Dit had mijn biologiedocent moeten zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Heerlijk om naar deze man te luisteren.
De jongens dan he.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Die kinderen zijn aan het friemelen.
Oe nu maak je het wel heel verleidelijk om een XBox te kopen Mani.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon Xbox360 kopen, kan je met mij voicechatten.
Villa Achterwerk toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De achtertuin van Jan Wolkers vond ik echt geniaal.
Er zijn driehonderdduizend miljoen websites waarop je kan voicechatten zonder Xbox360.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon Xbox360 kopen, kan je met mij voicechatten.
Als ze klaar zijn, doen ze het omgekeerd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
De jongens dan he.
De meisjes zijn aan het frutten
Ja. Biologieles voor kinderen, maar dan gaat hij in één zin van het Spuugbeestje naar de Venus van Milo enzo.quote:
johannes gaat ook GTA kopen voor de Xboxquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe nu maak je het wel heel verleidelijk om een XBox te kopen Mani.
Wil je met mij voicechatten johannes?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn driehonderdduizend miljoen websites waarop je kan voicechatten zonder Xbox360.
Ik ook. Tijdloos ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De achtertuin van Jan Wolkers vond ik echt geniaal.
Sjohannes laat ook zijn snor staan voor movember.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
johannes gaat ook GTA kopen voor de Xbox
Als ik nou ook nog een game console ga kopen kom ik mijn zolderkamer helemaal nooit meer uit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
johannes gaat ook GTA kopen voor de Xbox
Altijd, maar niet nu.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je met mij voicechatten johannes?
Ik zit al op teamspeak, je hoeft alleen maar te joinen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |