Ok!quote:Op maandag 11 november 2013 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar bekend maken?
We proberen nu kinderen te krijgen maar het gaat vooralsnog lastig.quote:Op maandag 11 november 2013 22:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ok!
Barca is onlangs getrouwd met een blikje bier.
Pas je op voor de scherpe randjes.quote:Op maandag 11 november 2013 22:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
We proberen nu kinderen te krijgen maar het gaat vooralsnog lastig.
Daar had ik iets over moeten opnemen in de huwelijkse voorwaarden denk ik.quote:
Ik denk niet dat het slachtoffer nog veel heeft mee gekregen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef Paladijn het volgende:
Danpy: blechDat zijn van die dingen waarvan je hoopt dat het je nooit overkomt.
Ja, leuk gedaanquote:Op maandag 11 november 2013 22:36 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie die nieuwe MB-reclame al gezien? Met die kippies?
Ik vind 'm leuk!
Sja, een Grolsch beugel is ook niet alles......quote:Op maandag 11 november 2013 22:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daar had ik iets over moeten opnemen in de huwelijkse voorwaarden denk ik.
ik weet het, de server heeft een update gehad naar een nieuw besturingsysteem, maar het is een beetje een upgrade in de categorie 'we hebben een puch 50cc blokje in uw vrachtwagen gezet in de hoop dat ie wat zuiniger is' volgens mij... Ben niet bepaald blij wat dat betreft, maar de technische man is er mee bezig... Deel 2 is ondertussen ook online trouwensquote:Op maandag 11 november 2013 22:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, leuk gedaan
En Lexxx: je foto's zijn stoek.zeer traag.
Tjezus... wat een idioot in die wagen...quote:Op maandag 11 november 2013 22:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het slachtoffer nog veel heeft mee gekregen.
Als ik zo inschat is het met meer dan 100km/h (binnen de bebouwde kom een kruispunt oversteken) gebeurd. De persoon is met zijn hoofd op het dak gekomen (normale impact kom je ergens op het raam, meestal laag) en uit elkaar gespat. Er zaten nog lichaamsresten op de auto en overal op de straat (4 rijbanen). Van het lijk is nog een romp en een been identificeerbaar, de rest is afgerukt.
Het enige wat ik niet uit de situatie kan halen is waar hij precies schept is, en dus hoeveel afstand het -inmiddels- lijk nog heeft afgelegd.
De auto is vervolgens met 2 wielen over de vluchtheuvel en in de middenberm gekomen, heeft een boom geschampt en is toen 90 graden naar links gedraaid en heeft zo nog 50 meter (!) afgelegd.
Totale remweg lijkt op het oog 150m. (Remmen met 5m/s2? geeft 30m/s = 108kmh).
Ik kende em al iets langer, had em al eens op YouTube gezien. Hij is inderdaad leuk.quote:Op maandag 11 november 2013 22:36 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie die nieuwe MB-reclame al gezien? Met die kippies?
Ik vind 'm leuk!
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op woensdag 13 november 2013 01:16 schreef 2cv het volgende:
Mijn ouders hebben potdomme het overgebleven Sintmaartensnoep verstopt. Ze zijn bang dat ik het anders opeet. Schijnbaar zijn m'n ouders vergeten waar snoep voor bedoeld is ...
Lego is tof!quote:Op woensdag 13 november 2013 08:14 schreef Paladijn het volgende:
Tijd om te stemmen
En daNpy: hij speelt nog met lego, dus kan me de zorg van zijn ouders voorstellen
Tenzij het mindstorms is uiteraard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |