Kunstgrasquote:Op zondag 3 november 2013 15:02 schreef Caland het volgende:
Hoe is het toch elke keer mogelijk dat dit soort clubs verzorgder positiespel spelen.
Immers gaat van support ook niet beter spelen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef jelfrikandel het volgende:
K vind t echt triest om te lezen hoe mensen hier hun eigen spelers verrot schelden... Ik ben ook Feyenoorder maar ga ze niet kapot schelden, gaan ze echt niet beter van spelen
Bij dit soort voetbal word ik licht sarcastisch/cynisch. Je wil toch niet beweren dat ze van Cambuur wel inzet tonen en wel kunnen passen over 3 meter en bij Feyenoord niet?quote:
quote:
Ja, als je als Feyenoord zijnde de helft v/d inzet toont als een Cambuur speel je ze van de mat, ook al speel je in een maisveld.quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bij dit soort voetbal word ik licht sarcastisch/cynisch. Je wil toch niet beweren dat ze van Cambuur wel inzet tonen en wel kunnen passen over 3 meter en bij Feyenoord niet?
Verschil in kwaliteitquote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Echt te schandalig voor woorden dat Cambuur wel gewoon verzorgd voetbal/positiespel op de mat kan leggen in tegenstelling tot Feyenoord. Wat een drama.
Nee, Feyenoord is gewoon helemaal niet zo goedquote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Katth het volgende:
[..]
Ja, als je als Feyenoord zijnde de helft v/d inzet toont als een Cambuur speel je ze van de mat, ook al speel je in een maisveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |