Succes en het komt goedquote:Op maandag 4 november 2013 11:54 schreef roos85 het volgende:
Vandaag presentatie van afstudeeronderzoek.. ben bloed zenuwachtig
Goed dat je er verder mee gaatquote:Op maandag 4 november 2013 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, erg balen, vooral de onzekerheid die er allemaal bij komt kijken m.b.t. de toekomst enzo. Maar ik ga er idd nog wat mee doen, n.a.v. het advies wat ik heb gekregen van HKK, waarvoor ook hier nogmaals dank. Hoe en wat zal ik hier maar niet meer wegzetten denk, maar ik ga in ieder geval niet akkoord met hoe het nu allemaal gaat.
hahahaha hier ook zo van wat is dit?????quote:Op maandag 4 november 2013 12:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier ook net een loeiend alarm. Ik schrik er toch telkens nog een beetje van.
Ik ben met dichten bezig en de hele dag blijf ik dan denken in rijm. En zo goed ben ik er niet in dus pareltjes zijn het ook niet.
En een hoosbui nu hier. Ik wacht nog maar even met naar de brievenbus gaan. zie wel heel veel verzopen kinderen en ouders voorbij komen. Het is net pauze natuurlijk.
ben blij, schrik je ook nietquote:
Ja maar als er nou nood is, bijvoorbeeld een extreem ernstige melding, dan wil ik dat wél weten!quote:
dan moet je t zelf instellenquote:Op maandag 4 november 2013 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar als er nou nood is, bijvoorbeeld een extreem ernstige melding, dan wil ik dat wél weten!
Het is geluktquote:Op maandag 4 november 2013 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je t zelf instellen
http://instelhulp.nlalert.nl/
ik had er 4quote:Op maandag 4 november 2013 12:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook ff proberen in te stellen, had ook geen sms
En mijn telefoon is nog wel zo hip
Succe Roos en succes Kper
was ook de eerste test volgens mijquote:Op maandag 4 november 2013 12:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is ook de eerste keer dat ik die kreeg trouwens.
Ah, wil jij mijn gedicht maken voor SS?quote:Op maandag 4 november 2013 12:44 schreef tombolafan het volgende:
Oh fr ik hou van rijmen dus als je hulp nodig hebt?
ja hoorquote:Op maandag 4 november 2013 12:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah, wil jij mijn gedicht maken voor SS?
dank je. dan weet ik je te vinden.quote:Op maandag 4 november 2013 12:44 schreef tombolafan het volgende:
Oh fr ik hou van rijmen dus als je hulp nodig hebt?
ik ben daar belachelijk goed in om de een of andere reden, schud ze zo uit mn mouwquote:Op maandag 4 november 2013 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dank je. dan weet ik je te vinden.
Ik "moet" er ook gewoon 3 maken he. Dan raak ik nog in de war voor wie ik bezig ben.
Ik heb de cadeautjes al in huis dat is al heel wat.
Gewoon al je correspondentie in rijmvorm doenquote:Op maandag 4 november 2013 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben daar belachelijk goed in om de een of andere reden, schud ze zo uit mn mouw
Jammer dat je er maar een maand per jaar iets aan hebt![]()
Whahahaha goed ideequote:Op maandag 4 november 2013 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon al je correspondentie in rijmvorm doen
Ik declareer de rekening van mijn tandartsenbezoek,
Mijn gaatje moest gevuld en ik scheet haast in mijn broek
Gelukkig wast zo over en de pijn viel ook wel mee
Maar toen hoorde ik de kosten en huilde mijn portemonnee
Dus doe er wat mee!
Gr gr tombolafan
Whehehequote:Op maandag 4 november 2013 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
na regen komt zonneschijn
zeggen ze dat voor de gein?
regen, regen en nog eens regen.
het valt mij wel tegen.
ook sac kan er nog lachen
misschien moet ik haar heen en weer raggen
En daar kan je niet goed tegen?quote:Op maandag 4 november 2013 14:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Het voelt binnen ook altijd gelijk zo koud aan met die regen.
Ik ben best wel een koukleum moet ik zeggen,quote:Op maandag 4 november 2013 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En daar kan je niet goed tegen?
ja he....plus ik heb een hekel aan rijmenquote:Op maandag 4 november 2013 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Laysa, wat fijn
Dat rechtvaardigt wel een combobreaker lijkt me zo
Giet het in een haikuquote:Op maandag 4 november 2013 15:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja he....plus ik heb een hekel aan rijmen
Na-aper.quote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neeeeennnnn...ik ga lekker bankhangen met een scheel oog op dit hier
Ja en?quote:
Het leek mij, gezien de post van vanochtend, wel logisch wat ik zou bedoelenquote:Op maandag 4 november 2013 16:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja en?
Is dat hip of zo, dat je (je als in men) halve info geeft en anderen moeten vragen wat er is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
er is alleen niks uit te halen vwb hoe t ging, dáár gaat t denk ik omquote:Op maandag 4 november 2013 17:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het leek mij, gezien de post van vanochtend, wel logisch wat ik zou bedoelen
quote:Op maandag 4 november 2013 17:05 schreef tombolafan het volgende:
Zo nou ik ben er klaar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er is alleen niks uit te halen vwb hoe t ging, dáár gaat t denk ik om
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je je wat beter voelt, de medicatie is goed aan geslagen dusquote:Op maandag 4 november 2013 15:41 schreef Laysa het volgende:
C-c-c-c-combooooo breaker
*Whoop Whoop*
Vandaag de hele badkamer geschrobd en gepoetst. Was door de omstandigheden even geleden![]()
Toen de woonkamer/keuken gestoft, stof gezogen en gedweild.
En daarna naar de appie waar ik mn moeder tegen kwam de grote boodschappen gedaan.
En ik pas inmiddels in spijkerbroeken die 2 maten kleiner zijn dan de broeken die ik anderhalve maand geleden droeg.
Fijn om gewoon weer wat energie te hebben
En alles goed gegaan ?quote:
ah das minder idd... Maar wel voldoende hoop ik?quote:
Nou wilde ik juist zeggen dat er wat met me was en nu mag dat nietquote:Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snapte ook nog wel dat het over de presentatie ging![]()
Maar dat soort posts vind ik minder irritant dan "Zucht, ik zit niet lekker in m'n vel" "Wat is er dan?" "Dat zeg ik liever niet"
Dat vind ik aandachtshoerposts![]()
Of een post altijd vertalen naar iets wat je zelf hebt meegemaakt, maar dan 10x erger![]()
Zoooo, ik heb gesproken
Oudjequote:Op maandag 4 november 2013 17:22 schreef Rewimo het volgende:
Roos, ben je wel geslaagd?
Pffffffffff eerste werkdag weer, viel niet mee. Ben bekaf
Ow, sorryquote:Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar dat soort posts vind ik minder irritant dan "Zucht, ik zit niet lekker in m'n vel" "Wat is er dan?" "Dat zeg ik liever niet"
De téring zegquote:Dat vind ik aandachtshoerposts![]()
Je gaat het zeker niet zeggen, omdat je dat liever niet doetquote:Op maandag 4 november 2013 17:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou wilde ik juist zeggen dat er wat met me was en nu mag dat nietzucht !!
![]()
En ook niemand die nu nog gaat vragen wat er is![]()
Nee , want het kon wel eens genant zijnquote:Op maandag 4 november 2013 17:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Je gaat het zeker niet zeggen, omdat je dat liever niet doet
Ach arme jij, ik voel met je mee hoorquote:
Ow dearquote:Op maandag 4 november 2013 17:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee , want het kon wel eens genant zijnen dat zet ik toch zeker niet op een forum
![]()
Maar je mag het toch wel zielig vinden hoor
Wat zij ^^ zegtquote:
Volgens mij ben ik dat bewust vergetenquote:Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef Queller het volgende:
De ergste die ik hier recent las was 'Ik post hier niet meer, want ik stoor me aan bepaalde dingen'. Of zoiets. Ik weet niet eens meer van wie het was, maar ik dacht: de téring zeg![]()
![]()
![]()
Ik denk best vaak 'de téring' trouwens...
Dat is ook ergquote:Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef Queller het volgende:
De ergste die ik hier recent las was 'Ik post hier niet meer, want ik stoor me aan bepaalde dingen'. Of zoiets. Ik weet niet eens meer van wie het was, maar ik dacht: de téring zeg![]()
![]()
![]()
Ik denk best vaak 'de téring' trouwens...
Nee, daar is weinig compassie meer mee. Wel jammer. Vroeger, toen wij jong waren, toen werd een gammel skelet nog op waarde geschat. Maar dat is niet meer. Heel jammer....quote:Op maandag 4 november 2013 17:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach arme jij, ik voel met je mee hoor, een gammel skelet wordt hier niet meer gewaardeerd
Heb jij het ook gelezen?quote:Op maandag 4 november 2013 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat bewust vergeten
Nee, de gewone...quote:Op maandag 4 november 2013 17:29 schreef indaha het volgende:
Dat is ook erg, is het de vliegende tering ?
Ja vroeger was alles beterquote:Op maandag 4 november 2013 17:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Nee, daar is weinig compassie meer mee. Wel jammer. Vroeger, toen wij jong waren, toen werd een gammel skelet nog op waarde geschat. Maar dat is niet meer. Heel jammer....
O, ik heb er ook een maar dan 10x zo erg. Maar dat mag ook al niet meerquote:Op maandag 4 november 2013 17:30 schreef Queller het volgende:
Nee, daar is weinig compassie meer mee. Wel jammer. Vroeger, toen wij jong waren, toen werd een gammel skelet nog op waarde geschat. Maar dat is niet meer. Heel jammer....
Je weet dat je oud wordt als...quote:Op maandag 4 november 2013 17:31 schreef indaha het volgende:
Ja vroeger was alles beter(oudewijvenmodus
)
Ja, laten we dat doenquote:Op maandag 4 november 2013 17:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, ik heb er ook een maar dan 10x zo erg. Maar dat mag ook al niet meer![]()
Zullen we samen in een hoekje gaan huilen?
Mag dat ook al niet meerquote:Op maandag 4 november 2013 17:33 schreef Laysa het volgende:
Maar goed....zullen we het over iets leuk hebben...Al dat gejank
quote:Op maandag 4 november 2013 17:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Mag dat ook al niet meer![]()
Zo nu ben ik er wel klaar mee
quote:Op maandag 4 november 2013 17:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Mag dat ook al niet meer![]()
Zo nu ben ik er wel klaar mee
Goed idee , dat ga ik ook doen en dan nog maar een beetje werkenquote:
En nu moeten we zeker allemaal vragen,quote:Op maandag 4 november 2013 17:29 schreef Adnap het volgende:
Zo ook ik ben weer thuis gekomen
t was me een dag, daar ga ik nog over dromen
niet in de leukste zin van het woord helaas
maar ja dat rijmt wel makkelijk op pindakaas
nu maar snel de zuurkoolschotel de oven in schuiven
en als toetje een bakje druiven
Straks dan weer op de bank met mijn haakwerk op schoot
met de sprei voor mijn zoon groot
Ik wil het er niet over hebbenquote:
je kunt het wel vragen beste tombolafanquote:Op maandag 4 november 2013 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker allemaal vragen,
Wat er met de dag was dat t waard is om over te klagen?
En dat gooi je zomaar zo op internet? Spoor je welquote:Op maandag 4 november 2013 17:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het er niet over hebben
Nou ja, vooruit... Omdat je het zo lief vraagt.
Ik heb het koud
Ik ga het maar snel edittenquote:Op maandag 4 november 2013 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat gooi je zomaar zo op internet? Spoor je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |