Geniet van je welverdiende rust!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan mag ik met pensioen en moeten blup en SD het in hun uppie doen.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Valkenswaard/4058679quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:31 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe zie je dat? Ik kan van hieraf helemaal niet naar Valkenswaard kijken en helemaal niet vooruit tot zondag.
worstenbrood (voor duvel, niet op de bammetjes nee)quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Hartelijk vrijdag allemaal! Na een week vol regen lijkt er vandaag toch enige zonneschijn te zijn! Wat hadden jullie op de bammetjes? [/Iwanus]
uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:38 schreef Iwanius het volgende:
En ga je iets redactioneel daar doen in full-time mode of iets anders?(gast redacteur?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen probleem. Als ik je zie lopen trek ik wel aan je jas, de rest van hier ken ik ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tot daar. ik herken je niet trouwens, maar dat ben je van me gewend.
Mij toch welquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen probleem. Als ik je zie lopen trek ik wel aan je jas, de rest van hier ken ik ook allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |