Neequote:Op vrijdag 1 november 2013 20:43 schreef Oognip het volgende:
Hebben jullie ook zo'n leuk lootje allemaal?
Ja, zekerquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:43 schreef Oognip het volgende:
Hebben jullie ook zo'n leuk lootje allemaal?
Indahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:51 schreef SmellyKloon het volgende:
Ha hier ben ik ook , ik ben op zoek naar Knoflook
Oognip krijgt een zwarte dildoquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Mijn lootje is voor een meisje,
met een ontzettend groot eisenlijstje.
Ze vraagt om hele dure dingen,
terwijl ik nog niet eens met mijn blackberry kan pingen.
Van mij krijgt ze een mooie verpakking met een roosje,
gevuld met zo'n groot zwart ding voor in haar doosje.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:42 schreef Nepkloon het volgende:
Zwarte piet wie kent hem niet
Oognip loopt al nachten naar Piet te smachten
Hij loopt nog ergens rond
Maar geduld meisjehij komt, hij komt !
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:42 schreef Nepkloon het volgende:
Zwarte piet wie kent hem niet
Oognip loopt al nachten naar Piet te smachten
Hij loopt nog ergens rond
Maar geduld meisjehij komt, hij komt !
Dit jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:19 schreef Puala het volgende:
Hint voor de OP: lijstje met namen wie meedoen + welke kloon van wie is?
Ja......dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar Toekito zijn. En hoezo TMI?
geen idee. Heb me er nog niet in verdiept.quote:
dat is Bamba niet, dat is iemand voor Bamba toch? Of slaap ik echt al dagen.quote:
Ja, dat is toch ook de bedoeling van dat lijstjequote:Op zaterdag 2 november 2013 14:15 schreef Toekito het volgende:
dat is Bamba niet, dat is iemand voor Bamba toch? Of slaap ik echt al dagen.
Dat bedoel ik toch ook druif?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is Bamba niet, dat is iemand voor Bamba toch? Of slaap ik echt al dagen.
Nee hoorquote:Op zondag 17 november 2013 12:44 schreef Adnap het volgende:
Oh een apart topic, leuk, eens even lezen. Is een kloon verplicht ?
Liefquote:Op zondag 17 november 2013 18:21 schreef Santaha het volgende:
Even kijken of het klopt
Ja, het topic is weer omhoog geschopt
Dat doet deze kloon veel plezier
Ook al zie ik Indaha nu niet hier
Want voor mijn lieve lootje
Kocht ik een prachtig kadootje
Helaas moet ze nog even wachten
Maar ach het gaat om de gedachte
Nu moet de boel nog in papier
Dat kost Santaha veel gemier
Die is namelijk niet zo handig
Laten inpakken in de winkel was wel zo handig
Maar dat was mijn eer te na
Waarop ik nu dus maar worstelen ga
Met plakband, kerstpapier en schaar
Gelukkig ligt er een grote doos pleisters klaar
Damn wat is iedereen snel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:34 schreef Oognip het volgende:
Zo, alle cadeautjes voor mijn lootje zijn binnen en het gedicht is af
Zoveelquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:24 schreef Oognip het volgende:
Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe lang jullie de gedichten maken. Mijne bestaat nu uit 42 regels, maar misschien is dat te weinig?
Oh, dan is het iig niet te weinigquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Zoveel, dan mag ik wel eens gaan beginnen
Heb jij mijquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh, dan is het iig niet te weinig
42 regels? En bedankt.....dan mag ik nog wel even aan de bak.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:24 schreef Oognip het volgende:
Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe lang jullie de gedichten maken. Mijne bestaat nu uit 42 regels, maar misschien is dat te weinig?
ik wil graag een gedicht wat net zoveel weegt als ikzelfquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb jij mij, dan is het meer dan genoeg
![]()
Maar misschien wil mijn lootje wel een gedicht van 2 meter
Jep, ik heb jouquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb jij mij, dan is het meer dan genoeg
![]()
Maar misschien wil mijn lootje wel een gedicht van 2 meter
Hup, beginnen dan maar hequote:Op zaterdag 23 november 2013 17:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
42 regels? En bedankt.....dan mag ik nog wel even aan de bak.
Je wil het in steen gebeiteld hebbenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil graag een gedicht wat net zoveel weegt als ikzelf
Wie betaalt de verzendkostenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Je wil het in steen gebeiteld hebben
jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Joh, da kost meer dan een tientje alleen alquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
OMGquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:52 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
Deze SS heeft een gedicht van slechts 16 a-4tjes
Crea Bea , ik heb heb een idea wie jij bentquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:07 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
Mijn gedicht is als volgt:
hallo
hier
jouw
kado
met
plakband
en
veel
papier
ingepakt
en
dicht
geplakt
veel
plezier
dear
voor elk woord 1 vel en hop, een gedicht van 16 a-viertjes
hoe crea
[ link | afbeelding ]
+1quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Crea Bea , ik heb heb een idea wie jij bent
Jaja afleidingsmanoeuvres , daar trappen wij niet inquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:28 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
voor indaha en oognip.
[ link | afbeelding ]
Dit is knoflook, de enige die zulke plaatjes gebruiktquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:41 schreef Adnap het volgende:
hoe raden jullie dat ? ik heb werkelijk geen flauw idee. Misschien kom ik hier ook wel gewoon te weinig
hahaquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit is knoflook, de enige die zulke plaatjes gebruikt
als ze straks haar post 43x edit zijn we zeker.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Over afleidingsmanouevres gesprokenquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
edit: weg, niet nodigquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ze straks haar post 43x edit zijn we zeker.
Hoi Nip!quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:06 schreef Toekikloon het volgende:
Aha hier moet ik mij dus melden !
[ afbeelding ]
Mijn lootje is ook boven water en ook nog zonder katerquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hé ik wordt herkent![]()
En hoe fijn dat mij talenten worden toebedacht die ik niet heb (had ik ze maar)![]()
Ik heb echt geen idee wie wie is maar volgens mij is Nepkloon Toekito![]()
Ik zit nu te zuchten op mijn gedicht en zit shocking klem en wat ik heb vindt meneer Knoblauch echt té té zal ik maar zeggen![]()
Maar ik kom er wel
Dag adnap!quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:06 schreef Toekikloon het volgende:
Aha hier moet ik mij dus melden !
[ afbeelding ]
kom je het pakje zelf brengen?quote:Op zondag 24 november 2013 09:35 schreef Toekikloon het volgende:
Ohh sommigen denken te weten wie ik ben misschien
Maar dat gaan jullie pas end december zien
Zou wel een stoere santa zijn die dat zou doen. Ik persoonlijk zou het leuk vinden om mijn santa te ontmoeten. Geen idee of ik het zelf zou doen, maar dat is iets om nog even over te piekerenquote:
dat haalt de lol weg denk ik.quote:Op zondag 24 november 2013 09:40 schreef Adnap het volgende:
[..]
Zou wel een stoere santa zijn die dat zou doen. Ik persoonlijk zou het leuk vinden om mijn santa te ontmoeten. Geen idee of ik het zelf zou doen, maar dat is iets om nog even over te piekeren
Das ook weer waar.quote:
Troost je, je bent niet de enige. Ik ben het spoor ook bijster .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
ik ben vaak van het laatste moment maar heb al wel stukjes zeg maar, her en der wat regels op een kladblok gezet maar t moet nog een geheel worden. Vaak is dat dus laatste nippertjes werkquote:Op zondag 24 november 2013 14:55 schreef Candaasje het volgende:
De cadeautjes heb ik al.....nu het gedicht nog...Whelp!
Hele goede ja, ik ben van het blijven aan passen iddquote:Op zondag 24 november 2013 16:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
De grootste truc is dat gedicht, als het klaar is, niet meer na te lezen, anders kun je weer van voren opnieuw beginnen (ik heb de vlop daarom al dichtgeplakt en de hele heisa verpakt, klaar voor verzending( hoop ik)
Das toch ook de grap ?quote:Op zondag 24 november 2013 16:21 schreef Toekito het volgende:
Ik zit op 2 A4tjes nu. Hoop niet dat de ontvanger denkt dat ik alles 100% meen
Dan zat je je gisteren een beetje aan te stellenquote:Op zondag 24 november 2013 16:21 schreef Toekito het volgende:
Ik zit op 2 A4tjes nu. Hoop niet dat de ontvanger denkt dat ik alles 100% meen
nou ja ik kan niet teveel zeggen anders verraad ik wellicht maar komt goed.quote:Op zondag 24 november 2013 17:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan zat je je gisteren een beetje aan te stellen
In mijn gedicht meen ik wel alles, maar het is wel een beetje een kritisch gedicht. Vind ik altijd wel leuk, hopelijk de ontvanger ook
Dan heb jij mij, kan haast niet andersquote:Op zondag 24 november 2013 17:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan zat je je gisteren een beetje aan te stellen
In mijn gedicht meen ik wel alles, maar het is wel een beetje een kritisch gedicht. Vind ik altijd wel leuk, hopelijk de ontvanger ook
Ga er maar niet voor zitten, dan wordt het niks, gewoon overal pen en papier neerleggen want tijdens het ophangen van de was, tijdens stofzuigen of de plee poetsen krijg je juist de beste ingevingen (ervaringsdeskundige meldt zichquote:Op zondag 24 november 2013 17:59 schreef indaha het volgende:
Ik moet er toch maar eens voor gaan zitten , ik ben nog niet erg opgeschoten met mijn gedicht
quote:Op zondag 24 november 2013 18:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ga er maar niet voor zitten, dan wordt het niks, gewoon overal pen en papier neerleggen want tijdens het ophangen van de was, tijdens stofzuigen of de plee poetsen krijg je juist de beste ingevingen (ervaringsdeskundige meldt zich)
Ik denk dat ik de meeste van hier wel redelijk goed ken en verwacht niet dat het verkeerd valt. Een beetje kritisch zijn is helemaal niet verkeerd m.i.quote:Op zondag 24 november 2013 19:37 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
maar kritisch doe ik niet hoor, dat vind ik niet zo leuk meestal, vooral omdat je iemand niet goed kent en voor het zelfde land het totaal verkeerd
O ik weet het nu zekerquote:Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de meeste van hier wel redelijk goed ken en verwacht niet dat het verkeerd valt. Een beetje kritisch zijn is helemaal niet verkeerd m.i.Maar dat moet ieder lekker voor zich weten. Ik ben niet van het kusjekroel continu en als jij dat wel bent; prima.
Nee, ze heeft mijquote:Op zondag 24 november 2013 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik weet het nu zekerje hebt mij dus kom maar op met je kritische gedicht
whahahaquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 21:26 schreef Toekito het volgende:
* Toek steekt gedicht met kusjekroel en aanzoek voor Nip in brand
quote:Op zondag 24 november 2013 21:26 schreef Toekito het volgende:
* Toek steekt gedicht met kusjekroel en aanzoek voor Nip in brand
Och, arme jijquote:Op zondag 24 november 2013 21:48 schreef Toekito het volgende:
Mijn hart is gebroken. Dan maar slapen.
quote:Op zondag 24 november 2013 14:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige. Ik ben het spoor ook bijster .
Heb serieus tot 2 uur vannacht aan het gedicht gewerkt, na vele vruchteloze weggegooide pogingen was het er in eens in een kwartiertje
Jij hebt trouwens sowieso je LK-account nog dus dat je niet weet hoe je een account aan moet maken is lulkoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat account is al járen helemaal zum Jaffa, jij vriendelijke ziel, en heb een nieuw mailadres moeten aanmaken om Knob te kunnen worden want gmail en zulks pruimt FOK! nietquote:Op maandag 25 november 2013 19:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens sowieso je LK-account nog dus dat je niet weet hoe je een account aan moet maken is lulkoek
Goh, lange tenen?quote:Op maandag 25 november 2013 19:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat account is al járen helemaal zum Jaffa, jij vriendelijke ziel, en heb een nieuw mailadres moeten aanmaken om Knob te kunnen worden want gmail en zulks pruimt FOK! niet
Dus nee, ik heb-geen-kloon![]()
Lange tenen? Kind, mijn hele voeten halen nét maat 35 (de rechter) en 36 (de linker) dus ik zou niet weten waar ik lange tenen vandaan moest halenquote:Op maandag 25 november 2013 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Goh, lange tenen?
Ik zeg niet of je wel of niet een kloon hebt, je weet iig wel hoe het moet en dat punt wilde ik even maken
'Vriendelijke ziel' was zeker complimenteus bedoelt en heeft idd vast niks met je lange tenen te makenquote:Op maandag 25 november 2013 19:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lange tenen? Kind, mijn hele voeten halen nét maat 35 (de rechter) en 36 (de linker) dus ik zou niet weten waar ik lange tenen vandaan moest halen![]()
(en daarbij, waar denk je datvoor staat? Vast voor een serieus bedoelde reactie
)
Voor de kerstsfeer: *poef*quote:Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
'Vriendelijke ziel' was zeker complimenteus bedoelt en heeft idd vast niks met je lange tenen te maken
sorryquote:Op maandag 25 november 2013 20:12 schreef indaha het volgende:
Nondedju houdt toch eens een keer op met elkaar vliegen af te vangen en elkaar op ieder woord te vangen het is zo kinderachtig![]()
Dit bederft het voor iedereen .
*Toek zet in* Oh kom er eens kijken, wie er aan de dakgoot hangtquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:01 schreef Candaasje het volgende:
Ohjee.... dat wordt liedjes zingen bij de schoorsteen Toek! Met een lekkere wortel en wat hooi voor het konijn paard
Aan dakgoten hangen is gevaarlijk. Kom van dat dak af! Waarschuw niet meer! Toek!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
*Toek zet in* Oh kom er eens kijken, wie er aan de dakgoot hangt
Het is Candaaaasje die de chocolade vangtquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
*Toek zet in* Oh kom er eens kijken, wie er aan de dakgoot hangt
Dat is geen sinterklaasliedjequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Aan dakgoten hangen is gevaarlijk. Kom van dat dak af! Waarschuw niet meer! Toek!
Oh..quote:
Zeer goedquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh..![]()
Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje, gooi wat in mijn laarsje, danku lieve Candaaaaasje...(Voor die imaginaire chocoletters dus
)
quote:
Welterusten ik ga ook naar bed , bijslapen van gisterenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:25 schreef Toekito het volgende:
Ik hap nog ff wat vlaai en ga pitten. Morgen weer in de kroeg aan het avondeten zitten.
Ik vind het goedquote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Oognip het volgende:
Kunnen we de datum van uitpakken van 21 naar 20 december verzetten? Ik heb net met veel moeite met zeven anderen afgesproken, heel per ongeluk
Jep, dat is vrijdag.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vind het goed, dat is de vrijdagavond toch en hoe laat beginnen we dan ?
Het maakt mij niet zoveel uit, alleen ga ik vrijdags wel tegen 11 uur naar bed aangezien ik zaterdag vroeg op moet dus ik maak er geen nachtwerk vanquote:Op donderdag 28 november 2013 22:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep, dat is vrijdag.
Hoe doen we het eigenlijk? Gewoon afspreken dat iedereen vrijdag de cadeautjes mag open maken en het gedichtje voorlezen (en overtypen) of gaan we allemaal op elkaar wachten? Dan duurt het wel heeeeel langIndien het eerste hoeven we ook niet een tijd af te spreken dus dan kan het ook wel op zaterdag blijven staan als dat voor anderen beter uit komt.
Dus jij kunt vrijdag niet, nip zaterdag niet, Toekje weet het nog niet, kan iedereen wel zondag of zo?quote:Op zondag 8 december 2013 17:09 schreef Candaasje het volgende:
Oeh..vrijdag kan ik eigenlijk niet. (Ben niet huis) Maar ik kan anders wel in de middag een fotoreportage maken en die dan 'smiddags onder een spoiler knallen?
Alles verder af, dus begin deze week gooi ik mijn pakketje op de post. (Ik zeg lekker niet welke dag, dan kan niemand terugrekenen!)
Zondag kan ik wel.quote:Op zondag 8 december 2013 17:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dus jij kunt vrijdag niet, nip zaterdag niet, kan iedereen wel zondag of zo?
Dat laatste heb ik dus ook, niets verraden dus ook niet vertellen wanneer het verstuurd is, wordt of gaat wordenquote:Op zondag 8 december 2013 17:09 schreef Candaasje het volgende:
Alles verder af, dus begin deze week gooi ik mijn pakketje op de post. (Ik zeg lekker niet welke dag, dan kan niemand terugrekenen!)
quote:Op zondag 8 december 2013 17:20 schreef Rewimo het volgende:
De post doet deze week goede zaken
Alle pakjes moeten op hun plek geraken
Ingepakt en wel gaan ze naar het postkantoor
De postbodes moeten sjouwen hoor
Die tillen zich ongetwijfeld een breuk
Aan alle Secret Santa-meuk
Helaas zit er voor hun niets bij
Alleen maar voor jullie en voor mij!
quote:Op zondag 8 december 2013 17:20 schreef Rewimo het volgende:
De post doet deze week goede zaken
Alle pakjes moeten op hun plek geraken
Ingepakt en wel gaan ze naar het postkantoor
De postbodes moeten sjouwen hoor
Die tillen zich ongetwijfeld een breuk
Aan alle Secret Santa-meuk
Helaas zit er voor hun niets bij
Alleen maar voor jullie en voor mij!
Maak je maar geen zorgen hoorquote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
En dan moet jij helemaal naar Boxmeer
voor je pakketje, zo ongeveer.
Het is aan jouw SS niet te verzaken
om jouw pakket snel kwijt te raken.
Want helemaal naar dat dorp, met drie huizen en een kerk
is voor de postbode te veel werk
Dus, is dat even balen,
je zult het zelf op moeten halen
Is dat niet zo en wordt het gebracht
dan verdient jullie postbesteller minstens een acht
Want die moet speciaal voor jou,
een pokke end rijden door de kou![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 17:26 schreef Santaha het volgende:
Wat lees ik nu, moeten de pakjes al op weg?
Is me dat nu schrikken zeg!
Ik moet alles nog in een doosje proppen
En hopen dat ik het erin kan stoppen
Zonder de boel kapot te maken
Het moet wel heelhuids bij Indaha raken
Anders krijgt ze alleen maar scherven
En dat zou echt de pret bederven
Ik ga dus maar eens hier
Op zoek naar doosje en papier
Heb ik wel plakband en een schaar
Erggens ja, maar waar o waar?
Geen paniek het komt er wel
Alleen misschien niet zo heel erg snel
Denk je echt dat het lukken zal?quote:Op zondag 8 december 2013 17:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik deel je zorgen Santaha
Geen paniek want Indaha
zal het pakket waar ze naar zit te verlangen
vast op tijd en in goede orde ontvangen.
En dat plakbank, o, toch zo herkenbaar
de ducttape is niet aan te sleuren
en dat op zich is niet zo raar
zo'n doosje zal toch zo maar scheuren.
Jouw dichtkunsten zijn ongeevenaardquote:Op zondag 8 december 2013 17:40 schreef Santaha het volgende:
[..]
Denk je echt dat het lukken zal?
Ik ben zo'n vreselijk onhandig geval
Want het moet ook nog naar de post
En dingen vergeten is bij mij dagelijkse kost![]()
'k Zal eerst de pleisters maar een pakken
Want ik zal wel weer in mijn vingers hakken
Bloed zweet en tranen gaan in het pakket
Maar ik weet zeker dat ik het redt
Om dat papier er om te krijgen
Om van het plakband maar te zwijgen
Dat zit straks vast aan kat en hond
En zeker te weten aan de grond
Maar voor Indaha doe ik dat allemaal
Opruimen is een ander verhaal
Ik schraap de boel wel van de vloer
Die is toch al naar zijn m... grootje
Ach beter een gedicht in een ouwe doosquote:Op zondag 8 december 2013 17:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jouw dichtkunsten zijn ongeevenaard
dat is niet te ontkennen.
Wat een ietwat iets verklaard
al moet ik nog even rennen.
Cadeautje is er nog niet, althans nog niet helemaal.
Dat wordt nog heel veel stress en narigheid
anders wordt die doos zo kaal.
Gelukkig is mijn gedicht wel al voorbereid.
Maar enkel een gedicht in een doos van karton
is niet waar het allemaal om begon.
Da's lastig natuurlijk. Ik denk dat ik hem maar zonder afzender ga versturen. Al denk ik dat mijn lootje wel zal raden van wie het komt, uiteindelijkquote:Op zondag 8 december 2013 17:50 schreef Candaasje het volgende:
Zeg euh...even een rare vraag, maar ik verzend nooit pakketjes; moet er een afzender op? (als het voor de postbode bijvoorbeeld niet mogelijk is om te bezorgen omdat iemand niet thuis is...)
Zoja; hoe zorg ik er dan voor dat het een raadsel blijft voor mijn lootje wie het pakketje gestuurd heeft?
Hm ja, nog niet bij stilgestaan. Zonder afzender weet je lootje niet van wie het komt, maar als het niet bezorgd kan worden kan het ook niet terug naar jou. Eh...quote:Op zondag 8 december 2013 17:50 schreef Candaasje het volgende:
Zeg euh...even een rare vraag, maar ik verzend nooit pakketjes; moet er een afzender op? (als het voor de postbode bijvoorbeeld niet mogelijk is om te bezorgen omdat iemand niet thuis is...)
Zoja; hoe zorg ik er dan voor dat het een raadsel blijft voor mijn lootje wie het pakketje gestuurd heeft?
Dat vroeg ik me net ook af, ik zet op alle pakketten altijd de afzender, voor het geval dát. Maar daarmee zouden we ons allemaal verraden want we kennen elkaars adressen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:50 schreef Candaasje het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:51 schreef Santaha het volgende:
[..]
Ach beter een gedicht in een ouwe doos
Dan helemaal pakketloos
Ook een goeiequote:Op zondag 8 december 2013 17:55 schreef Toekito het volgende:
Ik zet gewoon oognip haar adres erop. Als iedereen dat doet weten we nog niks.
quote:
Nee, hij was al een beetje koud en ik zat ver genoeg van mijn laptop af want ben ondertussen ook een het koken, dus ik zat niet maar stond, dat scheelt toch johquote:
Geef mij jouw adres, zet ik dat er opquote:Op zondag 8 december 2013 17:55 schreef Toekito het volgende:
Ik zet gewoon oognip haar adres erop. Als iedereen dat doet weten we nog niks.
Of het mijnequote:Op zondag 8 december 2013 17:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Geef jij me jouw adres, zet ik dat erop
haha das helemaal leukquote:Op zondag 8 december 2013 17:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of het mijneDat maakt het pas echt verwarrend
Nog beterquote:Op zondag 8 december 2013 17:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of het mijneDat maakt het pas echt verwarrend
Ik hoop dat je dat mij niet euvel duidtquote:
Kroketten. Pletten. (Tetten pletten...quote:Op zondag 8 december 2013 18:04 schreef Santaha het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat mij niet euvel duidt
Want daar was ik niet op uit
Zal ik een nieuw kopje voor je zetten?
Wat rijmt daar nu weer op behalve tetten
Op de ovenschotel letten!!!quote:Op zondag 8 december 2013 18:04 schreef Santaha het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat mij niet euvel duidt
Want daar was ik niet op uit
Zal ik een nieuw kopje voor je zetten?
Wat rijmt daar nu weer op behalve tetten
Toeklaan 85quote:Op zondag 8 december 2013 17:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Geef mij jouw adres, zet ik dat er op![]()
O ja die had ik kunnen doenquote:Op zondag 8 december 2013 18:07 schreef Candaasje het volgende:
Kroketten. Pletten. (Tetten pletten...)Letten.
Viespeukje!
Nou hoor je mag me niet plagenquote:Op zondag 8 december 2013 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Die Santaha kan aardig slijmen
Kon ie maar wat beter rijmen
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep, dat is vrijdag.
Hoe doen we het eigenlijk? Gewoon afspreken dat iedereen vrijdag de cadeautjes mag open maken en het gedichtje voorlezen (en overtypen) of gaan we allemaal op elkaar wachten? Dan duurt het wel heeeeel langIndien het eerste hoeven we ook niet een tijd af te spreken dus dan kan het ook wel op zaterdag blijven staan als dat voor anderen beter uit komt.
Je verraadt jezelf nu gigantisch hequote:Op zondag 8 december 2013 18:02 schreef Adnap het volgende:
[..]
haha das helemaal leuk
maar ja de mijne is al even onderweg..............
Ik had allang gepost in de SC dat ik m ging posten en ik hoop wel dat hij aangekomen is.quote:
Spannend ! Ik heb helemaal niets gehoord....quote:Op zondag 8 december 2013 19:14 schreef Toekito het volgende:
Ik kreeg idd bericht van mijn SS-er dat mijn pakje op de bus zit.
Ja, dat snap ik. Maar degene die het pakketje heeft ontvangen weet natuurlijk dat jij het bent.quote:Op zondag 8 december 2013 19:17 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik had allang gepost in de SC dat ik m ging posten en ik hoop wel dat hij aangekomen is.
Of ik bedonder de boel natuurlijkquote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar degene die het pakketje heeft ontvangen weet natuurlijk dat jij het bent.
Tuurlijk, want dat is het enige pakje dat verstuurd is tot nu toequote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef Oognip het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar degene die het pakketje heeft ontvangen weet natuurlijk dat jij het bent.
Lang geleden had Adnap het over.quote:Op zondag 8 december 2013 19:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk, want dat is het enige pakje dat verstuurd is tot nu toe
Ik heb nog niks gehoord of gekregen (maar misschien lieg ik welquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 19:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord of gekregen (maar misschien lieg ik wel)
quote:Op zondag 8 december 2013 20:05 schreef SmellyKloon het volgende:
Nou dus
je pakketje gaat bijna op de bus
ik hoop het wordt geen dooie mus
het was een hele klus
maar er is een plus
ik ben geen rus
en ook niet je zus
hier een dikke kus
op je voorhoofd en niet op je togus
Ik begin me zorgen te makenquote:Op zondag 8 december 2013 20:05 schreef SmellyKloon het volgende:
Nou dus
je pakketje gaat bijna op de bus
ik hoop het wordt geen dooie mus
het was een hele klus
maar er is een plus
ik ben geen rus
en ook niet je zus
hier een dikke kus
op je voorhoofd en niet op je togus
Wie denk je dat jouw santa is?quote:Op zondag 8 december 2013 16:57 schreef Rewimo het volgende:
Het begint al op te schieten!
Sint is weer weg met al zijn Pieten
Nu wordt het tijd voor de rendieren
En kunnen we dan Kerst gaan vieren
Ik ben erg benieuwd strakjes
Naar al die mooie pakjes
En of mijn Santa is wie ik vermoed
Heb ik het fout, of raad ik het goed?
Dat ga ik nu nog niet zeggenquote:
Jij hebt Toek in elk geval niet!quote:Op maandag 9 december 2013 14:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Rewimo wat stel je me nu toch voor,
ze roepen beide al miauwnee, in koor!
Ze vinden hun personeel en hun huisje nu toch zo fijn,
ergens anders is het waarschijnlijk veels te klein!
Dus mijn ontvanger zal het toch met iets anders moeten doen,
maar ze krijgt van Sjors en Sjimmie wel een dikke zoen.
Goed geraden lieve Candaasje,quote:Op maandag 9 december 2013 14:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij hebt Toek in elk geval niet!
Ik denk dat je toch al een probleem op je nek zou halenquote:Op maandag 9 december 2013 14:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Rewimo wat stel je me nu toch voor,
ze roepen beide al miauwnee, in koor!
Ze vinden hun personeel en hun huisje nu toch zo fijn,
ergens anders is het waarschijnlijk veels te klein!
Dus mijn ontvanger zal het toch met iets anders moeten doen,
maar ze krijgt van Sjors en Sjimmie wel een dikke zoen.
ik heb ook een vrouwlijke kant hoor. Maar ik ben mijn Santa op het Spoor.quote:Op maandag 9 december 2013 14:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij hebt Toek in elk geval niet!
Gelukkig maar dat ik ze niet hoef op te sturen,quote:Op maandag 9 december 2013 17:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch al een probleem op je nek zou halen
Want je moet vast extra verzendkosten betalen
Die Britten zijn beslist niet licht
En dan kom je boven de 10 kilo gewicht
quote:Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik ze niet hoef op te sturen,
de post kennende eindigen ze dan toch bij de buren.
Zal je net zien dat dat een Chinees restaurant is,
nee, ik bespaar mijn katten liever die ergernis.
Je kan zeggen van Nipje wat je wil. Niet dat ik door haar van angst om mijn pakje rilquote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef Rewimo het volgende:
Wauw is jouw pakje al aangekomen?
Jouw Santa heeft bepaald niet staan dromen!
Je mag ze best naar Duitsland zendenquote:Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Echt, ze konden me op rapen bij die derde zinquote:Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou wel zo'n heel goed idee is,quote:Op maandag 9 december 2013 19:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je mag ze best naar Duitsland zenden
Ze zijn hier welkom in de bende
Onslow vindt dat vast een feest
Een beetje gezelschap voor het beest
Van een paar Britten meer of minder
Ondervinden we heus geen hinder
quote:
Waar slaat dit op dan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je kan zeggen van Nipje wat je wil. Niet dat ik door haar van angst om mijn pakje ril
Dat is nou juist de lol van dit topicquote:Op maandag 9 december 2013 19:36 schreef Oognip het volgende:
Wat een kuttopic is dit zeg, met al die gedichten
Tof dat je pakket er al is Toek!
Ik vind het geen lol maar mega irritantquote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is nou juist de lol van dit topic
Dat is nog eens een goed idee!quote:Op maandag 9 december 2013 20:01 schreef Adnap het volgende:
Goh nip niet van het dichten ?
Jij moet zeker dan je hemd op lichten
of misschien durf je het niet te bekennen meid
dat je liever dicht dan vrijt
en met al die gedichten ben je de sigaar
dus speciaal voor oognip dit exemplaar
Dichten is voor mij echt een leuke bezigheid
dat is pret, plezier en een kleinigheid
want wat is nu leuker dan een mooi gedicht
dat laat zien iemands ware gezicht
Gvdquote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goed idee!
Waarom kom ik daar nou niet mee?
Nip die haar hempie op moet lichten,
ik denk dat er bij mij dan ook iets op gaat richten.
Op die leeftijd heeft de zwaartekracht nog geen invloed,
dus Nip kan makkelijk poseren in haar ondergoed.
Nou, ik zet de fles creme en doos tissues alvast maar klaar,
straks zit er op mijn hand een hele grote blaar!
Had je je nu maar op rijm geërgerdquote:
Rewimoquote:Op maandag 9 december 2013 20:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Had je je nu maar op rijm geërgerd
Je hebt de boel nu alleen maar verergerd
Je krijgt hoe langer hoe meer rijm om je oren
En je zult het nog weken moeten horen
Hoe weet jij dat degene die mij heeft getrokken betrokken is bij mij?quote:Op maandag 9 december 2013 21:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
Och nipje, je houdt er niet van
laat ik je nu even zeggen dan
degene die jou heeft geloot en getrokken
is bij jou enorm betrokken
en heeft zich, speciaal op jou gericht
gevoeglijk het heen en weer gedicht
met gevaar voor eigen hoofd
want een gedicht was ook jou beloofd.
Dus zeg niet zonder smile op het gezicht
dat, ongeacht welk gedicht
jou ook ietwat zou kunnen raken
met en hopelijk zonder braken
jou het gevoel geeft
dat je in bepaalde harten leeft
want weet je wat het is
rijmen is geen kattenpis
iemand maakt voor jou met moeite, plezier en pijn
een gedicht waar ook jij blij mee zult zijn
ik weet zeker dat jij alles aan kunt
zeker een gedicht aan jou gegund
Omg dit wordt barquote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het typt wel wat lastig met zo'n grote blaar,quote:Op maandag 9 december 2013 21:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat degene die mij heeft getrokken betrokken is bij mij?
Simpelweg hier mijn ideequote:Op maandag 9 december 2013 21:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat degene die mij heeft getrokken betrokken is bij mij?
Ik dacht al zo iets dus ik dacht, ik doe maar meequote:Op maandag 9 december 2013 21:33 schreef indaha het volgende:
Wij zijn lekker bezig Knoflook![]()
Editen op een mobiel is moeilijker dan ik dacht
quote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik dacht al zo iets dus ik dacht, ik doe maar mee
Wtf...quote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 9 december 2013 22:35 schreef Oognip het volgende:
Krijgen jullie ook mails als iemand een bericht op lootjestrekken heeft geplaatst?
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh spannend !!! Tofkloontje wat leuk dat je hier bent !quote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef TofKloontje het volgende:
Ook Tofkloontje had dit jaar veel plezier,
Met schaar, plakband en inpakpapier.
Cadeautjes vinden was nog wel een klusje,
Want Tofkloontje wilde niemand dood maken met een blij musje...
Het gedicht is nu ook keurig neergepend,
Adnapjelief, ik hoop dat je er blij mee bent!
Of het al verstuurd is, is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Maar bedenk maar dat Tofkloontje haar Lootje nooit vergeet!
Tofkloontje wenst eenieder een zeer goede nacht,
terwijl men vol spanning op de pakketjes wacht....
Goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Het pakketje voor mijn ontvanger gaat morgen op de bus.
Dan ben ik in de buurt van het postkantoor dus dan is het niet zo'n grote klus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |