SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forever alone.quote:
Oh tof, toen hadden ze twee goede albums uit.quote:
Klopt, version 2.0. Daarna niet echt meer gevolgd, ben sowieso wat meer van hardere muziek maar oom ging heen en vroeg of ik mee wou.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh tof, toen hadden ze twee goede albums uit.
Vriendjequote:
Purrrrrfect!!quote:
Nee, op mn bureaustoelquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nu beeld ik mij Huppel in die op een bank ligt te spinnen![]()
Zoals de ouden zongen piepen de jongenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Van de 23 kinderen bij mijn zoon in de klas zijn er 19 die met het huidige rapport niet over zouden gaan naar HAVO 3.
Mijn zoon hoort bij de overige 4 die het wel goed doen!!
ZO FUCKING TROTS OP MIJN JOCHIE!!
Nee, ik hou mijn bier graag binnenquote:
Niet alleen vandaagquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is het hier stil. heeft iedereen een leven vandaag?
Wat denk je wel niet van me zegquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Neequote:Op vrijdag 1 november 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Zegt zij vanaf de bank van onder haar dekentjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo stomquote:
Mijn kookkunsten waren weer geluktquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh je vergeet dat je bij thuiskomst de oven aan had gezet
Hij leeft nog?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kookkunsten waren weer gelukt
Hij is nu onderweg naar breakdancen geloof ik maar hij ging in ieder geval in goede gezondheid de deur weer uitquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nu onderweg naar breakdancen geloof ik maar hij ging in ieder geval in goede gezondheid de deur weer uit![]()
Hie voor alle voetbalhaters in dit topic:
[ afbeelding ]
Samen met je prille liefde het hele weekend over voetbal kletsen en elkaars voetbalclub afzeikenquote:
Het is maar waar je zin in heb.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen met je prille liefde het hele weekend over voetbal kletsen en elkaars voetbalclub afzeiken![]()
![]()
Mijn wekker gaat morgen ook heel vroegquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Als t goed is gaat zo de timer af, kan ik eten en dan maar slapen
Ik ga nooit trouwenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is maar waar je zin in heb.
Ik zou de scheiding alvast aanvragen dan![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nooit trouwen![]()
Ik heb best lol als we het over voetbal hebben ja
Ja maar jij vindt voetbal al niks.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Wanneer gaan we trouwen.
Nee dat zou echt wel het laatste zijn waar ik het over zou hebben
Vorig jaar deed J meequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt voetbal al niks.
Ik zit nu met mn ajax trui aan te fokken. See the diff?
Ik zoek iemand die ik kan sponsoren voor movember!!
Nu niet?quote:
Ik heb er gewoon niets mee, dat is wat andersquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt voetbal al niks.
Ik zit nu met mn ajax trui aan te fokken. See the diff?
Ik zoek iemand die ik kan sponsoren voor movember!!
Van jou zou ik toch nooit schrikken schatquote:
challenge acceptedquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou zou ik toch nooit schrikken schat
ja of water drinken en je oren dichthouden, of op je kop water drinken, of je adem inhouden en dan proberen 3 x te slikken ...quote:
This could be fun!!quote:
Neuh, ik ga zo gewoon mn bed opzoeken, wekker gaat om 7 uurquote:
.... could be.... could be not...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
This could be fun!!
[..]
Neuh, ik ga zo gewoon mn bed opzoeken, wekker gaat om 7 uur
Dan nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of water drinken en je oren dichthouden, of op je kop water drinken, of je adem inhouden en dan proberen 3 x te slikken ...
jongen ik gaf ook wat tipsquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan niet
Werkt anders prima hoor.
Glas op aanrecht met rietje erinquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jongen ik gaf ook wat tips
En hoe drink je met je armen wijd
Vragen of iemand even helpt misschien?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jongen ik gaf ook wat tips
En hoe drink je met je armen wijd
Zo kan het ook jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Glas op aanrecht met rietje erin
That's my secret!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo kan het ook ja
In elk geval, it looks weird anyway
Ik ook, 3 kwartier voor de wekkerquote:
* AirwiN zet elders in huis de hete kraan aanquote:Op zaterdag 2 november 2013 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Eens kijken of de douche me kan helpen met wakker worden
Oh zo gemeen!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 07:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN zet elders in huis de hete kraan aan
Je verwart gemeen met behulpzaam.quote:
Opeens een koude douche is gewoon gemeen!!quote:
En dan vragen vrouwen zich af waarom mannen hen zelden spontaan verrassen. Nou dit is zo'n voorbeeld, hoe goed bedoeld ook, het wordt niet gewaardeerd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Opeens een koude douche is gewoon gemeen!!
Ik word liever verrast met heerlijke seks ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan vragen vrouwen zich af waarom mannen hen zelden spontaan verrassen. Nou dit is zo'n voorbeeld, hoe goed bedoeld ook, het wordt niet gewaardeerd.
Is het zo vaak een teleurstelling dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word liever verrast met heerlijke seks ofzo
Nee, het is wel teleurstellend dat er te weinig seks isquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het zo vaak een teleurstelling dan?
Verschrikkelijke wezens!!quote:
Awwwww. Meeten dan maar?quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, het is wel teleurstellend dat er te weinig seks is
Tempting.... but noquote:
quote:
Ik welquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verschrikkelijke wezens!!![]()
Maar ik zou niet zonder ze kunnen
Arme J.quote:
Die denkt vast dat je niet zonder hem kan en dan leest hij ditquote:
Kunnen is iets anders dan willen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die denkt vast dat je niet zonder hem kan en dan leest hij dit
Eet smakelijk wijffiequote:Op zaterdag 2 november 2013 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kunnen is iets anders dan willen.
Excuseer me, ik ga even ontbijten
Wel een verschil ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik blijf me erover verbazen wat een verschil in uitdrukking als ik opeens wenkbrauwen heb
Ik doe nu ook allemaal gekke bekken trekken naar de spiegelquote:
Hahaha. Dat zal lachwekkend zijn om te zien!quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe nu ook allemaal gekke bekken trekken naar de spiegel![]()
Nooit geweten dat wenkbrauwen zo'n verschil maakten
Whehehe.quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin te balen dat Air niet echt de hete kraan elders in het huis heeft aangezet.
Ik trok net mn jas aan en bedacht me toen dat ik mn t-shirt nog aan moet doen
Lach niet kreng!!quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lach niet kreng!!
Dit gaat een zware dag worden, ik voel het!!
Vast welquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Good luck dan.
Verder niks vergeten hè.
Vrouwelijk zekerquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:23 schreef S95Sedan het volgende:
Te vroeg
Gelukkig is het voor een goed doel
Begrafenis helaas.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Puik plan.
Ga ik ook weer eens doen
Was bij mijn vader ook omdat iemand bij de kerk waar mn stiefmoeder zit had verteld dat foto's kinderen helpen bij de verwerking.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is minder leuk![]()
Nooit gezien. Een fotograaf bij een begrafenis
Binnen niet hoor, alleen ernaartoe lopen. Binnen geen foto's omdat dat inderdaad storend is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is minder leuk![]()
Nooit gezien. Een fotograaf bij een begrafenis
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
Weekend
Een weekend vol awesomeness ook nog!
omdat ik het zo geplant hebquote:
Nou vertel, wat ga je allemaal uitspoken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik het zo geplant heb
want mijn tentamens zitten er op dus ik had wel zin in een tof weekend
donderdag een halloweenfeestje gehadquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou vertel, wat ga je allemaal uitspoken?
Jammer van dat laatste jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
donderdag een halloweenfeestje gehad
gisteren een girls night out(en mijn haar zat fantastisch
![]()
)
vanavond eten bij vrienden en daarna naar een erg tof feestje (of nou ja ik denk dat het heel tof zal worden)
en morgen lekker ergens lunchen en borrelen
maandag weer werken
ach ja! daarna weer weekend! (nou ja, na een paar dagen danquote:
Ben nu aan het twijfelen of ik naar het water ga...quote:
Ga je mond op mond beademing geven?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:33 schreef Faxie het volgende:
Misschien is er 's aonvds nog een leuk optreden... maandag hoef ik niet te werken maar heb ik een BHV herhalingscursus.
Ze?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, anders had ik ze niet uitgenodigd.
Tja we krijgen ook een EHBO herhaling...quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je mond op mond beademing geven? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je mond op mond beademing geven? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja we krijgen ook een EHBO herhaling... [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
Tegenwoordig zijn dat toch van die plastic poppen
Is maar waar je nat van wordt
*kuch* *kuch* *kuch*quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook wel zin om iemand 'mond op mond beademing' te geven
ik heb nog 2 uur voordat ik weer door moetquote:
*kuch* snel....dan....*kuch*quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nog 2 uur voordat ik weer door moet
Ja sorry, ik verveel me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |