abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132923979
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:03 schreef borbit het volgende:
Hoelang duurt het voordat ik van mijn 0.01 bitcoin een leuke sportwagen kan kopen?
3 weken.
pi_132924004
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

3 weken.
Ik ben vandaag al wel bereid om je sportwagen te kopen voor 0,01 BTC. Het kan nu al!
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_132924022
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wie denk je dat er op dit moment echt geld verdienen aan de Bitcoin?
Nou ja, ik snap niet zo goed in hoeverre je de link legt naar een Pyramid scheme? Dat insinueert dat er een centraal orgaan is die de rendementen uitbetaald
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 14:09:00 #179
230491 Zith
pls tip
pi_132924077
Het is per definitie geen pyramid scheme, maar het zou best een fikse bubbel kunnen zijn waarbij er een paar erg rijk worden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_132924087
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:07 schreef Piethur het volgende:

[..]

Nou ja, ik snap niet zo goed in hoeverre je de link legt naar een Pyramid scheme? Dat insinueert dat er een centraal orgaan is die de rendementen uitbetaald
Hoezo zou dat zo zijn? Het gaat erom meer suckers naar binnen te loodsen die voor een steeds hogere prijs Bitcoins kopen. Als je dat volhoudt en je stapt zelf op het juiste moment uit ben je klaar. Het is geen traditionele pyramide, maar er zijn heel veel kleine pyramides met heel veel early adopters die er belang bij hebben de Bitcoin zo groot mogelijk te maken.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2013 14:10:18 ]
pi_132924093
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:07 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ik denk dat hij meer doelde op het feit dat het vooral handelaren zijn onderling die de prijs opdrijven, niemand heeft belang bij een nieuwe crash. Maar ik ben ook van mening dat de luchtbel snel weer gaat klappen. En dan ook een tijdje lager gaat blijven omdat te veel mensen de hoop dan definitief verliezen en veel speculanten het opgeven.

De stijging van vandaag lijkt trouwens wel heel erg fors te worden, ik ga een groot deel weer verkopen. Vertrouw er niet op dat deze stijging nog lang blijft doorgaan.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132924175
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoezo zou dat zo zijn? Het gaat erom meer suckers naar binnen te loodsen die voor een steeds hogere prijs Bitcoins kopen. Als je dat volhoudt en je stapt zelf op het juiste moment uit ben je klaar.
Ja, maar als ik jou was zou ik ten eerst het principe van een pyramid scheme maar eens bekijken, het boek 'Palm Invest' van Dion Bartels is een uitermate vermakelijk en simpel boek die goed en op spannende wijze uitlegt hoe zoiets werkt. Dit heeft niets te maken met een pyramid scheme, het is gewoon een systeem van vraag en aanbod waarbij vraag en aanbod gewoon extreem veel fluctueren.
pi_132924213
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:09 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Ik denk dat hij meer doelde op het feit dat het vooral handelaren zijn onderling die de prijs opdrijven, niemand heeft belang bij een nieuwe crash. Maar ik ben ook van mening dat de luchtbel snel weer gaat klappen. En dan ook een tijdje lager gaat blijven omdat te veel mensen de hoop dan definitief verliezen en veel speculanten het opgeven.
Ben benieuwd of er ook grote bedrijven in zitten, denk dan aan Hedgefondsen of andere beleggingsvehikels.
pi_132924258
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ja, maar als ik jou was zou ik ten eerst het principe van een pyramid scheme maar eens bekijken, het boek 'Palm Invest' van Dion Bartels is een uitermate vermakelijk en simpel boek die goed en op spannende wijze uitlegt hoe zoiets werkt. Dit heeft niets te maken met een pyramid scheme, het is gewoon een systeem van vraag en aanbod waarbij vraag en aanbod gewoon extreem veel fluctueren.
Vooruit, noem het zoals je wil, maar Bitcoin is natuurlijk alles behalve een onafhankelijke munt; het is een speculatiemiddel pur sang.
pi_132924300
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vooruit, noem het zoals je wil, maar Bitcoin is natuurlijk alles behalve een onafhankelijke munt; het is een speculatiemiddel pur sang.
En het is in trek bij criminelen die het geld wel echt uitgeven.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132924301
quote:
De exchanges.

En in een later stadium: iedereen behalve bankiers.
pi_132924317
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:16 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

De exchanges.
Die sowieso.
pi_132924339
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:16 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

De exchanges.

En in een later stadium: iedereen behalve bankiers.
Die gaan hier ook echt wel controle over proberen te krijgen
pi_132924341
quote:
Wie denk je dat er op dit moment trouwens nog een biljoen keer zoveel verdienen aan de Euro en Dollar?
pi_132924353
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die sowieso.
En mensen die 100 bitcoins gekocht hebben voor 10 dollar...
Of mensen die 2 minuten geleden kochten en nu weer verkopen.

Ben trouwens benieuwd hoe lang deze prijsstijging blijft aanhouden. En of ik een gedeelte moet aanhouden of helemaal moet uitstappen.
pi_132924652
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:17 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Ben trouwens benieuwd hoe lang deze prijsstijging blijft aanhouden. En of ik een gedeelte moet aanhouden of helemaal moet uitstappen.
Depends. Weet niet voor hoeveel je je bitcoins heb gekocht?
pi_132924689
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Depends. Weet niet voor hoeveel je je bitcoins heb gekocht?
10dollar..

Weinig handel nu, denk dat hij snel weer omlaag gaat.
pi_132924739
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:29 schreef tofastTG het volgende:

[..]

10dollar..

Weinig handel nu, denk dat hij snel weer omlaag gaat.
Ik had het wel geweten, als je 25x je inzet terug krijgt zou ik het allemaal wel verkopen.
pi_132924786
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik had het wel geweten, als je 25x je inzet terug krijgt zou ik het allemaal wel verkopen.
Natuurlijk het grootste deel is ook al weg, maar de gokker in mij wilt er toch nog een stuk of 5/6 houden.
pi_132924953
Ik heb de meeste ook in 2012 gekocht, tussen de ¤5 en ¤10. Gelukkig flink wat geld in gestoken toen, nadat ik me er in had verdiept en onder de indruk was van hoe briljant dit in elkaar zit. Inmiddels een deel weer verkocht (volledige investing er alweer 5 of 6 keer uit) maar de meeste bitcoins heb ik nog, en hou ik ook voor de lange termijn.

Wat ik kan betalen met Bitcoin, doe ik ook trouwens. Dus pizza's bestel ik voortaan bij thuisbezorgd.nl ^O^
pi_132924980
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:34 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Natuurlijk het grootste deel is ook al weg, maar de gokker in mij wilt er toch nog een stuk of 5/6 houden.
Zoveel winst ga je er niet meer uithalen hoor.
pi_132925000
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef Jace_TBL het volgende:
Ik heb de meeste ook in 2012 gekocht, tussen de ¤5 en ¤10. Gelukkig flink wat geld in gestoken toen, nadat ik me er in had verdiept en onder de indruk was van hoe briljant dit in elkaar zit. Inmiddels een deel weer verkocht (volledige investing er alweer 5 of 6 keer uit) maar de meeste bitcoins heb ik nog, en hou ik ook voor de lange termijn.

Wat ik kan betalen met Bitcoin, doe ik ook trouwens. Dus pizza's bestel ik voortaan bij thuisbezorgd.nl ^O^
Hou de koers op bitstamp goed in de gaten, ik denk dat de handel vandaag nog eens overwachts kan stilvallen. Momenteel probeert iemand de koers ook te manipuleren door voor 1 dollar meer te kopen dan de rest van de orders.
pi_132925034
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:17 schreef tofastTG het volgende:
Dat early adopters een voordeel hebben is op zich niet erg lijkt me. Dat gold (pun) destijds voor goud ook.

quote:
Ja die daytraders is wel jammer. Ieder z'n hobby maar die lui dragen niets bij aan het daadwerkelijk laten groeien van de Bitcoin economie.

quote:
Ik zou AL m'n euro's verkopen nu je er nog zo'n 0.0055 BTC per stuk voor krijgt, die fiat troep staat op instorten.
pi_132925128
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:41 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Dat early adopters een voordeel hebben is op zich niet erg lijkt me. Dat gold (pun) destijds voor goud ook.

[..]

Ja die daytraders is wel jammer. Ieder z'n hobby maar die lui dragen niets bij aan het daadwerkelijk laten groeien van de Bitcoin economie.

[..]

Ik zou AL m'n euro's verkopen nu je er nog zo'n 0.0055 BTC per stuk voor krijgt, die fiat troep staat op instorten.
Hier trouwens even een voorbeeld van iemand die bewust te hoog inkoopt. Desondanks daalt de koers weer.

7 seconds 0,50000000 BTC $238,74
19 seconds 0,92830000 BTC $237,07
19 seconds 0,03600000 BTC $237,82
19 seconds 0,03570000 BTC $237,85
58 seconds 1,02067897 BTC $238,89
pi_132925264
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:40 schreef tofastTG het volgende:
Hou de koers op bitstamp goed in de gaten, ik denk dat de handel vandaag nog eens overwachts kan stilvallen.
Lijkt me sterk, maar wie weet ja. Echter zijn ze in China ook flink los aan het gaan. BTC China doet nu al bijna net zoveel als MtGox en Bitstamp bij elkaar! Dat tikt aan hoor.

quote:
Momenteel probeert iemand de koers ook te manipuleren door voor 1 dollar meer te kopen dan de rest van de orders.
Tenzij iemand *veel* speelgeld heeft gaan dat soort grapjes weinig uitmaken denk ik. Daar is het volume intussen te groot voor. 1 of 2 weken geleden ging er nog iemand dikke sell offers voor $160-$170 neerzetten terwijl er ook al $180+ werd geboden. Ik denk in de hoop de prijs de kunnen doen crashen. Er was even een dipje, en binnen no-time was die hele wall weg. Dat moet een verdomd duur geintje zijn geweest voor die paljas :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')