Sjorren, tot zo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:59 schreef hoink581 het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen. Dan kom ik zo.
Was hij voor jou ook zo lastig?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef SosuaCafe het volgende:
M'n nieuwe trevormobiel...![]()
Voor het customizen.
[ afbeelding ]
Ow sorry had niet door dat je Fok was, ik dacht dat je me met opzet onderreed op t strand.. excuses!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan de crewkiller finetunedchaos uit de crew? Nu al 2x gefragd door hem.
ok ok..quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:23 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ow sorry had niet door dat je Fok was, ik dacht dat je me met opzet onderreed op t strand.. excuses!
gaan we nog reezen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:25 schreef kensei het volgende:
En ja, als prominente leden over crewkillers klagen hebben wij een zero tolerance policy
Ok ok, ik zat niet op de minimap te kijken en ik werd overreden dus ik verwachte dat t iemand was die mij wou pakken :pquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:25 schreef kensei het volgende:
En ja, als prominente leden over crewkillers klagen hebben wij een zero tolerance policy
Ja geen probleem hoor, als je gewoon netjes met elkaar omgaat is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:27 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ok ok, ik zat niet op de minimap te kijken en ik werd overreden dus ik verwachte dat t iemand was die mij wou pakken :p
Had er ook geen zin meer in. Kutten in crew sessie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Misschien later op de avond, begon een beetje te vervelen
Zet net een aflevering van the wire opquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:32 schreef Painore het volgende:
[..]
Had er ook geen zin meer in. Kutten in crew sessie?
suits moet je kijken. Of orange is the new black..quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Zet net een aflevering van the wire op
Wanneer begint Suits weer?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
suits moet je kijken. Of orange is the new black..
Allebei paar afleveringen van gezien, vond ze allebei kutquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
suits moet je kijken. Of orange is the new black..
quote:Update (Nov 1): Currently, we expect the next title update (1.05) addressing player progress loss issues to be available sometime early next week. Following that, we hope to deliver everyone’s GTA$ Stimulus Package before the end of next week. A big thank you to GTA Online players worldwide for your continued patience and understanding and we will continue to keep you all updated.
volgens mij is s3 net klaar.quote:
USA loopt 6-9 uur achter op ons he, het is in bijv Los Angeles nu kwart voor 2 in de middagquote:
O crap, bestond die maar uit 10 afleveringen?quote:
Oke.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
USA loopt 6-9 uur achter op ons he, het is in bijv Los Angeles nu kwart voor 2 in de middag
Volgens mij mis je het punt een beetje, Amerika expertquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
USA loopt 6-9 uur achter op ons he, het is in bijv Los Angeles nu kwart voor 2 in de middag
Rockstar heeft nog plusminus 10 uur om te dokkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:46 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het punt een beetje, Amerika expert
Bekijk voor de grap is de rest van de topics die hij maakt, dan is die nog vrij normaalquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:57 schreef Snoepje5 het volgende:
Ahhahaha daar hebben we die kerel weer.
R&P / Eigenlijk geen idee meer hoe en wat wbt vrouwen.
Neequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Rockstar heeft nog plusminus 10 uur om te dokken
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Bekijk voor de grap is de rest van de topics die hij maakt, dan is die nog vrij normaal![]()
Topic geschiedenis van BG
Tieten van ze moeder al gezien?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:04 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]![]()
Dat kan toch niet anders dan het een trol is of gewoon een verschrikkelijke idioot. Ja, mss toch het 2e dan.
Wat een prachtvent is die BG toch, zijn topics doorlezen, wat een genot!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Bekijk voor de grap is de rest van de topics die hij maakt, dan is die nog vrij normaal![]()
Topic geschiedenis van BG
Je zou een boek kunnen schrijven over die jongenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:27 schreef Painore het volgende:
[..]
Wat een prachtvent is die BG toch, zijn topics doorlezen, wat een genot!
Ik las over de 1 nov heen, het berichtje is gewoon gecopy/paste van vorige weekquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:02 schreef Divje het volgende:
[..]
NeeEind volgende week komt 't geld. Heus!
Dat bedoelde ik idd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:32 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik las over de 1 nov heen, het berichtje is gewoon gecopy/paste van vorige week
Faggio'squote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
met 4 man grand tour doen?
edit : en dan zo'n kut klasse kiezen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |