quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:58 schreef RacerDKB het volgende:
Je bent hermafrodiet?
Dat kom je ook niet elke dag tegen.
quote:Is goed ThijsOp donderdag 28 oktober 2010 13:11 schreef Elledan het volgende:
1) Ik ben 'de' hermafrodiet, ja
2) Er zitten geen beelden in van enige geslachtsorganen tenzij ze er stieken opnames van hebben gemaakt :p
3) Noem me gewoon maar een 'haar', hoor. Is ook het minst verwarrend voor iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Heb jij BNN benaderd of hebben zij jou benaderd om mee te doen? Daar ben ik wel benieuwd naar.Op donderdag 28 oktober 2010 13:11 schreef Elledan het volgende:
1) Ik ben 'de' hermafrodiet, ja
2) Er zitten geen beelden in van enige geslachtsorganen tenzij ze er stieken opnames van hebben gemaakt :p
3) Noem me gewoon maar een 'haar', hoor. Is ook het minst verwarrend voor iedereen
quote:Om te ontdekken of je een vagina hebt met een halfmiljoen kijkers. Wanneer je er zelf nog niet uit bent.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om te ontdekken of je een vagina hebt met een halfmiljoen kijkers. Wanneer je er zelf nog niet uit bent.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om te ontdekken of je een vagina hebt met een halfmiljoen kijkers. Wanneer je er zelf nog niet uit bent.
quote:doe ff normaal zegOp donderdag 28 oktober 2010 13:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |