Als je ervan overtuigd bent, zou ik er wat spaargeld op zetten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik zie Nadal niet van deze Djoko winnen eerlijk gezegd
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:44 schreef Rosario het volgende:
De winnaar is Djokovic, Nadal of Ferrer.
[...]
Die extra dag rust had hij ook wel nodig na dat overvolle wedstrijdprogramma van dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:44 schreef suus21 het volgende:
Federer had moeten blijven slicen zoals in de eerste set. Toch een goede wedstrijd en een dag meer rust voor WTF.
Het komt aan op de halve finale en de finale.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:50 schreef Jellereppe het volgende:
Nadal en indoortoernooien. Het is net als vuur en water. Vandaar dat het maar de vraag is of hij ooit de ATP World Tour Finals gaat winnen.
Dat lijtk me lastig omdat de wedstrijd dan nog niet begonnen is. Maar ze zouden hem er zeker op de een of andere manier voor moeten straffen. Maar ik zou er geen probleem mee hebben als hij er een paar strafpunten voor kreeg, ook niet als hij te veel tijd neemt. Zou willen dat ze die regels een keer zouden handhaven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat eeuwige de tegenstander en umpire om hem laten wachten, dat kan toch gewoon niet.
Umpires zouden daar gewoon strafpunten voor moeten geven.
Inderdaad. We zullen zien. Hij is nog 27 jaar en heeft wel even (mits zijn knieën het houden).quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het komt aan op de halve finale en de finale.
Om het als een "no show" te laten gelden zou wat ver gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijtk me lastig omdat de wedstrijd dan nog niet begonnen is. Maar ze zouden hem er zeker op de eenof andere manier voor moeten straffen. Maar ik zou er geen probleem mee hebben als hij er een paar strafpunten voor kreeg, ook niet als hij te veel tijd neemt. Zou willen dat ze die regels een keer zouden handhaven.
Ja, klopt. Ik hoop altijd maar dat de toppers elkaar tot grote hoogten brengen, niet dat een van hen alle andere domineert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Inderdaad. We zullen zien. Hij is nog 27 jaar en heeft wel even (mits zijn knieën het houden).
Ja, maar één of twee punten moet wel kunnen. Maar wat mij betreft is het al voldoende als ze hem na de eerste waarschuwing steeds een strafpunt geven als hij te veel tijd neemt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Om het als een "no show" te laten gelden zou wat ver gaan.![]()
Maar ik vind het gewoon zo respectloos, de speler en de umpire staan klaar en wachten op jouw en Nadal gaat gewoon lekker door.
We hebben het er wel vaak over hoe gravel de h2h van Federer-Nadal vertekend, maar met Ferrer-Nadal is dat nog meer het geval.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:28 schreef Rosario het volgende:
Voor de finale hoop ik dat Nadal wint, voor Ferrer hoop ik dat Ferrer wint. Ferrer hoort niet Nadals pigeon te zijn.
Vamos!
Dat waag ik te betwijfelen. Mijn scenario: Nadal wint fluitend al zijn groepswedstrijden, terwijl in de andere groep Djoko, Fed en JMDP (Gasquet doet uiteraard alleen voor spek-en-bonen mee) elkaar het vuur aan de schenen leggen en allemaal zware driesetters spelen. Degene die de 'mazzel' zal hebben om tegen Nadal aan te treden in die halve finale kan op dat moment nauwelijks meer op z'n benen staan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het positieve van de relatief zwakke Nadal groep in de WTF is dat Nadal zeer waarschijnlijk een zware semifinale heeft op de WTF.
Het is natuurlijke een mogelijkheid, zeker gezien de twijfelachtige conditie van Del Potro. Indoorwedstrijden best of 3, zeker tussen deze drie zijn meestal echter geen slijtageslagen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Uitstekende derde set van Djoko, maar oei! wat liet Fed z'n 1ste service het weer afweten. Met z'n 2e had hij niks in te brengen tegen een zo goed retournerende Djoko...
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Mijn scenario: Nadal wint fluitend al zijn groepswedstrijden, terwijl in de andere groep Djoko, Fed en JMDP (Gasquet doet uiteraard alleen voor spek-en-bonen mee) elkaar het vuur aan de schenen leggen en allemaal zware driesetters spelen. Degene die de 'mazzel' zal hebben om tegen Nadal aan te treden in die halve finale kan op dat moment nauwelijks meer op z'n benen staan.
Laten we 't hopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is natuurlijke een mogelijkheid, zeker gezien de twijfelachtige conditie van Del Potro. Indoorwedstrijden best of 3, zeker tussen deze drie zijn meestal echter geen slijtageslagen.
Voor zover ik het weet: Nadal moet vandaag verliezen van Ferrer en Djoko moet in ieder geval dit toernooi winnen. Dan heeft hij nog een kans om als nr. 1 te eindigen, indien niet, dan staat vast dat Nadal de nr. 1 is voor dit jaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wat moet Djokovic doen om het jaar eindigen als nummer 1?
Ik hoop dat dat niet voldoende is dan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet: Nadal moet vandaag verliezen van Ferrer en Djoko moet in ieder geval dit toernooi winnen.
Toch heeft hij ook op gravel kansen gehad, zeker dit jaar. Set in Rome, set voor en *5-6 15-30 voor met een open veld in Madrid.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
We hebben het er wel vaak over hoe gravel de h2h van Federer-Nadal vertekend, maar met Ferrer-Nadal is dat nog meer het geval.
Nee, dat is nog niet voldoende, zie mijn edit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet voldoende is dan.Want als Nadal deze partij verliest, wint Djokovic de finale vrijwel zeker.
Oké, ik snap hem, bedankt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee, dat is nog niet voldoende, zie mijn edit.
Het is eigenlijk wel weer grappig, had Fed vandaag Djoko verslagen, dan had al vastgestaan dat Nadal de YE nr. 1. zou zijn.quote:
Hoe groot?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:44 schreef GwaiLow het volgende:
Heb vooraf aan deze wedstrijd een grote bet op Ferrer gemaakt, dus hij moet dit wel ff doortrekken. Al vind ik het ook leuk als Nadal 'm wint.
Ik vind het prima, als hij de partij maar niet wint.quote:
Ja, wrijf het er maar even in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooie stel. Hebben al een relatie sinds hun tienerjaren.
[ afbeelding ]
quote:
Excuses.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar even in.
Jij zou d'r doen begrijp ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar even in.
Nee, kan het me voorstellen met Federers vorm tegenwoordig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De tweeling van Fed was er vandaag ook bij maar leken niet erg onder de indruk.
Geeft niet.quote:
In zulke termen zie ik dat niet. Ik zou met haar over het strand willen wandelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Jij zou d'r doen begrijp ik.
Aaaah, dat hebben ze van hun moeder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
De tweeling van Fed was er vandaag ook bij maar leken niet erg onder de indruk.
Ah, jij bent een romanticus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
In zulke termen zie ik dat niet. Ik zou met haar over het strand willen wandelen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Aaaah, dat hebben ze van hun moeder.
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ah, jij bent een romanticus.
[..]
Mooie dame hequote:
Ja, ik vind haar heel leuk. Ze lijkt me lief en ze heeft echt klasse vind ik.quote:
Dat zou echt helemaal geweldig zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef Rosario het volgende:
Kan Ferrer morgen ook Djokovic hebben?
Jinxen zijn we niet van gediend.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef Rosario het volgende:
Ik zie het niet gebeuren. Dat is natuurlijk een finale; dit is maar een halve finale.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef Rosario het volgende:
Nee dat was een corrigerend tikje op de bilquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
Probeerde Nadal die ballenjongen nou te ridderen ofzo?
Ik heb het even nagekeken en hij heeft die bevoegdheid niet, dus ik denk dat hij iets anders deed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
Probeerde Nadal die ballenjongen nou te ridderen ofzo?
Het zou wel een stevig signaal afgeven aan de concurrentie inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:15 schreef 1239758715981 het volgende:
Maar even serieus, als DAVEED hier wint biedt dat wel mogelijkheden voor de WTF. Nadal is beatable
Verslaanbaar?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:15 schreef 1239758715981 het volgende:
Maar even serieus, als DAVEED hier wint biedt dat wel mogelijkheden voor de WTF. Nadal is beatable
Ik vind het altijd moeilijk om om te gaan met complimenten maar ik heb geleerd dat je dan gewoon dank je wel moet zeggen dus dank je wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat ben je toch goed in Engels![]()
[...]
Inherent aan zijn topspin spelletje, lijkt me.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom slaat Nadal zo ondiep? Als Nadal even aanzet, redt Ferrer het niet.
Belangrijke game dit.
Nadal helpt goed mee, want die doet weinig vandaag. Slaat ondiep, maakt meer UE's dan ik hem in lange tijd heb zien doen en faalt op de belangrijke momenten.quote:
Die spin slaat hij altijd maar die ondiepe slagen vind ik niet kenmerkend voor Nadal.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Inherent aan zijn topspin spelletje, lijkt me.
[...]
ik denk het welquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef Rosario het volgende:
Ik bedoel dat als hij hem niet helemaal lekker raakt op een dag, dan zorgt die enorme spin die normaal gesproken ballen (net) in trekt, dat ze "naar voren getrokken worden" en kort vallen. Deed het ook tegen Delpo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die spin slaat hij altijd maar die ondiepe slagen vind ik niet kenmerkend voor Nadal.
Oké, snap het.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als hij hem niet helemaal lekker raakt op een dag, dan zorgt die enorme spin die normaal gesproken ballen (net) in trekt, dat ze "naar voren getrokken worden" en kort vallen. Deed het ook tegen Delpo.
[...]
Yep.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:42 schreef Anonymousz het volgende:
als nadal de 2e set wint, wint hhij ook de 3e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |