edit: weg, niet nodigquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ze straks haar post 43x edit zijn we zeker.
Hoi Nip!quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:06 schreef Toekikloon het volgende:
Aha hier moet ik mij dus melden !
[ afbeelding ]
Mijn lootje is ook boven water en ook nog zonder katerquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hé ik wordt herkent![]()
En hoe fijn dat mij talenten worden toebedacht die ik niet heb (had ik ze maar)![]()
Ik heb echt geen idee wie wie is maar volgens mij is Nepkloon Toekito![]()
Ik zit nu te zuchten op mijn gedicht en zit shocking klem en wat ik heb vindt meneer Knoblauch echt té té zal ik maar zeggen![]()
Maar ik kom er wel
Dag adnap!quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:06 schreef Toekikloon het volgende:
Aha hier moet ik mij dus melden !
[ afbeelding ]
kom je het pakje zelf brengen?quote:Op zondag 24 november 2013 09:35 schreef Toekikloon het volgende:
Ohh sommigen denken te weten wie ik ben misschien
Maar dat gaan jullie pas end december zien
Zou wel een stoere santa zijn die dat zou doen. Ik persoonlijk zou het leuk vinden om mijn santa te ontmoeten. Geen idee of ik het zelf zou doen, maar dat is iets om nog even over te piekerenquote:
dat haalt de lol weg denk ik.quote:Op zondag 24 november 2013 09:40 schreef Adnap het volgende:
[..]
Zou wel een stoere santa zijn die dat zou doen. Ik persoonlijk zou het leuk vinden om mijn santa te ontmoeten. Geen idee of ik het zelf zou doen, maar dat is iets om nog even over te piekeren
Das ook weer waar.quote:
Troost je, je bent niet de enige. Ik ben het spoor ook bijster .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
ik ben vaak van het laatste moment maar heb al wel stukjes zeg maar, her en der wat regels op een kladblok gezet maar t moet nog een geheel worden. Vaak is dat dus laatste nippertjes werkquote:Op zondag 24 november 2013 14:55 schreef Candaasje het volgende:
De cadeautjes heb ik al.....nu het gedicht nog...Whelp!
Hele goede ja, ik ben van het blijven aan passen iddquote:Op zondag 24 november 2013 16:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
De grootste truc is dat gedicht, als het klaar is, niet meer na te lezen, anders kun je weer van voren opnieuw beginnen (ik heb de vlop daarom al dichtgeplakt en de hele heisa verpakt, klaar voor verzending( hoop ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |