Ja, wrijf het er maar even in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooie stel. Hebben al een relatie sinds hun tienerjaren.
[ afbeelding ]
quote:
Excuses.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar even in.
Jij zou d'r doen begrijp ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar even in.
Nee, kan het me voorstellen met Federers vorm tegenwoordig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De tweeling van Fed was er vandaag ook bij maar leken niet erg onder de indruk.
Geeft niet.quote:
In zulke termen zie ik dat niet. Ik zou met haar over het strand willen wandelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Jij zou d'r doen begrijp ik.
Aaaah, dat hebben ze van hun moeder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
De tweeling van Fed was er vandaag ook bij maar leken niet erg onder de indruk.
Ah, jij bent een romanticus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
In zulke termen zie ik dat niet. Ik zou met haar over het strand willen wandelen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Aaaah, dat hebben ze van hun moeder.
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ah, jij bent een romanticus.
[..]
Mooie dame hequote:
Ja, ik vind haar heel leuk. Ze lijkt me lief en ze heeft echt klasse vind ik.quote:
Dat zou echt helemaal geweldig zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef Rosario het volgende:
Kan Ferrer morgen ook Djokovic hebben?
Jinxen zijn we niet van gediend.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef Rosario het volgende:
Ik zie het niet gebeuren. Dat is natuurlijk een finale; dit is maar een halve finale.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef Rosario het volgende:
Nee dat was een corrigerend tikje op de bilquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
Probeerde Nadal die ballenjongen nou te ridderen ofzo?
Ik heb het even nagekeken en hij heeft die bevoegdheid niet, dus ik denk dat hij iets anders deed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
Probeerde Nadal die ballenjongen nou te ridderen ofzo?
Het zou wel een stevig signaal afgeven aan de concurrentie inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:15 schreef 1239758715981 het volgende:
Maar even serieus, als DAVEED hier wint biedt dat wel mogelijkheden voor de WTF. Nadal is beatable
Verslaanbaar?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:15 schreef 1239758715981 het volgende:
Maar even serieus, als DAVEED hier wint biedt dat wel mogelijkheden voor de WTF. Nadal is beatable
Ik vind het altijd moeilijk om om te gaan met complimenten maar ik heb geleerd dat je dan gewoon dank je wel moet zeggen dus dank je wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat ben je toch goed in Engels![]()
[...]
Inherent aan zijn topspin spelletje, lijkt me.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom slaat Nadal zo ondiep? Als Nadal even aanzet, redt Ferrer het niet.
Belangrijke game dit.
Nadal helpt goed mee, want die doet weinig vandaag. Slaat ondiep, maakt meer UE's dan ik hem in lange tijd heb zien doen en faalt op de belangrijke momenten.quote:
Die spin slaat hij altijd maar die ondiepe slagen vind ik niet kenmerkend voor Nadal.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Inherent aan zijn topspin spelletje, lijkt me.
[...]
ik denk het welquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef Rosario het volgende:
Ik bedoel dat als hij hem niet helemaal lekker raakt op een dag, dan zorgt die enorme spin die normaal gesproken ballen (net) in trekt, dat ze "naar voren getrokken worden" en kort vallen. Deed het ook tegen Delpo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die spin slaat hij altijd maar die ondiepe slagen vind ik niet kenmerkend voor Nadal.
Oké, snap het.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als hij hem niet helemaal lekker raakt op een dag, dan zorgt die enorme spin die normaal gesproken ballen (net) in trekt, dat ze "naar voren getrokken worden" en kort vallen. Deed het ook tegen Delpo.
[...]
Yep.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:42 schreef Anonymousz het volgende:
als nadal de 2e set wint, wint hhij ook de 3e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |