haha gatver..quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Garnalenburgers zijn te gek
Maar lotteria heeft soms wel leuke dingen dingen hoor. Deze hartaanval in een papiertje had ik niet willen missen![]()
[ afbeelding ]
Nog krap twee weekjes en dan zijn wij er ook weer!
Wel het Gundam-cafe maar niet meteen die van AKB48 erbij? Die er naast zit volgens mij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:09 schreef pokkerdepok het volgende:
voor de geinteresseerden, hier wat japan fotos van mn vakantie!
https://www.dropbox.com/sh/tzxef92pqnnv42n/bw9bU2SXTg#/
klopt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:50 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Wel het Gundam-cafe maar niet meteen die van AKB48 erbij? Die er naast zit volgens mij.
Viel mee. Alleen een beetje veel kaasquote:
Heerlijk dit ja. Het scheelt gewoon bijna 40% vergeleken met onze vorige vakantiequote:Op woensdag 18 december 2013 11:50 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wat staat de Yen trouwens laag! 7.06 cent! Kan die chick van me nòg meer shoppen
dan moet je meer Japans etenquote:
Afgelopen jaar toen wij er waren stond 'ie op 7.7 cent. Het jaar daarvoor op iets van 8.8 cent.. dat viel vies tegen. Hopelijk blijft de huidige koers nog een paar weekjes. Dan wordt het nog leuk straksquote:Op woensdag 18 december 2013 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heerlijk dit ja. Het scheelt gewoon bijna 40% vergeleken met onze vorige vakantie
Volgens mij 4 uit dit topic in Japan op oud en nieuwquote:Op woensdag 18 december 2013 12:13 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Afgelopen jaar toen wij er waren stond 'ie op 7.7 cent. Het jaar daarvoor op iets van 8.8 cent.. dat viel vies tegen. Hopelijk blijft de huidige koers nog een paar weekjes. Dan wordt het nog leuk straks
Nog ff en we kunnen een minimeet houdenquote:Op woensdag 18 december 2013 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij 4 uit dit topic in Japan op oud en nieuw
haha ja ik voelde me echt beroerd na een keer lotteria. dat nooit meer, dacht ik, zoveel lekker eten in japan..quote:Op woensdag 18 december 2013 11:50 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Viel mee. Alleen een beetje veel kaasDit was de 10-dekker. Dit jaar ga ik voor de vijf quarterpounderpatties. Evenveel vlees, veel minder kaas.
Die ene keer Lotteria is de enige uitspatting op dat gebied. Alhoewel een keertje MOSburger/Freshness Burger er misschien ook wel in zit. Voor de rest eten we 's morgens sushi. 's Middags ramen en 's avonds duiken we leuke restaurantjes in.
De 28e is het alweer zo ver. De vijfde keer oud en nieuw daar. Waarschijnlijk ook de laatste. 2014 willen we een keer Sakura zien en dat lukt zo lastig in decemberWe zijn volgend voorjaar uitgenodigd om de Hanami in Nagano te vieren bij Japanse kennissen.
Wat staat de Yen trouwens laag! 7.06 cent! Kan die chick van me nòg meer shoppen
Dat had ik na een keer Denny's. Dat was ook één keer en nooit weerquote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
haha ja ik voelde me echt beroerd na een keer lotteria. dat nooit meer, dacht ik, zoveel lekker eten in japan..
ramen is geweldig.
En 7-eleven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog even 2 noob vraagjes, die hier ook al 100 keer voorbij zijn gekomen maar goed.
Pinnen toch bij citibank of postkantoor?
Klopt. Bij de Citibank op Narita AirPort lukte trouwens niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt maestro/mastercard?
Dan geen probleem
Bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef TvhN het volgende:
[..]
Klopt. Bij de Citibank op Narita AirPort lukte trouwens niet.
Kyoto, vorige twee dagen doorgebracht in Hiroshima. Morgen ga ik naar Nara. Het bevalt me uitstekend, qua cultuur, historie en natuur is dit land fantastisch.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mij ook niet.
Waar zit je nu? Naar je zin?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:29 schreef TvhN het volgende:
[..]
Kyoto, vorige twee dagen doorgebracht in Hiroshima. Morgen ga ik naar Nara. Het bevalt me uitstekend, qua cultuur, historie en natuur is dit land fantastisch.
bij mij wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef TvhN het volgende:
[..]
Klopt. Bij de Citibank op Narita AirPort lukte trouwens niet.
We hebben geen JR-pas. Te duurquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:15 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
bij mij wel.
verder alles bij postkantoren gepint.
en als je een JR pass hebt, kan je zo instappen bij de shinkansen, alleen even opletten dat je een rijtuig pakt met non-reserved. (meestal 15-16) zelfs in een national holiday weekend was er voldoende plek, de reserved seats zaten juist helemaal stampvol, de non-reserved was half leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |