quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:24 schreef Fer het volgende:
Das niet slim, als ie een beuk van een andere auto krijgt heeft ie gebroken polsen.
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2035421/6/51#132[quote]
[b]Op zaterdag 2 november 2013 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever dat dan onthoofd worden door die beuk lijkt me?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
SPT / [Divers] Junior Formule Klassen #4: waar geld een rol speelt....
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:28 schreef Sally het volgende:
Die andere is ook wel interessant (en F1):
Raikkonen is gedoe bij Lotus zat
Video met interview Kimi en Boullier, wat ik net bij Skysports zag (maar betere geluidskwaliteit)
Edit: nieuwe topic = SPT / 2013 Formula 1 GP's #63 - GP van Abu Dhabi, nog 3 te gaan...
Duh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dat klinkt als een leuk technisch snufjequote:Op zaterdag 2 november 2013 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Als RTL even stopt met reclames, kan ik het geluid van de stream syncen met de tv...
Het geluid van mijn pc gaat naar de stereo hierquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuk technisch snufje![]()
![]()
Momenteel werkt hier streamen op de tv via hdmi-kabel, en de rest gaat op m'n laptoppie![]()
Mogelijk dat ik ook de qualy ga verslaan, dus dan kan ik wat minder kleppen hier...
Dat was ik nog vergeten: ik heb ook het geluid naar m'n Home Cinema set... Oudje, hoor, maar het werkt nogquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het geluid van mijn pc gaat naar de stereo hier
http://www.ustream.tv/channel/the-pd-show voor beter beeld en geluidquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:55 schreef Sally het volgende:
* Sally is inmiddels gezapt naar http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
Sport1 heeft het over de toekomstige vrouw van Rosberg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Aah, bij Mercedes hebben ze ook weer de gebruikelijke Escortes gehuurd zo te zien
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Sport1 heeft het over de toekomstige vrouw van Rosberg.
Rosberg en een vrouwquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Sport1 heeft het over de toekomstige vrouw van Rosberg.
twitter:F1PitRadio twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 14:10:21Max requests "to tell Charlie" about a "Force India" that "pushed" him off in "the last corner" reageer retweet
Te laat, en geen tijd: ik schrijf het nieuwsbericht voor FOK!sport.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/the-pd-show voor beter beeld en geluid
penalties werd eerder gezegt geloof ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:09 schreef M90 het volgende:
Benieuwd wat ze met track limits gaan doen in de voorlaatste bocht
Ja dacht ik dus ook, maar bijna iedereen gaat daar fout, Rosberg, Alonso.. ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:12 schreef opreis het volgende:
[..]
penalties werd eerder gezegt geloof ik
Snelste tijd afnemen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:12 schreef opreis het volgende:
[..]
penalties werd eerder gezegt geloof ik
En als je daar wél interesse voor hebt, koop dan de Flairquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:19 schreef Gramulanion het volgende:
Van Dam vergist zich nu ook al in de vrouwen van de coureurs.
Dat doet Rosberg ook al. Zo heeft-ie waarschijnlijk ook zijn vrouw ontmoet. Ze wilden beiden dezelfde Flair pakken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En als je daar wél interesse voor hebt, koop dan de Flair
twitter:F1PitRadio twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 14:26:40Giedo, "DI RESTA COMPLETELY FUCKED MY LAP! So, how did it go?"Re:"P19, P19" reageer retweet
Hehequote:Op zaterdag 2 november 2013 14:27 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:F1PitRadio twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 14:26:40Giedo, "DI RESTA COMPLETELY FUCKED MY LAP! So, how did it go?"Re:"P19, P19" reageer retweet
Hij start in ieder geval voor die blunderkampioenen. Nu maar hopen dat ie een goede start heeft. Ik gun Giedo wel een puntje, dus mss kan Chilton er een paar frontrunners afrijden. En als Maldonado te horen krijgt dat ie niet naar Lotus gaat, gaat ie mss ook spannende dingen doen.quote:
Anderen doen dat inderdaad nooit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:31 schreef Kenju het volgende:
Vd Garde is wel vaker aan het klagen over anderen, nietwaar?
Belgenquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Domme commentator hier: ''Nico Hamilton''![]()
___!!!!!
Roept iemand die zijn eigen dorp nooit uitkomtquote:
3 weekjes geleden toevallig nog.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Roept iemand die zijn eigen dorp nooit uitkomt
Toevallig zegt ie danquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 weekjes geleden toevallig nog.
Iets met een stok, toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 weekjes geleden toevallig nog.
Ja, en toen kwam ik toevallig die stok tegenquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Toevallig zegt ie danJe had je vergist van trein ?
Idd...quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
Ze kunnen beter massa houden daar bij ferrari...
Niet zo vaak als Vd Garde. Die heeft altijd wat te zeuren over anderen.quote:
Want?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hulk gaat echt een paar keer DC worden bij een goed team.
wat is DC?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hulk gaat echt een paar keer DC worden bij een goed team.
Kan Alonso wel een heel seizoen aan? Voorgaande jaren leek hij onder de druk te bezwijken, maar nu die weg is laat hij het weer afweten tegen Massa in de laatste races van het seizoen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Idd...
Ik weet nog dat Alonso zei dat hij met deze auto wereldkampioen kon worden. Na de 1ste 5 races dacht ik dat dat misschien kon gebeuren. 6 maanden later. Kwalificeert zich als 11de en Massa als 10de...
Kijk hoe goed hij het doet met deze Sauber. Sauber is alles behalve snel, toch doet hij het goed in de races en kwalificatie en is hij normal gesprokken minimal 5 tienden sneller dan zijn teammaat.quote:
Probleem met Alonso is gewoon dat het een koekenbakker is met teveel praatjes waar uiteindelijk weinig van terecht komt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Idd...
Ik weet nog dat Alonso zei dat hij met deze auto wereldkampioen kon worden. Na de 1ste 5 races dacht ik dat dat misschien kon gebeuren. 6 maanden later. Kwalificeert zich als 11de en Massa als 10de...
Ok. Ik ging ervanuit dat hij hetzelfde als DSQ bedoelde.... Waarom niet gewoon 'kampioen'?quote:
Communication errorquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Kijk hoe goed hij het doet met deze Sauber. Sauber is alles behalve snel, toch doet hij het goed in de races en kwalificatie en is hij normal gesprokken minimal 5 tienden sneller dan zijn teammaat.
Sauber is snel en Gutierrez is een ramp.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Kijk hoe goed hij het doet met deze Sauber. Sauber is alles behalve snel, toch doet hij het goed in de races en kwalificatie en is hij normal gesprokken minimal 5 tienden sneller dan zijn teammaat.
Coureurs kampioen klinkt super slecht en CK klink nog slechter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. Ik ging ervanuit dat hij hetzelfde als DSQ bedoelde.... Waarom niet gewoon 'kampioen'?
[..]
Communication error.
Anyway. de Sauber is zeker niet slecht hoor. Die hebben de laatste races flinke stappen gemaakt.
Een goede auto helpt natuurlijk ook. Het is de combinatie. De RBR is gewoon ontzettend snel....quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
Vettel, gewoon verdiend. 26 en dan al zo rijden.
WK en kampioen snapt iedereen gewoon?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Coureurs kampioen klinkt super slecht en CK klink nog slechter.
Hij was wel de enige die Vettel nog van de titel kon afhouden, dus tjaquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Probleem met Alonso is gewoon dat het een koekenbakker is met teveel praatjes waar uiteindelijk weinig van terecht komt.
Massa rijdt niet meer in dienst voor hem, en ze hebben nu gelijkwaardig materiaal. Alonso vind een competatieve teamgenoot niet leuk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Hij was wel de enige die Vettel nog van de titel kon afhouden, dus tja
Alhoewel hij de laatste races een beetje de motivatie kwijt is blijkbaar
Dat wordt dus leuk met Kimi.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Massa rijdt niet meer in dienst voor hem, en ze hebben nu gelijkwaardig materiaal. Alonso vind een competatieve teamgenoot niet leuk.
Begrijpelijk. Wanneer je alleen voor de tweede plek moet rijden, is dat gewoon irritant en kansloos. Ik kan me voorstellen dat voor iemand als Alonso F1 nu effe gewoon niet leuk is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:56 schreef kepler het volgende:
Alhoewel hij de laatste races een beetje de motivatie kwijt is blijkbaar
Gaan het zien volgend jaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Een goede auto helpt natuurlijk ook. Het is de combinatie. De RBR is gewoon ontzettend snel....
Dat helemaalquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dat wordt dus leuk met Kimi.
Massa moet zich in de kijker rijden voor volgend seizoen, dus heeft nog veel motivatie. Alonso heeft niks te winnen, maar ook heel weinig te verliezen. Kan nooit goed zijn voor de motivatiequote:Op zaterdag 2 november 2013 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Massa rijdt niet meer in dienst voor hem, en ze hebben nu gelijkwaardig materiaal. Alonso vind een competatieve teamgenoot niet leuk.
3 stopper terwijl een 2 stopper veel sneller isquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:02 schreef Fer het volgende:
Welke taktiek gebruiken ze dit keer om Marks race te verkloten?
Met de brandblusser de rokende remmen geblust?quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Is Hamilton's auto nou schoongemaakt?
Nieuwe vorm van zeep?quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Met de brandblusser de rokende remmen geblust?
In een direct duel komen met Vettel die hij dan gewoon verliest, omdat Vettel top is, en hij middenmoot.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:02 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Vettel heeft KERS problemen. Of Red Bull heeft hem de verkeerde auto gegeven.
Er is wel een aardige lobby aan de gang om de regels in dit opzicht aan te passen... Rijders als Sutil en Hulkenberg hebben er gewoon ontzettend last van. Button niet echt overigens, aangezien die ontzettend mager is voor zijn lengte, 1,83m en slechts 70 kg.... Overigens moet je als team wel een aparte auto maken die op de rijder afgesteld is. Of ze dat willen is een tweede natuurlijk....quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:14 schreef Fer het volgende:
Aangezien Kimi nog niet betaald is door Lotus, vraag ik me af of ze de oliedollars van Massa of Maldonado kunnen schieten. Icm met zijn grootte denk ik niet dat Hulk daar volgend jaar rijdt.
En terecht, je bent een winnaar of nietquote:
Owjeej.quote:De Lotus E21 van Kimi Raikkonen is na de kwalificatie in Abu Dhabi niet door de technische keuring gekomen. De Fin dreigt zijn vijfde startplek nu te verliezen.
De wagen van Raikkonen werd na afloop van de kwalificatie aan een zogenaamde 'front floor deflection test' onderworpen en het voorste deel van de vloer bleek bij de auto van de Fin verder door te buigen dan de toegestane vijf millimeter. Zo deelde Jo Bauer van de FIA mee in een rapport. Bauer heeft de zaak doorverwezen naar de stewards, die nu moeten gaan beslissen wat voor straf Raikkonen hiervoor moet krijgen.
Overigens werd de Sauber C32 van Nico Hülkenberg na de kwalificatie aan dezelfde test onderworpen. Daar waren er geen problemen met de vloer.
Volgens mij is het een soort loting welke wagens zich aan een reeks testen moeten onderwerpen. En kan het dus voorkomen dat maar 1 auto van een team getest wordt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Owjeej.
Eigenlijk toch raar dat ze dan niet direct de auto van diens teamgenoot aan dezelfde test onderwerpen als deze zakt voor de test.
Andere auto van hetzelfde team... Het gaat toch over Lotus (Kimi) en Sauber (Hulkenberg)?quote:Ik bedoel waarom zouden ze aannemen dat de andere auto van hetzelfde team die zelfde test dan wel zou doorstaan?
Grosjean zijn wagen óók controleren bedoelt iequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Andere auto van hetzelfde team... Het gaat toch over Lotus (Kimi) en Sauber (Hulkenberg)?
Ik snap je dan even niet denk ik.
Dat leek me nogal duidelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Grosjean zijn wagen óók controleren bedoelt ie
Dat snap ik. En die komt niet door de keuring. Waarom wordt dan de auto van de teamgenoot niet aan diezelfde test onderworpen? Ik bedoel als 1 auto die keuring niet doorstaat dan is het zeer wel mogelijk dat auto 2 die test ook niet gaat halen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef Sally het volgende:
Volgens mij is het een soort loting welke wagens zich aan een reeks testen moeten onderwerpen. En kan het dus voorkomen dat maar 1 auto van een team getest wordt.
http://www.formula1.com/news/headlines/2013/11/15198.htmlquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef Sally het volgende:
Edit: wat is je precieze bron? Dit is wel een leuk nieuwsfeitje voor FOK!sport, maar ik kan het ff niet zo snel vinden op Google adhv je citaat.
Je hebt toch zeker wel http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/F1/F1+in+Dutch~Nederlands tussen je favorieten staan??????quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef Sally het volgende:
maar ik kan het ff niet zo snel vinden op Google adhv je citaat.
quote:Kimi Raikkonen has been excluded from qualifying after his Lotus failed a floor deflection test.
He will be allowed to start the race from the back of the grid.
The stewards considered video and telemetry evidence and invited Lotus to explain why it had failed the test. The stewards noted Lotus’s justification for the part failing was that “the relevant part broke upon contact with a kerb”.
But the stewards added they “did not accept that the incident referred to constituted an accident, or excused failing the relevant test”.
Raikkonen’s floor was found to transgress article 3.17.5 of the technical regulations because it “deflected more than 5mm vertically when the load was applied vertically to it at the point which lies 100mm of car centre line on the left-hand side”.
Team mate Romain Grosjean’s car failed the same test at the Hungarian Grand Prix, however on that occasion the stewards accepted the team’s explanation that the damage was caused accidentally.
Raikkonens motivatie dus nog verder het putje inquote:
Dat is in Hongerije gebeurd toen Grosjean een gelijkaardig probleem had. Hier zal wellicht het niet mogelijk zijn geweest omdat Grosjean gewoon met de LWB rijdt en Raikkonen niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat snap ik. En die komt niet door de keuring. Waarom wordt dan de auto van de teamgenoot niet aan diezelfde test onderworpen? Ik bedoel als 1 auto die keuring niet doorstaat dan is het zeer wel mogelijk dat auto 2 die test ook niet gaat halen.
Waarom ze dat dus niet doen. En dat ik me dat dus af vroeg.
Ze zouden het kunnen doen dus.quote:A team of specially appointed scrutineers has the power to check cars at any point during a Grand Prix weekend to ensure that they fully comply with technical and safety regulations.
Ik kan het me niet heugen dat een auto van een team niet voldeed en dat ze vervolgens dezelfde test bij auto twee van dat team deden.quote:
Ow dat zou kunnen. Ik dacht dat Grosjean ook met de korte wielbasis reed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is in Hongerije gebeurd toen Grosjean een gelijkaardig probleem had. Hier zal wellicht het niet mogelijk zijn geweest omdat Grosjean gewoon met de LWB rijdt en Raikkonen niet.
Toen heeft imi's auto dezelfde test ondergaan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:31 schreef wimderon het volgende:
Dat is in Hongerije gebeurd toen Grosjean een gelijkaardig probleem had.
Ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toen heeft imi's auto dezelfde test ondergaan?
Ik merk t verschil niet hoor, normaal heb je altijd teveel bier op!quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Geralt het volgende:
Owja. Ik ben momenteel niet zo heel helder wegens chronisch slaapgebrek en kutochtenddiensten en wekkers die veel te vroeg rammelen
Ja dat was ook wat, net nog even vlug naar de lidl is de oettinger op godverdomme.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik merk t verschil niet hoor, normaal heb je altijd teveel bier op!
zolang hij zijn ijsjes maar kan blijven betalenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef JohnB52 het volgende:
Gelukkig heeft Raikkonen geen boete gehad, schijnt dat ie nogal krap bij kas zit...
Nog erger hier: ik was weg, schoonmoeder ging koken, dus wat eten we? VIS!!!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat was ook wat, net nog even vlug naar de lidl is de oettinger op godverdomme.
Nu zit ik met 4 halve liters fikkenbrauwer ofzoiets te kijken
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef JohnB52 het volgende:
Vanaf plek 22 kan je best nog wel wat halen hoor:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/2006_Bahrain_Grand_Prix
Die wist ik niet. Leuk record om op je naam te hebben staan.quote:The race was the first Grand Prix for Nico Rosberg, son of World Champion Keke Rosberg, who raced with the Williams team. He set the fastest lap of the race, and still holds the record for being the youngest driver to do so at an age of 20 years and 144 days.
Nog wel meer ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef JohnB52 het volgende:
Vanaf plek 22 kan je best nog wel wat halen hoor:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/2006_Bahrain_Grand_Prix
quote:1 Germany Michael Schumacher 3890
2 France Alain Prost 2467
3 Spain Fernando Alonso 2414
4 Brazil Rubens Barrichello 1897
5 Finland Kimi Räikkönen 1888
6 Brazil Ayrton Senna 1860
7 United Kingdom David Coulthard 1720
8 United Kingdom Jenson Button 1683
9 Brazil Nelson Piquet 1666
10 Germany Sebastian Vettel 1566
Dat ook niett. Dit soort records moet je ook niet absoluut vergelijken maar relatief naar aantal GP's. Schumacher heeft meer GP's gereden dan de meeste anderen, dus is het makkelijker om meer punten te halen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef Geralt het volgende:
[offtopic]
Dat record van meeste punten ooit van Alfons stelt eigenlijk ook geen fluit voor als je de voorgaande puntentelling omrekent naar nu:
[..]
Ik had t over Raikkonen he !quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nog wel meer ook.
http://en.wikipedia.org/wiki/1983_United_States_Grand_Prix_West
Ja, maar vanaf de 22ste plaats kun je ook winnen.quote:
Raikkonen dus niet, maar die is volgens sommigen ook middelmatigquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, maar vanaf de 22ste plaats kun je ook winnen.
John Watson was ook geen topper.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:49 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Raikkonen dus niet, maar die is volgens sommigen ook middelmatig
Jezus, wat hebben die Mclaren's daar gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nog wel meer ook.
http://en.wikipedia.org/wiki/1983_United_States_Grand_Prix_West
Was sowieso een slecht seizoen voor McLaren. Dit was hun enige overwinning en in Monaco konden ze zich niet eens kwalificeren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jezus, wat hebben die Mclaren's daar gedaan
Thnx, ik zie dat FOK!sport't al heeft opgepikt inmiddelsquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/news/headlines/2013/11/15198.html
Niet meer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je hebt toch zeker wel http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/F1/F1+in+Dutch~Nederlands tussen je favorieten staan??????
Ik kan me herinneren dat de beide Saubers bij het begin van het seizoen werden afgekeurd vanwege een te grote curve in een of andere vleugel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan het me niet heugen dat een auto van een team niet voldeed en dat ze vervolgens dezelfde test bij auto twee van dat team deden.
Iemand misschien die zich wel een voorbeeld voor de geest kan halen?
Edit: in dit artikel van Autosport.com meer over de technische uitleg van de regel die Sauber had gebroken ("Article 3.10.1"): http://www.autosport.com/news/report.php/id/90294quote:Sauber disqualified after Sergio Perez impresses
Page last updated at 11:46 GMT, Sunday, 27 March 2011 12:46 UK
Swiss team Sauber were disqualified from the Australian Grand Prix after drivers Sergio Perez and Kamui Kobayashi finished seventh and eighth.
The team were ruled to have infringed technical rules relating to the size of the uppermost rear wing element.
...
Heb het welgeteld 1 ronde gekeken, tot de zoveelste maar weer besloot zijn inhaalactie op te geven en lekker makkelijk rechtdoor te schieten de uitloopstrook over... Heeft geen FUCK met racen te maken zo.quote:Op zondag 3 november 2013 11:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Is er eigenlijk een topic waar ik kan melden dat er Porsche Supercup op Eurosport is?
ze moeten die uitloopstroken zodanig aanleggen dat het tot een aanzienlijk tijdverlies voor een coureur lijdt als deze buiten de baan gaat.quote:Op zondag 3 november 2013 12:07 schreef Marks het volgende:
[..]
Heb het welgeteld 1 ronde gekeken, tot de zoveelste maar weer besloot zijn inhaalactie op te geven en lekker makkelijk rechtdoor te schieten de uitloopstrook over... Heeft geen FUCK met racen te maken zo.![]()
Uitloopstroken insmeren met secondelijmquote:Op zondag 3 november 2013 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze moeten die uitloopstroken zodanig aanleggen dat het tot een aanzienlijk tijdverlies voor een coureur lijdt als deze buiten de baan gaat.
De vraag is ook waarom ze het in vredesnaam doen.quote:Op zondag 3 november 2013 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze moeten die uitloopstroken zodanig aanleggen dat het tot een aanzienlijk tijdverlies voor een coureur lijdt als deze buiten de baan gaat.
grind er in leggen weerquote:Op zondag 3 november 2013 12:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uitloopstroken insmeren met secondelijm
Dat remt wel af denk ik
ze zouden er inderdaad een soort van plakspul neer moeten leggen dat flink afremt, maar niet aan de banden blijft plakkenquote:Op zondag 3 november 2013 12:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uitloopstroken insmeren met secondelijm
Dat remt wel af denk ik
Dat is de beste optie.quote:
mja, dat vergroot wel de kans op letsel bij ongevallen, omdat je over dat grind gaat glijden. Dat moet je ook niet willenquote:Op zondag 3 november 2013 12:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is de beste optie.
Wellicht gewoon grind, echter dan niet zo diep dat er een grote kans bestaat als een auto er sideways in vliegt dat ie over de kop knalt.
Gewoon een heel dun laagje grind over de geasfalteerde uitloopstrook is al genoeg om er voro te zorgen dat niemand daar wil geraken.
Dus netjes binnen de lijntjes blijven hequote:Op zondag 3 november 2013 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dat vergroot wel de kans op letsel bij ongevallen, omdat je over dat grind gaat glijden. Dat moet je ook niet willen
Om het attractief racen te bevorderen. Op die manier zijn coureurs eerder bereid risico's te nemen bij het inhalen, omdat de straf bij het misgaan niet zo definitief is als een grindbak. Je zou kunnen kiezen voor een wat harder materiaal als hard gras of minder diep grind, maar daar kun je weer niet hard op remmen en wordt de auto in geval van een crash niet genoeg afgestopt.quote:Op zondag 3 november 2013 12:12 schreef Marks het volgende:
[..]
De vraag is ook waarom ze het in vredesnaam doen.
Dat zijn Poppy's. Die dragen ze om de slachtoffers van de 1ste Wereldoorlog te herdenken.quote:Op zondag 3 november 2013 12:54 schreef Kenju het volgende:
Trouwens, weet iemand wat dat rooie ding is dat Engelsen (de presentatoren iig) om de zoveel tijd altijd op TV op hun borst dragen? Vandaag ook weer...
Zit al klaarquote:Op zondag 3 november 2013 12:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Sky al begonnen met de uitzending [ afbeelding ]
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
Vind het er maar goedkoop/amateuristish uitzien. Waarschijnlijk door Engelse kleutertjes gemaakt. Maar het stoort gewoon, je blijft continu naar die mislukte tomaatjes kijken.quote:Op zondag 3 november 2013 13:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zijn Poppy's. Die dragen ze om de slachtoffers van de 1ste Wereldoorlog te herdenken.
Een enorm magnetisch veld, en dan ervoor zorgen dat het metaal in de velgen de wagen afremt!quote:Op zondag 3 november 2013 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze zouden er inderdaad een soort van plakspul neer moeten leggen dat flink afremt, maar niet aan de banden blijft plakken
Ok, thxquote:Op zondag 3 november 2013 13:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zijn Poppy's. Die dragen ze om de slachtoffers van de 1ste Wereldoorlog te herdenken.
Het gaat me niet om de noodzaak, maar om de reguliere ontwikkeling. Ik weet zeker dat wanneer ik zo lang in internationale kringen zou verkeren, ik zo goed als perfect Engels zou spreken. Wanneer je luistert naar bijv. Takuma Sato, een Japanner notabene, hoor je zijn accent wel, maar grammaticaal klopt het gewoon.quote:Op zondag 3 november 2013 13:08 schreef Geralt het volgende:
Hij kan zich verstaanbaar maken. Waarschijnlijk vind hij dat voldoende. En dat is het ook.
Om hard te kunnen rijden hoef je niet vloeiend en accentloos/foutloos engels te kunnen spreken.
Ik stoor we er ook niet aan. Sterker nog, voor de variatie straalt het misschien zelfs meer uit. Maar het is gewoon vreemd m.i. Was slechts een observatie...quote:Op zondag 3 november 2013 13:11 schreef Geralt het volgende:
Ik stoor me er totaal niet aan. Die vent zit in de F1 om hard in een F1 auto te rijden en niet om goed engels te spreken. Dat is totaal van ondergeschikt belang en dat is een understatement.
Dit is geen vergelijking. En het klopt ook nog eens niet. Ten eerste spreekt Hulkenberg prima Nederlands. Van der Garde spreekt ook gewoon in het Nederlands met hem, waarbij Hulkenberg slechts een enkele keer naar Duits of Engels moet schakelen om iets aan te vullen. Maar Nederlands is gewoon geen wereldtaal. Verre van zelfs; het is een van de lastigste talen om te leren. Dit terwijl Engels wel de wereldtaal is, en de algemene voertaal in de paddock. En niet alleen in de F1, maar ook in de voorgaande klassen.quote:Op zondag 3 november 2013 13:13 schreef Geralt het volgende:
Ik bedoel we zeuren toch ook niet dat Hulkenberg ondanks zijn Nederlandse roots eigenlijk bar slecht nederlands spreekt?
Volgens mij geldt dat voor bijna alle Spanjaarden en Italianen. Ooit Valentino Rossi (die al sinds eind jaren 90 in de MotoGP paddock rondloopt) horen praten?quote:Op zondag 3 november 2013 13:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik stoor we er ook niet aan. Sterker nog, voor de variatie straalt het misschien zelfs meer uit. Maar het is gewoon vreemd m.i. Was slechts een observatie...
Hij spreekt dan wel weer Spaans, Italiaans, Engels, Frans en een beetje Russisch. Dat doe ik hem niet na.quote:Op zondag 3 november 2013 13:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok, thx
Trouwens vreemd dat Alonso zo lang in de internationale motor-sport zit, en nog steeds zo slecht Engels spreekt. Maar goed, hij is niet de enige Zuid-Europeaan die daar zo in faalt....
kiezen voor gravel?quote:Op zondag 3 november 2013 12:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
Om het attractief racen te bevorderen. Op die manier zijn coureurs eerder bereid risico's te nemen bij het inhalen, omdat de straf bij het misgaan niet zo definitief is als een grindbak. Je zou kunnen kiezen voor een wat harder materiaal als hard gras of minder diep grind, maar daar kun je weer niet hard op remmen en wordt de auto in geval van een crash niet genoeg afgestopt.
Het is dus ook een stuk veiligheid. Hoe vaak zien we tegenwoordig auto's daadwerkelijk in de bandenstapels verdwijnen? Zelden nog.
Je ziet het wel vaker met dit soort dingen: (ex-)coureurs vinden het niet leuk om iemand anders achter het stuur te hebben.quote:Op zondag 3 november 2013 13:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Volgens mij is Brundle gewoon in zijn broek aan 't schijten![]()
Rossi inderdaad ook vrij treurig. En Italianen die wel goed Engels spreken, kun je sowieso niet vertrouwenquote:Op zondag 3 november 2013 13:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor bijna alle Spanjaarden en Italianen. Ooit Valentino Rossi (die al sinds eind jaren 90 in de MotoGP paddock rondloopt) horen praten?
Is net asfalt, maar kun je veel minder hard op remmen.quote:
Heb ik ze nooit over gehoord... Wordt eigenlijk ook pas echt relevant wanneer ze daadwerkelijk in aanmerking komen voor een zitje. Maar een echte nieuws-sectie hebben ze ook niet. Dus het zal ergens tussen neus en lippen hooguit genoemd worden, wanneer het echt relevant is.quote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Geralt het volgende:
Ik kijk nooit naar Sky of de BBC, maar hebben ze het daar ooit wel eens over aankomende talenten?
Hebben ze het ooit wel eens gehad over de testen van Max Verstappen toevallig? Of is die nog niet in de kijker daar?
[wishfull thinking]quote:
De Formule Renault is totaal niet relevant. Als hij kampioen wordt in de GP2 wordt zijn naam misschien een paar keer genoemd.quote:Op zondag 3 november 2013 13:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
[wishfull thinking]
Zal volgend jaar wel komen als hij de titel pakt
Jaar erna GP3, daarna GP2 en dan een F1 test en maar zien
[/wishfull thinking]
klopt en toch denk ik dat je het in die richting moet zoeken. Het moet niet te makkelijk blijvenquote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Kenju het volgende:
Is net asfalt, maar kun je veel minder hard op remmen.
Gravel zou om de genoemde reden totaal niet veilig zijn. En het remt ook niet af. Het heeft alleen maar nadelen.quote:Op zondag 3 november 2013 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt en toch denk ik dat je het in die richting moet zoeken. Het moet niet te makkelijk blijven
of je moet er meer ouderwets gras neerleggen
Nouja misschien een paar keer de GP2 kampioen noemen is overdreven natuurlijk. Die winnaars schoppen het doorgaans wel tot de F1, een uitzondering daar gelaten dan.quote:Op zondag 3 november 2013 13:25 schreef Kenju het volgende:
[..]
De Formule Renault is totaal niet relevant. Als hij kampioen wordt in de GP2 wordt zijn naam misschien een paar keer genoemd.
Waarom niet na de FR 2.0, de FR 3.5? Kan hij daarna al naar de F1 (mits hij genoeg geld heeft of wordt opgepikt door een team zoals Red Bull of McLaren).quote:Op zondag 3 november 2013 13:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
[wishfull thinking]
Zal volgend jaar wel komen als hij de titel pakt
Jaar erna GP3, daarna GP2 en dan een F1 test en maar zien
[/wishfull thinking]
Tuurlijk. Alleen je had het erover of ze genoemd werden op Sky. En dat is gewoon niet zo. Hebben ze het nooit over. Op de BBC ook niet. De enige die ik er wel over hoorde, was feitelijk Olav Mol; ook over niet-Nederlanders. Maar zonder te zoeken, zou ik nu echt niet weten wat de namen zijn om in de gaten te houden.quote:Op zondag 3 november 2013 13:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja misschien een paar keer de GP2 kampioen noemen is overdreven natuurlijk. Die winnaars schoppen het doorgaans wel tot de F1, een uitzondering daar gelaten dan.
Het zijn maar ideeën en naar veiligheid kijk je dan in eerste instantie nog nietquote:Op zondag 3 november 2013 13:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Gravel zou om de genoemde reden totaal niet veilig zijn. En het remt ook niet af. Het heeft alleen maar nadelen.
Het is grint of asfalt. Gras als uitloop bestaat niet. Alleen maar om delen in te vullen.
Nouja Max Verstappen in elk geval. Tijdens de testen reeds 2x een nieuw baanrecord neergezet, hoewel 1x onofficieel was volgens mij.quote:Op zondag 3 november 2013 13:30 schreef Kenju het volgende:
Maar zonder te zoeken, zou ik nu echt niet weten wat de namen zijn om in de gaten te houden.
FR2.0 (NEC) staat idd niet echt in de belangstelling van Sky. Maar er worden wel regelmatig referenties gedaan naar WSR FR3.5 rijders. Vandoorne, Magnussen, Da Costa (uiteraard) worden regelmatig genoemd, maar dat zijn dan ook rijders die al contacten hebben met F1 teams. Zelfde geldt eigenlijk voor jongens uit de GP3. GP2 staat al meer in de belangstelling, maar dat komt ook voornamelijk om hun eigen zender te promoten. GP2 wordt wel uitgezonden op Sky, die andere 2 klassen door Eurosportquote:Op zondag 3 november 2013 13:25 schreef Kenju het volgende:
[..]
De Formule Renault is totaal niet relevant. Als hij kampioen wordt in de GP2 wordt zijn naam misschien een paar keer genoemd.
Ik dacht dat ze zeiden dat een 1-stop in theorie 10 seconden langzamer is dan een 2-stop.quote:Op zondag 3 november 2013 13:32 schreef Sally het volgende:
1 stop extra zou 10 secs meer zijn (berekende de computer)
(Bron: Sky sports commentaar)
En als ik het nou eens wat extremer maak:quote:Op zondag 3 november 2013 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zijn maar ideeën en naar veiligheid kijk je dan in eerste instantie nog niet
Andere optie is de uitloopstroken die van asfalt zijn omhoog te laten lopen, zodat het minder aantrekkelijk wordt om buiten de baan te gaan.
Leuk dat hij in de Formule Renault het kennelijk goed kan. Maar hij wordt pas echt relevant wanneer hij het goed doet in de GP2.quote:Op zondag 3 november 2013 13:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja Max Verstappen in elk geval. Tijdens de testen reeds 2x een nieuw baanrecord neergezet, hoewel 1x onofficieel was volgens mij.
Die contacten maakt ze dan ook relevant. Maar namen als Leimer, Bird, Calado, Nasr, Coletti (huidige top 5 GP2) zeggen me helemaal niets...quote:Op zondag 3 november 2013 13:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
FR2.0 (NEC) staat idd niet echt in de belangstelling van Sky. Maar er worden wel regelmatig referenties gedaan naar WSR FR3.5 rijders. Vandoorne, Magnussen, Da Costa (uiteraard) worden regelmatig genoemd, maar dat zijn dan ook rijders die al contacten hebben met F1 teams.
Moet kunnen idd. Ik kan zo 1, 2, 3 geen tegenwerpingen voor een dergelijk systeem bedenken.... Maar ik zou het dan gewoon beperken tot de tijd dat ze buiten de baan zijn met een remsysteem...quote:Op zondag 3 november 2013 13:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
En als ik het nou eens wat extremer maak:
Het is toch een sport vol techniek? Dan kunnen ze vast wel iets maken met sensoren en zo, zodat ze kunnen zien of een auto buiten de baan is. En dan bv de motor 10 sec max op de pitlimiter laten rijden. Ok, het is kunstmatig, maar het straft wel.
10 sec vind ik wat veel, maar zolang ze buiten de baan zijn is dat wel OK. Nadeel: dan komen ze met een hele lage snelheid, veel lager dan de andere wagens, de baan weer op. Dat kan gevaarlijk zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 13:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
En als ik het nou eens wat extremer maak:
Het is toch een sport vol techniek? Dan kunnen ze vast wel iets maken met sensoren en zo, zodat ze kunnen zien of een auto buiten de baan is. En dan bv de motor 10 sec max op de pitlimiter laten rijden. Ok, het is kunstmatig, maar het straft wel.
Nope, een stop kost 10 seconden per ronde meer.quote:Op zondag 3 november 2013 13:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zeiden dat een 1-stop in theorie 10 seconden langzamer is dan een 2-stop.
quote:Op zondag 3 november 2013 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Dat hangt natuurlijk helemaal af van de coureur, de wagen en de omstandigheden. Een tweestopper is langzamer, maar brengt minder risicos met zich mee.
Dat is nu ook zo. Het gaat vooral om het beperken van het inhalen, dan valt dat verschil wel mee. Als ze van de baan af zijn geweest en terug moeten komen, moeten ze gewoon uitkijken, net als nu.quote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
10 sec vind ik wat veel, maar zolang ze buiten de baan zijn is dat wel OK. Nadeel: dan komen ze met een hele lage snelheid, veel lager dan de andere wagens, de baan weer op. Dat kan gevaarlijk zijn.
In games zie je dit inderdaad wel eens gebeuren. Maar wat is het inhoudelijke argument ertegen dan? Dat het in games gedaan wordt, wil niet zeggen dat het onrealistisch is om te realiseren.quote:Op zondag 3 november 2013 13:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Jullie hebben te veel videogames gespeeld
10 seconden per ronde????quote:Op zondag 3 november 2013 13:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope, een stop kost 10 seconden per ronde meer.
Maar dit is ook waar:
[..]
Het is gevaarlijk om wagens langzaam op de baan te laten rijden. Het is waarschijnlijk ook nog reteduur. Je moet dan 10 kilometer aan sensoren gaan aanleggen ofzo langs de baan?quote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
In games zie je dit inderdaad wel eens gebeuren. Maar wat is het inhoudelijke argument ertegen dan? Dat het in games gedaan wordt, wil niet zeggen dat het onrealistisch is om te realiseren.
Als er grind ligt en ze slagen erin daar uit te komen rijden ze ook heel langzaam de baan op, daar zie ik niet zo veel verschil in.quote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
10 sec vind ik wat veel, maar zolang ze buiten de baan zijn is dat wel OK. Nadeel: dan komen ze met een hele lage snelheid, veel lager dan de andere wagens, de baan weer op. Dat kan gevaarlijk zijn.
Zorg dat de begrenzende lijnen een bepaalde kleur of structuur hebben, en bouw de sensoren in de auto.quote:Op zondag 3 november 2013 13:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het is gevaarlijk om wagens langzaam op de baan te laten rijden. Het is waarschijnlijk ook nog reteduur. Je moet dan 10 kilometer aan sensoren gaan aanleggen ofzo langs de baan?
Ben ik niet met je eens. Mannen zoals Kubica, Vettel, Ricciardo, Vergne, Bianchi komen allemaal uit het WSR FR3.5. Het hoofdprogramma van het WSR weekend waar ook de FR2.0 rijdt. Max kan zich echt wel zo in de kijker rijder.quote:Op zondag 3 november 2013 13:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Leuk dat hij in de Formule Renault het kennelijk goed kan. Maar hij wordt pas echt relevant wanneer hij het goed doet in de GP2.
Bird oa. is een naam die ook al behoorlijk wat tijd in de running is, via diverse klassen.quote:[..]
Die contacten maakt ze dan ook relevant. Maar namen als Leimer, Bird, Calado, Nasr, Coletti (huidige top 5 GP2) zeggen me helemaal niets...
ben benieuwd of ze de remmen op de Mercedes op tijd in orde hebben gemaaktquote:
Jij ook, en iedereen hier: HF!quote:Op zondag 3 november 2013 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om te switchen naar HD met baggercomentaar, fijne race allemaal
Heinz-Harald Frentzen?quote:
Bijna alle teams hebben een twitter accountquote:Op zondag 3 november 2013 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Kent iemand zo een goed Twitter account voor regelmatige updates van de race?
Ik heb het erover dat ze relevant zijn om te noemen in een F1 programma. Dat zijn ze pas wanneer ze in de GP2 komen, in de regel. Tenzij een team voorstelt het over te slaan.quote:Op zondag 3 november 2013 13:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Mannen zoals Kubica, Vettel, Ricciardo, Vergne, Bianchi komen allemaal uit het WSR FR3.5. Het hoofdprogramma van het WSR weekend waar ook de FR2.0 rijdt. Max kan zich echt wel zo in de kijker rijder.
Als ik ze zou volgen, zou ik ze inderdaad allemaal kennen. En Sam Bird had ik stiekem wel eens van gehoord. Al is het natuurlijk ook een bekende achternaam, waardoor je al snel die neiging hebt. Maar het ging er dus om dat je ze op basis van het kijken van F1 programma's dit niet mee krijgt.quote:Misschien de opstapklassen wat meer gaan volgen
@f1fanaticlivequote:Op zondag 3 november 2013 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Kent iemand zo een goed Twitter account voor regelmatige updates van de race?
https://twitter.com/f1fanatic_co_ukquote:Op zondag 3 november 2013 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Kent iemand zo een goed Twitter account voor regelmatige updates van de race?
quote:Op zondag 3 november 2013 13:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
3 duitsers op de eerste 5 plekken . wat een land
quote:
Nee, de enige juiste reactie op die naam is: De LULquote:
Het is Kyemyequote:
100%quote:Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef Eenskijken het volgende:
hmm gaat dit weer een saiie vettel race worden?
Precies, hij wint er niet zoveel.quote:Op zondag 3 november 2013 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik gun Vettel wel de overwinning na die superstart. Hij mag ook wel eens een raceje winnen
Ja, hij heeft al zoveel pech gehad dit jaarquote:Op zondag 3 november 2013 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik gun Vettel wel de overwinning na die superstart. Hij mag ook wel eens een raceje winnen
Alsof er daarachter niks gaat gebeuren?quote:Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef Eenskijken het volgende:
hmm gaat dit weer een saiie vettel race worden?
Nee Button reed tegen Di Resta aan zeiden ze.quote:Op zondag 3 november 2013 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat het Di Resta was waar Kimi tegenaan kwam (aldus Sky)
Oh ja, my bad!quote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee Button reed tegen Di Resta aan zeiden ze.
Welke mis ik nog?quote:Op zondag 3 november 2013 14:00 schreef HiDiHo het volgende:
@Olav_Mol @RTLGP @F1PitRadio @bbc5live @MercedesAMGF1 @McLarenF1 @Lotus_F1Team @SomersF1 @estebanracing @OfficialSF1Team @takiinoue
Want alle voorgaande edities van deze race voorspelde iets anders?quote:Op zondag 3 november 2013 14:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
Nog geen 5 ronden gezien te hebben krijg ik weer het idee dat deze race weer oersaai gaat worden. Op deze saaie baan.
(Live Timing)quote:"Replay shows Raikkonen made contact with the rear of a Caterham at the start, causing front-right suspension damage to his Lotus, putting him out of the race."
Ik heb hetzelffde gevoel. Doodzonde eigenlijk, de F1 is het laatste jaar zo veel minder leuk geworden om te kijken..quote:Op zondag 3 november 2013 14:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
Nog geen 5 ronden gezien te hebben krijg ik weer het idee dat deze race weer oersaai gaat worden. Op deze saaie baan.
Maar nog altijd interessanter dan voor 2010, toen er nauweliks ingehaald werd.quote:Op zondag 3 november 2013 14:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik heb hetzelffde gevoel. Doodzonde eigenlijk, de F1 is het laatste jaar zo veel minder leuk geworden om te kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |