Daarom studie/opleidingquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:17 schreef Studeur het volgende:
Nettominimumloon voor 19 jarige (38 uur/week) is 685 euro per maand, wtf
Postbode in eigen straat (en straten erom heen) lijkt me niet erg, zou ik met alle plezier doen. Zolang ik het lopend kan doen met zo'n loopkarretjequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:23 schreef Pino0 het volgende:
Altijd als ik postbodes zie op straat, word ik weer extra gemotiveerd om mijn opleiding zo goed mogelijk te voltooien.
iig een vak leren, dat is volgens mij het belangrijkste..
en na een lange dag stage (8) uur + in totaal 3 uur reistijd = tijd voor een dikke toeter. Ik rook het liefste Amnesia, kost 12 eu de gram en is (op lemon haze van de greenhouse na) de beste wiet die ik ooit gerookt heb
Als je echt niks anders hebt.. maar alsnog, waar zit die uitdaging? Ik heb dat wel nodigquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Postbode in eigen straat (en straten erom heen) lijkt me niet erg, zou ik met alle plezier doen. Zolang ik het lopend kan doen met zo'n loopkarretje
postbode is een topjob, gewoon beetje rondlopen, goed voor de gezondheid.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:23 schreef Pino0 het volgende:
Altijd als ik postbodes zie op straat, word ik weer extra gemotiveerd om mijn opleiding zo goed mogelijk te voltooien.
en na een lange dag stage (8) uur + in totaal 3 uur reistijd = tijd voor een dikke toeter. Ik rook het liefste Amnesia, kost 12 eu de gram en is (op lemon haze van de greenhouse na) de beste wiet die ik ooit gerookt heb
Weet je wat dat verdiend?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
postbode is een topjob, gewoon beetje rondlopen, goed voor de gezondheid.
Mij ook niet, en ik vind het prima als mensen het leuk vinden, maar dat zijn vaak wel een beetje simpele zielen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja lekker minimaal. t gaat mij toch niet om geld.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:34 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mij ook niet, en ik vind het prima als mensen het leuk vinden, maar dat zijn vaak wel een beetje simpele zielen.
Lekker denigrerendquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:23 schreef Pino0 het volgende:
Altijd makkelijker met een opleiding welquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja doei
gewoon een beter betaalde baan vinden
Deze man is gemaakt om uitkering te trekkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja hallo wist ik veel. t eerste jaar ging nog met 90% van de tijd vakantie houden en toch allemaal voldoendes halen. 2e jaar moet je toch echt elke dag wat doen maar dat gaat me te ver.
Tja als ik bij de McDonald's kom denk ik ook als ik mijn school afmaak hoef ik hier hoogstwaarschijnlijk niet te werkenquote:
buiten het lopen, ik heb een godshoereteringgrafhekel aan lopen, zou het in het buitenland, waar het niet altijd regent en waait, best te doen zijn jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
postbode is een topjob, gewoon beetje rondlopen, goed voor de gezondheid.
daar ging het al foutquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja als ik bij de McDonald's kom
Fixedquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Studeur is nog luier dan mij, krul en Moira. samen
Dat volwassenen daar sowieso werken.. komop zeg. Je verdient het minimale terwijl je waarschijnlijk ergens in een magazijn nog best betaald krijgt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja als ik bij de McDonald's kom denk ik ook als ik mijn school afmaak hoef ik hier hoogstwaarschijnlijk niet te werken
Denk dat het nog klopt ook jaquote:
En als die werknemers nou gewoon helemaal gelukkig daar werken? Belangrijker dan die 50 euro meer per maand vind ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:48 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat volwassenen daar sowieso werken.. komop zeg. Je verdient het minimale terwijl je waarschijnlijk ergens in een magazijn nog best betaald krijgt.
Tja iemand moet het doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:48 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat volwassenen daar sowieso werken.. komop zeg. Je verdient het minimale terwijl je waarschijnlijk ergens in een magazijn nog best betaald krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |