Godverdommequote:Op zaterdag 2 november 2013 15:26 schreef 1239758715981 het volgende:
Nadal is 47-7 tegen de rest van zijn WTF groep
Djokovic 32-20
ik zie jou ook nu echt voor me, kokend achter je pcquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
![]()
En 7 van die 7 verliespotten kwamen in de vorige eeuw zowat....
Ongelooflijk inderdaad. Mensen die menen dat Nadal 'pech' heeft met zijn draws, ga je mond spoelen...quote:
Ik heb me nog zelden zo geergerd aan een draw als nu. Als het 1 april was zou ik denken dat het 1 grote grap isquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:28 schreef luckass het volgende:
[..]
ik zie jou ook nu echt voor me, kokend achter je pc
Was dit niet al voorspeld? Je kunt je klok erop gelijk zetten. Nadal dus al in de halve finale.quote:
Volgens mij ook ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:16 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme zeg, die WTF draw....echt man... Rafa
Dit is nog wel de allerergste lucky draw van hem ooit![]()
![]()
![]()
Nadal zou déze Djoko gewoon hoppetee wegmaaien in de finale.quote:
Nah, dit is gewoon een matchup dingetje met Fedje. Rafa maakt geen kans tegen Djoko indoors. Zeker niet in de vorm van Rafa, die speelt zo slecht zeg. Zag er echt niet uit gister. Ik zie wellicht zelfs Ferrer nog winnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nadal zou déze Djoko gewoon hoppetee wegmaaien in de finale.
Suus21.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:32 schreef suus21 het volgende:
Ik kijk dus alleen als groep b moet spelen, wat een kut loting en nadal heeft inderdaad vaak goede draws..
Da lijkt me wat overdreven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nah, dit is gewoon een matchup dingetje met Fedje. Rafa maakt geen kans tegen Djoko indoors.
Dit is toch ook een kwestie van match-up? Als hij tegen Djokovic moet staat hij er meestal wel weer. Zijn vorm in partijen tegen anderen zegt weinig over zijn vorm tegen Djokovic.quote:Zeker niet in de vorm van Rafa, die speelt zo slecht zeg. Zag er echt niet uit gister. Ik zie wellicht zelfs Ferrer nog winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |