Je bent hier altijd welkom hoor schatquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Kan het hebben hoor, tough girl jwz haha
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:46 schreef Grielen het volgende:
We gaan het niet over pillen of poedertjes in dit topic hebben zonder dat er een redelijk winstpercentage aan mij wordt gegeven. Zeg maar zo'n 40%, in ruil voor bescherming. Dit is namelijk mijn wijk.
Capisco?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:46 schreef Grielen het volgende:
We gaan het niet over pillen of poedertjes in dit topic hebben zonder dat er een redelijk winstpercentage aan mij wordt gegeven. Zeg maar zo'n 40%, in ruil voor bescherming. Dit is namelijk mijn wijk.
Capisco?
zijn dat zo'n sterke pillen ja, dat je helemaal nix meer wil / kanquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
en weer terug bij af. Gister geen Stacker 4 genomen, vandaag twijfel ik. Voel nu al dat het niks wordt, maar ik wil niet aan die pillen eigenlijk. Denk dat het toch maar moet,
Er waren wat logistieke probleempjes:quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:49 schreef Grielen het volgende:
Ps: Wiwa, waar is die 20kg Colombiaanse poedersuiker die je in de haven op zou pikken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:05 schreef kensei het volgende:
[..]
Er waren wat logistieke probleempjes:HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jouw UI brengt mij op ideeën, ik ga een panini maken!quote:
fixedquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jouw UI brengt mij op ideeën, ik ga mijn moeder vragen een panini maken!
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:05 schreef kensei het volgende:
[..]
Er waren wat logistieke probleempjes:Jij gaat in de zak naar Spanje... en dan praat ik niet over de zak van SinterklaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:
Nee, maar jij bent veel te jong om zo'n apparaat te bedienenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]Want een panini maken is zooo moeilijk
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent veel te jong om zo'n apparaat te bedienen
Of jij bent natuurlijk gewoon the man of the house, en laat je moeder dat doen, baas die je bent ;-)
godverdomme, ziet er lekker uit heurquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er eentje die hierop lijkt.
Ik weet niet maar een kind van 10 kan zelfs een panini maken
Of was jij zo'n autist dat je dat niet kon
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
godverdomme, ziet er lekker uit heur
Dit is ook maar een simpel broodje ham en kaasquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:45 schreef kawa4 het volgende:
[..]
kom ik aan met mn simpel broodje ham
ok, het meest lekkerste gerecht wat uitgevonden isquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:55 schreef Grielen het volgende:
Hallon
Meer foto's van eten graag,
Groetjes Peter Beense
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:00 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ok, het meest lekkerste gerecht wat uitgevonden is
[ afbeelding ]
rooie kool mee erpel en hasjee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gister nog een kapsalon gehadquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:22 schreef kensei het volgende:
Gekke boeren ga eens echt lekker eten proberen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meestal om de dag rijst & pasta/noodle gerechten hier, gekookte aardappel komt er echt niet in bij mij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Gister nog een kapsalon gehad![]()
Sowieso 3x aardappels en 3 pasta in de week. Die andere dag is voor iets heel lekkers
Gekookte aardappels zwemmend in jusquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:28 schreef kensei het volgende:
[..]
Meestal om de dag rijst & pasta/noodle gerechten hier, gekookte aardappel komt er echt niet in bij mij.
Sowieso vind ik al die typisch nederlandse gerechten walgelijk, alleen hutspot en andijvie zijn wel te eten
Nu heb ik ook trekquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Gekookte aardappels zwemmend in juslekker prakken.
En sowieso gezonder dan die noodle bagger
Goed, ik ga naar de snackbar
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:03 schreef kensei het volgende:
Yay, mag op gesprek komen bij een bedrijf, hopelijk binnenkort minder tijd voor GTA
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:22 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:02 schreef kensei het volgende:
Aardappels die niet gefrituurd of gebakken zijn
bohh, bami roti en soto ayamquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:22 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amenquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:00 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ok, het meest lekkerste gerecht wat uitgevonden is
[ afbeelding ]
rooie kool mee erpel en hasjee![]()
![]()
![]()