Das toch ook de grap ?quote:Op zondag 24 november 2013 16:21 schreef Toekito het volgende:
Ik zit op 2 A4tjes nu. Hoop niet dat de ontvanger denkt dat ik alles 100% meen
Dan zat je je gisteren een beetje aan te stellenquote:Op zondag 24 november 2013 16:21 schreef Toekito het volgende:
Ik zit op 2 A4tjes nu. Hoop niet dat de ontvanger denkt dat ik alles 100% meen
nou ja ik kan niet teveel zeggen anders verraad ik wellicht maar komt goed.quote:Op zondag 24 november 2013 17:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan zat je je gisteren een beetje aan te stellen
In mijn gedicht meen ik wel alles, maar het is wel een beetje een kritisch gedicht. Vind ik altijd wel leuk, hopelijk de ontvanger ook
Dan heb jij mij, kan haast niet andersquote:Op zondag 24 november 2013 17:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan zat je je gisteren een beetje aan te stellen
In mijn gedicht meen ik wel alles, maar het is wel een beetje een kritisch gedicht. Vind ik altijd wel leuk, hopelijk de ontvanger ook
Ga er maar niet voor zitten, dan wordt het niks, gewoon overal pen en papier neerleggen want tijdens het ophangen van de was, tijdens stofzuigen of de plee poetsen krijg je juist de beste ingevingen (ervaringsdeskundige meldt zichquote:Op zondag 24 november 2013 17:59 schreef indaha het volgende:
Ik moet er toch maar eens voor gaan zitten , ik ben nog niet erg opgeschoten met mijn gedicht
quote:Op zondag 24 november 2013 18:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ga er maar niet voor zitten, dan wordt het niks, gewoon overal pen en papier neerleggen want tijdens het ophangen van de was, tijdens stofzuigen of de plee poetsen krijg je juist de beste ingevingen (ervaringsdeskundige meldt zich)
Ik denk dat ik de meeste van hier wel redelijk goed ken en verwacht niet dat het verkeerd valt. Een beetje kritisch zijn is helemaal niet verkeerd m.i.quote:Op zondag 24 november 2013 19:37 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
maar kritisch doe ik niet hoor, dat vind ik niet zo leuk meestal, vooral omdat je iemand niet goed kent en voor het zelfde land het totaal verkeerd
O ik weet het nu zekerquote:Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de meeste van hier wel redelijk goed ken en verwacht niet dat het verkeerd valt. Een beetje kritisch zijn is helemaal niet verkeerd m.i.Maar dat moet ieder lekker voor zich weten. Ik ben niet van het kusjekroel continu en als jij dat wel bent; prima.
Nee, ze heeft mijquote:Op zondag 24 november 2013 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik weet het nu zekerje hebt mij dus kom maar op met je kritische gedicht
whahahaquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 21:26 schreef Toekito het volgende:
* Toek steekt gedicht met kusjekroel en aanzoek voor Nip in brand
quote:Op zondag 24 november 2013 21:26 schreef Toekito het volgende:
* Toek steekt gedicht met kusjekroel en aanzoek voor Nip in brand
Och, arme jijquote:Op zondag 24 november 2013 21:48 schreef Toekito het volgende:
Mijn hart is gebroken. Dan maar slapen.
quote:Op zondag 24 november 2013 14:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige. Ik ben het spoor ook bijster .
Heb serieus tot 2 uur vannacht aan het gedicht gewerkt, na vele vruchteloze weggegooide pogingen was het er in eens in een kwartiertje
Jij hebt trouwens sowieso je LK-account nog dus dat je niet weet hoe je een account aan moet maken is lulkoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat account is al járen helemaal zum Jaffa, jij vriendelijke ziel, en heb een nieuw mailadres moeten aanmaken om Knob te kunnen worden want gmail en zulks pruimt FOK! nietquote:Op maandag 25 november 2013 19:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens sowieso je LK-account nog dus dat je niet weet hoe je een account aan moet maken is lulkoek
Goh, lange tenen?quote:Op maandag 25 november 2013 19:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat account is al járen helemaal zum Jaffa, jij vriendelijke ziel, en heb een nieuw mailadres moeten aanmaken om Knob te kunnen worden want gmail en zulks pruimt FOK! niet
Dus nee, ik heb-geen-kloon![]()
Lange tenen? Kind, mijn hele voeten halen nét maat 35 (de rechter) en 36 (de linker) dus ik zou niet weten waar ik lange tenen vandaan moest halenquote:Op maandag 25 november 2013 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Goh, lange tenen?
Ik zeg niet of je wel of niet een kloon hebt, je weet iig wel hoe het moet en dat punt wilde ik even maken
'Vriendelijke ziel' was zeker complimenteus bedoelt en heeft idd vast niks met je lange tenen te makenquote:Op maandag 25 november 2013 19:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lange tenen? Kind, mijn hele voeten halen nét maat 35 (de rechter) en 36 (de linker) dus ik zou niet weten waar ik lange tenen vandaan moest halen![]()
(en daarbij, waar denk je datvoor staat? Vast voor een serieus bedoelde reactie
)
Voor de kerstsfeer: *poef*quote:Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
'Vriendelijke ziel' was zeker complimenteus bedoelt en heeft idd vast niks met je lange tenen te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |