Als je een voetbaltrainer een award voor greatest man geeft, in plaats van aan iemand die wel iets gepresteerd heeft in zijn leven naast tegen een balletje trappen, ben je sowieso het spoor bijster denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:51 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Wat is de JFK-award?
Nietszeggende award dus.
Wie had hem dan moeten winnen ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je een voetbaltrainer een award voor greatest man geeft, in plaats van aan iemand die wel iets gepresteerd heeft in zijn leven naast tegen een balletje trappen, ben je sowieso het spoor bijster denk ik
quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:07 schreef BasEnAad het volgende:
Tis maar een voetbaltrainer, doe normaal...
Ik dacht even dat het om iets belangrijks ging.quote:Op vrijdag 1 november 2013 reikt JFK magazine de Greatest Man Award uit. Een award voor de meest stijlvolle, succesvolle, coole, charismatische man van het jaar. Een award waarop je pas kans maakt als je ook inhoud hebt en werkelijk iets gepresteerd hebt. Met louter ‘best gekleed’ kom je er niet bij JFK. De afgelopen zes jaar is de award respectievelijk door Hugo Borst, Peter R de Vries, Matthijs van Nieuwkerk, Jeroen Pauw en Edwin van der Sar in de wacht gesleept en werd deze uiteraard ook door de winnaars zelf in ontvangst genomen tijdens onze gala’s. In 2012 was het de beurt aan niemand minder dan astronaut Andre Kuipers.
dat het spoor uberhaupt nooit goed gelopen heeft, wil nog niet zeggen dat ze het spoor niet bijster zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie had hem dan moeten winnen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badr Hari ?
Ik mis je punt. Trouwens twee punten op überhaupt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat het spoor uberhaupt nooit goed gelopen heeft, wil nog niet zeggen dat ze het spoor niet bijster zijn.
S lands astronaut vond ik nog wel wat hebbem vorige keer, maar verder.... Flutaward
Waar maak je je dan druk omquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat het spoor uberhaupt nooit goed gelopen heeft, wil nog niet zeggen dat ze het spoor niet bijster zijn.
S lands astronaut vond ik nog wel wat hebbem vorige keer, maar verder.... Flutaward
Mooie lamp trouwens. Zou Wim T. Schippers zeggen.quote:
Net gescheten. En m'n punt gedrukt.quote:
Ik maak me druk om het feit dat je tegenwoordig al een groots man bent als je een tegen een balletje aan kan trappen. Ik beoordeel mensen toch eerder op andere criteria. Ik vind niet dat je awardwaardig ben om wat je bereikt hebt als je goed in voetbal bent. Tenzij het een voetbalaward is. Dat de samenleving daar blijkbaar anders over denkt, vind ik iets om me druk om te maken ja.quote:
Joop Braakhekkequote:Op zaterdag 2 november 2013 14:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik maak me druk om het feit dat je tegenwoordig al een groots man bent als je een tegen een balletje aan kan trappen. Ik beoordeel mensen toch eerder op andere criteria. Ik vind niet dat je awardwaardig ben om wat je bereikt hebt als je goed in voetbal bent. Tenzij het een voetbalaward is. Dat de samenleving daar blijkbaar anders over denkt, vind ik iets om me druk om te maken ja.
Peter r. de Vriesquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie had hem dan moeten winnen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badr Hari ?
De man die overal verstand van heeft.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:48 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Peter r. de Vries_______________________________
Is toch een nietszeggende award van een nietszeggend blad...als het nou een Nobelprijs was, oké. Maar dit is niks officieels, gesteund door niemand. Jan Jansen uit uitgeest had net zo goed deze award kunnen organiseren...quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik maak me druk om het feit dat je tegenwoordig al een groots man bent als je een tegen een balletje aan kan trappen. Ik beoordeel mensen toch eerder op andere criteria. Ik vind niet dat je awardwaardig ben om wat je bereikt hebt als je goed in voetbal bent. Tenzij het een voetbalaward is. Dat de samenleving daar blijkbaar anders over denkt, vind ik iets om me druk om te maken ja.
Zien noam was Hendrik Haverkamp, een kleine 40 joarquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Hendrik wordt geëerd.
En dan had het me geergerd dat Jan Jansen een simpele oetlul isquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:00 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Is toch een nietszeggende award van een nietszeggend blad...als het nou een Nobelprijs was, oké. Maar dit is niks officieels, gesteund door niemand. Jan Jansen uit uitgeest had net zo goed deze award kunnen organiseren...
Die won wel de Tour de France.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan had het me geergerd dat Jan Jansen een simpele oetlul is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |