2x de helft.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
Een penis en een vagina tegelijk. Kan je dan jezelf penetreren?
Wiki biedt daar ook geen antwoord op, lijkt als een samengesmolten Siamees....quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit in godsnaam? Kan Midas dit niet even uitleggen?
Dat komt niet door in de tocht zitten zippy.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon niet in de tocht zitten, krijg je ook geen blaasontsteking.
Die koude WC-rand dan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat komt niet door in de tocht zitten zippy.
Geen baarmoeder maar wel iets dat lijkt op beginnende eierstokken in haar/zijn geval.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Maar is nou alles bij haar ontwikkeld? Dus zowel baarmoeder als zaadleiders etc?
Ah okay, ja dat kan bijna ook niet dat alles is ontwikkeld. Wel vervelend mocht ze nog kinderen willen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geen baarmoeder maar wel iets dat lijkt op beginnende eierstokken in haar/zijn geval.
Toch heb ik hier meer gevoel bij dan aandachtshoeren als Kelly en Valentijn, die gewoon therapie hadden moeten hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dit echt een jongen verkleed als meisje.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toch heb ik hier meer gevoel bij dan aandachtshoeren als Kelly en Valentijn, die gewoon therapie hadden moeten hebben.
Verrek ja: GC / Binnenkort ben ik ook een bekende nederlander :)quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef gifkwal het volgende:
Zat zij een aantal jaar geleden niet op fok? Toen zat ze ook in een documentaire oid en was ze vervolgens hier op het forum. Er woedde toen discussie of zij nou echt intraseksueel is zoals ze zelf zegt, of gewoon transgender. Dit omdat Nederlandse artsen idd niet wilden bevestigen wat zij zelf denkt en zij daarom bevestiging zocht in Duitsland. Ze had toen ook een soort emo dagboekwebsite waarop ze schreef hoe onbegrepen ze was en zo.
Of verwar ik naar nu met iemand anders?
Krijg nou wat... kan me dat nog wel herinneren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Verrek ja: GC / Binnenkort ben ik ook een bekende nederlander :)
Elledan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |