Godverdommequote:Op zaterdag 2 november 2013 15:26 schreef 1239758715981 het volgende:
Nadal is 47-7 tegen de rest van zijn WTF groep
Djokovic 32-20
ik zie jou ook nu echt voor me, kokend achter je pcquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
![]()
En 7 van die 7 verliespotten kwamen in de vorige eeuw zowat....
Ongelooflijk inderdaad. Mensen die menen dat Nadal 'pech' heeft met zijn draws, ga je mond spoelen...quote:
Ik heb me nog zelden zo geergerd aan een draw als nu. Als het 1 april was zou ik denken dat het 1 grote grap isquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:28 schreef luckass het volgende:
[..]
ik zie jou ook nu echt voor me, kokend achter je pc
Was dit niet al voorspeld? Je kunt je klok erop gelijk zetten. Nadal dus al in de halve finale.quote:
Volgens mij ook ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:16 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme zeg, die WTF draw....echt man... Rafa
Dit is nog wel de allerergste lucky draw van hem ooit![]()
![]()
![]()
Nadal zou déze Djoko gewoon hoppetee wegmaaien in de finale.quote:
Nah, dit is gewoon een matchup dingetje met Fedje. Rafa maakt geen kans tegen Djoko indoors. Zeker niet in de vorm van Rafa, die speelt zo slecht zeg. Zag er echt niet uit gister. Ik zie wellicht zelfs Ferrer nog winnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nadal zou déze Djoko gewoon hoppetee wegmaaien in de finale.
Suus21.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:32 schreef suus21 het volgende:
Ik kijk dus alleen als groep b moet spelen, wat een kut loting en nadal heeft inderdaad vaak goede draws..
Da lijkt me wat overdreven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nah, dit is gewoon een matchup dingetje met Fedje. Rafa maakt geen kans tegen Djoko indoors.
Dit is toch ook een kwestie van match-up? Als hij tegen Djokovic moet staat hij er meestal wel weer. Zijn vorm in partijen tegen anderen zegt weinig over zijn vorm tegen Djokovic.quote:Zeker niet in de vorm van Rafa, die speelt zo slecht zeg. Zag er echt niet uit gister. Ik zie wellicht zelfs Ferrer nog winnen
Precies. DAarom heeft Djoko ook vaak moeite met Murrayquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:38 schreef suus21 het volgende:
Djoko speelt eindelijk weer eens tegen iemand die niet met hem mee zit grinden en goed in vorm is. Die variatie van het spel van fed en de snelheid ervan vindt djoko niet fijn dat is duidelijk te zien. Tegen elk ander had djoko wel al die passings en matige volleys afgemaakt en zou dan in twee sets winnen. Djoko speelt wat minder vanwege het speltype tegenover hem
Nou... ik weet het nog zo net niet hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:36 schreef Norrage het volgende:
Rafa maakt geen kans tegen Djoko indoors. Zeker niet in de vorm van Rafa, die speelt zo slecht zeg. Zag er echt niet uit gister. Ik zie wellicht zelfs Ferrer nog winnen
Nee, al die Indoorseizoenen hebben wel aangetoond dat Rafa gewoon indoors niet zo goed is...maar goed..hij mag mij het tegendeel bewijzen....maar dat gaat iig niet lukken met die fucking RR groep. Juist daarom maak ik mij er zo boos om. Hij mag wel eens echt bewijzen dat hij indoor ook kan tennissenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da lijkt me wat overdreven.
[..]
Dit is toch ook een kwestie van match-up? Als hij tegen Djokovic moet staat hij er meestal wel weer. Zijn vorm in partijen tegen anderen zegt weinig over zijn vorm tegen Djokovic.
Die heeft net als djoko een backhand die doorslaggevend is, dat is bij andere spelers niet het geval. Kom maar op met al jullie djoko fan shit verweer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies. DAarom heeft Djoko ook vaak moeite met Murray
Ja. Djoko heeft gewoon altijd relatief meer moeite met veelzijdige spelers als Fedje en Murray. Spelers als Rafa en Delpo etc geven hem heerlijk ritme, en dat vind hij veel lekkerder om tegen te spelen. Hoeft ie niet zoveel na te denken, weinig smashes en volleys te slaan en kan hij lekker zijn eigen spel spelen. Tegen die spelers lijkt zijn niveau altijd ook heel hoog, maar eigenlijk vind ik Djoko in dit soort potten helemaal geen goede en/of leuke speler...quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:42 schreef suus21 het volgende:
[..]
Die heeft net als djoko een backhand die doorslaggevend is, dat is bij andere spelers niet het geval. Kom maar op met al jullie djoko fan shit verweer.
Ben het totaal met je eens. Ik denk ook niet dat nadal bijvoorbeeld in de jaren 90 ofzo toen gras nog gras was, wimbledon niet zou hebben gewonnen. En dat ook nog tegen serve volleyers..quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, al die Indoorseizoenen hebben wel aangetoond dat Rafa gewoon indoors niet zo goed is...maar goed..hij mag mij het tegendeel bewijzen....maar dat gaat iig niet lukken met die fucking RR groep. Juist daarom maak ik mij er zo boos om. Hij mag wel eens echt bewijzen dat hij indoor ook kan tennissenkrijgt hij 3 fucking sissies die zelfs als Rafa met rechts speelt en op 1 been de zege zouden wegchoken...en dan denken al die mensen weer dat Rafa "zoveel beter is geworden op indoor", wat helemaal niet waar is. Las dat deze week ook al weer
Terwijl hij gewoon tegen een stel Rafa fanboys heeft gespeeld
Dat is een andere discussie. Het spel van Rafa en Djoko is gewoon het nieuwe tennis. ALs ze in de jaren 90 hadden gespeeld hadden ze vast ook wel een ander spel gespeeld...quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:45 schreef suus21 het volgende:
[..]
Ben het totaal met je eens. Ik denk ook niet dat nadal bijvoorbeeld in de jaren 90 ofzo toen gras nog gras was, wimbledon niet zou hebben gewonnen. En dat ook nog tegen serve volleyers..
Heb het meer over iedereen behalve de grote vier...hij wint meestal easy en dan lijkt djoko heeeeeel goed terwijl het doorgaans komt doordat de tegenstander djoko zijn spelletje laat spelen..quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Djoko heeft gewoon altijd relatief meer moeite met veelzijdige spelers als Fedje en Murray. Spelers als Rafa en Delpo etc geven hem heerlijk ritme, en dat vind hij veel lekkerder om tegen te spelen. Hoeft ie niet zoveel na te denken, weinig smashes en volleys te slaan en kan hij lekker zijn eigen spel spelen. Tegen die spelers lijkt zijn niveau altijd ook heel hoog, maar eigenlijk vind ik Djoko in dit soort potten helemaal geen goede en/of leuke speler...
Inderdaad. Dat is net zo'n zinloze discussie als 't vergelijk met de tijd dat er nog met houten rackets werd gespeeld, want dat was nog echter tennisquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Het spel van Rafa en Djoko is gewoon het nieuwe tennis. ALs ze in de jaren 90 hadden gespeeld hadden ze vast ook wel een ander spel gespeeld...
Haha, je bent ècht kwaad he.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, al die Indoorseizoenen hebben wel aangetoond dat Rafa gewoon indoors niet zo goed is...maar goed..hij mag mij het tegendeel bewijzen....maar dat gaat iig niet lukken met die fucking RR groep. Juist daarom maak ik mij er zo boos om. Hij mag wel eens echt bewijzen dat hij indoor ook kan tennissenkrijgt hij 3 fucking sissies die zelfs als Rafa met rechts speelt en op 1 been de zege zouden wegchoken...en dan denken al die mensen weer dat Rafa "zoveel beter is geworden op indoor", wat helemaal niet waar is. Las dat deze week ook al weer
Terwijl hij gewoon tegen een stel Rafa fanboys heeft gespeeld
Nee hoor, toen had je ook baseliners die toch op gras wonnen..quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Het spel van Rafa en Djoko is gewoon het nieuwe tennis. ALs ze in de jaren 90 hadden gespeeld hadden ze vast ook wel een ander spel gespeeld...
Normaal gesproken zou ik dat ook denken, was het niet dat Fedje de laatste tijd een stuk meer DF'en slaat dan vroeger (ooit, eigenlijk).quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:00 schreef suus21 het volgende:
Ik zou ook bang zijn om een tweede te slaan tegen djoko op een belangrijk moment, zo zwak is dat niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |