Je kan zelfs de hele dag in bed blijven liggen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik weet eventueel nog wel redelijk betaald thuiswerk TS. Interesse?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit verhaal komt idd nogal passief over, en overal koeien op de weg zien om misschien toch wel ooit een passende baan te vinden draagt ook nog een flinke steen bij.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beren, Bas, beren. Koeien jaag je zo van de weg af, beren jagen jou van de weg af.
Je moet om 18.00u warm kunnen eten?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:17 schreef Brummetje_ het volgende:
De kans dat ik met mijn onmogelijkheden (rotwoord, maar weet even niks anders) een passende baan vind is zeer klein.
Ik heb een aantal dingen waar een baan aan moet voldoen wil ik het vol kunnen houden en dus niet weer in de ziektewet terecht zal komen.
Zoals? Een BK om de hoek?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:17 schreef Brummetje_ het volgende:
De kans dat ik met mijn onmogelijkheden (rotwoord, maar weet even niks anders) een passende baan vind is zeer klein.
Ik heb een aantal dingen waar een baan aan moet voldoen wil ik het vol kunnen houden en dus niet weer in de ziektewet terecht zal komen.
Autisme is geen excuus. Er zijn genoeg FOK!kers met een baan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:17 schreef Brummetje_ het volgende:
denken in onmogelijkheden is sowieso kansloos, denk in mogelijkheden. Wat kun je wel, en kijk daarmee naar een baan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:17 schreef Brummetje_ het volgende:
Maar je moet toch echt meer in mogelijkheden proberen te denken dan in problemen. Voor al die dingen die je hebt aangevoerd in dit topic is best een eenvoudige oplossing te bedenken als je maar flexibel wilt denken. Maar goed, een bepaalde inflexibele houding kan ook ten grondslag liggen aan je 'onmogelijkheden'.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:17 schreef Brummetje_ het volgende:
Maar even serieus, je kunt toch wel iets doen? Van alle banen die er te vinden zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:17 schreef Brummetje_ het volgende:
De meeste mensen vinden hun baan eigenlijk domweg niet leuk. Maar het levert geld op. De drogredenatie dat je vooral iets leuks moet gaan doen is iets wat ouders hun kinderen voorhouden, omdat ze dat zelf ook zo graag hadden gedaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:20 schreef Ambicioso het volgende:
Maar even serieus, je kunt toch wel iets doen? Van alle banen die er te vinden zijn.
Ben je toch wel in staat om 1 uit te voeren? (je hoeft het niet leuk te vinden)
Lees: een Otterbox Defender van ¤ 90,-quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:57 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Het is een Otterbox Defender, google maar.
Lees: een iPhone 5 32 gb van ¤ 700,-quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:57 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Mijn iPhone 4 was maar 8GB, maar ik ben (inmiddels) heel erg blij dat mijn 5 een 32GB is!
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zeiken over een treinreis van een paar tientjes, waar je ook nog eens een baan aan kan over houden. Maar wel het duurste van het duurste hebben op het gebied van telefonie
[..]
Lees een Otterbox Defender van ¤ 90,-
[..]
Lees een iPhone 5 32 gb van ¤ 700,-
Goed bezig
Ouch, typisch FOK! Dat bijt terug als je bullshit verkoopt...quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zeiken over een treinreis van een paar tientjes, waar je ook nog eens een baan aan kan over houden. Maar wel het duurste van het duurste hebben op het gebied van telefonie
[..]
Lees een Otterbox Defender van ¤ 90,-
[..]
Lees een iPhone 5 32 gb van ¤ 700,-
Goed bezig
Deze mensen zitten te zeiken dat ze geen eten kunnen betalen met hun uitkering omdat ze ondertussen een enorm gat in hun hand hebben die ze aan luxe besteden. Leuke zeg, zo'n verzorgingsstaat. Ik ben blij met de opkomende participatiesamenleving.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lees: een Otterbox Defender van ¤ 90,-
[..]
Lees: een iPhone 5 32 gb van ¤ 700,-
Goed bezig
Met zo'n instelling gaat het inderdaad niet gebeuren nee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:24 schreef Brummetje_ het volgende:
Ook met wat ik wel kan is de kans zeer klein dat daarvoor een baan gevonden word. Ik ga niet vertellen wat er voor mij allemaal in de weg ligt, maar autisme is er idd 1 van. Iedereen met autisme is anders!
Mee eens.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Deze mensen zitten te zeiken dat ze geen eten kunnen betalen met hun uitkering omdat ze ondertussen een enorm gat in hun hand hebben die ze aan luxe besteden. Leuke zeg, zo'n verzorgingsstaat. Ik ben blij met de opkomende participatiesamenleving.
Je kan op FOK! typen dus je kan toch ook enveloppen likken bij wijze van spreke?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:24 schreef Brummetje_ het volgende:
Ook met wat ik wel kan is de kans zeer klein dat daarvoor een baan gevonden word. Ik ga niet vertellen wat er voor mij allemaal in de weg ligt, maar autisme is er idd 1 van. Iedereen met autisme is anders!
WTF!quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lees: een Otterbox Defender van ¤ 90,-
[..]
Lees: een iPhone 5 32 gb van ¤ 700,-
Goed bezig
Voor elke handicap is er absoluut geschikt werk te vinden. Je moet het wel willen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:24 schreef Brummetje_ het volgende:
Mogen situaties als deze een eyeopener voor je zijn dat je je uitkering beter aan nuttigere dingen kan/moet uitgeven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik had de unieke kans om de iPhone 5 (32GB) voor maar 450 euro los te kopen (juni). Ik had toen nog wat geld van verkochte spullen, das nu ook helemaal op.
450 is best veel als je niet eens een treinkaartje kunt kopenquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik had de unieke kans om de iPhone 5 (32GB) voor maar 450 euro los te kopen (juni). Ik had toen nog wat geld van verkochte spullen, das nu ook helemaal op.
O, dus DIE kans grijp je wel met beide handen aan?!quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Brummetje_ het volgende:
Als je geld 'over' hebt kun je ook sparen als je zo'n laag inkomen hebt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Brummetje_ het volgende:
Sorry hoor, maar dan had ik die 450 piek toch echt opzij gezet als je een uitkering hebt. Ik heb een baan, maar ik geef toch echt geen 450 euri uit aan een telefoon.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Brummetje_ het volgende:
Je bent al gevlucht?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Jongens wat ben ik blij dat ik niet meebetaal aan deze verzorgingsstaat
Je leest niet goed. Het geld kwam dus niet van m'n uitkering, maar van verkochte spullen die ver voordat ik een uitkering had gekocht zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Mogen situaties als deze een eyeopener voor je zijn dat je je uitkering beter aan nuttigere dingen kan/moet uitgeven.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:21 schreef CherryOnTop het volgende:
Waarom solliciteer je niet bij de Mc of de BK TS? Beetje hamburgers flippen de hele dag.
En dit is geen troll?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Brummetje_ het volgende:
Dat het verschil tussen normale mensen en mensen met een gat in hun hand.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan had ik die 450 piek toch echt opzij gezet als je een uitkering hebt. Ik heb een baan, maar ik geef toch echt geen 450 euri uit aan een telefoon.
Je hebt wel netjes alle kosten die jouw opvoeding en opleiding het land hebben gekost eerst terugbetaald?quote:
Ja, ik ook. En zelfs als dit een troll is, dan maakt het nog niet uit. Immers: deze mensen bestaan, en je weet het.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:28 schreef static het volgende:
Zit dit met plaatsvervangende schaamte te lezen.
Je hebt een uitkering dus je hebt het niet breed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:31 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Het geld kwam dus niet van m'n uitkering, maar van verkochte spullen die ver voordat ik een uitkering had gekocht zijn.
O ja, dat maakt het inderdaad iets heel andersquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:31 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Het geld kwam dus niet van m'n uitkering, maar van verkochte spullen die ver voordat ik een uitkering had gekocht zijn.
450 is echt veel geld voor een telefoon ontken dat nou niet, dat moet je alleen doen als je een paar duizend euro achter de hand hebt en zelfs dan is het best duurquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:31 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:33 schreef Ambicioso het volgende:
Shit man het is echt een trol.
450, dat er niet eerder een belletje ging rinkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |