Alles behalve viertjequote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He, heb jij je eigen sperma weleens geproefd?
Pubersquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat komen? Ik ben een puber.
Pubers
Gvdquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd. Hopelijk ga je inzien hoe retarded je nu overkomt.
Zit je nog op de basisschool?quote:
Komt vanzelf, heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd. Hopelijk ga je inzien hoe retarded je nu overkomt.
Ja, wat wil je nou.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee heb een trauma van ranzig sperma, srs.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gvd. Hopelijk ga je inzien hoe dikke, vliegende, roze olifanten overkomen.
Sukkeltje ben je ook hè.quote:
Groep 2 om precies te zijnquote:
Grote tetten, ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Groep 2 om precies te zijnBen alleen een beetje groot in vergeleken met de rest. Je weet zelf
Ah. Ik ben een deel van jou. Beter accepteer je het.quote:
Wajooooooo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:27 schreef BaasBanaan het volgende:
al was je een kasplantje zou ik je nog volspuiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je vriendin na het pijpen gewoon vol op de bek pakken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Help jezelf.
[..]
Opslobberen is misschien niet de term die ik zou gebruiken. Maar he, d'r kleeft wat aan je hand en je neemt uit nieuwsgierigheid even een likje.
Of je hebt net je tissues al opgemaakt en je oude sok is al verstijfd.
Het is niet de bedoeling dat je mijn drupjes eroverheen doet he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
hm, volgende keer doseer ik wel wat over een kapsalon heen ofzo.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wajooooooo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Nouja, vast niet kleiner dan cup D aan de rest te zien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]Alsof jij ook maar een idee hebt van hoe groot mijn tieten zijn
wowquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nouja, vast niet kleiner dan cup D aan de rest te zien.
Oh ja, dat natuurlijk ook! Serieus, hoe doet iedereen hier dat? Gieten jullie eerst wat listerine in d'r mond ofzo?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je vriendin na het pijpen gewoon vol op de bek pakken.#Yolo enz.
wowquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben ik nog in opleiding?quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, maar wat je net zei vond ik wel lullig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:32 schreef Unscrewed het volgende:
Dikke tetten zijn geen belediging vrinden.
knappe vrouw die mij klaarpijpt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh ja, dat natuurlijk ook! Serieus, hoe doet iedereen hier dat? Gieten jullie eerst wat listerine in d'r mond ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |