Wat doe je in dit topic dan? Begin een [ONZ NAA] SC. Oftewel een Niet-Anonieme Alcholisten SC.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb weer een flesje gehaald![]()
ben alcoholist
wie zegt dat ik niet ga smoken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat doe je in dit topic dan? Begin een [ONZ NAA] SC. Oftewel een Niet-Anonieme Alcholisten SC.
Niemand.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet ga smoken?
Gelukkig heb ik een dockstation voor mijn telefoon om dit gekloot te voorkomenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:08 schreef Studeur het volgende:
kakhoerenkutmobiel laadt alleen nog op als t stekkertje er op een bepaalde manier in zit, kost me 5 minuten gekloot om m zó neer te leggen dat ie oplaadt. T zelfde verhaal met de audio uitgang van mn laptop, hele constructie eromheen gebouwd zodat t kabeltje goed zit en ik gewoon muziek heb.
Technologie
Zou ook niet helpen want de power-aansluiting van mn mobiel is gewoon naar de klote.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een dockstation voor mijn telefoon om dit gekloot te voorkomen
Mijn mobiel heeft een aparte aansluiting voor dockstation, hoef usbpoort niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zou ook niet helpen want de power-aansluiting van mn mobiel is gewoon naar de klote.
I see what u did therequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een waardige crematie omdat wij wel vaker iets in de fik zetten ifyouknowwhatimean.jpg
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:14 schreef Studeur het volgende:
Mijn vrienden die zich afvroegen wie Moira was en waarom ze alles op mn facebook likete en mono geen baas vonden
ja mang gestopt met studie, tijd voor t arbeidersleven. met gij dan?quote:
Goedgoed, waarom gestopt met studie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja mang gestopt met studie, tijd voor t arbeidersleven. met gij dan?
omdat aidsboeken aidscolleges aidswerkgroepen aidscijfers aidstreinen aidshoeren aidsquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Goedgoed, waarom gestopt met studie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |