsen op de Bergweg zijn ze ook goed gesorteerd in Sidi's, leuke winkel ook.
http://www.mantel-bikeparts.nl/bontrager-dlx-road-9029quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel weer gelijk in, bij schoenen is goedkoop vaak duurkoop. Alleen zoveel raceschoenen zijn er toch niet waar ik spd op kan knallen of zie ik dat verkeerd?
Maar een paar chique witte is natuurlijk nooit weg..ik ga even digitaal speuren en van de week even naar binnen stappen bij Pro Fietsen, inderdaad wel aardige winkel.
Thanks, die zien er niet verkeerd uit. Ik ga even kijken of ik die ergens in de buurt kan vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:13 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.mantel-bikeparts.nl/bontrager-dlx-road-9029
Hier kunnen ook spd-plaatjes onder (heb ze zelf in het zwart). Weet eigenlijk niet hoe 'zeldzaam' het is dat je zowel 2 als 3bouts schoenplaatjes kan monteren.
Bedanktquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:36 schreef kanovinnie het volgende:
Net nog ff een rondje met vrienden gemaakt. Niet al te lang maar wel weer ff lekker knallen over de dijkjes.![]()
@patroon, ik heb deze. http://dx.com/p/zhg-3-3-x(...)ack-4-x-18650-244617
quote:Wat is je ervaring met je lampjes? Voldoende om er 25-30 km/h mee te rijden?
Hoelang gaan ze mee op een volle accu?
Dus op de stand waarmee je genoeg zicht hebt voor bovengenoemde snelheid.
Oke gaaf, dat betekent dus dat ze nog langer mee kunnen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb die van mij eigenlijk altijd op de zwakke stand staan (dat is 2 kleine lampjes aan). En soms alles aan. Maar met 2 aan zie je nog steeds genoeg.
Ik heb tot nu toe max 2/3 uur ermee gereden. En dan dus op de zwakke stand (soms vol) omdat ik bang ben om toch een keer zonder licht te zitten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oke gaaf, dat betekent dus dat ze nog langer mee kunnen.
Er zijn weinig lampen waarmee ik wel snel in het donker van een afdaling af durf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:06 schreef ultra_ivo het volgende:
De Bumm Ixon is ook goed, die heb ik meestal als noodverlichting op m'n fiets zitten maar op het vlakke voldoet die prima, ook voor snel rijden. Alleen donkere afdalingen in de Ardennen zou ik er niet in het donker mee rijden.
http://www.bike-component(...)tVZO-Zulassung-.html
Je zal mij niet zo snel in het donker in de Ardennen zien Ivo, ik ben geen randonneurgekkie, weet je nogquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:06 schreef ultra_ivo het volgende:
De Bumm Ixon is ook goed, die heb ik meestal als noodverlichting op m'n fiets zitten maar op het vlakke voldoet die prima, ook voor snel rijden. Alleen donkere afdalingen in de Ardennen zou ik er niet in het donker mee rijden.
http://www.bike-component(...)tVZO-Zulassung-.html
Daarom adviseer ik je de Ixon en niet de LED-kanonnen die ik op mijn eigen fiets hebquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je zal mij niet zo snel in het donker in de Ardennen zien Ivo, ik ben geen randonneurgekkie, weet je nog![]()
Ik heb er ook zo één, alleen dan iets minder lumen. Geeft verdomde veel lichtquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef keesfietst het volgende:
Ik heb ook zo'n bazenlamp van dealextreme voor een paar tientjes: http://dx.com/p/t6-assaul(...)ttery-pack-set-82508
Werkt prima, op YouTube staan genoeg filmpjes van die dingen.
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef keesfietst het volgende:
Ik heb ook zo'n bazenlamp van dealextreme voor een paar tientjes: http://dx.com/p/t6-assaul(...)ttery-pack-set-82508
Werkt prima, op YouTube staan genoeg filmpjes van die dingen.
Ze is docent (25 jaar) dus ga niet haar fb hier posten. Stuur je wel ff pmquote:
In 306 tieten - borsten verhaal en mijn vriendin: nee jij bent lekker bezigquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ze is docent (25 jaar) dus ga niet haar fb hier posten. Stuur je wel ff pm
Bluf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ze is docent (25 jaar) dus ga niet haar fb hier posten. Stuur je wel ff pm
Look on the bright side, iets in je onnozelheid als het gaat om de omgang met vrouwen moet haar indertijd hebben aangetrokken, dus je moet dat ook niet helemaal verliezen. Anders gaat iemand die nog minder van vrouwen snapt met haar vandoor. Vrouwen vallen soms juist op dat waar ze zeggen een hekel aan te hebben, raar soort wezensquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:11 schreef Patroon het volgende:
Vriendin vindt minder leuk, ben soms ook veel te eerlijk
haha ja klopt. Je als een mak lammetje gaan gedragen vindt geen enkele vrouw spannendquote:Op woensdag 6 november 2013 10:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Look on the bright side, iets in je onnozelheid als het gaat om de omgang met vrouwen moet haar indertijd hebben aangetrokken, dus je moet dat ook niet helemaal verliezen. Anders gaat iemand die nog minder van vrouwen snapt met haar vandoor. Vrouwen vallen soms juist op dat waar ze zeggen een hekel aan te hebben, raar soort wezens
Je hebt het toch niet zo gezegd zoals je het hier zegt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:11 schreef Patroon het volgende:
Vanavond weer naar sportschool geweest. Kwam een oude bekende tegen uit het nachtleven. Samen met haar gesquat en andere benen oefeningen. Damn wat een lijf en mooie blond haar, porno lichaam. Heb nog even achter haar gespot. Gaan vaker samen trainen omdat dat bij squaten wat makkelijker is, haha.
Vriendin vindt minder leuk, ben soms ook veel te eerlijk
Nee, zei dat ik haar van vroeger kon en haar altijd al erg mooi vond. hehequote:Op woensdag 6 november 2013 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet zo gezegd zoals je het hier zegt?
Spannende vrouw welquote:Op woensdag 6 november 2013 10:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
haha ja klopt. Je als een mak lammetje gaan gedragen vindt geen enkele vrouw spannend
Maar ze zit toch niet op Fok!???quote:Op woensdag 6 november 2013 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
Patroon, privegegevens verspreiden (ook via DM) is niet toegestaan op FOK!.
tot aan je enkels ongeveerquote:Op woensdag 6 november 2013 12:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met Sealzkin sokken? Die waterdichte? Zitten ze lekker? Tot welk punt zijn ze waterdicht?
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dit vind ik wel grappig, maar voor op donkere paden is het te zwak lijkt me. Wel lekker zichtbaar voor anderen.
Op de vakantiefiets site stond een verhaal van iemand die op sandalen met sealskins aan dwars door nat gras banjert bij z'n tent en nooit natte of koude voeten heeft. Dus ze lijken wel te werken. Een goed stel kost al snel 30-40 euri geloof ik, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met Sealzkin sokken? Die waterdichte? Zitten ze lekker? Tot welk punt zijn ze waterdicht?
Klopt. M'n collega gebruikte ze als een soort laarzen op de camping haha.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Op de vakantiefiets site stond een verhaal van iemand die op sandalen met sealskins aan dwars door nat gras banjert bij z'n tent en nooit natte of koude voeten heeft. Dus ze lijken wel te werken. Een goed stel kost al snel 30-40 euri geloof ik, dat is wel jammer.
Wol blijft isoleren en houd je dus ook warm als het nat is, heeft Les Stroud volgens mij eens in z'n programma's gezegd.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja maar dat heb ik er misschien wel voor over, ze schijnen ook warm te zijn.
Och, het kan erger. Ik dacht vanavond maar even te gaan hardlopen, want fietsen in dit weer is idd niks, blijk ik naar de verjaardag van mijn schoonmoeder te moeten.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vond 't maar een klotedag, kloteweer, klote benen wilden ook niet.![]()
Bah Bah Bah!
Ik neem aan van niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:25 schreef kaasplankje het volgende:
Op een gewone stadsfiets ja doei.
Wist ik niet, bedankt! Ik zal er eens bij de discounters, die toch altijd een meier goedkoper zijn dan de list prijs, om vragen. Voorlopig voldoen de DMT's en de Northwave's nog best.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
sidi heeft van aantal modellen ook een "mega" variant. Das dezelfde schoen, maar dan ff een fractie breder. Juist omdat ze normaal alleen voor smalle voetjes zijn, hebben ze hiermee een extra markt aan willen boren. Zou je dus eens naar kunnen kijken..
Ik heb een regenbroek dus dat moet goed komen dan.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk bedacht hoor waterdichte sokken maar 't werkt alleen als je een regenbroek draagt over je sokken.
Sokken zijn nl. met een groot gat aan de bovenkant uitgerust anders kan je voet er niet in. Echter, het hemelwater komt ook van boven dus lopen ze vol water. Voor wielrennen heb je er mijn inziens geen bal aan tenzij je een regenbroek aan doet.
Het is echt onwijs warm vandaag, ik fietste vanmorgen al in de lichte regen met shirt korte mouw en mouwtjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een weer he. Ik zag vanmorgen een bikkel met zijn racer met lampjes door het donker en de regen fietsen.
Alsof ik daar aanmoediging voor nodig heb...quote:Extra aandacht voor de vrouwelijke wielrensters
Ja, ik ben al een paar keer wezen glibberen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is echt onwijs warm vandaag, ik fietste vanmorgen al in de lichte regen met shirt korte mouw en mouwtjes.
Verder is 't kloteweer deze week en de straten zijn glad door de blaadjes.
Als ze iedereen tegelijk laten starten wel, dan wordt het een soort woeste kamikazespurt tegenwind. Maar als tijdrit en dan nog op een stadfiets ook? No thanks.quote:
Maar dan kan je je wel verstoppenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ze iedereen tegelijk laten starten wel, dan wordt het een soort woeste kamikazespurt tegenwind. Maar als tijdrit en dan nog op een stadfiets ook? No thanks.
Of het begin van een goede avond uit financierenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:10 schreef keesfietst het volgende:
Inschrijven kost ook nog eens 30 euro. Gaat weliswaar naar een goed doel, maar toch. Voor dat geld kun je een fatsoenlijke toertocht/cyclo rijden
Dat is 50 euro toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of het begin van een goede avond uit financieren
HAHAHAHA 30.- Euro.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:10 schreef keesfietst het volgende:
Inschrijven kost ook nog eens 30 euro. Gaat weliswaar naar een goed doel, maar toch. Voor dat geld kun je een fatsoenlijke toertocht/cyclo rijden
Mischien moet ik Captain Fabulous eens opdoeken, of minder over vrouwen praten. Ik voel me getypecast. Mijn poetische geest wordt zo helemaal over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef kaasplankje het volgende:
Worden dan alle rensters gemasseerd door een kwijlende Capfab met een natte plek in de koersbroek ter hoogte van het kruis?
Eerder hoog.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mischien moet ik Captain Fabulous eens opdoeken, of minder over vrouwen praten. Ik voel me getypecast. Mijn poetische geest wordt zo helemaal over het hoofd gezien.
Neem dit pareltje nou:
There's gold in them hills!
A piercing or two
Straight through the nipple
Next to the tattoo
Alsof ik het alleen maar over vrouwen kan hebben, dit is toch zeer diep?
Oh, 25 euro. Dan nog. Eerst nog naar het einde van de wereld rijden om mee te doen. En dan ook nog verplicht als reclame-object met pet op rijden.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:13 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doping (punt 22) is toegestaan en Neeltje Jans (punt 3) komt langs om alle deelnemers te pijpen.
Voor een goed doel is dat niet zo'n punt toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Oh, 25 euro. Dan nog. Eerst nog naar het einde van de wereld rijden om mee te doen. En dan ook nog verplicht als reclame-object met pet op rijden.
Opzich niet nee, maar dan doe ik liever met een ander goed doel mee ipv op een gesponsorde herenfiets met sponsorpetje op een stuk fietsen.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Voor een goed doel is dat niet zo'n punt toch?
Nee gekke mallerd, Capfabiola houden we er gewoon in natuurlijk, je moet alleen efkes een avatar nemen die beter bij je personality past dude, net als ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mischien moet ik Captain Fabulous eens opdoeken, of minder over vrouwen praten. Ik voel me getypecast. Mijn poetische geest wordt zo helemaal over het hoofd gezien.
Neem dit pareltje nou:
There's gold in them hills!
A piercing or two
Straight through the nipple
Next to the tattoo
Alsof ik het alleen maar over vrouwen kan hebben, dit is toch zeer diep?
Heeft al iemand Ricco ingelicht? Lijkt me echt iets voor hem.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:13 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doping (punt 22) is toegestaan en Neeltje Jans (punt 3) komt langs om alle deelnemers te pijpen.
Ondertussen, 5 weken verder ook nog eens 1000 km verderquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:21 schreef kanovinnie het volgende:
Tevens net kei, maar dan ook kei hard door de "magische" 2000 km gegaan dit jaar.![]()
![]()
En dan ga je straks wel op je bek en ben je nog verder van huis. Je moet het zelf weten, maar kom dan niet klagen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef muzas het volgende:
Ik heb gefietst! 20kilometertjes... Maar ff kijken of het ging... dat frame op mn klauw gewoon goed ingepakt en die hand gewoon bovenop het stuur laten rusten. Toch links, en als ik de ketting gewoon op de 39 laat liggen hoef ik eigenlijk niet te schakelen.
Niet hard, en remmen voor iedere bocht... Want kan maar met 1 hand remmen en vallen zou redelijk catastrofaal zijn![]()
Morgen ook vrij en dan een langer tochtje op die manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |