stop met zoeken 2cv, je snoep is terecht.quote:Op woensdag 13 november 2013 07:09 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, dadelijk naar de tandarts een gaatje dichtstoppen
nee hoor, de tandarts had het de vorige keer niet genoeg vast gezet en was het kapot gerammeld toen ik aan het zagen was. dus nu is het opnieuw gestuctquote:Op woensdag 13 november 2013 18:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
stop met zoeken 2cv, je snoep is terecht.
Waarom steek jij een zaag in je mond?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:46 schreef densmee het volgende:
[..]
nee hoor, de tandarts had het de vorige keer niet genoeg vast gezet en was het kapot gerammeld toen ik aan het zagen was. dus nu is het opnieuw gestuct
tandplak verwijderenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom steek jij een zaag in je mond?
Hij steekt een heel brood, een half varken en een pot mosterd in zijn strot, zaag d'r overheen en denkt dan: lekker broodje ham!quote:Op woensdag 13 november 2013 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom steek jij een zaag in je mond?
Oud genoeg om te mogen snoepen.quote:
Ja, want dit is kinderachtig omdat er geen Mindstorms in zit.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:14 schreef Paladijn het volgende:
Tijd om te stemmen
En daNpy: hij speelt nog met lego, dus kan me de zorg van zijn ouders voorstellen
Tenzij het mindstorms is uiteraard!
quote:
Ook leuk speelgoedquote:
hmmm, ja. Ondanks dat ik vrij laat een account had...quote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ja. Jij ook trouwens. volgens mij de halve SC, stelletje oude lijken hier
welkom blupquote:Op woensdag 13 november 2013 23:41 schreef Paladijn het volgende:
Ik moet wat vaker naar het forumoverzicht kijken zo te zien, ik zie nu pas dat we een derde mod hebben op PTA
Zo slim is die man nou ook weer niet. Of je hebt gelijk en ben ik laxeermiddelbestendig.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Je vader kennende heeft ie ze er bewust neergelegd en was de vulling laxeermiddel. Ik mag je vader.
Fuk, ik ookquote:Op woensdag 13 november 2013 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan in OO posten, ik zit hier te lang...
goedemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |