Ja dan zou je er in de eerste instantie niet aan moeten beginnen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:42 schreef Studeur het volgende:
en waarom je tijd besteden aan iets wat je totaal niet leuk vindt en wat je geen neuk boeit?
miss volgend jaar hbo-opleiding doen, weet alleen nog niet welke
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
omdat aidsboeken aidscolleges aidswerkgroepen aidscijfers aidstreinen aidshoeren aids
ik vond alles aids dus ga ik liever werkenMaar wel goed dat je gekapt bent dan, anders word je ook alleen maar doodongelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
ja hallo wist ik veel. t eerste jaar ging nog met 90% van de tijd vakantie houden en toch allemaal voldoendes halen. 2e jaar moet je toch echt elke dag wat doen maar dat gaat me te ver.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja dan zou je er in de eerste instantie niet aan moeten beginnen natuurlijk
Moraal van het verhaal: Je bent lui.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:46 schreef Studeur het volgende:
2e jaar moet je toch echt elke dag wat doen maar dat gaat me te ver.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: Je bent lui.
Daar komt t wel op neer ja maar de studiestof boeit me ook echt geen neuk, ik denk constant: waarom leer ik dit?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: Je bent lui.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:53 schreef Studeur het volgende:
nog 8 euro om van te leven tot 11 november
dat zijn nog 4 sixpacks schutters bier, moet lukken.
Liever aan wat te etenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:54 schreef Studeur het volgende:
Mensen die niet hun laatste geld aan bier uitgeven om t minder erg te maken
eten wordt voor me betaald gelukkig. nouja, moet wel 190 euro per maand aan kostgeld neerleggenquote:
Dan aan bier tabak of andere geestverruimende middelenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
eten wordt voor me betaald gelukkig. nouja, moet wel 190 euro per maand aan kostgeld neerleggen
Ja dat doe ik dusquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dan aan bier tabak of andere geestverruimende middelen
Daarom studie/opleidingquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:17 schreef Studeur het volgende:
Nettominimumloon voor 19 jarige (38 uur/week) is 685 euro per maand, wtf
Postbode in eigen straat (en straten erom heen) lijkt me niet erg, zou ik met alle plezier doen. Zolang ik het lopend kan doen met zo'n loopkarretjequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:23 schreef Pino0 het volgende:
Altijd als ik postbodes zie op straat, word ik weer extra gemotiveerd om mijn opleiding zo goed mogelijk te voltooien.
iig een vak leren, dat is volgens mij het belangrijkste..
en na een lange dag stage (8) uur + in totaal 3 uur reistijd = tijd voor een dikke toeter. Ik rook het liefste Amnesia, kost 12 eu de gram en is (op lemon haze van de greenhouse na) de beste wiet die ik ooit gerookt heb
Als je echt niks anders hebt.. maar alsnog, waar zit die uitdaging? Ik heb dat wel nodigquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Postbode in eigen straat (en straten erom heen) lijkt me niet erg, zou ik met alle plezier doen. Zolang ik het lopend kan doen met zo'n loopkarretje
postbode is een topjob, gewoon beetje rondlopen, goed voor de gezondheid.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:23 schreef Pino0 het volgende:
Altijd als ik postbodes zie op straat, word ik weer extra gemotiveerd om mijn opleiding zo goed mogelijk te voltooien.
iig een vak leren, dat is volgens mij het belangrijkste..
en na een lange dag stage (8) uur + in totaal 3 uur reistijd = tijd voor een dikke toeter. Ik rook het liefste Amnesia, kost 12 eu de gram en is (op lemon haze van de greenhouse na) de beste wiet die ik ooit gerookt heb
Weet je wat dat verdiend?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
postbode is een topjob, gewoon beetje rondlopen, goed voor de gezondheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |