Hahahahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze begon te hoesten/kokhalzen omdat het te hard in haar keel spoot oid, ik moest lachen en toen zei ze; weet je hoe vies? Ik wist niet hoe vies en vanaf daar was ik een ervaring rijker.
Niet vies maar wel apart.
Anders ik wel. Ik wil zo eten scoren maar ik ben bang dat ik dan zoveel terug moet lezenquote:
Niet in dr keel maar ook afgestreept van mijn lijstje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een raar smaakje. Maar die chick mag blij zijn dat je d'r niet recht in d'r keel gezeken hebt.
Same herequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anders ik wel. Ik wil zo eten scoren maar ik ben bang dat ik dan zoveel terug moet lezenWacht nog wel even, heb toch nog stukje joint
Mangos Vas, ik vreet mangos bij het leven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HahahahaHet is niet erg appetijtelijk als je een roker/drugsgebruiker/drinker bent nee.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet in dr keel maar ook afgestreept van mijn lijstje.
Ananas was toch juist dé oplossing voor zoet sperma?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mangos Vas, ik vreet mangos bij het leven.![]()
Als je veel koffie/bier drinkt en peuken rookt dan gaat de smaak wel drastisch naar beneden.
Yo, na die taart zat er wel een beetje een chemische luchtje aan alles wat uit me kwam inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HahahahaHet is niet erg appetijtelijk als je een roker/drugsgebruiker/drinker bent nee.
Sowieso helpt veel fruit en eiwitten eten heel wat om het minder apart te laten smaken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mangos Vas, ik vreet mangos bij het leven.![]()
Als je veel koffie/bier drinkt en peuken rookt dan gaat de smaak wel drastisch naar beneden.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
Viro is een van de grootste überbazen in dit topic.
gister had je je leven gebeterd tochquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:41 schreef Unscrewed het volgende:
Ik rook, ik zuip, ik blow, ik eet bijna nooit fruit (behalve aardbeien of bananen dan).
/care
Je bent het gewoon, man.quote:
dat het bitterder is ofwaquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik gewend ben aan sperma van mannen die drinken, drugs gebruiken en/of veel roken. Kan me zo snel geen man bedenken van de afgelopen jaren die één van die dingen niet deed
Oh gisteren was de echte ik, nu zit ik in een trollmood want heb niks te doen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gister had je je leven gebeterd toch
Ik moet al een nieuw lijstje maken omdat alle dingen van mijn oude lijstje al zijn afgestreept.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]![]()
Mijn respect voor jou is stijgende.
Leuk hoe fout iemand mij kan lezen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iets met: Ander onderwerp en slijmen
Iemand afstrepen in een to go.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moet al een nieuw lijstje maken omdat alle dingen van mijn oude lijstje al zijn afgestreept.![]()
Nu is het meer on the go afstrepen.
Denk het? Ik weet het dus niet, ja het is wel bitter maar zoals ik al zei ben ik er zo aan gewend dat dat voor mij normaal is ofzoquote:
Ik ben er dan ook wel heilig van overtuigd dat het meisje wat je aan het stalken bent niet je zaad gaat slikken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:41 schreef Unscrewed het volgende:
Ik rook, ik zuip, ik blow, ik eet bijna nooit fruit (behalve aardbeien of bananen dan).
/care
Waarom zeg je altijd dat je aan het trollen bent als het weer eens op drama uitloopt of gezeur?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh gisteren was de echte ik, nu zit ik in een trollmood want heb niks te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |