Ik doe dat ook bij een kerel hoor, als hij me net gebeft heeft zoen ik hem daarna gewoonquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je vriendin na het pijpen gewoon vol op de bek pakken.#Yolo enz.
Mij kan je niet op mijn teentjes trappen. Heb je me wel eens in het echt meegemaakt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ah Uns is op zijn teentjes getrapt en gaat zulke opmerkingen er tegen aan gooien. Ga je gang, lach er alleen maar om haha
Ah nee ik snap het, het was een compliment.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:32 schreef Unscrewed het volgende:
Dikke tetten zijn geen belediging vrinden.
Ze begon te hoesten/kokhalzen omdat het te hard in haar keel spoot oid, ik moest lachen en toen zei ze; weet je hoe vies? Ik wist niet hoe vies en vanaf daar was ik een ervaring rijker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh ja, dat natuurlijk ook! Serieus, hoe doet iedereen hier dat? Gieten jullie eerst wat listerine in d'r mond ofzo?
Surequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mij kan je niet op mijn teentjes trappen. Heb je me wel eens in het echt meegemaakt?
Al zou je me letterlijk op mijn teentjes trappen, zou het me niks uitmaken.
Kansloze opmerking man.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nouja, vast niet kleiner dan cup D aan de rest te zien.
Oh ja? Door het in een lullige context te zetten, ben jij lekker lullig bezig. Er zijn ook slanke vrouwen met Cup D of meer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, maar wat je net zei vond ik wel lullig.
Ja, het is gewoon een raar smaakje. Maar die chick mag blij zijn dat je d'r niet recht in d'r keel gezeken hebt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze begon te hoesten/kokhalzen omdat het te hard in haar keel spoot oid, ik moest lachen en toen zei ze; weet je hoe vies? Ik wist niet hoe vies en vanaf daar was ik een ervaring rijker.
Niet vies maar wel apart.
Sorry vrouw.quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze begon te hoesten/kokhalzen omdat het te hard in haar keel spoot oid, ik moest lachen en toen zei ze; weet je hoe vies? Ik wist niet hoe vies en vanaf daar was ik een ervaring rijker.
Niet vies maar wel apart.
Anders ik wel. Ik wil zo eten scoren maar ik ben bang dat ik dan zoveel terug moet lezenquote:
Niet in dr keel maar ook afgestreept van mijn lijstje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een raar smaakje. Maar die chick mag blij zijn dat je d'r niet recht in d'r keel gezeken hebt.
Same herequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anders ik wel. Ik wil zo eten scoren maar ik ben bang dat ik dan zoveel terug moet lezenWacht nog wel even, heb toch nog stukje joint
Mangos Vas, ik vreet mangos bij het leven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HahahahaHet is niet erg appetijtelijk als je een roker/drugsgebruiker/drinker bent nee.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet in dr keel maar ook afgestreept van mijn lijstje.
Ananas was toch juist dé oplossing voor zoet sperma?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mangos Vas, ik vreet mangos bij het leven.![]()
Als je veel koffie/bier drinkt en peuken rookt dan gaat de smaak wel drastisch naar beneden.
Yo, na die taart zat er wel een beetje een chemische luchtje aan alles wat uit me kwam inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HahahahaHet is niet erg appetijtelijk als je een roker/drugsgebruiker/drinker bent nee.
Sowieso helpt veel fruit en eiwitten eten heel wat om het minder apart te laten smaken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mangos Vas, ik vreet mangos bij het leven.![]()
Als je veel koffie/bier drinkt en peuken rookt dan gaat de smaak wel drastisch naar beneden.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
Viro is een van de grootste überbazen in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |