gister had je je leven gebeterd tochquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:41 schreef Unscrewed het volgende:
Ik rook, ik zuip, ik blow, ik eet bijna nooit fruit (behalve aardbeien of bananen dan).
/care
Je bent het gewoon, man.quote:
dat het bitterder is ofwaquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik gewend ben aan sperma van mannen die drinken, drugs gebruiken en/of veel roken. Kan me zo snel geen man bedenken van de afgelopen jaren die één van die dingen niet deed
Oh gisteren was de echte ik, nu zit ik in een trollmood want heb niks te doen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gister had je je leven gebeterd toch
Ik moet al een nieuw lijstje maken omdat alle dingen van mijn oude lijstje al zijn afgestreept.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]![]()
Mijn respect voor jou is stijgende.
Leuk hoe fout iemand mij kan lezen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iets met: Ander onderwerp en slijmen
Iemand afstrepen in een to go.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moet al een nieuw lijstje maken omdat alle dingen van mijn oude lijstje al zijn afgestreept.![]()
Nu is het meer on the go afstrepen.
Denk het? Ik weet het dus niet, ja het is wel bitter maar zoals ik al zei ben ik er zo aan gewend dat dat voor mij normaal is ofzoquote:
Ik ben er dan ook wel heilig van overtuigd dat het meisje wat je aan het stalken bent niet je zaad gaat slikken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:41 schreef Unscrewed het volgende:
Ik rook, ik zuip, ik blow, ik eet bijna nooit fruit (behalve aardbeien of bananen dan).
/care
Waarom zeg je altijd dat je aan het trollen bent als het weer eens op drama uitloopt of gezeur?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh gisteren was de echte ik, nu zit ik in een trollmood want heb niks te doen.
kan de echte jou misschien even een paar pilletjes te veel pakken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh gisteren was de echte ik, nu zit ik in een trollmood want heb niks te doen.
Sex in de keuken van de subway.quote:
Ik ben er dan ook wel heilig van overtuigd dat jij niks snapt van mij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook wel heilig van overtuigd dat het meisje wat je aan het stalken bent niet je zaad gaat slikken.
HAHA ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan de echte jou misschien even een paar pilletjes te veel pakken?
als je zelf rookt proef je het verschil ook niet echtquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk het? Ik weet het dus niet, ja het is wel bitter maar zoals ik al zei ben ik er zo aan gewend dat dat voor mij normaal is ofzo
Je bent meer stereotype dan je zelf wil geloven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook wel heilig van overtuigd dat jij niks snapt van mij.
Het is andersom.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zeg je altijd dat je aan het trollen bent als het weer eens op drama uitloopt of gezeur?
Je bent meer stereotype dan je zelf wil geloven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook wel heilig van overtuigd dat jij niks snapt van mij.
En ik zie het als baas.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef Viro het volgende:
Baas of niet, ik ben te eerlijkZeg wat ik denk en voel, zelfde met posten op fok. Alleen word mijn eerlijkheid gezien als karaktereigenschap van een klootzak
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |