Je hebt op zich altijd de kans gehad dat je de buurman tegen kwam.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef alors het volgende:
Topless op het strand, dat sterft gewoon uit om mobieltjes met camera en internet. Voor je het weet sta je op Fok
Alsof FOK!kers buiten komen op het strandquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef alors het volgende:
Topless op het strand, dat sterft gewoon uit om mobieltjes met camera en internet. Voor je het weet sta je op Fok
Na hier gelegen te hebben in Mei, kan me dat strand hier niet heel veel meer boeien... gek he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers buiten komen op het strand
Ik ben op de Malediven geweest, zag er nog veel beter uitquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Na hier gelegen te hebben in Mei, kan me dat strand hier niet heel veel meer boeien... gek he?
[ afbeelding ]
Gewoon Xbox360 kopen, kan je met mij voicechatten.quote:
Dit had mijn biologiedocent moeten zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Heerlijk om naar deze man te luisteren.
De jongens dan he.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Die kinderen zijn aan het friemelen.
Oe nu maak je het wel heel verleidelijk om een XBox te kopen Mani.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon Xbox360 kopen, kan je met mij voicechatten.
Villa Achterwerk toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De achtertuin van Jan Wolkers vond ik echt geniaal.
Er zijn driehonderdduizend miljoen websites waarop je kan voicechatten zonder Xbox360.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon Xbox360 kopen, kan je met mij voicechatten.
Als ze klaar zijn, doen ze het omgekeerd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
De jongens dan he.
De meisjes zijn aan het frutten
Ja. Biologieles voor kinderen, maar dan gaat hij in één zin van het Spuugbeestje naar de Venus van Milo enzo.quote:
johannes gaat ook GTA kopen voor de Xboxquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe nu maak je het wel heel verleidelijk om een XBox te kopen Mani.
Wil je met mij voicechatten johannes?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn driehonderdduizend miljoen websites waarop je kan voicechatten zonder Xbox360.
Ik ook. Tijdloos ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De achtertuin van Jan Wolkers vond ik echt geniaal.
Sjohannes laat ook zijn snor staan voor movember.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
johannes gaat ook GTA kopen voor de Xbox
Als ik nou ook nog een game console ga kopen kom ik mijn zolderkamer helemaal nooit meer uit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
johannes gaat ook GTA kopen voor de Xbox
Altijd, maar niet nu.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je met mij voicechatten johannes?
Ik zit al op teamspeak, je hoeft alleen maar te joinen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |