Succes en het komt goedquote:Op maandag 4 november 2013 11:54 schreef roos85 het volgende:
Vandaag presentatie van afstudeeronderzoek.. ben bloed zenuwachtig
Goed dat je er verder mee gaatquote:Op maandag 4 november 2013 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, erg balen, vooral de onzekerheid die er allemaal bij komt kijken m.b.t. de toekomst enzo. Maar ik ga er idd nog wat mee doen, n.a.v. het advies wat ik heb gekregen van HKK, waarvoor ook hier nogmaals dank. Hoe en wat zal ik hier maar niet meer wegzetten denk, maar ik ga in ieder geval niet akkoord met hoe het nu allemaal gaat.
hahahaha hier ook zo van wat is dit?????quote:Op maandag 4 november 2013 12:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier ook net een loeiend alarm. Ik schrik er toch telkens nog een beetje van.
Ik ben met dichten bezig en de hele dag blijf ik dan denken in rijm. En zo goed ben ik er niet in dus pareltjes zijn het ook niet.
En een hoosbui nu hier. Ik wacht nog maar even met naar de brievenbus gaan. zie wel heel veel verzopen kinderen en ouders voorbij komen. Het is net pauze natuurlijk.
ben blij, schrik je ook nietquote:
Ja maar als er nou nood is, bijvoorbeeld een extreem ernstige melding, dan wil ik dat wél weten!quote:
dan moet je t zelf instellenquote:Op maandag 4 november 2013 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar als er nou nood is, bijvoorbeeld een extreem ernstige melding, dan wil ik dat wél weten!
Het is geluktquote:Op maandag 4 november 2013 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je t zelf instellen
http://instelhulp.nlalert.nl/
ik had er 4quote:Op maandag 4 november 2013 12:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook ff proberen in te stellen, had ook geen sms
En mijn telefoon is nog wel zo hip
Succe Roos en succes Kper
was ook de eerste test volgens mijquote:Op maandag 4 november 2013 12:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is ook de eerste keer dat ik die kreeg trouwens.
Ah, wil jij mijn gedicht maken voor SS?quote:Op maandag 4 november 2013 12:44 schreef tombolafan het volgende:
Oh fr ik hou van rijmen dus als je hulp nodig hebt?
ja hoorquote:Op maandag 4 november 2013 12:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah, wil jij mijn gedicht maken voor SS?
dank je. dan weet ik je te vinden.quote:Op maandag 4 november 2013 12:44 schreef tombolafan het volgende:
Oh fr ik hou van rijmen dus als je hulp nodig hebt?
ik ben daar belachelijk goed in om de een of andere reden, schud ze zo uit mn mouwquote:Op maandag 4 november 2013 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dank je. dan weet ik je te vinden.
Ik "moet" er ook gewoon 3 maken he. Dan raak ik nog in de war voor wie ik bezig ben.
Ik heb de cadeautjes al in huis dat is al heel wat.
Gewoon al je correspondentie in rijmvorm doenquote:Op maandag 4 november 2013 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben daar belachelijk goed in om de een of andere reden, schud ze zo uit mn mouw
Jammer dat je er maar een maand per jaar iets aan hebt![]()
Whahahaha goed ideequote:Op maandag 4 november 2013 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon al je correspondentie in rijmvorm doen
Ik declareer de rekening van mijn tandartsenbezoek,
Mijn gaatje moest gevuld en ik scheet haast in mijn broek
Gelukkig wast zo over en de pijn viel ook wel mee
Maar toen hoorde ik de kosten en huilde mijn portemonnee
Dus doe er wat mee!
Gr gr tombolafan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |